Σελίδα 3 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2008, 13:03
από ermis1975
Tiguan... Το 1.4 σε συνδιασμό με το turbo είναι μειονέκτημα για off road διαδρομές. Ο κινητήρας είναι υπερ-πιεσμένος. Οπότε στη 2λιτρη έκδοση η τιμή ξεπερνάει του patriot με τα ατμοσφαιρικά άλογα!
Σε κάθε περίπτωση το 1.4 tiguan για κίνιση περισσότερο on road είναι πολύ καλό και καλά εξοπλισμένο. Το μέλλον θα δείξει αν είναι η όχι αξιόπιστο και ποιό απόλα είναι περισσότερο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 18:39
από meco
ermis1975 έγραψε:Tiguan... Το 1.4 σε συνδιασμό με το turbo είναι μειονέκτημα για off road διαδρομές. Ο κινητήρας είναι υπερ-πιεσμένος. Οπότε στη 2λιτρη έκδοση η τιμή ξεπερνάει του patriot με τα ατμοσφαιρικά άλογα!
Σε κάθε περίπτωση το 1.4 tiguan για κίνιση περισσότερο on road είναι πολύ καλό και καλά εξοπλισμένο. Το μέλλον θα δείξει αν είναι η όχι αξιόπιστο και ποιό απόλα είναι περισσότερο.

Τurbo/compressor σημαίνει ροπή. Η ροπή του tiguan στις χαμηλές στροφές εκεί δηλαδή που τη χρειάζεσαι στο off-road, μπορεί να είναι και δύο φορές περισσότερη απο αυτή του patriot... 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 18:47
από diamond
φίλοι ήρεμα το tiguan είναι ένα ωραίο SUV αλλά μέχρι εκεί.

Offroad είναι άλλο πράγμα μην τα μπερδεύουμε όλα. Δεν νομίζω ότι ο αγοραστής του Tiguan θα πάει να το χώσει σε λάσπες, κοτρώνια, κρεμάσματα και ότι αλλο συνεπάγεται το offroad (όχι χωμάτινη διαδρομή στο βουνό που πας και μένα 2κίνητο).

Και για να μην παρεξηγηθώ συμφωνώ ότι ο κινητήρας της VW είναι αρκετά καλός και απλά μένει να αππποδειχθεί η αξιπιστία του.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 19:04
από BILLJEEP
diamond έγραψε:φίλοι ήρεμα το tiguan είναι ένα ωραίο SUV αλλά μέχρι εκεί.


Και επ' αυξανω.........μην τα μπερδευουμε!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 22:22
από meco
diamond έγραψε:φίλοι ήρεμα το tiguan είναι ένα ωραίο SUV αλλά μέχρι εκεί.

Offroad είναι άλλο πράγμα μην τα μπερδεύουμε όλα. Δεν νομίζω ότι ο αγοραστής του Tiguan θα πάει να το χώσει σε λάσπες, κοτρώνια, κρεμάσματα και ότι αλλο συνεπάγεται το offroad (όχι χωμάτινη διαδρομή στο βουνό που πας και μένα 2κίνητο).

Και για να μην παρεξηγηθώ συμφωνώ ότι ο κινητήρας της VW είναι αρκετά καλός και απλά μένει να αππποδειχθεί η αξιπιστία του.

Συμφωνώ αλλά μέχρις στιγμής οι δοκιμές δειχνουν οτι το tiguan τα καταφέρνει μια χαρά εκτός. Λιγο το off-road pack λίγο η 4κίνηση που από τις υπόλοιπες με συνεκτικό συμπλέκτη είναι η καλύτερη, λίγο οι αναρτήσεις που απορροφούν άψογα τις ανωμαλίες. Μια χαρά θα τα καταφέρει.
Δεν θα φτάσει εκει που θα φτάσει ένα cherokee ή ένα wrangler, αλλά τα δεδομένα δείχνουν οτι θα πάει μέχρι το ίδιο σημείο, αν όχι μακρύτερα από ένα Patriot ή Compass.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 22:53
από ermis1975
Άλλο SUV, άλλο off road. Καλό το tiguan αλλά στα test το φτάνουν στα όριά του. Τα όρια του cherokee αρχίζουν εκεί που σταματάει το tiguan. Το turbo μπαίνει συνήθως ψηλά. Είναι καλό για δρόμο, επιταχύνσεις, χωματόδρομο και χιόνι. Ομως η έλλειψη κοντών σχέσεων κάνει τη διαφορά. Και το tiguan, και το patriot, και το RAV, έχουν πολύ πιο onroad χαρακτήρα. To cherokee προσωπικά το καινούριο, το βλέπω 65 on 35 off. Αντίθετα με το παλιό που ήταν 50-50. Τόσο το σχήμα του όσο και η απόσταση απο το έδαφος, δε σε προδιαθέτουν να το βάλεις σε δύσκολες καταστάσεις. Φυσικά θα τα βγάλει πέρα, αλλά με ζημιές στο αμάξωμα. Βρίσκει εύκολα (τουλάχιστον στο test drive έβρισκε κάτω).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 08:00
από BILLJEEP
meco έγραψε:Συμφωνώ αλλά μέχρις στιγμής οι δοκιμές δειχνουν οτι το tiguan τα καταφέρνει μια χαρά εκτός.


