Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hill Descent Control

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 19 Οκτ 2007, 11:36

Pajerinho έγραψε:Δύο καλά link για το crawl ratio.
Αυτό εξηγεί πως γίνεται ο υποπολλαπλασιασμός των στροφών απ' τον κινητήρα στους τροχούς

http://www.4x4abc.com/4WD101/crawl.html

και σε αυτό μπορείτε να υπολογίσετε το crawl ratio για το αμάξι σας.
(Για τις σχέσεις μετάδοσης του αυτοκινήτου σας ανατρέξτε στα τεχνικά του χαρακτηριστικά)

http://www.rocky-road.com/calculator.html

Μην ξεχνάμε ότι στην τελική επίδοση του αυτοκινήτου δεν παίζει ρόλο μόνο το crawl ratio αλλά και η ισχύς, η ροπή ακόμα περισσότερο και το βάρος ακόμα ακόμα περισσότερο. Καθώς επίσης και οι μέγιστες στροφές του κινητήρα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα diesel εμφανίζονται να έχουν χειρότερο crawl ratio απ' τα βενζινοκίνητα, αλλά συνήθως έχουν καλύτερες αναρριχητικές ικανότητες. Ο λόγος είναι η καλύτερη ροπή, σε χαμηλότερες στροφές, καθώς και το γεγονός ότι είναι πιο αργόστροφα.
Έτσι πχ. τα χλμ/ώρα που πιάνει ένα βενζινοκίνητο με 6000rpm το diesel τα πιάνει με 4000 ή και λιγότερο. Χρειάζεται δηλαδή γρανάζι που κάνει μικρότερο υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων για να πετύχει την ίδια επίδοση.


Ωραιος ο Διονυσης!
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 19 Οκτ 2007, 12:06

Βασίλη αν τυχών υπολογίσεις την ταχύτητα με 1η αργή και 3000rpm γράψτην μας εδώ.
Το Pinin που δεν έχει και πολύ κοντά αργά βγάζει 13,4χλμ/ώρα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 19 Οκτ 2007, 14:00

Γ@μ@τ@, που έβαλα το κομπιουτεράκι? Μου φαίνονται μπερδεμένα, ή είναι?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 19 Οκτ 2007, 17:21

Pajerinho έγραψε:Βασίλη αν τυχών υπολογίσεις την ταχύτητα με 1η αργή και 3000rpm γράψτην μας εδώ.
Το Pinin που δεν έχει και πολύ κοντά αργά βγάζει 13,4χλμ/ώρα.



Διονυση για να την υπολογισω πρεπει πρωτα να βρω τα gear ratios του αυτοκινητου. Παντως ετσι οπως το βλεπω πρεπει να ειναι πιο κατω απο 13χλμ.
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 19 Οκτ 2007, 20:12

Λοιπόν...
Το 3,7 με 1η αργή 14,44km/h
Το 2,4 με 1η αργή 8,36km/h
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 19 Οκτ 2007, 20:20

3.7 Gear Ratios
1st 2.84
2nd 1.57
3rd 1
4th 0.69
Reverse 2.21

Low Range Ratio 2.72:1
AXLE RATIO 3.73:1

2.4 Gear Ratios
1st 4.46
2nd 2.61
3rd 1.72
4th 1.25
5th 1
6th 0.84
Reverse 4.06

Low Range Ratio 2.72:1
AXLE RATIO 4.10:1
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 19 Οκτ 2007, 20:45

Έκανα και έναν υπολογισμό για τα 100km/h.
Το 3,7 τα "έχει" με 1856 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 2483 rpm (6th Gear).

Για τα 150km/h το 3,7 τα "έχει" με 2783 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 3725 rpm (6th Gear).
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 19 Οκτ 2007, 21:01

Θετικός και ακριβής ο Ευάγγελος, όπως πάντα :thumbright:

Εντύπωση μου κάνει πάντως, το πώς η -κατ' ανάγκην- πιο κοντή πρώτη του εξατάχυτου 2.4 του δίνει ένα τέτοιο πλεονέκτημα στο "σούρσιμο" (έρπειν ή ερπινγκ που λένε και οι λοχίες).
Μήπως στο αυτόματο του 3.7 παίζει με κάποιο τρόπο τον ρόλο του ο μετατροπέας ροπής, μειώνοντας τελικά την ταχύτητα κίνησης σ' αυτές τις συνθήκες? (κάπου είχα διαβάσει για ένα ελεγχόμενο πατινάρισμα που κάνει ο μετατροπέας ροπής σε κάποιες περιπτώσεις, δεν το βρίσκω τώρα και δεν ξέρω τελικά αν έχει σχέση με την κουβέντα μας).

