Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγη Κορωνοπηνιων σε Wrangler TJ

Αλλαγη Κορωνοπηνιων σε Wrangler TJ

Δημοσίευσηαπό PanY » 19 Ιαν 2009, 23:12

Ανοιγω ενα καινουριο θεμα για να μην ξαναγραψω σ΄εκεινο της αλλαγης ελαστικων και αρχισετε τις γκρινιες.

Φορεσα τελικα σημερα τα Superior 4,56 στο μοσχαρι και μπορω να πω, πως αισθανθηκα την διαφορα. Εχει ανεβει ενα-δυο σκαλια παραπανω απ οτι ηταν με τα μαμα ελαστικα οταν το πρωτοπηρα.

Ομολογω παντως πως το 2,5αρι ετσι (με τα 4,56) επρεπε να βγαινει απ το εργοστασιο. Τωρα μπορεις να το χαρεις μεσα στην πολη αλλα κι εκτος, χωρις να τρεμεις να κανεις μια προσπεραση στην Εθνικη. Παρατηρησα πως με την τεταρτη ταχυτητα, ειναι αρκετα πιο ζωηρο απο πριν. Μπορεις να ανεβεις πλεον απ τα 100 στα 125 χλμ με σχετικη ανεση. Μεγαλη διαφορα στις στροφες δεν παρατηρησα αμιγκος. Ουτως η αλλως πριν, για να μπορεσεις να εχεις μια αποδεκτη αποκριση επρεπε να τις ανεβαζεις στον Θεο, ενω τωρα μπορω να πω πως αρπαζει ικανοποιητικα απο αρκετα χαμηλα ενω μου επιτρεπει πλεον να παιζω με τις ταχυτητες και να τις εναλλασω αντι να κραταω παρατεταμενα την πρωτη και την δευτερα ωστε να του δωσω την επιθυμητη ωθηση. Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Το service του Χρηστου του Γιασιμακου ηταν αψογο. Με την ευκαιρια της εισαγωγης του μοσχαριου, προχωρησα επισης σε καποιες επιπλεον επεμβασουλες. Αλλαξα λαδακια και φιλτρακι μιας κι επιασε αισιως τα 65000 χλμ. Αλλαξα μπουζι και μπουζοκαλωδια παρολο που ο Χρηστος δεν το θεωρουσε ακομα σκοπιμο (Τα ηδη φορεμενα μπουζακια ηταν σε υπεραριστη κατασταση, σαν καινουρια μολονοτι ειχαν αλλαχτει πριν απο 12000 χλμ). Φυσηξαμε και το Κ&Ν φιλτρακι που ειχα φορεσει πριν απο 5000 χλμ το οποιο ηταν επισης σε πολυ καλη κατασταση χωρις να εχει λερωθει ιδιαιτερα. Αυτο μπορω να πω πως με αγχωσε λιγακι και σκεφτομαι να το αντικαταστησω συντομα με το standard φιλτρο γιατι, αν δεν κραταει το φιλτρο βρωμα επειτα απο τοσες εκτος δρομου εξορμησεις τοτε μαλλον δεν την εμποδιζει και πολυ να προχωρησει παραμεσα (Μπορει να ειμαι και υπερβολικος βεβαια). Ισορροπησαμε τα πισω φρενακια και το χειροφρενο τα οποια εδειχναν μια μικρη αποκλιση κατα τον τελευταιο ελεγχο του ΚΤΕΟ και βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια, τα τριψαμε και τα βαψαμε μαυρα με αποτελεσμα να γινουν σαν καινουρια.

Αυτα κυριοι.
Τελευταία επεξεργασία από PanY και 07 Φεβ 2009, 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Stathis.jk » 20 Ιαν 2009, 00:12

Καλοριζικα αμιγκο!Το πιο ωραιο για μενα,ηταν αυτο που ειπες για το Service του Γιασιμακου!Να και ενας που λεει οτι κατι δεν χρειαζεται αλλαγη!
Άβαταρ μέλους
Stathis.jk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Δεκ 2008, 17:16
Τοποθεσία: Χαλανδρι,Αθηνα

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Ιαν 2009, 00:22

Ναι ευχαριστω... Αν καποιος το σκεφτεται παντως, πιστευω πως η συγκεκριμενη λυση ειναι μονοδρομος για να δωσει στο 2,5λιτρο του αυτο το... κατι παραπανω. Σχετικα με την ποιοτητα των Superior θα επανελθω... ή μαλλον ελπιζω να μην επανελθω ποτε μου, πραγμα που θα σημαινει πως θα χουν απροβληματιστη λειτουργια... Σε σχεση με τα Yukon εχουν εως τωρα καλυτερες συστασεις... Απο μια πρωτη ματια παντως που τους εριξα πριν την τοποθετηση, μπορω να πω πως διεκρινα μια διαφορα ως προς την ποιοτητα κατασκευης σε σχεση με τα αντιστοιχα Yukon που προσφατα ειχα δει απο κοντα.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 20 Ιαν 2009, 03:30

Καλοριζικα!!Αγορα κ τοποθετηση ποσο πηγε τελικα?(το μωρο με ξενυχταει για να σου λυσω την απορια... :D )
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό vram » 20 Ιαν 2009, 06:33

Φιλε pany το jeep σου ειναι ηδη πολυ καλο.Σταματα να ψαχνεσαι και επικεντρωσου στο να το μαθεις και να το ευχαριστηθεις.Αν τωρα σκεφτεσαι να κανεις βολτες extreme σιγα σιγα μπορεις να ξεκινησεις και να δεις στην πορεια τι ειναι αυτο που σου λειπει.Εσυ πρεπει ομως πρωτα να αποφασισεις τι θελεις και τα υπολοιπα θα ερθουν μονα τους.
Άβαταρ μέλους
vram
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 07 Ιαν 2009, 22:37
Τοποθεσία: Trinida & Tobago

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 20 Ιαν 2009, 11:40

βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια

Δισκόφρενα πότε?
Πάντως στην θέση σου μάλλον δεν θα το έδινα, μετά απο όλα αυτά που έχεις φορτώσει.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 20 Ιαν 2009, 12:00

m.misk(j)is έγραψε:
βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια

Δισκόφρενα πότε?
Πάντως στην θέση σου μάλλον δεν θα το έδινα, μετά απο όλα αυτά που έχεις φορτώσει.


Τα δισκοφρενα κατα την γνωμη πολλων δεν προσφερουν ουσιαστικα τιποτα στην αποδοση των φρενων.Οσο αναφορα το μπουκωμα απο λασπες κ την ευκολοτερη συντηρηση ισως αλλα το κοστος ειναι δυσαναλογο.
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 20 Ιαν 2009, 12:11

Αλλαζοντας τα πισω ταμπουρα με δισκοφρενα οπως λεει ο φιλος jeep2008 εχεις καλητερο και πιο σταθερο φρεναρισμα και οχι οπως οι σιαγονες στα ταμπουρα που μετα απο λασπες νερα τα κλανουνε και πας για αλλαγη πιο συχνα. Φιλε pany τωρα ελπιζω μετα κοροπηνια που εβαλες να το κρατησεις το καμαρι σου γιατι απλα ειναι κ@υλ@ τωρα χιχιχι
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Ιαν 2009, 12:50

Εγω εξακολουθω να πιστευω πως δεν το εχω φορτωσει αμιγκος. Αν εξαιρεσετε το αισθητικο μερος με καποιες προσθηκες ανευ ουσιαστικης σημασιας, θεωρω πως εκανα απλα καποιες παρεμβασεις που πιστευω πως επρεπε να αποτελουν μερη του standard εξοπλισμου του μοσχαριου. Βεβαια τωρα ομολογω πως δεν του λειπει τιποτα οποτε κι εγω αλλα και οποιοσδηποτε ενδιαφερθει να το παρει στο μελλον θα το χαρουμε με το παραπανω. Χωρις να θεωρηθω επισης αχαριστος αλλα ειλικρινης, οτι και να του κανει καποιος, ποτε δεν προκειται να γινει 4λιτρο. Το αγαπω ομως, τι να κανω. Αυτο μου λαχε, μ αυτο θα πορευτω. Μην του κανετε ομως αλλα κοπλιμεντα γιατι αρκετα το χω κακομαθει.
Τελευταία επεξεργασία από PanY και 20 Ιαν 2009, 13:04, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Nick1150 » 20 Ιαν 2009, 12:56

καλοριζικος αμίγκο !!!!
Άβαταρ μέλους
Nick1150
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 19:45
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 20 Ιαν 2009, 18:22

Μην του κανετε ομως αλλα κοπλιμεντα γιατι αρκετα το χω κακομαθει.

Δέν πιστεύω να το αφήνεις να διαβάζει αυτά που γράφουμε !....
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vram » 20 Ιαν 2009, 22:56

Φιλε πανυ επειδη σε γουσταρω γιατι εισαι χαμηλων τονων και γαμω τα παιδια θα το ξαναγραψω...το αυτ/το σου ειναι πολυ καλο και πρωτα πρεπει να το μαθεις να το ευχαριστηθεις να του βρεις τις δυνατοτητες και μετα να αποφασισεις τι περισσοτερο θα ηθελες να κανεις και ποσα εισαι διατεθειμενος να ξοδεψεις.ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.
Άβαταρ μέλους
vram
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 07 Ιαν 2009, 22:37
Τοποθεσία: Trinida & Tobago

Δημοσίευσηαπό PanY » 20 Ιαν 2009, 23:20

Ε ναι αμιγκο μου... Συμφωνω πως το μοσχαρι εχει αρκετες δυνατοτητες... Αληθεια ομως, εκεινη τη σχεδον καθετη 10μετρη ανηφορα στην Καλιφορνια που ειχες ανεβει με το θηριο το δικο σου τη μερα που τα ειπαμε για πρωτη φορα εκει πανω, πιστευεις πως θα μπορουσε να την βγαλει?

Οχι πως εχω σκοπο να το επιχειρησω συντομα... χεχε... περισσοτερο μια ερωτηση αρχαριου ειναι... Εγω παντως και μονο που σ΄εβλεπα να σκαρφαλωνεις εκει πανω, ενιωθα δεος...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vram » 21 Ιαν 2009, 06:30

Πιστευω πως μπορεις και εχεις τις δυνατοτητες να το κανεις.Θα σου θυμισω οτι ειχα λαστιχα Α/Τ general και χωρις lockers.Ολα ειναι στο μυαλο και στις ικανοτητες(που πιστευω πως ολοι εχουμε και μπορουμε να τις επεκτεινουμε-βελτιωσουμε)..Συνεχισε ετσι με υπομονη και θα δεις οτι σε λιγο καιρο θα τολμας πραγματα που δεν φανταζοσουν οτι θα τα εκανες ποτε.ΤΟ jeep σου ειναι πολυ καλο και το εχεις κανει ακομα καλυτερο με τον τροπο που του συμπεριφερεσαι.
Άβαταρ μέλους
vram
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 07 Ιαν 2009, 22:37
Τοποθεσία: Trinida & Tobago

Δημοσίευσηαπό PanY » 21 Ιαν 2009, 10:13

Ερωτηση (χαζη οπως παντα): Οταν η κορωνα εχει 41 δοντια και το πηνιο εχει 11 δοντια, τι βημα θεωρειται πως ειναι το κ/π? 3:73 ή 4:11?

Η διαφορετικα, ποσα δοντια εχουν η κορωνα και το πηνιο σε 3:73 και 4:11 αντιστοιχα?
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron