Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ JEEP

Δημοσίευσηαπό PanY » 27 Οκτ 2008, 10:34

Ναι σαι καλα ZooL. Διαβασα το αρθρο και σκεφτομαι να προχωρησω κι εγω στη συγκεκριμενη μετατροπη με το ΤΒ απο 4L μιας και μονο με τα κορωνοπηνια βλεπω να δινω παλι αρκετα χρηματα χωρις ουσιαστικο αποτελεσμα. O Θεος βοηθος.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 27 Οκτ 2008, 13:56

για τον κινητηρα θα σου προτεινα να μην κανεις τιποτα.θα ρισκαρεις πολλα(ελληνικα συνεργεια,με οτι σημαινει αυτο) στην ουσια για το τιποτα!!ασε που οι τροχαιοι ειναι σε καθε γωνια στημενοι κ περιμενουν να πας πανω απο 80κμ!!τελος για τις ζαντες θα σε συμβουλευα να πας σε 15 κ οχι 16 οπως ειδα οτι θες.εμφανισιακα θα δειχνει πιο jeep,θα βρισκεις πιο ευκολα λαστιχα κ σιγουρα σε καλυτερες τιμες!
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 27 Οκτ 2008, 14:35

15 ε; Ευχαριστω αμιγκο. οσον αφορα στον κινητηρα, για να μαι ειλικρινης, ουτε εγω θα θελα να επεμβω. Σε μια επικοινωνια που ειχα με την www.4wdengineering.gr μου προτειναν να στραφω προς τη πλευρα της εξαγωγης / εξατμισης και να μην προχωρησω σε κανε mod σχετικο με το ΤΒ. Απλα φοβαμαι πως, αν δεν του κανω τιποτα ή τουλαχιστον να προσπαθησω να του κανω, θα φαω καμια φρικη μετα την τοποθετηση των 31". Αληθεια, τα 4,56 κορωνοπηνια δεν θα δωσουν τιποτα ουσιαστικο αμιγκος? Γενικοτερο εννοω, οχι μονο στο ξεκινημα. Ουτε ενα τσικ? ενα τσακ? Κατι?
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 27 Οκτ 2008, 14:56

βαλε 31 κ την OME κ δεστο για λιγο καιρο πως παει κ το ξανασυζηταμε.τα κορωνοπηνια ΜΑΖΙ με τα 31'' θα ζορισουν αρκετα τον πισω d35 με αποτελεσμα να ψαχνεσαι αργοτερα για δοντια η' αξονες.εκτος κ αν πας σε λυση super dana 35 με πραγματα απο αμερικη με κοστος κοντα στα 2500 ε τοποθετημενα στην καλυτερη.και να εχουμε κ καλο ρωτημα εκει τα παληκαρια στην αθηνα τι τιμη σου ζητανε τοποθετημενα τα 4.56??
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 27 Οκτ 2008, 15:06

Καλα εχουν ξεφυγει. 700 ευρω χωρις την τοποθετηση αλλα ουτως ή αλλως ολα απο U.S θα τα φερνα οπως εκανα και με τις ΟΜΕ που μου ζητουσαν εδω 1100 ευρω χωρις εργατικα.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 27 Οκτ 2008, 15:39

Σ αυτη την περιπτωση τι ψηλωμα / ζαντες / λαστιχα πιστευετε πως εχει φορεσει ο τυπος?

Εικόνα
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 27 Οκτ 2008, 16:13

PanY έγραψε:Αληθεια, τα 4,56 κορωνοπηνια δεν θα δωσουν τιποτα ουσιαστικο αμιγκος? Γενικοτερο εννοω, οχι μονο στο ξεκινημα. Ουτε ενα τσικ? ενα τσακ? Κατι?

Αλλάζοντας βήμα σε 4.56 θα πάρεις θετικά αποτελέσματα στις χαμηλές στροφές (περισσότερη "δύναμη") και στις μεσαίες ("σπιρτάδα").

Στις υψηλές στροφές, όταν πχ ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο, για να κινηθείς με την υπηρεσιακή ταχύτητα των 110-120χλμ, ο κινητήρας θα πρέπει να δουλεύει με κάμποσες στροφές παραπάνω (βαριέμαι να κάνω πράξεις τώρα, αλλά μπορείς να το υπολογίσεις ακριβώς αν θες).
Αυτό, πέρα από κουραστικό για οδηγό και επιβάτες, είναι και μια σημαντική επιπλέον επιβάρυνση για τον κινητήρα και όλο σύστημα μετάδοσης (σε βάθος χρόνου).
Στην πράξη τώρα, το ποια πραγματικά μπορεί να είναι τα "όρια" του hardware σου (αλλά και τα δικά σου), είναι κάτι χρειάζεται ψάξιμο (και δοκιμή).

Η αλήθεια είναι πάντως πως δεν περίμενα ότι ο d35 θα είχε θέματα με την συγκεκριμένη -και όχι και τόσο μεγάλη- αλλαγή βήματος. Εξαρτάται σίγουρα βέβαια και από τη χρήση που θα του κάνεις του εργαλείου: αν το λιώνεις στο βουνό, όντως εκεί θα υπάρχει θέμα (έτσι κι αλλιώς). Για light χρήση η αίσθηση μου ήταν πως θα ήσουν ok.

Σε κάθε περίπτωση, τα TJs δεν είναι ακριβώς ο τομέας μου, συνεπώς ...θεωρητικολογώ (ημιαργία σήμερα γαρ ;)) - σε αντίθεση με τον jeep2008 που μιλάει πολύ πιο συγκεκριμένα.

Μια προσέγγιση πάντως, δοκιμασμένη (tried'n'true που λένε), σχετικά με το αν με το 4.56 τελικά όντως χρειάζεται να αναβαθμίσεις και ημιαξόνια, γρανάζια, κλπ, θα ήταν να περιμένεις μέχρι τη στιγμή κάτι απ' όλα αυτά θα σου μείνει στο χέρι. Τότε και μόνο τότε θα μπορείς να είσαι σίγουρος ότι όντως χρειάζεται να μπεις στον κόπο και τα έξοδα για να αναβαθμίσεις - just some food for thought ;)

Χ.


ΥΓ1: Αυτά της φωτογραφίας πρέπει να είναι 35άρια σε 15άρες ζάντες, που χωρέσανε χάρη σ' ένα mix από suspension & body lift, που έχουν σίγουρα άλλους άξονες /ημιαξόνια για να μπορούν να τα αντέξουν, tc drop για να δουλεύουνε οι γωνίες, κλπ...
Εν ολίγοις, μεγάαααλες δουλειές πας ν' ανοίξεις amigo ;)

ΥΓ2: jeep2008, δεν είσαι Αθήνα λες (τυχερέ) - που βρίσκεσαι?

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 27 Οκτ 2008, 21:40

Kαλως αμιγκο μου. Ας μην το/σας κουραζω αλλο. Παμε με τα 31" και τις 15" και βλεπουμε στη συνεχεια.

Τι εγινε, αλλες φωτος δεν εχουμε? Τι εγιναν ολοι οι Jeepαδες?
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

4x4

Δημοσίευσηαπό cousto » 04 Νοέμ 2008, 21:53

PanY έγραψε:Η αληθεια ειναι πως εχω μπλεξει λιγο σχετικα με το πως να προχωρησω με Ψηλωμα / Ζαντες / Λαστιχα (εχω ηδη αγορασει τα ΟΜΕ).

Στο μονο που χω καταληξει ειναι το σχεδιο των ζαντων (μην αρχισετε το δουλεμα) αλλα και παλι προβληματιζομαι.

Μ αρεσουν πολυ οι σιδερενιες 16" Rock Crawler Soft 8's. Περασα μαλιστα το Σαββατο απ τον Κοκολακη (auto control) για μια ζυγοσταθμιση (μου ετρεμε λιγο στα 120 χλμ αλλα τωρα ειναι αψογο) και τις ειδα απο κοντα. Μου τις εδειξε επισης και σε αλουμινιο με ακριβως το ιδιο σχεδιο. Τι μου προτεινετε μεταξυ των δυο?

Εχω επισης τα εξης διλημματα:

1. Οχι ψηλωμα και Λαστιχα 31"
2. Οχι ψηλωμα και Λαστιχα 32"
3. Ψηλωμα 2,5" και Λαστιχα 31"
4. Ψηλωμα 2,5" και Λαστιχα 32" και Κορωνοπηνια 4,56

Οσον αφορα στα Λαστιχα θα θελα να σε ρωτησω ZooL σχετικα με τα STΤ Cooper Discoverer αν εχεις μεινει ικανοποιημενος και αν τα χεις δει καθολου σε βρεγμενη ασφαλτο. Σε μια συντομη ερευνα που εκανα εχουν πολυ καλες κριτικες ενω σε καποια τεστ που ειδα ηταν στην 2 ή 3 θεση αν θυμαμαι καλα στον μεσο ορο βαθμολογησης. Το rig το χρησιμοποιω κυριως στις εκδρομες (μεσ στη πολη ειμαι περισσοτερο με τη μηχανουλα) και σκεφτομαι να προχωρησω στην αλλαγη των Α/Τ με Μ/Τ αλλα ο μονος προβληματισμος που εχω ειναι η προσφυση στη βρεγμενη ασφαλτο (οχι πως τα Α/Τ Dueler που χω τωρα ειναι βεντουζες, το αντιθετο θα λεγα).

Βλεπω οτι γραφεις TJ "02 2.5, νομιζω οτι το 02 ειναι 2.4 που εχει και αλλη ιπποδυναμη απο το 2.5 και αλλα κορωνοπηνια.
Η OME για μενα ειναι η καλυτερη επιλογη (αυτη εχω 2")
Βαλε 31" οχι παραπανω μετα θα γονατισει πολυ και αν εχεις το 2.5 θα χρειαστεις κ/π ενα νουμερο πανω απο αυτα που εχεις (ανεβαινουν 10%) αν εχεις το 2.4 μπορει να το γλιτωσεις.
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό cousto » 04 Νοέμ 2008, 21:59

ZooL έγραψε:
PanY έγραψε:Οσον αφορα στα Λαστιχα θα θελα να σε ρωτησω ZooL σχετικα με τα STΤ Cooper Discoverer αν εχεις μεινει ικανοποιημενος και αν τα χεις δει καθολου σε βρεγμενη ασφαλτο

Έχοντας πάντα κατά νου πως μιλάμε για Μ/Τ λάστιχα, τα STT είναι εκπληκτικά στην άσφαλτο, ακόμη και στη βρεγμένη. Σίγουρα τα αξίζουν τα -όχι και λίγα- λεφτά τους.

Ως προς τον προβληματισμό "ψήλωμα /λάστιχα", αν σ' ενδιαφέρει πρωτίστως η off χρήση, με τις 2.5" της ΟΜΕ, τα 32άρια και το βήμα στο 4.56, θα είσαι ok.
Μέχρι όμως να φτάσεις να βγεις από το δρόμο, θα βλαστημάς...
Επιπλέον, θα έχεις και μια υπολογίσιμη αύξηση κατανάλωσης.
Εν ολίγοις, το όχημα σου πλέον θα γίνει αρκετά πιο "ειδικής χρήσης".

Αν αυτά αποτελούν συνειδητοποιημένες παραχωρήσεις, προκειμένου να έχεις το συνδυασμό των θετικών αποτελεσμάτων που επιδιώκεις από το συνολικό ψήλωμα που θα προκύψει από την ανάρτηση και τα λάστιχα, τότε ok.
Έτσι κι αλλιώς, το όλο παιχνίδι είναι ένας ατελείωτος συμβιβασμός...

Χ.

Τα 31" ειναι για 15" ζαντα αλλιως μιλας για 265/70/16 περιπου.
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό cousto » 04 Νοέμ 2008, 22:14

PanY έγραψε:Ναι σαι καλα ZooL. Διαβασα το αρθρο και σκεφτομαι να προχωρησω κι εγω στη συγκεκριμενη μετατροπη με το ΤΒ απο 4L μιας και μονο με τα κορωνοπηνια βλεπω να δινω παλι αρκετα χρηματα χωρις ουσιαστικο αποτελεσμα. O Θεος βοηθος.

Την εχω κανει τη μετατροπη, ειχε αποτελεσματα αλλα τα κ/π δεν τα γλιτωνεις..
Για την OME γραφεις μονο ελατηρια-αμορτισερ απο οτι ομως ξερω (και πηρα) περιλαμβανει αποστατες διαφορικου και αποστατη πισω αντιστρεπτικης.
Επισης μεγαλη προσοχη τα ελατηρια της OME εχουν συγκεκριμενη τοποθετηση που λιγοι το ξερουν...
OME HD Lift Kit. The coils for the front and the back had one longer than the other. The universal opinion (and, I say opinion because I have not found an official OME instruction manual) states that the longer coil in the back goes on the passenger side and the longer coil in the front goes on the driver's side.
Αρα εχουν διαφορετικο υψος μεταξυ τους και πρεπει να μπαινουν χιαστι...!!!

Every set of OME springs that I've ever seen have the spring marked either A or B. It the old ABBA thing:

AB in the front
BA in the back.


engine torque. the engine only spins one way. notice when you rev it up, the whole jeep shakes a little bit. driver side front and rear pass side springs always wear faster because when you take off, the engine torque causes the vehicle to squat to the passenger side rear (ever watch a drag race?). when you shift, similarly, the driver side front gets the torque as you left off the gas and put the clutch in. Remember back to high school - Newton with this equal and opposite reaction theory. OME makes those springs longer so your lift lasts longer.

Αυτο ειναι απο την OME

2.2 OME Front Coil Installation
IMPORTANT:
Old Man Emu TJ coils have a different free height for the right and left hand
side of the vehicle. Each coil is marked with a ‘RH’ (Right Hand) or ‘LH’
(Left Hand) tag, depending on its designated location when installed on a
􀀖􀀔􀀒􀀓􀀗 􀀓􀀏􀀕􀀐 􀀐􀀖􀀔􀀘􀀑 vehicle. If this suspension is being fitted to a left hand
drive vehicle, install as directed below.
􀀁 Remove the Old Man Emu coils from the box, set them side-by-side
and note which coil is the taller of the two.
􀀁 Install the taller of the coils to the left hand side of the vehicle by
inserting the small end of the coil up over the bumpstop and into
position against the upper spring seat and then onto the lower spring
seat. You may need to push down on the axle housing to gain
enough clearance to position the coil onto the lower seat. Rotate the
bottom pigtail on the coil into proper position as noted above.
􀀁 Re-install coil retaining clip, if so equipped.
􀀁 Install the shorter coil to the right hand side of the vehicle using the
same process as above.
OME HD Lift Kit. The coils for the front and the back had one longer than the other. The universal opinion (and, I say opinion because I have not found an official OME instruction manual) states that the longer coil in the back goes on the passenger side and the longer coil in the front goes on the driver's side.
Αρα εχουν διαφορετικο υψος μεταξυ τους και πρεπει να μπαινουν χιαστι...!!!

Every set of OME springs that I've ever seen have the spring marked either A or B. It the old ABBA thing:

AB in the front
BA in the back.


engine torque. the engine only spins one way. notice when you rev it up, the whole jeep shakes a little bit. driver side front and rear pass side springs always wear faster because when you take off, the engine torque causes the vehicle to squat to the passenger side rear (ever watch a drag race?). when you shift, similarly, the driver side front gets the torque as you left off the gas and put the clutch in. Remember back to high school - Newton with this equal and opposite reaction theory. OME makes those springs longer so your lift lasts longer.

Αυτο ειναι απο την OME

2.2 OME Front Coil Installation
IMPORTANT:
Old Man Emu TJ coils have a different free height for the right and left hand
side of the vehicle. Each coil is marked with a ‘RH’ (Right Hand) or ‘LH’
(Left Hand) tag, depending on its designated location when installed on a
􀀖􀀔􀀒􀀓􀀗 􀀓􀀏􀀕􀀐 􀀐􀀖􀀔􀀘􀀑 vehicle. If this suspension is being fitted to a left hand
drive vehicle, install as directed below.
􀀁 Remove the Old Man Emu coils from the box, set them side-by-side
and note which coil is the taller of the two.
􀀁 Install the taller of the coils to the left hand side of the vehicle by
inserting the small end of the coil up over the bumpstop and into
position against the upper spring seat and then onto the lower spring
seat. You may need to push down on the axle housing to gain
enough clearance to position the coil onto the lower seat. Rotate the
bottom pigtail on the coil into proper position as noted above.
􀀁 Re-install coil retaining clip, if so equipped.
􀀁 Install the shorter coil to the right hand side of the vehicle using the
same process as above.OME HD Lift Kit. The coils for the front and the back had one longer than the other. The universal opinion (and, I say opinion because I have not found an official OME instruction manual) states that the longer coil in the back goes on the passenger side and the longer coil in the front goes on the driver's side.
Αρα εχουν διαφορετικο υψος μεταξυ τους και πρεπει να μπαινουν χιαστι...!!!

Every set of OME springs that I've ever seen have the spring marked either A or B. It the old ABBA thing:

AB in the front
BA in the back.


engine torque. the engine only spins one way. notice when you rev it up, the whole jeep shakes a little bit. driver side front and rear pass side springs always wear faster because when you take off, the engine torque causes the vehicle to squat to the passenger side rear (ever watch a drag race?). when you shift, similarly, the driver side front gets the torque as you left off the gas and put the clutch in. Remember back to high school - Newton with this equal and opposite reaction theory. OME makes those springs longer so your lift lasts longer.

Αυτο ειναι απο την OME

2.2 OME Front Coil Installation
IMPORTANT:
Old Man Emu TJ coils have a different free height for the right and left hand
side of the vehicle. Each coil is marked with a ‘RH’ (Right Hand) or ‘LH’
(Left Hand) tag, depending on its designated location when installed on a
􀀖􀀔􀀒􀀓􀀗 􀀓􀀏􀀕􀀐 􀀐􀀖􀀔􀀘􀀑 vehicle. If this suspension is being fitted to a left hand
drive vehicle, install as directed below.
􀀁 Remove the Old Man Emu coils from the box, set them side-by-side
and note which coil is the taller of the two.
􀀁 Install the taller of the coils to the left hand side of the vehicle by
inserting the small end of the coil up over the bumpstop and into
position against the upper spring seat and then onto the lower spring
seat. You may need to push down on the axle housing to gain
enough clearance to position the coil onto the lower seat. Rotate the
bottom pigtail on the coil into proper position as noted above.
􀀁 Re-install coil retaining clip, if so equipped.
􀀁 Install the shorter coil to the right hand side of the vehicle using the
same process as above.
Αλλάξτε στην πλήρης φόρμα αλλαγών

http://www.braters.gr/viewtopic.php?t=1 ... &start=225
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό PanY » 04 Νοέμ 2008, 22:22

cousto έγραψε:Βλεπω οτι γραφεις TJ "02 2.5, νομιζω οτι το 02 ειναι 2.4 που εχει και αλλη ιπποδυναμη απο το 2.5 και αλλα κορωνοπηνια.
Η OME για μενα ειναι η καλυτερη επιλογη (αυτη εχω 2")
Βαλε 31" οχι παραπανω μετα θα γονατισει πολυ και αν εχεις το 2.5 θα χρειαστεις κ/π ενα νουμερο πανω απο αυτα που εχεις (ανεβαινουν 10%) αν εχεις το 2.4 μπορει να το γλιτωσεις.


Το 2,5 ειναι. 2002 ειναι η ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας. Ο αριθμος σασι ειναι 2001.

cousto έγραψε:Τα 31" ειναι για 15" ζαντα αλλιως μιλας για 265/70/16 περιπου.


Οι Rubicon οι 16αρες που πηρα προσφατα εχουν πανω φορεμενα 245/75/16 που ειναι περιπου 30,5"
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 04 Νοέμ 2008, 22:29

cousto έγραψε:Για την OME γραφεις μονο ελατηρια-αμορτισερ απο οτι ομως ξερω (και πηρα) περιλαμβανει αποστατες διαφορικου και αποστατη πισω αντιστρεπτικης.


Σωστα αμιγκο μου.

cousto έγραψε:Επισης μεγαλη προσοχη τα ελατηρια της OME εχουν συγκεκριμενη τοποθετηση που λιγοι το ξερουν...


Σουπερ το αρθρο, ευχαριστω!
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό cousto » 04 Νοέμ 2008, 22:47

PanY έγραψε:
cousto έγραψε:Για την OME γραφεις μονο ελατηρια-αμορτισερ απο οτι ομως ξερω (και πηρα) περιλαμβανει αποστατες διαφορικου και αποστατη πισω αντιστρεπτικης.


Σωστα αμιγκο μου.

cousto έγραψε:Επισης μεγαλη προσοχη τα ελατηρια της OME εχουν συγκεκριμενη τοποθετηση που λιγοι το ξερουν...


Σουπερ το αρθρο, ευχαριστω!

Τα υπολοιπα στην ταβερνα... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 20 Νοέμ 2008, 14:11

επειδη ολοι εχουν jeep αλλα φωτο δεν βλεπουμε δειτε μερικες δικες μου φρεσκες μπας κ συγκινηθειτε κ βαλετε κ τις δικες σας Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες