Σελίδα 4 από 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2007, 16:28
από ZooL
για τις ποδιά του κιβωτίου, ρίξτε μια ματιά εδώ (να μην τα ξαναγράφω):
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 625#137625

Χ.

Re: CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2007, 12:02
από snest
plazanas έγραψε:Γεια σας φίλοι. εμένα είναι ένα 3.7 limited του 2002 και στα 30.000km άλλαξα πίσω διαφορικό (Traklock) γιατί άρχισε να σκορτσάρει. Τώρα στα 75.000km άρχισε να κάνει τα ίδια αλλά τώρα λόγω του ότι είμαι εκτός εγγύησης θα βάλω ένα Detroit Truetrac να ησυχάσω.
Κατά τα άλλα στα 35.000km είχα ένα απλό βραχυκύκλωμα στο πίσω αριστερά φως στοπ 9στο καλώδιο) και έναν αισθητήτα ABS μπροστά που μου τον άλλαξαν (μάλλον λάσπη είχε και θα μπορούσα να τον καθαρίσω).
Πάντως με αγχώσατε με τα προβλήματα που είχατε με την Skyjacker. Επειδή πρόκριται την ερχόμενη εβδομάδα να το ψηλώσω (θα βάλω την Old man emu που είναι λίγο χαμηλότερη) ήθελα να σας ρωτήσω εάν έχει κανείς εμπειρία με αυτήν.
Καλή χρονιά,

Πάνος


Τα έχω 1 χρόνο και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Εμπρός Hard
Πίσω Medium.

Re: CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2007, 13:59
από AMG
Έχει αλλάξει κανείς ρουλεμάν στους εμπρός τροχούς?Αν ναι σε ποια χλμ?
Έχει εμφανιστεί ένας θόρυβος εδώ και κάνα μήνα και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι από εκεί.
Για πείτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2007, 17:40
από SKARTOS
Τί θόρυβο ακούς δηλαδή????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2007, 10:31
από AMG
Ένα τραχύ θόρυβο εμπρός αριστερά...
Σαν να ακούγονται τα λάστιχα αλλά σε ένα μόνο τροχό!

Προβλημα σε Cherokee 3,7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2008, 00:28
από palk
Στο Jeep μου αποσυνδεθηκε ο εμπρος αριστερος σφαιρικός σύνδεσμος (μπαλακι) σε κίνηση, στα 50.000 χλμ και σώθηκα απο θαυμα λόγω μικρης ταχύτητας. Για το συγκεκριμένο μοντέλο είχε γίνει ανάκληση αλλά η αντιπροσωπεία δεν με ενημέρωσε και το έμαθα τυχαία. Προσοχή γιατι το πρόβλημα ειναι σοβαρο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2008, 09:06
από SKARTOS
Έχουν γνώση οι φύλακες φίλε μου. Έχουμε ενημερώσει απο εδώ μέσα αρκετούς, σε προηγούμενο post, για την επικυνδυνότητα και τη σοβαρότητα τής κατάστασης, αλλά και για την ανευθυνότητα της εδώ εταιρείας, να κάνει την ανάκληση. Δυστυχώς ήσουν απο αυτούς που δέν πρόλαβες να το δείς απο εδω μέσα, και το είδες στην πράξη.
Καλώς ήρθες, και καλές βόλτες.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2008, 20:20
από nickpar
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !! ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΒΕΣ !! (ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2008, 15:35
από HP
είμαι ο πρώτος, η πλεξούδα του κιβωτίου μου μάλον τάπεξε και την παρήγκειλαν.παράδοση σε 5 με 10 μέρες.
περαστικά μου.
113000χιλ. αυτοματο.]

Στην πέμπτη μέρα ούτε ξεκίνησε το ανταλακτικό απο την γερμανία, μπου χου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2008, 11:44
από AMG
Ο θόρυβος που περιέγραψα παραπάνω προέρχεται τελικά από το εμπρός δεξί ημιαξόνιο...
Δεν υπάρχει πρόβλημα με την κανονική κίνηση ούτε με την τετρακίνηση αλλά αν επιδηνωθεί ο θόρυβος θα αλλαχτεί.
Ξέρει κανείς πόσο πάει το ''μαλλί''?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2008, 15:29
από m.misk(j)is
Αν δεν έχει πρόβλημα, γιατί ακούγεται?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2008, 17:25
από AMG
Κατα κάποιο τρόπο έχει σκλυρύνει από ότι μου είπανε...
Μάλιστα μόλις είχανε αλλάξει ημιαξόνιο σε ένα άλλο 2,4 και μου δείξανε το προβληματικό το οποίο ''έσπαγε'' πολύ δύσκολα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2008, 19:26
από m.misk(j)is
Εσπαγε? Το ημιαξόνιο? Μάλλον για κάτι άλλο μιλάς. Το ημιαξόνιο ειναι μεταλλικό και δεν πρέπει να σπάει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2008, 04:36
από mprizolas
Το γεγονός ότι είναι μεταλλικό δεν σημαίνει ότι δε σπάει :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2008, 08:06
από HP
Εγω πιστευώ κανα ρουλεμάν μαζι με στραβο ημιαξόνιο κάνουν τον ήχο, σκέτο ημιαξόνιο μόνο κραδασμούς μπορεί να κάνει.