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ZooL » 19 Οκτ 2007, 21:03

vaggelis έγραψε:Για τα 150km/h το 3,7 τα "έχει" με 2783 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 3725 rpm (6th Gear).

Επίσης νομίζω αυτό "κλείνει" κατ΄απόλυτο τρόπο και την κουβέντα περί της σύγκρισης κατανάλωσης 2.4 & 3.7...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 19 Οκτ 2007, 21:10

ZooL έγραψε:
vaggelis έγραψε:Για τα 150km/h το 3,7 τα "έχει" με 2783 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 3725 rpm (6th Gear).

Επίσης νομίζω αυτό "κλείνει" κατ΄απόλυτο τρόπο και την κουβέντα περί της σύγκρισης κατανάλωσης 2.4 & 3.7...

Χ.


Δες εδώ...
:twisted: :twisted:
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 20 Οκτ 2007, 00:01

Ωραίος ο Βαγγέλης!!
Να σου πω όμως, είσαι σίγουρος γι' αυτό το 0.69:1 της 4ης αυτόματης!!?
Βλέπεις και στην πραγματικότητα μόλις 2800rpm στα 150χλμ/ώρα!!!!!
Στην τελική ταχύτητα έχει δηλαδή μόνο 3400rpm!!!!!?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 20 Οκτ 2007, 07:26

Pajerinho έγραψε:Ωραίος ο Βαγγέλης!!
Να σου πω όμως, είσαι σίγουρος γι' αυτό το 0.69:1 της 4ης αυτόματης!!?
Βλέπεις και στην πραγματικότητα μόλις 2800rpm στα 150χλμ/ώρα!!!!!
Στην τελική ταχύτητα έχει δηλαδή μόνο 3400rpm!!!!!?


Καλημέρα Διονύση. Ναι είμαι σίγουρος γιατί και στην πραγματικότητα βλέπω αυτά που γράφω! Αν διαβάσεις και σε πριοδικά (4τροχοι) το έχουν γράψει για την τελική ταχύτητα των 188km/h με 3500 rpm!!!
Δες εδώ για λεπτομέριες
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 20 Οκτ 2007, 08:19

Pajerinho έγραψε:Βασίλη αν τυχών υπολογίσεις την ταχύτητα με 1η αργή και 3000rpm γράψτην μας εδώ.
Το Pinin που δεν έχει και πολύ κοντά αργά βγάζει 13,4χλμ/ώρα.



Διονυση καλημερα. "Ευτηχως" δεν εχω υπολογιστη στο σπιτι, οποτε οι ωρες μου ειναι περιορισμενες, και ετσι με προλαβε ο βαγγελης. Οι υπολογισμοι ειναι σωστοι. Επισης αλλο ενα ενδιαφερον site ειναι αυτο εδω
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 20 Οκτ 2007, 08:51

δηλαδη πηγαινοντας εθνικη οδο 110-120 για οικονομια, πατε ετσι οπως το υπολογιζω. με 1500 στροφες...δηλαδη τα 11-12/100 ειναι με τετοιες περιπου στροφες!!!!!δηλαδη με 3500-4000 διαρκως θελετε βενζιναδικο μαζι σας :( :( :(
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 20 Οκτ 2007, 08:53

ααα μιας και μιλαμε για αργες σχεσεις και εγω ειμαι παντελως ασχετως σε τεχνικα θεματα και ορους..εψαξα ενα περιοδικο και βρηκα οτι το βιταρα στα αργα εχει 1 προς 1,97...τι σημαινει αυτο? ειναι καλο?ή οπως λεει και ο διονυσης δεν εχει "καλα" αργα
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες