Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ιμαντες ρυμουλκησης

Ιμαντες ρυμουλκησης

Δημοσίευσηαπό PanY » 21 Ιαν 2009, 23:30

Για δωστε καμια ιδεα.

Τα κιλα που αναφερουν ειναι το οριο θραυσης ή το ελαχιστο οριο ασφαλους χρησης?

Τι προτεινετε? Μαρκα, Κιλα, Μηκος?

Καποια εναλλακτικη πηγη (απο Ελλαδα) εκτος των ηδη γνωστων?
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 22 Ιαν 2009, 00:52

Η "πηγή" είναι ένα μαγαζί στο δρομάκι δίπλα στα ΚΤΕΛ του Κηφισού:
http://www.pedma.gr/wwwgreek/products.htm

O κίτρινος των 3τ σε καλύπτει απόλυτα.

Ο συντελεστής ασφάλειας 7:1 που αναφέρουν σημαίνει ότι αντέχει σε 7πλάσιο φορτίο από αυτό που αναφέρεται ως "δυνατότητα χρήσης".

Μην ξεχάσεις και τα ανάλογα ναυτικά κλειδιά (τύπου Ω, x2 για κάθε ιμάντα).

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 22 Ιαν 2009, 09:14

Ιμαντες ρυμουλκησης

Κοίτα να δείς,
αυτούς ψάχνω κι εγώ.
O κίτρινος των 3τ σε καλύπτει απόλυτα

Πιστεύεις οτι με βάρος 2t (το KJ) και φορτίο γύρω στα 500k , με καλύπτει κι εμένα ή θέλω εναν 4-5t. Aλλά μου φαίνεται τεράστιο το φάρδος τους. Ναυτικά κλειδιά μόνο τεσταρισμένα 3/4' με αντοχή 4.75t τα τύπου ''Ω'' Καλό είναι να έχουμε και κανένα στριφτάρι και γάντζο
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 10:26

Πηρα τηλεφωνο και ειναι ανοιχτα καθημερινα 8-16 και το Σαββατο 8-14.

Θα πεταχτω αυτο το Σαββατο... Οσον αφορα στα σημεια προσδεσης πανω στο μοσχαρι, θα το συζητησουμε απο κοντα την Κυριακη...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Stathis.jk » 22 Ιαν 2009, 12:02

Αν δεν μου τυχει τιποτα θα παω κι εγω το σαββατο.Λες να σε πετυχω?Πιστευω πως μου αρκει κ΄εμενα ο κιτρινος.Με το μηκος τι παιζει?Οσο μακρυτερος τοσο καλυτερα?Τιμουλες ρωτησες?
Άβαταρ μέλους
Stathis.jk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Δεκ 2008, 17:16
Τοποθεσία: Χαλανδρι,Αθηνα

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 12:12

Οχι, θα ρωτησω απο κοντα. Σκεφτομαι να παρω 2-3 διαφορετικου μηκους, ετσι για να υπαρχουν. Λεω να παω κατα τις 11. Αν ειναι μπορει να βρεθουμε εκει.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 22 Ιαν 2009, 12:36

Θεωρητικά, ένα όχημα 2τ που έχει κάτσει στη λάσπη μέχρι το σασί (κι έχει βεντουζώσει δηλαδή), μπορεί να φτάνει να ζυγίζει μέχρι και 2-3 φορές το βάρος του...

Θεωρητικά επίσης, ο κίτρινος ιμάντας των 3τ με τον συντελεστή ασφαλείας 7:1 δεν θα σπάσει πριν δεχθεί 21τ βάρους /τάσης.

Με το παραπάνω σκεπτικό λοιπόν, που σίγουρα έχει πολλές παραδοχές, θεωρώ πως ο 3τ καλύπτει και το Cherokee, αλλά και τα JKL που είναι μόλις λίγο πιο ελαφρύ.

Τώρα, για το μήκος, καλό είναι να υπάρχει κι ένας μικρός, πχ 3-5 μέτρα, αλλά κι ένας μεγαλύτερος, πχ 10 μέτρα.

Για τα ναυτικά κλειδιά , όπως λέει κι ο Μάνος, πρέπει να είναι τα τεσταρισμένα: αυτά δηλαδή που έχουν τον βαμμένο κόκκινο πύρρο.
Μην το παρακάνετε ως προς το θέμα αντοχή, γιατί ανάλογα με το βάρος που μπορούν να δεχτούν αυξάνεται και το μέγεθος τους, με αποτέλεσμα καμιά φορά να μην χωράνε στις θηλιές πρόσδεσης (τις δικές σας ή αυτών που θα πάτε να σώσετε /θα έρθει να σας σώσει).
Καλό είναι να υπάρχει κι ένα μεγαλύτερο κλειδί πάντως, επιπροσθέτως όμως των κανονικών.

Και το στριφτάρι είναι επίσης πολύ χρήσιμο (μήπως μιας και θα κατεβείτε μέχρι εκεί να μου πάρετε κι εμένα ένα που δεν έχω?)

Τέλος, πάρ'τε αν δεν έχετε και κα'να-δυό ζευγάρια γάντια εργασίας - είναι πάμφθηνα και πολύ απαραίτητα.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 13:29

Πες μου τι ειδους/μεγεθος στριφταρι θελεις και θα στο φερω την Κυριακη.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 22 Ιαν 2009, 13:45

Ευχαριστώ φανταστικέ μου συμφορουμίτη!

http://www.pedma.gr/wwwgreek/gantzoi003.htm

ΓΑΝΤΖΟΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Εικόνα

03.A1133 - ΓΑΝΤΖΟΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟΣ CARBON 3T

Thanx!

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 13:52

OK
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 20:37

ZooL έγραψε:03.A1133 - ΓΑΝΤΖΟΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟΣ CARBON 3T


Μιλησα σημερα μαζι τους για να επιβεβαιωσω διαθεσιμοτητα και μου ειπαν πως ισως να ειναι λιγο "μεγαλος" ο 3τονος και πολυ πιθανον να μην ειναι βολικος στην εφαρμογη απο πλευρας διαστασεων. Οταν παω απο κοντα θα σε παρω να σου πω παχος και ανοιγμα και των δυο μηπως και θελεις τελικα τον μικροτερο.

Οι 10μετροι ιμαντες ειναι διαθεσιμοι μονο κατοπιν παραγγελιας.

Αποφασισα να παρω εναν 4μετρο κιτρινο (πλατους 90mm, 3τον) κι εναν 8μετρο πρασινο (πλατους 60mm, 2τον) με την προοπτικη να τον χρησιμοποιησω και διπλο στην αναγκη.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 22 Ιαν 2009, 20:42

Τους στρογγυλούς που έχει στο σάιτ τους είδες?
Αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά τιμής ίσως είναι καλή λύση (φαντάζομαι ότι έχουν μικρότερο πάχος). Ελεγα να πάω αυριο με την μηχανή, αλλά μάλον θα βρέχει.
Αν πάω σας ενημερώνω.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 20:47

Θα τα δω απο κοντα αμιγκο μου... Δεν μπορω να βγαλω ακρη απ το site...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 22 Ιαν 2009, 21:24

Η αλήθεια είναι δεν θυμάμαι των πόσων τόννων ήταν ένα στριφτάρι που είχαμε χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή...

Από την άλλη, αν σε μια "αλυσίδα" των 3τ (ιμάντας, ναυτ. κλειδί) βάλεις ένα "κρίκο" των 2τ (στριφτάρι), αυτός αυτομάτως υποβαθμίζει το όλο σύστημα στους 2τ.

Θα έλεγα πάρε για μένα των 3τ και αν είναι κάποια στιγμή που θα κατέβω τ' αλλάζω, no prob.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 22 Ιαν 2009, 21:28

Ενταξει...
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες

cron