notis έγραψε:Μιας και το λεμε η επιστιμονικη εξηγηση για την μειωση της καταναλωσης ποια ειναι?
Κάτω από φυσιολογική κατάσταση τα μόρια του καυσίμου και τα μόρια του αέρα είναι ουδέτερα φορτισμένα μαγνητικά μόρια με τάσεις αρνητικών φορτίων. Όταν το καύσιμο και ο αέρας συναντώνται στο θάλαμο καύσης τείνουν να απωθούν το ένα το άλλο, παράγοντας ατελή καύση. Αυτό δημιουργεί ρύπους και σπατάλη καυσίμου. Η ατελής καύση των ατόμων του άνθρακα, δημιουργεί στρώμα από καρβουνίδια, παραφίνη και ένα λεπτό φιλμ (πουρί) το οποίο οδηγεί στην φθορά του κινητήρα.
Με την
τεχνολογία ομοιοπολικής εστίασης (μαγνητάκια) πολώνονται και ενεργοποιούνται τα μόρια του καυσίμου, δεσμεύουν περισσότερο οξυγόνο με αποτέλεσμα να έχουμε πληρέστερη καύση, οικονομία καυσίμου, μείωση ρύπων, προστασία και καθαρισμό του κινητήρα ή του καυστήρα.
Το
Σύστημα ρύθμισης καυσίμων βελτιστοποιεί την καύση του καυσίμου αλλάζοντας τα μόρια των υδρογονανθράκων από παραυδρογονικούς σε ορθουδρογονικούς, με αποτέλεσμα μια καθαρότερη καύση στο θάλαμο. Αυτό είναι εφικτό με την θετική μαγνητική φόρτιση του καυσίμου το οποίο ανεβάζει την έλξη του αρνητικά φορτισμένου αέρα μέσα στη μηχανή.
Το
Σύστημα ρύθμισης καυσίμων αναγκάζει τις φυσικά διαμορφωμένες χημικές ενώσεις (συστάδες υδρογονανθράκων) να διασπαστούν σε απλές αποτελεσματικές μοριακές δομές. Αυτές οι ομοιοπολικά φορτισμένες μοριακές δομές έχουν σαν αποτέλεσμα ομοιόμορφη και εντελώς (αποτελεσματική) καύση, επειδή τα μόρια των καυσίμων έχουν πλήρως εμπλουτιστεί και ιονιστεί με οξυγόνο.
Το αποτέλεσμα των φορτισμένων καυσίμων είναι ισχυρό, ακόμη και στο στάδιο ανάφλεξης, με συνέπεια την ανώτερη αποδοτικότητα της καύσης που επιφέρει οικονομία στις δαπάνες καυσίμων και ενέργειας. Επιπλέον, η πληρέστερη καύση που δημιουργεί το σύστημα μειώνει ουσιαστικά τις εκπομπές ρύπων (άκαυτα καύσιμα).
Σας τα έκανα αντιγραφή από ένα φυλλάδιο