Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

σχετικά με Cherokee 2.4 (2002-07)

σχετικά με Cherokee 2.4 (2002-07)

Δημοσίευσηαπό yiannos_wrangler » 03 Φεβ 2009, 16:54

Μετά από χρόνια αποφάσισα να αποχωρηστώ το Wrangleraki μου για κάτι πιο πολιτισμένο....μια τα χρόνια, μια το παιδί που έχουμε βάλει μπρος...

Έχω καταλήξει στο Cherokee 2002-2007 και συγκεκριμένα στην έκδοση 2.4lt με το χειροκίνητο κιβώτιο και για λόγους τους οποίους κατέληξα μετά από σκέψη....και έχοντας οδηγήσει την 3.7 με το αυτ. κιβώτιο.

Ερωτώ λοιπόν το όποιο κάτοχο αυτής της έκδοσης αν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα 2.4 L PowerTech I4 που για πολλούς θεωρείτε ασθενικός για το συγκεκριμένο όχημα.
Σημειωτέο ότι η ταχύτητα ποτέ δεν με συνεπήρε...

ΠΑρακαλώ οι απαντήσεις να είναι άπό κάτοχους πρώην ή νυν του 2.4λτ και όχι κάποιους που άκουσαν ή φαντάζονται περί του θέματος.

Οτιδήποτε άλλο σχόλιο σχετικά με το όχημα ευπρόσδεκτο αν και έχει αναλυθεί εκτενώς σε προήγουμενη συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
yiannos_wrangler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 23 Ιαν 2007, 13:53

Δημοσίευσηαπό nickpar » 03 Φεβ 2009, 20:47

ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ..
ΜΕΤΑ ..ΕΓΩ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ 2,4 ΤΟ 2003..ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΜΕ 7000χλμ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ..ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ 3.7 ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΓΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..
ΠΡΩΤΟΝ .ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΓΕ.. ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ ..(ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΚΙΛΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ..
ΔΕΥΤΕΡΟΝ .ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ FULL TIME ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΟΡΕΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ!!
ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ...ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΟ ΕΩΣ ΤΡΙΑ ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100χλμ
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΠΙΟ ΡΟΠΑΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ..
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΩΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΥ -ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ.. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.. ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ...ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ..

:roll: :roll:
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ..
Τελευταία επεξεργασία από nickpar και 04 Φεβ 2009, 09:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό mich » 03 Φεβ 2009, 22:18

εγω εχω το 3.7 αλλα οπως ειπε και ο nickpar το full time ειναι πολυ σημαντικο. φιλος που ειχε το 2.4 το εδωσε σε 1 χρονο γιατι δεν ειχε καθολου δυναμη για το βαρος του. το αυτοματο γιατι δεν σου αρεσε?
Άβαταρ μέλους
mich
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 13:02

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 04 Φεβ 2009, 13:42

Εγώ αγόπασα απο την αρχή το 3,7 για τους ίδιους λόγους.
Δύο τόνοι το αυτοκίνητο, 4μελής οικογένεια, ένα κάρο πράγματα λόγω παιδιών, που να πάς με τα 150 άλογα.
Επίσης ή τετρακίνηση που αναφέρει ο Nick είναι πολύ μεγάλη βοήθεια σε βρεγμένο ορεινό δρόμο.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 04 Φεβ 2009, 13:44

Εγώ αγόπασα απο την αρχή το 3,7 για τους ίδιους λόγους.
Δύο τόνοι το αυτοκίνητο, 4μελής οικογένεια, ένα κάρο πράγματα λόγω παιδιών, που να πάς με τα 150 άλογα.
Επίσης ή τετρακίνηση που αναφέρει ο Nick είναι πολύ μεγάλη βοήθεια σε βρεγμένο ορεινό δρόμο.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 04 Φεβ 2009, 13:47

οτι ειπαν και οι απο πανω !
μην το παρεις...θα το μετανιωσεις....
απορω γιατι το εβγαλαν με αυτον τον κινητηρα.....
παρε το 3.7 ...... ή ακομα καλυτερα ενα Grand Cherokee αυτης της χρονιας (2002-2003 ).....τετοιο πηρα και εγω για την οικογενεια και εχω βρει την ηρεμια μου....
χωρους, δυναμη και απιστευτα βολικο....
οι τιμες τους εχουν πεσει και παρα πολυ....
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yiannos_wrangler » 04 Φεβ 2009, 15:54

ευχαριστώ για τα σχόλια σας, αλλά :

ένα είναι κατανάλωση που βάσει των χλμ που κάνω ετησίως, της τιμής της βενζίνης (0,80 έως 1.00/λτ) και τα στοιχεία από το φίλο nickpar θα μου έρχεται από 360 έως 450 ευρώ παραπάνω των χρόνο .

δεύτερο έχω προσπαθήσει να οδηγήσω αυτόματο 3 φορές και δεν μπορεσα καθώς έχω μάθει να οδηγώ με το χέρι στο λεβιε. (ήτοι συνεχώς κατέβασμα στα φρένα και ανάλογο ανέβασμα)....κάτι που το αυτόματο δεν μου το δίνει

τρίτο το 1ο μου ατύχημα το είχα σε ηλικία 18 ετών οδηγώντας ένα honda accord αυτόματο...παιδικό τραύμα, στην δύκολη στιγμή μπερδεύτηκα τα χέρια με τα πόδια μου...:-(
τέταρτο δοκίμασα το οδήγημα με ένα αυτόματο 3.7 και με παραξένευε ο θόρυβος του κινητηρα και ότι ουσιαστικά είχα 4 σχέσεις

Αλλά αυτά που μου λέτε όμως για τον κινητήρα του 2.4 είναι όντως σωστά...οπότε με βλέπω για άλλο αυτοκίνητο...καμιά πρόταση παιδια για manual αυτοκίνητο με χώρους και off-road δυνατότητες;[/list]
Άβαταρ μέλους
yiannos_wrangler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 23 Ιαν 2007, 13:53

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 04 Φεβ 2009, 16:12

yiannos_wrangler έγραψε:ευχαριστώ για τα σχόλια σας, αλλά :
ένα είναι κατανάλωση που βάσει των χλμ που κάνω ετησίως, της τιμής της βενζίνης (0,80 έως 1.00/λτ) και τα στοιχεία από το φίλο nickpar θα μου έρχεται από 360 έως 450 ευρώ παραπάνω των χρόνο .

κοιτα την καταναλωση θα την εχεις σε αυτα τα αυτοκινητα....
και το 2.4 καταναλωνει λιγο πιο πολυ απο το 3.7.....!!
μικρος κινητηρας που για να κινησηει τους 2 τονους του αμαξωματος πρεπει να εχεις το ποδι συνεχεια στο πατωμα !!

yiannos_wrangler έγραψε:δεύτερο έχω προσπαθήσει να οδηγήσω αυτόματο 3 φορές και δεν μπορεσα καθώς έχω μάθει να οδηγώ με το χέρι στο λεβιε. (ήτοι συνεχώς κατέβασμα στα φρένα και ανάλογο ανέβασμα)....κάτι που το αυτόματο δεν μου το δίνει

ακριβως το ιδιο σου δινει και του αυτοματο....
και εγω ελεγα οτι με το αυτοματο ΔΕΝ θα μπορουσα να οδηγησω αλλα απο τοτε που αρχισα να οδγφω και να το συνηθιζω....ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!
μαλιστα απορω πολλες φορες πως οδηγουσα με χειροκινητο τοσα χρονια !!
ασε που σε αυτα τα κυβικα και σε αυτους του κινητηρες το αυτοματο σε βοηθαει και στην οικονομια αλλα το θεωρω και σαν προστασια για τον δισκο σου (αμα ας πουμε κολλησεις πουθενα ! ) !!

yiannos_wrangler έγραψε:τρίτο το 1ο μου ατύχημα το είχα σε ηλικία 18 ετών οδηγώντας ένα honda accord αυτόματο...παιδικό τραύμα, στην δύκολη στιγμή μπερδεύτηκα τα χέρια με τα πόδια μου...:-(
τέταρτο δοκίμασα το οδήγημα με ένα αυτόματο 3.7 και με παραξένευε ο θόρυβος του κινητηρα και ότι ουσιαστικά είχα 4 σχέσεις

δεν ξερω τι ηλικια εισαι αλλα αμα εισαι πχ στην ηλικα μου (35 ετων ) απο τα 18 μας εχουν αλλαξει παρα πολυ τα αυτοματα....
δε χανουν, δεν "κρεμανε", επιτανχυνουν αμεσα....τι να σου πω..
τωρα για 3.7 που λες δεν ξερω για τους θορυβους στον κινητηρα γιατι απλα δεν τους εχω παρατηρησει......οταν το ειχα οδηγησει !!


yiannos_wrangler έγραψε:Αλλά αυτά που μου λέτε όμως για τον κινητήρα του 2.4 είναι όντως σωστά...οπότε με βλέπω για άλλο αυτοκίνητο...καμιά πρόταση παιδια για manual αυτοκίνητο με χώρους και off-road δυνατότητες;[/list]


δεν μας εχεις πει το budget σου οποτε δεν νομιζω να μπορουμε να σου δωσουμε και αναλογες απαντησεις.....
αμα μιλαμε σε κατι μεταχειρισμενο γυρω στα €20.000, με χωρους , χειροκινητο, και με off-road δυνατοτητες ( στα μετρα του δυνατου παντα!) θα σου προτεινα Honda CRV, καποιο απο τα Huyntai Tuscon ή Santa Fe ή ακομα και τα ΚΙΑ sportage !

ειναι μεγαλα, αξιολογα, "τιμια" και νομιζω οτι βγαινουν και σε χειροκινητο κιβωτιο ολα.....

αμα καποιος συναδελφος ξερει καλυτερα ας πει.....

τωρα αμα το Budget σου ειναι υψηλοτερο μπορεις να πας σε Land Cruiser ή Χ5 (σαν πιο ενδιαμεση λυση !)

απλα.....

ΓΝΩΜΗ μου παντα οτι ενα τετοιο αυτοκινητο θα το επαιρνα ΜΟΝΟ αυτοματο !
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 04 Φεβ 2009, 18:01

yannis24 έγραψε:...δεν ξερω τι ηλικια εισαι αλλα αμα εισαι πχ στην ηλικα μου (35 ετων ) απο τα 18 μας εχουν αλλαξει παρα πολυ τα αυτοματα....
δε χανουν, δεν "κρεμανε", επιτανχυνουν αμεσα....τι να σου πω..

sorry για το off-topic, αλλά το συγκεκριμένο αυτόματο 4άρι κιβώτιο του KJ έχει τις ρίζες του στα τέλη της δεκατίας του 80... τότε που εσύ yannis24 πρέπει να ήσουν γύρω στα 15 :D

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 04 Φεβ 2009, 19:02

τέταρτο δοκίμασα το οδήγημα με ένα αυτόματο 3.7 και με παραξένευε ο θόρυβος του κινητηρα και ότι ουσιαστικά είχα 4 σχέσεις

Στην πραγματικότητα έχεις 3 σχέσεις και μια overdrive. Γι' αυτό και ο πολύς θόρυβος στα kickdown
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό AMG » 13 Φεβ 2009, 11:27

Aν θέλεις οπωσδήποτε το 2.4 θα σου πρότεινα να πάρεις το 6τάχυτο(2005-2007).
Σαν πρώην κάτοχος αυτού θα σου πω ότι είναι ένα αυτοκίνητο που θέλει συμβιβασμούς.
Σαν κατοχος Wrangler που είσαι θα σου φανεί πολιτισμένο.

Εγώ πάντως το πούλησα για ένα ΚΚ 2.8 γιατί δεν μπορούσα να ταξιδέψω.
Το θεωρούσα μη ασφαλές μιας και δεν μπορεί να σου προσφέρει μια ασφαλή προσπέραση.
Στο off-road δεν είχα κανένα παράπονο φορόντας το λάστιχα 50-50.
Πάντως είναι το ομορφότερο 4χ4 που υπάρχει(γι'αυτό δεν αλλάζω το avatar!!!)
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

ανταλλαγη cherokee classic 03 με wrangler

Δημοσίευσηαπό snowman1 » 19 Φεβ 2009, 21:55

να πω και γω τη γνωμη μου..ε1/ειναι αληθεια οτι δεν τραβαει πολυ,αλλα κινειται αξιοπρεπως,προσπερναει αξιοπρεπως2/διαφορα καταναλωσης 2-3λ????σοβαρα?μεσα στην αθηνα βρειτε μου 3.7 που καιει κατω απο 20-21λ,στην εθνικη με 140-150 χλμ κατω απο 16 και με τετρακουνα κατω απο 18 τουλαχιστον.το 2.4 με 130 καιει 12 κυριοι,μεσα στην αθηνα 15 μαξιμουμ 16.3/για τα προβληματακια του σασμαν του 3.7??? δεν μπορεις να αλλαξεις ενα γραναζι οπως στο 2.4 αν παθει κατι μια ταχυτητα.στο 3.7 οι επισκευες σασμαν ξεκινουν απο τα 600 ευπω μεχρι....1200-1500.το ξερω απο πρωτο χερι.4/ενταξει δεν εχει φουλ ταιμ,αλλα λογω ελλειψεις δυναμης αποτομης δεν το χρειαζεται στη βροχη.για στριψε με 140 με 3.7 σε βρεγμενο η κανε kick down από 90χλμ και κατω χωρις τετρακινηση να δεις πως φευγει.
οταν παιρνεις jeepξερεις τι παιρνεις...δεν παιρνεις gti.παιρνεις ψηλο αυτοκινητο,ανετο με απλα αξιοπρεπη επιταχυνση και τελικη.βαλε και χειμερινο λαστιχο στο 2.4 και πηγαινε βολτα στο χιονι να δεις τι απαλα ποθ κινειται.εγω ψαχνω να κανω ανταλλαγη με wrangler λογω αγορασς οικογενειακου suv για να μπορω να το χαρω σαν jeep,οχι σαν επιβατικο οπως εχω μεχρι τορα το 2.4..αν σε ενδιαφερει ανταλλαγη 6978564870(2.4 του 03 με 60000 full extra kai με ζαντες 3.7 και τετραδα χειμερινα καινουργια..6978564870.τι μοντελο ειναι το wrangler?
Άβαταρ μέλους
snowman1
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 21:41

Δημοσίευσηαπό panos21 » 04 Μάιος 2009, 15:01

γεια σαου.εχω ενα προβλημα με το σασμαν μαλλον....αλλαξα τα λαδια του σασμαν και απο τοτε ακουω ενα μικρο θορυβο οταν εχω νεκρα.οταν πατησω συμπλεκτη σταματαει ο θορυβοσ.πρεπει να σου πω οτι ειδικα το πρωι πρωτη και δευτερα μπαινουν με το ζορι.εχεισ καποια ιδεα ...και αν ειναι καποιο ρουλρμαν ποσο στοιχιζει ολο αυτο γιατι φανταζομαι υθα ππεπει να σου κατεβασουν το σασμαν.ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
panos21
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 14:58
Τοποθεσία: athens


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες