Σελίδα 1 από 2

Αλλαγη Κορωνοπηνιων σε Wrangler TJ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2009, 23:12
από PanY
Ανοιγω ενα καινουριο θεμα για να μην ξαναγραψω σ΄εκεινο της αλλαγης ελαστικων και αρχισετε τις γκρινιες.

Φορεσα τελικα σημερα τα Superior 4,56 στο μοσχαρι και μπορω να πω, πως αισθανθηκα την διαφορα. Εχει ανεβει ενα-δυο σκαλια παραπανω απ οτι ηταν με τα μαμα ελαστικα οταν το πρωτοπηρα.

Ομολογω παντως πως το 2,5αρι ετσι (με τα 4,56) επρεπε να βγαινει απ το εργοστασιο. Τωρα μπορεις να το χαρεις μεσα στην πολη αλλα κι εκτος, χωρις να τρεμεις να κανεις μια προσπεραση στην Εθνικη. Παρατηρησα πως με την τεταρτη ταχυτητα, ειναι αρκετα πιο ζωηρο απο πριν. Μπορεις να ανεβεις πλεον απ τα 100 στα 125 χλμ με σχετικη ανεση. Μεγαλη διαφορα στις στροφες δεν παρατηρησα αμιγκος. Ουτως η αλλως πριν, για να μπορεσεις να εχεις μια αποδεκτη αποκριση επρεπε να τις ανεβαζεις στον Θεο, ενω τωρα μπορω να πω πως αρπαζει ικανοποιητικα απο αρκετα χαμηλα ενω μου επιτρεπει πλεον να παιζω με τις ταχυτητες και να τις εναλλασω αντι να κραταω παρατεταμενα την πρωτη και την δευτερα ωστε να του δωσω την επιθυμητη ωθηση. Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Το service του Χρηστου του Γιασιμακου ηταν αψογο. Με την ευκαιρια της εισαγωγης του μοσχαριου, προχωρησα επισης σε καποιες επιπλεον επεμβασουλες. Αλλαξα λαδακια και φιλτρακι μιας κι επιασε αισιως τα 65000 χλμ. Αλλαξα μπουζι και μπουζοκαλωδια παρολο που ο Χρηστος δεν το θεωρουσε ακομα σκοπιμο (Τα ηδη φορεμενα μπουζακια ηταν σε υπεραριστη κατασταση, σαν καινουρια μολονοτι ειχαν αλλαχτει πριν απο 12000 χλμ). Φυσηξαμε και το Κ&Ν φιλτρακι που ειχα φορεσει πριν απο 5000 χλμ το οποιο ηταν επισης σε πολυ καλη κατασταση χωρις να εχει λερωθει ιδιαιτερα. Αυτο μπορω να πω πως με αγχωσε λιγακι και σκεφτομαι να το αντικαταστησω συντομα με το standard φιλτρο γιατι, αν δεν κραταει το φιλτρο βρωμα επειτα απο τοσες εκτος δρομου εξορμησεις τοτε μαλλον δεν την εμποδιζει και πολυ να προχωρησει παραμεσα (Μπορει να ειμαι και υπερβολικος βεβαια). Ισορροπησαμε τα πισω φρενακια και το χειροφρενο τα οποια εδειχναν μια μικρη αποκλιση κατα τον τελευταιο ελεγχο του ΚΤΕΟ και βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια, τα τριψαμε και τα βαψαμε μαυρα με αποτελεσμα να γινουν σαν καινουρια.

Αυτα κυριοι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 00:12
από Stathis.jk
Καλοριζικα αμιγκο!Το πιο ωραιο για μενα,ηταν αυτο που ειπες για το Service του Γιασιμακου!Να και ενας που λεει οτι κατι δεν χρειαζεται αλλαγη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 00:22
από PanY
Ναι ευχαριστω... Αν καποιος το σκεφτεται παντως, πιστευω πως η συγκεκριμενη λυση ειναι μονοδρομος για να δωσει στο 2,5λιτρο του αυτο το... κατι παραπανω. Σχετικα με την ποιοτητα των Superior θα επανελθω... ή μαλλον ελπιζω να μην επανελθω ποτε μου, πραγμα που θα σημαινει πως θα χουν απροβληματιστη λειτουργια... Σε σχεση με τα Yukon εχουν εως τωρα καλυτερες συστασεις... Απο μια πρωτη ματια παντως που τους εριξα πριν την τοποθετηση, μπορω να πω πως διεκρινα μια διαφορα ως προς την ποιοτητα κατασκευης σε σχεση με τα αντιστοιχα Yukon που προσφατα ειχα δει απο κοντα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 03:30
από jeep2008
Καλοριζικα!!Αγορα κ τοποθετηση ποσο πηγε τελικα?(το μωρο με ξενυχταει για να σου λυσω την απορια... :D )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 06:33
από vram
Φιλε pany το jeep σου ειναι ηδη πολυ καλο.Σταματα να ψαχνεσαι και επικεντρωσου στο να το μαθεις και να το ευχαριστηθεις.Αν τωρα σκεφτεσαι να κανεις βολτες extreme σιγα σιγα μπορεις να ξεκινησεις και να δεις στην πορεια τι ειναι αυτο που σου λειπει.Εσυ πρεπει ομως πρωτα να αποφασισεις τι θελεις και τα υπολοιπα θα ερθουν μονα τους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 11:40
από m.misk(j)is
βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια

Δισκόφρενα πότε?
Πάντως στην θέση σου μάλλον δεν θα το έδινα, μετά απο όλα αυτά που έχεις φορτώσει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 12:00
από jeep2008
m.misk(j)is έγραψε:
βγαλαμε επισης τα 2 καλυμματα των ταμπουρων που ειχαν αρχισει να ψιλοσκουριαζουν μετα απο 8 χρονια

Δισκόφρενα πότε?
Πάντως στην θέση σου μάλλον δεν θα το έδινα, μετά απο όλα αυτά που έχεις φορτώσει.


Τα δισκοφρενα κατα την γνωμη πολλων δεν προσφερουν ουσιαστικα τιποτα στην αποδοση των φρενων.Οσο αναφορα το μπουκωμα απο λασπες κ την ευκολοτερη συντηρηση ισως αλλα το κοστος ειναι δυσαναλογο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 12:11
από heroicentaur
Αλλαζοντας τα πισω ταμπουρα με δισκοφρενα οπως λεει ο φιλος jeep2008 εχεις καλητερο και πιο σταθερο φρεναρισμα και οχι οπως οι σιαγονες στα ταμπουρα που μετα απο λασπες νερα τα κλανουνε και πας για αλλαγη πιο συχνα. Φιλε pany τωρα ελπιζω μετα κοροπηνια που εβαλες να το κρατησεις το καμαρι σου γιατι απλα ειναι κ@υλ@ τωρα χιχιχι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 12:50
από PanY
Εγω εξακολουθω να πιστευω πως δεν το εχω φορτωσει αμιγκος. Αν εξαιρεσετε το αισθητικο μερος με καποιες προσθηκες ανευ ουσιαστικης σημασιας, θεωρω πως εκανα απλα καποιες παρεμβασεις που πιστευω πως επρεπε να αποτελουν μερη του standard εξοπλισμου του μοσχαριου. Βεβαια τωρα ομολογω πως δεν του λειπει τιποτα οποτε κι εγω αλλα και οποιοσδηποτε ενδιαφερθει να το παρει στο μελλον θα το χαρουμε με το παραπανω. Χωρις να θεωρηθω επισης αχαριστος αλλα ειλικρινης, οτι και να του κανει καποιος, ποτε δεν προκειται να γινει 4λιτρο. Το αγαπω ομως, τι να κανω. Αυτο μου λαχε, μ αυτο θα πορευτω. Μην του κανετε ομως αλλα κοπλιμεντα γιατι αρκετα το χω κακομαθει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 12:56
από Nick1150
καλοριζικος αμίγκο !!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 18:22
από m.misk(j)is
Μην του κανετε ομως αλλα κοπλιμεντα γιατι αρκετα το χω κακομαθει.

Δέν πιστεύω να το αφήνεις να διαβάζει αυτά που γράφουμε !....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 22:56
από vram
Φιλε πανυ επειδη σε γουσταρω γιατι εισαι χαμηλων τονων και γαμω τα παιδια θα το ξαναγραψω...το αυτ/το σου ειναι πολυ καλο και πρωτα πρεπει να το μαθεις να το ευχαριστηθεις να του βρεις τις δυνατοτητες και μετα να αποφασισεις τι περισσοτερο θα ηθελες να κανεις και ποσα εισαι διατεθειμενος να ξοδεψεις.ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2009, 23:20
από PanY
Ε ναι αμιγκο μου... Συμφωνω πως το μοσχαρι εχει αρκετες δυνατοτητες... Αληθεια ομως, εκεινη τη σχεδον καθετη 10μετρη ανηφορα στην Καλιφορνια που ειχες ανεβει με το θηριο το δικο σου τη μερα που τα ειπαμε για πρωτη φορα εκει πανω, πιστευεις πως θα μπορουσε να την βγαλει?

Οχι πως εχω σκοπο να το επιχειρησω συντομα... χεχε... περισσοτερο μια ερωτηση αρχαριου ειναι... Εγω παντως και μονο που σ΄εβλεπα να σκαρφαλωνεις εκει πανω, ενιωθα δεος...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2009, 06:30
από vram
Πιστευω πως μπορεις και εχεις τις δυνατοτητες να το κανεις.Θα σου θυμισω οτι ειχα λαστιχα Α/Τ general και χωρις lockers.Ολα ειναι στο μυαλο και στις ικανοτητες(που πιστευω πως ολοι εχουμε και μπορουμε να τις επεκτεινουμε-βελτιωσουμε)..Συνεχισε ετσι με υπομονη και θα δεις οτι σε λιγο καιρο θα τολμας πραγματα που δεν φανταζοσουν οτι θα τα εκανες ποτε.ΤΟ jeep σου ειναι πολυ καλο και το εχεις κανει ακομα καλυτερο με τον τροπο που του συμπεριφερεσαι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2009, 10:13
από PanY
Ερωτηση (χαζη οπως παντα): Οταν η κορωνα εχει 41 δοντια και το πηνιο εχει 11 δοντια, τι βημα θεωρειται πως ειναι το κ/π? 3:73 ή 4:11?

Η διαφορετικα, ποσα δοντια εχουν η κορωνα και το πηνιο σε 3:73 και 4:11 αντιστοιχα?