Σελίδα 1 από 1

Προσφορά Jeep 2 Jeep?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2008, 12:22
από ermis1975
Ξέρει κανείς τί ισχύει? Λένε στη διαφήμιση οτι αγοράζεις τώρα και σε 2 χρόνια σου δίνουν καινούριο και διατηρείς τη τιμή.
Πώς γίνεται αυτό.? Αν πχ σε 2 χρόνια το πάς με φυσιολογικές φθορές (γρατζουνιές, φθορές εσωτερικού, ελαστικά!)?
Μήπως κρατάς την αρχική αξία και αφαιρούν τις φθορές? Ή ετοιμάζονται για αυξήσεις? Αν πάλι όχι, πώς θα το ξαναπουλήσουν χωρίς κέρδος? Το ίδιο έχει κάνει και η Citroen.

Προσφορά Jeep 2 Jeep?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2008, 19:17
από PanY
Ε ο ιδιος %$@!^$@$ τις εχει και τις δυο. Το μονο σιγουρο ειναι πως κανουν τα παντα εν μεσω κρισης να πουλησουν οπως και σιγουρο ειναι πως εχουν ξεχασει πως απευθυνονται σε Γρεκους και οχι σε Αμερικανακια. Ευλογα τα ερωτηματα σου αμιγκο μου μιας και οπως το θετουν ειναι σαν να μας λενε "παρτε το, καντε του οτι θελετε, βγαλτε του τα ματια κι εμεις εδω ειμαστε". Αστεια πραγματα. Μα καλα, σε ηλιθιους νομιζουν πως απευθυνονται? Ειναι σαν τις γελοιες διαφημισεις των τραπεζων που χουν κατασπαραξει το βιος των Ελληνων και προσπαθουν να μας πεισουν πως κανουν και δωρα.

Αληθεια:

1. Ποσοι αγοραζουν καινουριο αυτοκινητο καθε 2 χρονια?
2. Αν το χεις παρει με χρηματοδοτηση (το 80% αν οχι περισσοτερο των περιπτωσεων), στο παιρνει ενω ταυτοχρονα σου εξοφλει και το δανειο ή στο αγοραζει για το ποσο του αρχικου κεφαλαιου και οι τοκοι τρεχουν?
3. Στο αγοραζει (οπως ειπες) ανεξαρτητως φυσιολογικων φθορων?
4. Στο "αγοραζει" με την προυποθεση να αγορασεις ενα αλλο αυτοκινητο απο εκεινους?

Το μονο σιγουρο ειναι πως δωρα δεν κανουν, απλα ξεγελουν τον κοσμο με οποιο τροπο μπορουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2008, 00:45
από ermis1975
Tο αγοράζει για να πάρεις άλλο αυτοκίνητο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Και η χρηματοδότηση μεταφέρεται στο καινούριο.
Πάντως αν πχ πάρεις τώρα καινούριο και σου δίνει τη δυνατότητα να το ανταλλάξεις με καινούριο σε 2 χρόνια χωρίς να πληρώσεις μια τότε γιατί να μη το κάνεις? Παίρνεις 1 μικρό C2 ή C4 και σε 2 χρόνια έχεις πάλι 1 καινούριο, και ελάχιστο κόστος συντήρησης. Αλλά αυτό δεν είναι "υποπτο?" Πιστεύω οτι υπάρχουν και ψιλά γράμματα *όταν δηλ πάς να το ανταλλάξεις, θα σου πούν, θέλουμε τόσα για να το μαζέψουμε. Πχ ελαστικά αν δεν έχεις αλλάξει στα 2 χρόνια (φυσιολογικό για τα 26000χλμ) ή έχουμε μείωση αξίας απο 1 τρακαρισματάκι (που φυσικά το φτιάχνεις στην αντιπροσωπεία). Αν κάποιος μάθει σίγουρα ας ενημερώσει, με έχει φάει η περιέργεια και ίσως πάρω να ρωτήσω, απλά δε θα μου πούν τηλεφωνικά για τα ψιλά...γράμματα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2008, 01:06
από PanY
ΟΚ, ας δεχτουμε πως μου δινει τη δυνατοτητα να το ανταλλαξω με καποιο αλλο μεσα σε δυο χρονια. Θα ξαναπαρω το ιδιο μοντελο παλι? Θα παω για καποιο αλλο μεγαλυτερης αξιας? Αν ναι γιατι δεν το παιρνω απο τωρα (με ή χωρις χρηματοδοτηση)? Γιατι να μην εχω τη δυνατοτητα να αγορασω ενα αλλο μοντελο μικροτερης αξιας επιστρεφοντας μου το υπολοιπο των χρηματων πισω? Και αντε και το "αγοραζει" παλι με το ιδιο ποσο που το πουλησε και αντε και ειναι κι εντελως αγρατζουνιστο ή εχει 1000 χλμ πανω του μονο. Τι προκειται να το κανει η αντιπροσωπεια? Θα μηδενισει το κοντερ, θα του ριξει ενα γυαλισμα και θα το πουλησει σαν καινουριο στο πρωτο θυμα? Μονο ετσι λογικα θα βγαλει καποιο κερδος μιας και θα εχει πουλησει 2 φορες το ιδιο οχημα εχοντας αποφυγει εισαγωγες, τελωνεια και λοιπα εξοδα. Θα το δηλωσει ομως στον ενδιαφερομενο ή θα νομιζει πως παιρνει "καινουριο" αμαξι? Γιατι διαφορετικα δεν νομιζω πως θα αγορασει καποιος μεταχειρισμενο αυτοκινητο πληρωνοντας την τιμη που θα ειχε καινουριο οσες εγγυησεις κι αν του δωσουν.

Αφου ειναι γνωστο πως εδω σου παιρνουν μετρα μολις μπεις για μια απλη αλλαγη λαδιων. Ειναι δυνατον η ιδια εταιρεια να "χαρισει" εστω 10 σεντς? Δεν ξερω αμιγκο μου. Δεν μου φαινεται λογικο απο καμια οπτικη γωνια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2008, 01:41
από kostas_renegade
Ειναι απλό amigo: Δεν θα βγάλουν καινούργιο μοντέλο για τουλάχιστον 2 χρόνια (ειδικά με τετοια κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία). Πως σου φαίνεται αυτό??? :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2008, 04:57
από ZooL
Έχετε δίκιο, πως το γενικό κλίμα αυτή τη στιγμή στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι "πουλήστε-πουλήστε-πουλήστε, με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε κόστος - και αύριο βλέπουμε τι γίνεται"...

(όπως ακριβώς δηλαδή γινόταν και μέχρι πρότινος με τις τράπεζες: σου δίνανε δάνεια και κάρτες με το στανιό, χωρίς να τους νοιάζει αν πραγματικά θα μπορούσες ποτέ να τα ξεπληρώσεις τελικά...)

---------------

Νομίζω όμως, πως αυτό που σκέφτηκαν και προσπαθούν να κάνουν στον όμιλο επιχειρήσεων Συγγελίδη με το Jeep2Jeep και το ανάλογο πρόγραμμα της Citroen, είναι κάτι διαφορετικό - και μου φαίνεται κιόλας πραγματικά έξυπνο:

Θεωρώ λοιπόν, πως με αυτά τα προγράμματα απευθύνονται πρωτίστως στους καταναλωτές που έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν μετρητοίς - και οι οποίοι, PanY, μη νομίζεις, δεν είναι και λίγοι, ειδικά για τα ακριβά αυτοκίνητα.

Δίνοντάς τους λοιπόν τη δυνατότητα να αγοράσουν σήμερα κάτι που, όπως λένε, και σε 2 χρόνια θα αξίζει το ίδιο, είναι σαν να τους προσφέρουν μιας πρώτης τάξης "επενδυτική ευκαιρία".

Έτσι, με τον τρόπο αυτό έχουν τη δυνατότητα να αντλήσουν από την αγορά κάμποσο μετρητό, ζεστό χρήμα, που δεδομένης μάλιστα και της κατάστασης με τις τράπεζες μπορεί να είχε ήδη κιόλας πάρει τον δρόμο του για ...κάτω από το στρώμα.

Ταυτόχρονα, παρακάμπτουν έτσι και τα όποια πιθανά προβλήματα τους δημιουργεί η μειωμένη παροχή χρήματος για καταναλωτικά δάνεια από τις τράπεζες τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (που τις τελευταίες βδομάδες έχουν "σφίξει" πολύ...).

Πιθανολογώ λοιπόν, πως "ζυγίζοντας" όλα τα παραπάνω, βρήκαν πως μάλλον τελικά μπορεί και να τους συμφέρει να μεταθέσουν χρονικά στο μέλλον την όποια χασούρα (λόγω του πιθανού μεγάλου κόστους της ανταλλαγής) και να πάνε εδώ και τώρα για να μαζέψουν όσο περισσότερο χρήμα μπορούν - "και αύριο βλέπουμε τι γίνεται"...

Διότι, μην ξεχνάμε επίσης πως οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην πράξη λειτουργούν περισσότερο ως άτυπα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (που εμπορεύονται χρήμα), παρά ως πραγματικοί έμποροι (αυτοκινήτων)...

---------------

Είτε πάντως ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός μου είτε όχι, σε κάθε περίπτωση, όσα ψιλά γράμματα κι αν έχει η προσφορά τους, επί της βάσης δεν γίνεται να απέχει και τόοοσο πολύ από αυτό που διαφημίζουν...
Διαφορετικά, θα τους την είχε πέσει ο ανταγωνισμός για παραπλανητική διαφήμιση και θα το είχαν κόψει το πρόγραμμα...

Αν κάποιος πάντως έχει τίποτα επιπλέον πληροφορίες, έχω κι εγώ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω.
Γιατί μπορεί ως καταναλωτή να μην με ενδιαφέρει καθόλου η συγκεκριμένη προσφορά, αφού έτσι κι αλλιώς το JK αγοράστηκε με προοπτική να μέινει for-ever, την μαρκετινίστικη πλευρά μου όμως την έχει φάει η περιέργεια ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2008, 08:32
από ermis1975
...και να συμπληρώσω οτι αν σκεφτεί κανείς οτι η προσφορά δεν είναι μόνο για τα ακριβά αλλά και για τα φθηνά, τότε κάποιος που δεν έχει και πολλά χρήματα, ξέρει οτι 8α πάρει ενα αμάξι που σε 2 χρόνια θα κοστίζει το ίδιο και θα έχει είναι και πάλι καινούριο, ανανεώνοντας εγγύηση, ελαστικά και όποιες άλλες φθορές. Φυσικά δε νομίζω να γυρίσουν το κοντέρ, απλά θα κρατήσουν ψηλότερα τη τιμή μεταπώλησης και αυτό θα είναι ενα σύν και στους άλλους ιδιοκτήτες.
Το σίγουρο είναι, οτι όπως σε κάθε προσφορά της jeep αλλά και της citroen, αν δε τη δεχθείς σου κάνουν 1 γεναία έκπτωση, που σε αυτή τη περίπτωση όμως δε θα καλύψει τη προσφορά 2 ετών.
Στο πρόγραμμα ισχύει και έντοκος διακανονισμός, οπότε αφορά και όσους πάρουν με δόσεις. Ας περιμένουμε και όλο και κάτι θα ακουστεί για τα ψιλά γράμματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2008, 15:13
από ZooL
Στην Αγγλία να δεις τι κάνουν: αντί για Jeep2Jeep έχουν το Dodge+Dodge ;)

http://www.thisismoney.co.uk/news/artic ... _a_source=

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2008, 08:27
από ermis1975
Η προσφορά λήγει, 15/11... Αραγε την εκμεταλεύτηκε κανείς? Πόσοι πήρανε αυτοκίνητο και μάλιστα τέλος έτους, που σημαίνει πρόσθετες επιβαρύνσεις σε τέλη κυκλοφορίας για 2 μήνες.
Οσους ξέρω και θέλουν (μικρού κυβισμου), το αφήνουν για Ιανουάριο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2008, 04:26
από dchar
Κατά την ταπεινή μου γνώμη φίλοι, η προσφορά έγινε μόνο και μόνο για να τη συζητήσουμε. Να ακουστεί, να πάμε μέχρι την αντιπροσωπεία και εκεί να μας πιάσουν οι έμπειροι πωλητές για να μας πουλήσουν αυτό που τελικά μπορούμε να πάρουμε. Είναι απλός κανόνας του μάρκετινγκ "φέρ' τους στο μαγαζί με κάθε τρόπο και πούλησε τους οτιδήποτε". Η εταιρεία λογικά δεν θέλει τόσο να πουλήσει αυτό το jeep to jeep, αλλά να σε κάνει να μπεις μέσα, σε μια εποχή που και μόνο η λέξη τζιπ... φοβίζει. Εκεί θα βρουν εκείνοι αυτό που τελικά μπορούν να σου πουλήσουν, ίσως και μεταχειρισμένο. Ψιλά γράμματα για εμάς, αλλά νόμοι για τους γκουρού του μάρκετινγκ.
Οσο για την προσφορά, στην ουσία της:
α. αν πληρώσεις μετρητοίς, αξίζει, αν έχουμε δεδομένο ότι δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα για φθορές, λάστιχα, τρακαρίσματα. Δίνεις π.χ. 40.000 ευρώ και σε δυο χρόνια παίρνεις κάτι με 40.000 βάση, έχοντας χρησιμοποιήσει αυτό που δίνεις για 2 χρόνια.
β. δεν τη δίνουν σε συνάρτηση με την προσφορά των άτοκων δόσεων. Οπότε, αν δεν πληρώσεις μετρητοίς χάνεις τους τόκους, κάπου 2-3 χιλιάρικα για τη διετία, αν σκεφτούμε ότι πρώτα πληρώνουμε τόκους και μετά κεφάλαιο. Μην ξεχνάτε ότι οι αντιπροσωπείες βγάζουν προμήθεια από τις τράπεζες με τις οποίες συνεργάζονται.
γ. Με αυτή την προσφορά σε κάνουν για... πάντα πελάτη τους. Δεν σου λένε θα σου δώσουμε 40.000 σε δυο χρόνια να πας στην ευχή του Θεού και να τα κάνεις ό,τι θέλεις. Σου λένε να πάρεις νέο αμάξι, από εμάς, με αυτά τα λεφτά.
δ. αν γυρίσει η αγορά, να είστε σιγουροι ότι σε δυο χρόνια τα ίδια μοντέλα θα έχουν ανεβάσει τιμές. Αν φυσικά έχει περάσει η κρίση δίχως απώλειες.
ε. στη σιτροέν, ισχύει μόνο για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Τι σημαίνει αυτό; Ξεπουλάνε το στοκ τους, άρα, καθαρίζουν τις θέσεις τους για φέτος, δεν έχουν αδιάθετα χρήματα που ήδη έχουν πληρώσει.
στ. είναι γνωστό ότι οι αντιπροσωπείες δεν βγάζουν τόσο από τις πωλήσεις, όσο από τα συνεργεία. Τι σημαίνει αυτό; αποκτούν έναν πελάτη περισσότερο. Και διαχρονικό.
ζ. με λίγη πίεση, στο κάνουν και για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πάρεις από αυτούς, αλλά μονάχα για έναν χρόνο και δίχως τις άτοκες. Μόνο τοις μετρητοίς ή με έντοκο διακανονισμό.

Αυτά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2008, 11:41
από ermis1975
Επίσης άκουσα οτι οταν πάς για ανταλλαγή πρέπει να είναι εγρατζούνιστο και να έχει φτιαχτεί και η παραμικρή γρατζουνιά απο αντιπροσωπία. Να είναι σε τελείως άριστη κατάσταση. Απο εκεί και πέρα, αρχίζουν οι αφαιρέσεις...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2008, 12:35
από PanY
Ε τοτε θα πρεπε να δινουν μαζι και μια βαση να το βαζουμε στο συνθετο διπλα στα μπιμπελο να το κοιταμε μεχρι να παρουμε το επομενο.