Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγη Κορωνοπηνιων σε Wrangler TJ

Δημοσίευσηαπό PanY » 21 Ιαν 2009, 10:37

Αληθευει πως για να βρεις το βημα διαιρεις τα δοντια της κορωνας με εκεινα του πηνιου?

Δηλαδη αν ειναι αντιστοιχα 41 (κορωνα) και 11 (πηνιο) = 41 / 11 = 3,727 = 3:73
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 21 Ιαν 2009, 10:39

Οχι τιποτα αλλο, για να μη γραφω βλακειες χωρις λογο... Γιατι σ΄αυτη την περιπτωση το μοσχαρι φορουσε 3:73 και οχι 4:11
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 21 Ιαν 2009, 11:11

Όπως ακριβώς το γράφεις πάνω PanΥ, διαιρώντας τον αριθμό των δοντιών της κορώνας με αυτών του πηνίου.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 21 Ιαν 2009, 11:19

Τελικα φορουσε 3,73 το μοσχαρι. Διορθωσα και την αγγελια. Ευχαριστω αμιγκο μου.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 21 Ιαν 2009, 16:32

PanY έγραψε:Εγω εξακολουθω να πιστευω πως δεν το εχω φορτωσει αμιγκος. Αν εξαιρεσετε το αισθητικο μερος με καποιες προσθηκες ανευ ουσιαστικης σημασιας, θεωρω πως εκανα απλα καποιες παρεμβασεις που πιστευω πως επρεπε να αποτελουν μερη του standard εξοπλισμου του μοσχαριου. Βεβαια τωρα ομολογω πως δεν του λειπει τιποτα οποτε κι εγω αλλα και οποιοσδηποτε ενδιαφερθει να το παρει στο μελλον θα το χαρουμε με το παραπανω. Χωρις να θεωρηθω επισης αχαριστος αλλα ειλικρινης, οτι και να του κανει καποιος, ποτε δεν προκειται να γινει 4λιτρο. Το αγαπω ομως, τι να κανω. Αυτο μου λαχε, μ αυτο θα πορευτω. Μην του κανετε ομως αλλα κοπλιμεντα γιατι αρκετα το χω κακομαθει.

Το αμερικάνικο rule of thumb για την σειρά των βασικών βημάτων στην εξέλιξη ενός off-road οχήματος έχει ως εξής:

1. Tires
2. Armour
3. Suspension

Όπως το λες κι εσύ, στην πράξη μόλις "ολοκλήρωσες" το νο.1...
(το "ολοκλήρωσες" είναι σε εισαγωγικά, γιατί από τη στιγμή που έκανες την πρώτη επέμβαση στο σύστημα μετάδοσης (με την διαφορετική διάμετρο τροχών & την αλλαγή των κ/π), είναι σαν να ξεκινάς ένα ...domino - αυτό είναι άλλη ιστορία όμως).

Δεδομένου ότι για το νο.3 έχεις ήδη φροντίσει και είσαι stand-by ;) να την περάσεις την OME, σου μένει το βασικό νο.2: η προστασία (ποδιές, σημεία πρόσδεσης, κλπ).

Από 'κει και πέρα θα συμφωνήσω με την σωστή συμβουλή του vram: μέσα από την χρήση που θα του κάνεις, θα βρεις και τι άλλο μπορεί να χρειαστείς πάνω στο μοσχαράκι σου.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες

cron