Κατ' αρχην να διευκρινησουμε τι εννοουμε εκτος. Εγω εκτος εννοω, το αμαξι να γδερνεται απο κατω. Σ' αυτο το σημειο τι θα κανει το VW? Μηπως γινει καποια σοβαρη ζημια?
Αν σκυψεις κατω απο ενα patriot ή compass θα καταλαβεις οτι το αυτοκινητο δεν ειναι για πολλα-πολλα. Θα ηθελα να δω και το tiguan απο κατω πως ειναι!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 09:04
από ermis1975
Εκτός σημαίνει και χώμα...και χιόνι και λάσπη και άμμο... Οχι μόνο πέτρες. Το cherokee απο κάτω έχει πολλές ενισχύσεις και για πέτρες, αλλά πόσοι θα κακοποιήσουν τόσο ένα σχετικά ακριβό αμάξι? Και με πιο light off road look?.. Και αν έχουν την οικονομική άνεση να το κάνουν γιατί να μη προτιμήσουν ενα wrangler που είναι πολύ πιο εκτός!?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 13:11
από BILLJEEP
Το wrangler φιλε ermi το παιρνεις για ενα και μοναδικο σκοπο! Για exterme παιχνιδι....!!! Και για τις αντοχες του, οι οποιες ειναι παρα-μα παρα πολλες... Εμεις κοιταμε να βολεψουμε και την οικογενεια! Εξαιρεση βεβαια το 4πορτο wrangler[που βγηκε προσφατα], και τυχερος ο Χρηστακης που θα το παρει, οποτε θα μας μεταφερει και τις πρωτες εντυπωσεις. Αναμονη λοιπον.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 14:09
από ermis1975
Ναι το ξέρω στο 4πορτο αναφέρομαι που χωράει τα πάντα! Γι αυτό και άλλαξε ο χαρακτήρας του cherokee και έγινε πιο πολιτισμένο onroad. Γιατί υπάρχει το wrangler. Αν δεν ήθελα αυτοκίνητο με μακροπρόθεσμη προοπτική θα έπερνα το 2πορτο wrangler!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 17:04
από diamond
ermis1975 έγραψε:Ναι το ξέρω στο 4πορτο αναφέρομαι που χωράει τα πάντα! Γι αυτό και άλλαξε ο χαρακτήρας του cherokee και έγινε πιο πολιτισμένο onroad. Γιατί υπάρχει το wrangler. Αν δεν ήθελα αυτοκίνητο με μακροπρόθεσμη προοπτική θα έπαιρνα το 2πορτο wrangler!


Φίλε Ερμή το cherokee πάντα αυτόν τον χαρακτήρα είχε ακόμα και την εποχή του XJ, άσχετα αν εμείς τα έχουμε κάνει αγριοκάτσικα. Απλά τώρα ουσιαστικά είναι μια κατηγορία μόνο του αφού η υπόλοιπη αγορά έχει SUV και hard core 4x4.* Το Wrangler ήταν είναι και θα είναι (πιστεύω) όχημα ειδικών συνθηκών ακόμα και το σημερινό 4πορτο. (το έχω οδηγήσει αρκετά για να έχω άποψη)

* Σε χαρακτήρα από τα υπόλοιπα οχήματα της αγοράς το Cherokee μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει αντίπαλο το Σορεντο. (Κάποιοι θα πουν και το Grand Vitara αλλά δεν είμαι σίγουρος)
Και μιλώντας για χαρακτήρα εννοώ τη φιλοσοφία 4κίνησης και προδιαγραφών. Το μόνο που με χαλάει με το καινούργιο Cherokee είναι αυτοί οι 19 πόντοι απόσταση από το έδαφος μπροστά.

Βέβαια ο καθένας έχει τις απόψεις του.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 17:18
από BILLJEEP
diamond έγραψε:....... άσχετα αν εμείς τα έχουμε κάνει αγριοκάτσικα.


Ακριβως ετσι! :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 22:57
από ZooL
Θα συμφωνήσω με τον Διαμαντή:

To KK είναι μια κατηγορία μόνο του, όπως ήταν και το KJ - μόνο το Sorento έχει τα ανάλογα χαρακτηριστικά και προδιαγραφές (και είναι και καλύτερο στο δρόμο κατά την άποψή μου), αλλά δεν έχει "κύρος", συνεπώς, με τα μέτρα της αγοράς είναι μια κατηγορία κάτω.

Επίσης, θα διαφωνήσω με τον Ερμή:

Το ΚΚ, όπως και το προηγούμενο KJ, τοποθετείται από την Jeep στην αγορά ως 50/50.
Μιλώντας για τις off δυνατότητές του, δεν είναι καθόλου πιο soft από το KJ - αντίθετα μάλιστα, είναι και ελαφρώς βελτιωμένο στα σημεία. Για παράδειγμα, χωράει πιο εύκολα μεγαλύτερους τροχούς, ενώ έχει και καλύτερο ground clearance... Τα 19cm που σου κακοφαίνονται Διαμαντή, είναι σχεδόν κατά 3cm καλύτερα από την αντίστοιχη τιμή του δικού μου (πρώην δικού μου :() KJ...

Τώρα, θέμα σύγκρισης Tiguan - KK δεν θα μπορούσε ποτέ να τεθεί κατά την ταπεινή μου γνώμη, αφού πρόκειται για εντελώς ανόμοια πράγματα:

Το Tiguan είναι ένα επιβατικό αυτοκίνητο με κάποιες off-road δυνατότητες. Μόνη προτεραιότητα κατά τον σχεδιασμό του ήταν να είναι καλό στον δρόμο. Τελεία.
Το ΚΚ από την άλλη είναι ένα all-terain vehicle. Οι προτεραιότητες κατά τον σχεδιασμό εδώ ήταν 2: να είναι όσο πιο καλό γίνεται στο δρόμο, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή κινητικότητα σε κάθε είδους έδαφος. Οι συμβιβασμοί πολλοί, και εντός και εκτός. Αυτός όμως είναι ο ρόλος του οχήματος στην γκάμα της Jeep: να είναι στη μέση, ανάμεσα στο Wrangler και το Grand Cherokee.

Τέλος, προσωπική άποψη: το off-road και οι δυνατότητες ενός τετρακίνητου, είναι κάτι που δεν εξαντλείται μόνο σε προδιαγραφές και αριθμητικές τιμές.

Για μένα, σημαντική παράμετρος στις "off-road δυνατότητες" ενός οχήματος, είναι και το πόσο πολύ εμπνέει τον κάτοχό του, τόσο από άποψη ενδιαφέροντος όσο και από άποψη ασφάλειας, για να πάρει δρόμους και μονοπάτια, για να δει που θα τον βγάλουν και για να κάνει τις δικές του προσωπικές εξερευνήσεις...

Μ' αυτή την έννοια λοιπόν, off-road μπορεί να κάνει κανείς πχ. και με το Tiguan, και με το Navara, και με την Cayene ή με το Wrangler.
Καμία απευθείας σύγκριση δεν μπορεί να γίνει μεταξύ αυτών των τεσσάρων τυχαίων παραδειγμάτων - αλλά ταυτόχρονα όμως, και με οποιοδήποτε από αυτά τα τέσσερα μπορεί ο καθένας μας να αναζητήσει τους όποιους δικούς του off-road στόχους, βάσει και των προτεραιοτήτων και των δυνατοτήτων του.

That was my two cents, που λένε και τα αμερικανά ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 11:48
από diamond
+1000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2008, 12:03
από meco
BILLJEEP έγραψε:
meco έγραψε:Συμφωνώ αλλά μέχρις στιγμής οι δοκιμές δειχνουν οτι το tiguan τα καταφέρνει μια χαρά εκτός.


Κατ' αρχην να διευκρινησουμε τι εννοουμε εκτος. Εγω εκτος εννοω, το αμαξι να γδερνεται απο κατω. Σ' αυτο το σημειο τι θα κανει το VW? Μηπως γινει καποια σοβαρη ζημια?
Αν σκυψεις κατω απο ενα patriot ή compass θα καταλαβεις οτι το αυτοκινητο δεν ειναι για πολλα-πολλα. Θα ηθελα να δω και το tiguan απο κατω πως ειναι!

Άρα συμφωνούμε. Εγώ δεν λέω πως το tiguan είναι ικανό για ακραία κίνηση εκτός δρόμου. Μάλλον όμως είναι το ίδιο αν όχι περισσότερο ικανό, από τα compass/patriot. 8)