Σελίδα 1 από 2

TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2008, 10:26
από PanY
Ας πουμε, λεμε τωρα, υποθετικα παντα συζηταμε...

Ας πουμε λοιπον πως ηθελα να αλλαξω το 2,5αρι μου με ενα αλλο ΤJ λιγο περισσοτερο "νευρικο"... οχι απαραιτητα με 4,0L οπου ειναι η λογικη κινηση.

Και ας πουμε πως σκεφτομουν για ενα 2,4 '03-'06.

Αξιζει μια τετοια αλλαγη (αν μπορει να θεωρηθει αλλαγη) ή στην ουσια εχεις απλα "ξεγελασει" τον εαυτο σου? Πως κινειται το 2,4 σε σχεση με το 2,5?

Εχει οδηγησει καποιος και τα δυο?

TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2008, 13:05
από mato
από τους Nomads, το πλήρες άρθρο εδώ
http://www.nomad.gr/jeep-tj-1.html


2003. Η σημαντικότερη χρονιά στην εξέλιξη του TJ. Τα οχήματα που παρήχθησαν από το 2003 μέχρι το τέλος της παραγωγής του είναι μακράν τα πιο ολοκληρωμένα, ενώ η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής είναι αισθητή στον οποιονδήποτε.
Οι σημαντικότερες αλλαγές είναι οι εξής:

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων αντικαθίσταται από τον "Power Tech I-4", των 2,4 λίτρων. Ο νέος 16βάλβιδος κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 25% περισσότερη ιπποδύναμη και 18% περισσότερη ροπή.

Μεγαλύτερη διαδρομή της πίσω ανάρτησης κατά μία ίντσα, λόγω αλλαγών στην γεωμετρία των συνδέσμων.

Νέα καθίσματα, με καλύτερη ανατομία, χαμηλότερη έδραση και διαπνέον υλικό. Νέο πίσω κάθισμα το οποίο, όταν δεν χρησιμοποιείται, αφαιρείται από το όχημα με έναν απλό μοχλό με ελατήριο. Νέο soft top από υλικό με τρία layers, ανθεκτικότερο στην ακτινοβολία UV και ελαφρώς ελαστικό, ώστε να μην χάνει την εφαρμογή του με το πέρασμα του χρόνου. Αλλαγές στο ταμπλώ, το ηχοσύστημα, τους καθρέπτες.

Λανσάρισμα του μοντέλου Rubicon, το οποίο διαθέτει πνευματικά lockers στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Οι άξονες είναι Dana44 ο πίσω, ενώ ο μπροστινός είναι ένα υβρίδιο 30/44, με centersection από 44 και άκρα από 30άρη. Το transfer είναι το NV241, με μείωση 4:1 στα αργά. Το Rubicon ποτέ δεν εισήχθη επίσημα στην Ελλάδα.

TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2008, 14:07
από PanY
Ενδιαφερον αρθρο αλλα στην ουσια πως μεταφραζεται? Τι κερδιζει και τι χανει ο κατοχος ενος 2,4 σε σχεση με εκεινον ενος 2,5?

Re: TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2008, 20:18
από ZooL
PanY έγραψε:Τι κερδιζει και τι χανει ο κατοχος ενος 2,4 σε σχεση με εκεινον ενος 2,5?

Ο 2.4 δεν χάνει πουθενά από τον 2.5...
Ο νέος κινητήρας είναι (ήταν) συνολικά καλύτερος.

PanY έγραψε:Αξιζει μια τετοια αλλαγη (αν μπορει να θεωρηθει αλλαγη) ή στην ουσια εχεις απλα "ξεγελασει" τον εαυτο σου?

Αν ετίθετο θέμα επιλογής ανάμεσα στους 2 όταν έψαχνες να αγοράσεις, σίγουρα καλύτερη αγορά θα ήταν ο 2.4 (με κλειστά μάτια).

Αν σκέφτεσαι να αλλάξεις το 2.5 που έχεις, θα ήταν καλύτερα να αρχίσεις να σκέφτεσαι για το 4λιτρο.

Διότι όσο καλύτερος κι αν είναι ο 2.4 από τον 2.5, το όλο κόστος του εγχειρήματος (το να αλλάζεις αυτοκίνητα* εννοώ), νομίζω σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν ανάλογο του οφέλους που θα είχες από τον καλύτερο κινητήρα... Με άλλα λόγια, "τι Γιάννης τι Γιαννάκης"...

Είμαι περίεργος τι έχεις βάλει κατά νου... ;)

Χ.


* για αλλαγή κινητήρα δεν συζητάμε καν ...πιο φτηνά θα σου βγει να πάρεις 4λιτρο ...μη σου πω και JK ακόμη :lol: :lol: :lol:

Re: TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2008, 21:58
από PanY
ZooL έγραψε:Είμαι περίεργος τι έχεις βάλει κατά νου... ;)


Υποθετικα μιλαμε παντα αμιγκο μου... εχεχεχε

Αν ζουσαμε βεβαια σε μια χωρα που σεβεται τους πολιτες της και δεν χρειαζοταν να πληρωσουν μια περιουσια για να φερουν ενα αμαξι απ εξω και φυσικα... αν η Ισλανδια δεν ηταν νησι θα πηγαινα να εφερνα αυτο...

Εικόνα

Μοντελο του '07 και το δινει 16900 αλλα ειναι στο Reykjavik

Re: TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2008, 22:10
από PanY
Ψαχνομαι να σου πω την αληθεια αλλα δεν εχω καταληξει ακομα στο τι ακριβως ψαχνω να βρω... Με ενα 4,0 του '03 σαν του αμιγκο του jeep2008 θα ημουν μια χαρα ειναι η αληθεια αλλα οσο περνα ο καιρος μπαινει ο διαολος μεσα μου...

Re: TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2008, 13:27
από PanY
ZooL έγραψε:ανάμεσα στους 2 σίγουρα καλύτερη αγορά θα ήταν ο 2.4 (με κλειστά μάτια).


Ερωτηση σημαντικη: Αναμεσα σε ενα 2,4 του 05 ή 06 (εξαταχυτα ειναι αυτα?) και σ ενα 4,0 του 01 ή 02 τι θα προτεινες?

H εκδοση Golden Eagle στα 2,4 του 06 που χω δει εχει καποια διαφοροποιηση σε σχεση με τις αλλες?

Re: TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2008, 17:21
από ZooL
PanY έγραψε:
ZooL έγραψε:Είμαι περίεργος τι έχεις βάλει κατά νου... ;)

Υποθετικα μιλαμε παντα αμιγκο μου... εχεχεχε

Υποθετικά ε?

Κι αυτό εδώ τότε τι είναι? http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-10265.html :lol: :lol: :lol:


PanY έγραψε:Αναμεσα σε ενα 2,4 του 05 ή 06 (εξαταχυτα ειναι αυτα?) και σ ενα 4,0 του 01 ή 02 τι θα προτεινες?

Οι Αμερικάνοι λένε "There's no replacement for displacement"...

Αν ψώνιζα εγώ, θα κοιτούσα μόνο για τον V6 (αν το ακούσεις να "γεμίζει", θα καταλάβεις...)
Ιδανικά, θα έψαχνα μοντέλο κατασκευής από 2003 και μετά για να έχει και το 4τάχυτο αυτόματο.

Το Golden Eagle που είδες, εκτός από τα "περίεργα" αυτοκόλλητα έχει και έναν dana44 άξονα πίσω - σημαντικότατη διαφορά, ΑΝ σκοπεύεις να εξελίξεις και να χρησιμοποιήσεις (πραγματικά) το όχημα εκτός δρόμου. Ένα θέμα κι εδώ βέβαια θα είναι η δύναμη του 2.4, που δεν επαρκεί για μεγάλες διαφοροποιήσεις σε μέγεθος τροχών - αυτή θα ήταν όμως ανάλογη κουβέντα μ' αυτήν που είχαμε πριν λίγες μέρες περί κορωνοπηνίων κλπ.

Γενικά, θα έλεγα πως αν έχεις κατασταλάξει πως γουστάρεις το θέμα off-road, επένδυσε σε ένα 4λιτρο - είναι μια πάρα πολύ καλή βάση και μπορείς σε βάθος χρόνου να το εξελίξεις στο βαθμό που χρειάζεσαι ή που κάνεις κέφι.

Αν πάλι, το να αλλάζεις συχνά αυτοκίνητο είναι μέρος του fun, νομίζω θα ήταν σίγουρα προτιμότερο ένα "φρέσκο" 2.4 (του 2005-2006, που είναι και εξατάχυτα όπως είπες), το οποίο θα διατηρήσει αξιοπρεπή μεταπωλητική αξία μέχρι να δώσει τη θέση του στο επόμενο (μόλις βρεις τρόπο να το φορτώσεις από το Reykjavik ;))

Good luck!

Χ.

Re: TJ αλλα τι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2008, 17:32
από PanY
ZooL έγραψε:Υποθετικά ε?

Κι αυτό εδώ τότε τι είναι? http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-10265.html :lol: :lol: :lol:


Μια παρορμηση της στιγμης. Το ζωδιο μου φταιει.

ZooL έγραψε:Αν ψώνιζα εγώ, θα κοιτούσα μόνο για τον V6 (αν το ακούσεις να "γεμίζει",
θα καταλάβεις...) Ιδανικά, θα έψαχνα μοντέλο κατασκευής από 2003 και
μετά για να έχει και το 4τάχυτο αυτόματο.

Γενικά, θα έλεγα πως αν έχεις κατασταλάξει πως γουστάρεις το θέμα off-road, επένδυσε σε ένα 4λιτρο - είναι μια πάρα πολύ καλή βάση και μπορείς σε βάθος χρόνου να το εξελίξεις στο βαθμό που χρειάζεσαι ή που κάνεις κέφι.


Με παρακολουθεις μηπως? :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2008, 22:27
από ermis1975
Είδα και τις photos στην αγγελία... Μή το πουλάς το εργαλείο. Τόσο κόπο και άγχος να το στρώσεις. Τόση αγωνία με το A/C. Τόσα έχεις σκάσει και το έχεις κάνει πολύ καλό.Κράτα το. Και καλύτερα να πάς αργότερα για το 6κίλινδρο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2008, 23:04
από PanY
Τετοια να λες να μας πιασουν τα ζουμια εδω... Ε καλα, δεν το εδιωξα ακομη το μοσχαρακι μου... Καλο ειναι, δεν ειπα... Και μπορει οντως να βιαζομαι αλλα ειπαμε... αναθεμα το ζωδιο αμιγκο μου...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2008, 21:06
από PanY
To manual σε σχεση με το αυτοματο (4λιτρο φυσικα) εχει κι αλλες διαφορες?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2008, 13:54
από jeep2008
pany ειχα πιασει ιο στο laptop αλλιως θα ειχα επεμβει νωριτερα!!!καταρχας σε εχει πιασε θαλασσα απο οτι καταλαβαινω κ δεν ξερεις καλο κολυμπι οποτε ακου τα εξης:οπως ειναι η κατασταση με την οικονομια τωρα να βρεις τετραλιτρο ειναι πολυ ευκολο.ενας φιλος πουλαει 4.0 limited 01 μοντελο πρασινο σκουρο με κοντες πορτες δωρο(1000ευρω κοστος μινιμουμ) 95000χλμ αυτοματο με 13000 ευρω σε πολυ καλη κατασταση .αρα για το δικο σου εισαι λιγο αισιοδοξος.αρα ετοιμασου να χασεις λεφτα θα κερδισεις ομως επειδη ραιρνεις παλι tj που κ αυτο εχει πεσει.αν αλλαξεις τελικα πηγαινε σε 4.0 κ ξεχνα τα 2.4.τα τελη service ειναι τα ιδια κ τεκμηρια δεν υπαρχουν τελικα.το 4.0 επισης ειναι πιο οικονομικο γιατι δεν το ''σπας '' για να τραβηξει.τα αυτοματα τελος ειναι πιο καλα λιγοτερο νευρικα απο τα manual ομως εκτος δρομου θα προστατεψουν του απειρους οπως εμεις απο καψιματα συμπλεκτη σε κολληματα κλπ.βιαζομαι τωρα αλλα θα τα ξαναπουμε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2008, 14:32
από PanY
4.0L με 13000 ευρω? Δεν παραειναι χαμηλη τιμη γι αυτο το αυτοκινητο σε... καλη κατασταση (ασχετως χλμ)? Μηπως καιγεται να το πουλησει για δικους του προσωπικους λογους? Βεβαια ο καθενας αξιολογει/κοστολογει διαφορετικα καθε περιουσιακο του στοιχειο αλλα μου φαινεται εξαιρετικα χαμηλη τιμη ειδικα οταν προκειται για προσεγμενο αυτοκινητο ανεξαρτητως οικονομικης κρισης. Αλλωστε μιλαμε για μια κατηγορια ή μαλλον υποκατηγορια θα ελεγα αυτοκινητων οπου γνωριζεις πως εχει τα δικα της ειδικα γνωρισματα και παιζουν αρκετοι αντικειμενικοι αλλα και υποκειμενικοι κυριως παραγοντες ρολο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2008, 16:07
από jeep2008
δεν εχει καμμια αναγκη πιστεψε με!!πηρε το audi q7 η q8 πως διαολο λεγεται κ στην audi του το περνανε για 9000 ευρω!!!!!!!!!!!!!!το εχει λοιπον στην εταιρια του κ το χρησιμοποιουν διαφοροι πελατες η' εργοδηγοι του (δεν το σπανε οχι!!)τελος παντων ειναι σε καλη κατασταση κ η τιμη παντα μη ξεχνας ειναι σχετικη με την ζητηση κ τωρα η ζητηση για τετραλιτρα εινα μηδενικη....