Σελίδα 1 από 1

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 12:20
από ermis1975
Μετά απο 1,5 χρόνο και έχοντας κάνει λιγότερο απο 5000χλμ με το ΚΚ μου, άναψε το λαμπακι φρενων. Αποτι είδα τα υγρά ήταν αρκετά κάτω απο το min. Χωρίς όμως αυτό να έχει κάποια επίτωση στο φρενάρισμα. Η πτώση αυτή παρουσιάτηκε απο το καλοκαίρι...μέχρι τώρα. Είναι κάτι φυσικολογικό, εξαιτίας της ακινησίας? Πήρα υγρά πο 1 βενζινάδικο και έβαλα και είναι τώρα οκ.

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 13:53
από m.misk(j)is
Ειναι λίγο τραβηγμένο, αλλά μπορεί να έφαγες τα τακάκια?
Γιατί αν τα φάς κατεβαίνει η στάθμη των υγρών...........

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 14:57
από ermis1975
Ναι αυτό το ξέρω...αλλά τακκάκια....σε 4000χλμ πολύ δύσκολο. Να έχασε απο κάπου.. πιστεύω οτι θα το καταλάνω. Επίσης φοβάμαι οτι θέλω δίσκους! γιατί τρέμει το τιμόνι σε φρενάρισμα - επιβράδυνση απο τα 120. Οπότε στο 1ο service στα 5000 θα πρέπει να δώ και αυτό το ενδεχόμενο να θέλει δίσκους.

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 17:54
από m.misk(j)is
Στο δικό μου - έκανε τα ίδια στο φρενάρισμα- τους άλλαξαν σήμερα μαζί με τακάκια στην εγγύηση. Οι δίσκοι είχαν 12000 km.( Το KJ 107000km)

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2010, 17:08
από ermis1975
Από βδομάδα πάω για δίσκους! Μετά τα 120 χορεύει ολόκληρο και έχω 5000χλμ! Τους περνάνε εγγύηση ή πρέπει να τους φωνάξεις!!; Τα υγρά όμως που τάχασε έχουν σχέση με δίσκους;

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2010, 08:27
από ermis1975
Πήγα σήμερα για service (λάδια - φίλτρο) και τους είπα να κοιτάξουν και τα φρένα - δίσκους. Το θέμα μου είναι οτι σε δοκιμή στην Αττική, αλλά και στην επιστροφή μου απο ταξίδι, το τιμόνι δεν έπαιζε.! (φοβήθηκε?) Οπότε μάλλον δε θα τους αλλάξουν και θα το παρακολουθήσω το θέμα. Υπάρχει περίπτωση τα τακκάκια απο ακινησία να μη πιάνανε καλά και να στρώσανε?!

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2010, 20:59
από Phill
φίλε με φόβησες να σου πω την αλήθεια με αυτά που γίνανε. Έχω κι εγώ το ΚΚ 2.8 crd περίπου 1,5+ χρόνο κι εγώ αλλά με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα ( 30.000km). Μέχρι τώρα να μην το ματιάσω κανένα πρόβλημα. Την Δευτέρα το πάω για σέρβις. Είδωμεν.

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2010, 21:58
από ZooL
Αν είναι στραβές οι δισκόπλακες δεν νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να επανέλθουν μόνες τους.

Αυτό που λες ότι "μετά τα 120 χορεύει", το κάνει αποκλειστικά και μόνο στο φρενάρισμα;

Διότι αν στο κάνει και χωρίς να πατάς φρένο, πιθανότατα είναι θέμα ζυγοστάθμισης - λόγω της ακινησίας, ή επειδή είχε κρατήσει τίποτα λάσπες κάποια ζάντα, τίποτα πετραδάκια σε κάποιο λάστιχο, κ.λπ.

Επίσης, τα λάδια καλό είναι να τα αλλάζεις μια φορά το χρόνο, ακόμη κι αν δεν γράφει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο.

Χ.

Υγρα φρένων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2010, 23:43
από ermis1975
Θέμα ζυγοστάθμισης ή από πετραδάκοα αίγουρα δεν είναι! Το είχα καθαρό και αλάσποτο! Το παρουσίαζε σε έντονη επιβράδυνση, απτά 140 και κρύα σχετικά! Βέβαια το είχα παρατηρήσει από καινούριο. Δε ξέρω αν φοβήθηκε το συνεργείο, αλλά σύντομα θα ξαναπάω ταξιδάκι οπότε θα έχω άποψη.