Σελίδα 1 από 1

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ JEEP LIBERTY CRD 2.8 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2009, 16:19
από Ebel
Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το forum. Όπως καταλαβαίνεται είμαι καινούργιος στο forum και σχετικά παλιός στο jeep. Είμαι κάτοχος ενός jeep liberty 2.8 CRD μοντέλο 2005 που το αγόρασα καινούργιο. Αντιμετώπισα πάρα μα πάρα πολλά προβλήματα στο παρελθόν και για πολλά από αυτά θεωρώ υπεύθυνη την αντιπροσωπεία. Από την τελευταία επισκευή και κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών το jeep σηκώνει θερμοκρασία. Στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν «εκτός από τα φώτα» θερμοστάτη και βεντιλατέρ χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Έχει κάποιος αντιμετωπίσει στο παρελθόν παρόμοιο πρόβλημα και εάν ναι τι έκανε; Είμαι από επαρχία αλλά για τους επόμενους δύο μήνες θα είμαι στην Αθήνα. Υπάρχει κάποιο καλό και εγγυημένο συνεργείο, πλην αντιπροσωπείας, να πάω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι να μπορέσω κι εγώ να βοηθήσω όπου χρειαστεί.

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ JEEP LIBERTY CRD 2.8 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2009, 19:02
από mich
εχεις τσεκαρει το ψθγειο σου.. αν το εχεις παει σε λασπες μπουκονουν οι κυψελες και δεν περναει αερας. πλυντο με πιεση. επισης μεσα βαζεις αντιψυκτικο η νερο? αν βαζεις νερο τσεκαρε μηπως ειναι βουλομενο..

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ JEEP LIBERTY CRD 2.8 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2009, 19:12
από Ebel
Το έχω πλύνει καλά αλλά τίποτα. Μέσα βάζω αντιψυκτικό.

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ JEEP LIBERTY CRD 2.8 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2009, 20:01
από mich
θα σου προτεινα να πας σε ενα που κατασκευαζει ψυγεια που ειναι ποιο αμεσψς με το θεμα σου.

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ JEEP LIBERTY CRD 2.8 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 00:00
από panosktm
εγω που εχω το 2,5crd ποτε δεν ειχα προβλημα με υπερθερμανση οσο και αν το εχω ζορισει.
στιν αντιπροσωπεια τι σου ειπαν?εχεις παρει δευτερη γνωμη απο αλλο συνεργειο?

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ JEEP LIBERTY CRD 2.8 2005

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 00:13
από Ebel
Έχω πάει σε δύο διαφορετικές αντιπροσωπείες και μου αλλάξαν θερμοστάτη και βεντιλατερ αλλά τίποτα. Τώρα θέλουν να μου αλλάξουν και το ψυγείο. Υπάρχει καποιο συνεργείο πόλυ καλό εδώ στην Αθήνα για τέτοιες δουλείες ή να μου πει μία υπεύθυνη γνώμη;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2009, 19:52
από Bandit
ΑΠο ότι λες και άπο ότι κατάλαβα... Αν έχεις αλλάξει θερμοστάτη και βεντιλατέρ ακι έχει πλείνει και το ψυγείο σου.. Τσέκαρε αν το αυτοκίνητό σου χάνει τα νερά-αντιψυκτικό... Βάλε το καλοριφέρ στο ζεστό για να γυρίσουν τα νερά ... Δες τότε αν σου κάνει το ίδιο...

Υπάρχει περίπτωση να χάνεις τα νερά όταν λειτουργεί το ζεστό, ίσως κάπου έχεις διαρροή .

Επίσης ένα άλλο είναι και η αντλία νερού η υπέυυνη για τη κυκλοφορία του νερού...

Αν έχεις διαρροή νερού θα τη βρεις γιατί το αντιψυκτικό όταν έρθει σε επαφή με τον αέρα και στεγνώσει κάνει μια λευκή κρούστα... Επομένως πρέπει να ψαχτούν οι σωληνώσεις απο κινητήρα, αντλία νερού, καλοριφέρ και πίσω....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2009, 20:06
από Bandit
Επίσης ΞΕΧΑΣΑ να σου πω ότι πρώτα απο όλα... Πρέπει να ελέγξεις τα όργανα και αν 'διαβάζουν' σωστά...

Πολλές φορές μπορεί να συβεί (άσχέτος μάρκας) να βλέπεις διαφορετικές θερμοκρασίες...

Επομένως πρινκάνεις οτιδήποτε σε αλλαγή και επισκευή... Μέτρα τη θερμοκρασία του νερού...

Οως να το κάνεις αυτό... Μπορείς να βάλεις ένα εξτρά όργανο μέτρησης θερμοκρασίας. (Αν και κοστίζει ίσως πρέπει να το κάνεις για να είσια όντως σίγουρος ότι ανεβάζεις θερμοκρασία... ) Αυτό το λεώ γιατί αφού άλλαξες βεντιλατέρ και θερμοστάτη και έχεις πλύνει και το ψυγείο και ΔΕΝ έχεις και διαρροή ΤΟΤΕ ίσως να σε ξεγελούν τα όργανα...

Άλλος τρόπος είναι να αγοράσεις κάποια θερμόμετρα υπερύθρων... Είναι κάτι θερμόμετρα που πατάς της σκανδάλη και διαβάζουν ιερμοκρασία... Βγες στο δρόμο πλάκωσέτο και όταν ως συνήθως ανεβάσει θερμοκρασία... ΑΜέσως σταμάτα και σκόπευσε με το όργανο σε ένα κολάρο νερού μετά το μοτέρ... Αν δεις θερμοκρασία πάνω απο 100Βαθμούς ή ότι δεις θα ξέρεις ότι πραγματικά ΕΧΕΙΣ πρόβλημα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2009, 20:58
από seferis
ΕΙΧΑ KAI EΓΩ CRD 2.8 MOD 2005 ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ (ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ Η ΒΕΛΟΝΑ ΟΤΑΝ ΕΞΩ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 28 ΒΑΘΜΟΥΣ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΨΥΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΝΑ ΤΟΥ. ΣΤΙΣ 40.000 ΧΛΜ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η JEEP EKANE ΣΕΡΒΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ TSB) KAI ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗ ΡΟΠΗ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΨΥΓΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΚΟΥΛΟΥΘΟΥΣΕ.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΒΑΖΑΝ ΧΩΡΙΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΥΛΙΚΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 2008 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΕΣΗ ΧΩΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΛΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΟΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ).
ΠΑΝΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ FORUM TOY SITE www.lostkjs.com