Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Cherokee αγορές .

Cherokee αγορές .

Δημοσίευσηαπό comcent » 08 Οκτ 2008, 15:02

Αγορασα προσφατα ενα kj 2,4 του 03 και σκεφτομαι καποιες αγορες για τις οποιες θα ηθελα καποιες γνωμες :
1.Αγορα jet performance εχει καθολου διαφορα στην επιδοση-καναλωση , εχει δοκιμασει κανεις καποια αλλη λυση;
2.Σχετικα με τις αναρτησεις μονο η ΟΜΕ ειναι χωρις προβληματα και γενικα θα ηθελα καποιες εντυπσεις σχετικα με τη συμπεριφορα του αυτοκινητου ασφαλτο-χωμα.
3.Αυτη τη στιγμη φοραω λαστιχα 235/70-16 αν βαλω κατι με ψηλοτερο προφιλ πως θα επηρεασει το kj ;
Βοηθηστε γιατι ο καθενας λεει το μακρυ κ το κοντο του!!!
Άβαταρ μέλους
comcent
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 06 Οκτ 2008, 14:56

Cherokee αγορές .

Δημοσίευσηαπό obelix » 08 Οκτ 2008, 15:18

Το αυτοκινητο εχει κοντες σχεσεις ή μονο μακριες 8) 8)

Εγω που εχω jet performance σε cherokee του 1993 4λιτρο βλεπω διαφορα της αποδοσης στις ψηλες (στροφες κι οχι γυναικες) και καλυτερη αποκριση στο γκαζι. Οσο για την καταναλωση δεν την εχω μετρηση με jet ή χωρις αλλα μαλλον ειναι ιδια. Για το δικο σου καλυτερα να απαντηση και καποιος που το εχει σε kj 2.4 (που εισαι SKARTOS)
ΠΡΟΕΔΡΟΣ BRAT ΠΕΛΟΠΟNΝΗΣΟΥ
ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
www.braters.gr
www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 08 Οκτ 2008, 17:22

Εδώ είμαι ρέ πρόεδρα....τί φωνάζεις ???? :lol: :lol: :lol:
Λοιπόν φίλε μου comcent.
1. To JET PERFORMANCE STAGE 1 απο μόνο του δέν κάνει απολύτως τίποτα. Για να δείς κάποια διαφορά - και αυτή θα είναι απλώς λίγο καλύτερο άρπαγμα πιό χαμηλά - θα πρέπει να το συνδυάσεις με φίλτρο και εξάτμιση. Κατα τ'άλλα, πεταμένα λεφτά.
2. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την ΟΜΕ, και εκτός δρόμου αλλά και εντός. Περισσότερα θα σου πεί όμως ο nickpar, που την έχει βάλει.
3. Η αμέσως αποδεκτή διάσταση που μπορείς να βάλεις χωρίς προβλήματα στο αμάξι σου, είναι το 245/70-16 ή 225/75-16. Αυτές τίς δύο διαστάσεις μπορείς να τίς χρησιμοποιήσεις χωρίς καμμία άλλη μετατροπή. Απο εκεί και πέρα, μπορείς άν το ψηλώσεις 2.5", να χρησιμοποιήσεις και 245/75-16 ή 255/70-16. Αυτή η διάσταση όμως για το 2.4 είναι απαγορευτική, άν λάβουμε υπόψη και την αδυναμία του κινητήρα. Θα "γονατίσει" το αυτοκίνητο.
Πάντως σε 245/70-16, έχεις πάρα πολλές και καλές επιλογές, όπως επίσης και σε αναγόμωση.

Γνώμη μου. Χωρίς να ξέρω τί ακριβώς χρήση θα του κάνεις, αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις για light off road, 4 λαστιχάκια και είσαι και ο πρώτος του χωριού. Άντε και καμμιά ποδίτσα, μήν το κοπανήσεις πουθενά. Άν σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις αλλιώς πώς, τότε.........λεφτά έχεις ????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 08 Οκτ 2008, 17:23

Άαα, ξέχασα......ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΛΑΣΠΩΤΟ........ :D :D :D
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό comcent » 09 Οκτ 2008, 13:10

Κατ αρχιν ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.Αυτο που μ ενδιαφερει ειναι να γινει οσο το δυνατον καλυτερο το αυτοκινητο εκτος δρομου χωρις να χειροτερεψω συμαντικα τη συμπεριφορα του στην ασφαλτο.Το χρεισιμοποιω σχεδον καθε σαβατοκυριακο στο βουνο αλλα λογο οτι δεν εχω δευτερο αυτοκινητο το χρησιμοποιω και για τη δουλεια μου.Ρωτησα και μου ειπαν για την ΟΜΕ οτι και στην ασφαλτο θα εχει καλυτερη συμπεριφορα και ανεση.Ισχυει κατι τετοιο;
Άβαταρ μέλους
comcent
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 06 Οκτ 2008, 14:56

Δημοσίευσηαπό comcent » 09 Οκτ 2008, 13:14

Προτεινετε καποια καλυτερη λυση για αναρτηση;Με ενδιαφερει πολυ να μην εχω προβληματα.
Άβαταρ μέλους
comcent
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 06 Οκτ 2008, 14:56

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 09 Οκτ 2008, 16:21

Περασμένη βδομάδα φόρεσα την Ο.Μ.Ε. και cooper atr discoverer 245/75/16. Εχω κάνει 350 km αστικά, 380 εθνική, και μία βόλτα σε πατημένο χώμα. Πριν φόραγα το Goodyear τα μαμά, και τα pirelli skorpion AT.
α) Η κατανάλωση δεν ανέβηκε αισθητά (περίπου 0,5 lt/100km-μέσος όρος)
β) Στην πόλη μέσα εχεις μια περίεργη αίσθηση- λίγο νταλικέρικη- κυρίως λόγω ύψους.
γ) Στο ταξείδι το όχημα ειναι προβλέψιμο, δεν έχει θόρυβο, αλλά έχει μια αρχική υστέριση στις στροφές, λόγω μεγαλύτερου μάγουλου ελαστικού.
δ) Στο χώμα ειναι ΧΑΛΙ!!!( ο τόνος στο ί )
ε) Προβλήματα : τα λάστιχα στο τέρμα τιμόνι βρίσκουν λίγο στην εσω άκρη του θόλου (που τον έκοψα περίπου 1-2 cm) και στοπάρουν πάνω στην αντιστρεπτική.Επίσης δεν μου κάνουν οι αλυσίδες -που τις πουλάω- εν,ω αν φόραγα 245/70 ή 235/75 δεν θα ήθελαν αλλαγή.
Γενικά ειμαι ευχαριστημένος με το αποτέλασμα.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 09 Οκτ 2008, 16:22

:D
Τελευταία επεξεργασία από m.misk(j)is και 11 Οκτ 2008, 09:57, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ZooL » 09 Οκτ 2008, 16:43

m.misk(j)is έγραψε:Περασμένη βδομάδα φόρεσα την Ο.Μ.Ε. και cooper atr discoverer 245/75/16...

Με γειά! Το μεταμόρφωσες το εργαλείο!

Έχοντας ψάξει αρκετά το θέμα παλιότερα, επί ημερών KJ, θα συμφωνήσω πως η ΟΜΕ είναι η καλύτερη "προσγειωμένη" επιλογή:
1) δουλεύει σωστά χωρίς να απαιτεί άλλες επεμβάσεις,
2) πέρα από το χώμα (όπου είναι εξαιρετική), έχει πολύ καλή απόδοση και στην άσφαλτο,
3) τη βρίσκεις εύκολα (σε αντίθεση με κάποιες άλλες εξεζητημένες λύσεις)...

Μόνο "μείον" (για κάποιους, όχι για όλους), είναι πως δεν δίνει και τόσο πολύ ύψος (4cm). Αυτό όμως είναι αλληλένδετο με το ν.1 πλεονέκτημά της που ανέφερα πριν.

Τα 245/75R16 είναι επίσης η καλύτερη επιλογή σε διάσταση για το KJ (*) - έχεις όσο πιο μεγάλη διάμετρο γίνεται χωρίς να ανοίγεις δουλειές...
Αλήθεια m.misk(j)is, για να δουλεύουν άνετα τα ATR στους μπροστά θόλους, δεν χρειάστηκε να κόψεις /στραβώσεις το "νύχι" του αμαξώματος μπροστά από τις πόρτες?

Χ.


(*) edit: για το 3.7, όπως είπε κι ο skartos πιο πάνω...
Στο 2.4 η συγκεκριμένη διάσταση θα "δούλευε" μόνο ίσως με αλλαγή κορονωπηνίων - από εκεί και πέρα όμως ξεφεύγεις τελείως και αλλάζει και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου...

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 09 Οκτ 2008, 18:58

m.misk(j)is έγραψε:Περασμένη βδομάδα φόρεσα την Ο.Μ.Ε. και cooper atr discoverer 245/75/16. Εχω κάνει 350 km αστικά, 380 εθνική, και μία βόλτα σε πατημένο χώμα. Πριν φόραγα το Goodyear τα μαμά, και τα pirelli skorpion AT.
α) Η κατανάλωση δεν ανέβηκε αισθητά (περίπου 0,5 lt/100km-μέσος όρος)
β) Στην πόλη μέσα εχεις μια περίεργη αίσθηση- λίγο νταλικέρικη- κυρίως λόγω ύψους.
γ) Στο ταξείδι το όχημα ειναι προβλέψιμο, δεν έχει θόρυβο, αλλά έχει μια αρχική υστέριση στις στροφές, λόγω μεγαλύτερου μάγουλου ελαστικού.
δ) Στο χώμα ειναι ΧΑΛΙ!!!( ο τόνος στο ί )
ε) Προβλήματα : τα λάστιχα στο τέρμα τιμόνι βρίσκουν λίγο στην εσω άκρη του θόλου (που τον έκοψα περίπου 1-2 cm) και στοπάρουν πάνω στην αντιστρεπτική.Επίσης δεν μου κάνουν οι αλυσίδες -που τις πουλάω- εν,ω αν φόραγα 245/70 ή 235/75 δεν θα ήθελαν αλλαγή.
Γενικά ειμαι ευχαριστημένος με το αποτέλασμα.


Φιλτατε φιλε καλησπερα!
Επειδη ειμαι στο ψαξιμο για την ΟΜΕ, θα ηθελα να μου πεις που την εβαλες και ποσο στοιχισε.
Την βρηκα στην extreme4x4 820€+ΦΠΑ+100€εργασια. Δεν ξερω αν ειναι καλη η τιμη, αλλα ειναι πολυ συνενοησιμοι οι τεχνικοι που μιλησα!
Αν εχεις καλυτερη προταση αναμενω...
Ειμαι στο ψαξιμο....
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό PanY » 10 Οκτ 2008, 09:58

Εγω την 2,5" την EMU για το TJ την εφερα απ εξω 4wd.com με 500 ευρω (κομπλε ελατηρια κι αμορτισερ) + τα μεταφορικα.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 10 Οκτ 2008, 10:35

Δεν ψωνιζω απο εξω...Αν γνωριζεις κατι απο ΕΛΛΑΔΑ ευχαριστως.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό PanY » 10 Οκτ 2008, 10:46

Στην Αττικη δεν νομιζω να υπαρχουν αλλες επιλογες, η extreme ειναι μαλλον μονοδρομος. Το ειχα ψαξει κι εγω για την EMU και ολες οι τιμες ηταν παραπλησιες με διαφορα 10 ευρω περιπου. Αν ειχαν μια διαφορα της ταξεως των 200 αντε 250 ευρω θα τα χα παρει κι εγω απο εδω.

Το αλλο που παρατηρησα στα σετ της OLD MAN που χε το 4WD ειναι οι διαβαθμισεις αναλογως του εξτρα εξοπλισμου και κατ επεκταση βαρους που εχει το οχημα. Εδω δεν μου ειχαν αναφερει κατι αναλογο αλλα και παλι δεν ξερω αν οντως προσφερονται διαφορετικης "συμπεριφορας" κιτ απ εξω. Απλα μου ειχε κανει εντυπωση.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 10 Οκτ 2008, 11:07

Αλήθεια m.misk(j)is, για να δουλεύουν άνετα τα ATR στους μπροστά θόλους, δεν χρειάστηκε να κόψεις /στραβώσεις το "νύχι" του αμαξώματος μπροστά από τις πόρτες?

Οχι! το λάστιχο περνάει με λίγο αέρα. Το πρόβλημα το έχουν τα mud λόγω ελαφρώς μεγαλύτερης διαμέτρου. Εγω έκοψα λιγο εσωτερικά στο τελείωμα του θόλου.
Επειδη ειμαι στο ψαξιμο για την ΟΜΕ, θα ηθελα να μου πεις που την εβαλες και ποσο στοιχισε.

Απο Κοκολάκη γυρω στα 1000 €
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 10 Οκτ 2008, 11:07

Αλήθεια m.misk(j)is, για να δουλεύουν άνετα τα ATR στους μπροστά θόλους, δεν χρειάστηκε να κόψεις /στραβώσεις το "νύχι" του αμαξώματος μπροστά από τις πόρτες?

Οχι! το λάστιχο περνάει με λίγο αέρα. Το πρόβλημα το έχουν τα mud λόγω ελαφρώς μεγαλύτερης διαμέτρου. Εγω έκοψα λιγο εσωτερικά στο τελείωμα του θόλου.
Επειδη ειμαι στο ψαξιμο για την ΟΜΕ, θα ηθελα να μου πεις που την εβαλες και ποσο στοιχισε.

Απο Κοκολάκη γυρω στα 1000 €
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες