Σελίδα 16 από 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2009, 06:47
από vram
Φιλε ΧΡΗΣΤΟ δεν σου απαντησα αμεσως γιατι ειχα δουλεια και μετα κολλησα με το ROCK N ROLLA.....οταν με το καλο συναντηθουμε θα σου δωσω το jeep για βολτα αλλα οχι σε χωματοδρομο.Στην Καλλιφορνια να παιξεις σε ανηφορες που θα σε φτιαξουν...και οσο για το δικο σου μην φοβασαι..δεν σπαω ξενα αυτ/τα..ασε που η φιλη σου θα μας σκοτωσει μετα παρεα :-x :-x :-x Πλακα κανω..ηταν πολυ καλη και με εφτιαξε το οτι εκανε κεφι να οδηγησει στο χωμα.. :D :D :D ΑΛΙΚΗ KEEP GOING........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2009, 09:30
από vram
Σταθη οποτε συναντηθουμε κανεις βολτα στα ανηφορια και ας το σπασεις...καλα να περναμε...το jeep..που εχεις κανει τα παντα και χωρις πολυ κοπο.Λαστιχα και καλη διαθεση.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2009, 09:38
από vram
ΣΤΑΘΗ ..το αν το σπασεις αναφερεται στο δικο μου...μην μασας εχεις και εσυ jeeπαρα και κουκλι μεσα-εξω.Σε λιγο καιρο που θα το καταλαβεις το τι μπορει να κανει με λιγες βελτιωσεις θα αισθανθεις εσυ λιγος για τις δυνατοτητες του...Για οποια πληροοφορια θελεις και την ξερω στην διαθεση σου..και ολων....σαν απο πουτανα ακουγεται αυτο...μην το παραξηλωνουμε... :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2009, 09:51
από mprizolas
ZooL έγραψε:[spam mode ON]
haf έγραψε:Πως μπορουμε να μαθουμε ποια είναι τα επιτρεπτα όρια κλισης για το ΚJ?

Για την πλάγια κλίση, είχα υπολογίσει (εντελώς μπακάλικα, ομολογουμένως) κάπου στις 36 μοίρες.

Αν θες περισσότερες λεπτομέρειες άνοιξε το ερώτημα σ' ένα νέο θέμα για να σου βάλω και το σχετικό σχήμα κλπ.

Χ.
[spam mode OFF]

ΥΓ: αρχισπάμερ PanY, πως με βρίσκεις ? ;-)



Αν δε βαριέστε διαβάστε εδώ :

http://www.jeepaholics.com/tech/cog/#_Toc535118727

Μάγκες προσέχτε γιατί η γωνία αλλάζει δραματικά με βάση τις εκάστοτε συνθήκες .....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2009, 11:07
από haf
mprizolas έγραψε:
ZooL έγραψε:[spam mode ON]
haf έγραψε:Πως μπορουμε να μαθουμε ποια είναι τα επιτρεπτα όρια κλισης για το ΚJ?

Για την πλάγια κλίση, είχα υπολογίσει (εντελώς μπακάλικα, ομολογουμένως) κάπου στις 36 μοίρες.

Αν θες περισσότερες λεπτομέρειες άνοιξε το ερώτημα σ' ένα νέο θέμα για να σου βάλω και το σχετικό σχήμα κλπ.

Χ.
[spam mode OFF]

ΥΓ: αρχισπάμερ PanY, πως με βρίσκεις ? ;-)



Αν δε βαριέστε διαβάστε εδώ :

http://www.jeepaholics.com/tech/cog/#_Toc535118727

Μάγκες προσέχτε γιατί η γωνία αλλάζει δραματικά με βάση τις εκάστοτε συνθήκες .....



Πολυ καλο το αρθρο!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2009, 02:35
από Stathis.jk
Φιλε Βασιλη να δω ποτε θα βρω μαρουλι για λαστιχα....πολυ ακουω αυτην την καλλιφορνια τωρα τελευταια....εκει συχναζεις?Αν εχω κατλαβει καλα ειναι στην παρνηθα? :roll: :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2009, 18:54
από ZooL
mprizolas έγραψε:Αν δε βαριέστε διαβάστε εδώ :
http://www.jeepaholics.com/tech/cog/#_Toc535118727

Εξαιρετικό άρθρο.
Διατριβή κανονική... δύο ώρες διάβαζα χθες βράδυ!

Οι υπολογισμοί που είχα κάνει για το KJ βασιζόντουσαν σε παρόμοιο τεχνικό άρθρο που είχα βρει παλιότερα (2 χρόνια πίσω), αν και όχι τόσο εκτενές.

Τώρα, το "μπακάλικο" που ανέφερα, έχει να κάνει με το ότι κάποιες από τις απαραίτητες μετρήσεις (πχ. η κατανομή του βάρους στον άξονα ή στην κάθε πλευρά του οχήματος), δεν είναι εύκολο να γίνουν αν δεν έχεις τα απαραίτητα μέσα. Οπότε, αναγκαστικά κάνεις κάποιες παραδοχές...



mprizolas έγραψε:Μάγκες προσέχτε γιατί η γωνία αλλάζει δραματικά με βάση τις εκάστοτε συνθήκες .....

Ακριβώς. Οι γωνίες που προκύπτουν από τους όποιους υπολογισμούς, όσο τέλειοι κι αν είναι αυτοί, είναι σε μεγάλο βαθμό θεωρητικές.

Το ίδιο το terrain, μια λακουβίτσα εδώ ή μια πετρούλα εκεί, οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, πόσο σφιχτή ή μαλακή μπορεί να είναι, κλπ, μπορούν να επηρεάσουν δραματικά την κατάληξη ενός πλαγιάσματος ("other side up" κλπ).

Χ.