Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ KJ'06 3.7 LIMITED

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 12 Φεβ 2010, 08:27

Στο βρεγμένο τα BF χονδρικά ως τα 10.000 Km, έχουν καλώς. Μετά η γόμα τους συνήθως σκληραίνει, ειδικά αν το είχες και καλοκαιρινή περίοδο και πήγαινες ταξίδια με 140-160 Km/h "καίγεται" ευκολότερα. Στην πολλή βροχή δεν είναι τόσο επίφοβο, όσο όταν ψιχαλίζει και οι δρόμοι πιάνουν την χαρακτηριστική "γλίτσα".
Σε αυτές τις συνθήκες το ATR, με την πιο μαλακή γόμα, είναι καλύτερο (και ακριβότερο). Όσο πας για πιο heavy duty αποστολές, η πλάστιγγα γέρνει προς το BF Α/Τ. ΤΑ πλαϊνά του ATR είναι πιο μαλακά και ευπαθή σε φυτευτές πέτρες και βραχώδη εδάφη.
Στις χιονο-συνθήκες των παραπάνω φωτογραφιών παίζουν πολλά Μ/Τ, πέραν του προαναφερθέντος STT, όπως ΥΟΚΟ GEO M/T, SIMEX EXTREME TREKKER,MAXXIS,κλπ μαζί με τις αντίστοιχες παραλλαγές τους σε "αναγομωμένα".
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό ZooL » 13 Φεβ 2010, 00:35

kostas_renegade έγραψε:
ZooL έγραψε:για πάγο, παγωμένο χιόνι, κλπ: BFG A/T - απλά εξαιρετικό (μιλάω από πρώτο χέρι).

Χρήστο, στο δρομο-βρεγμενο τι λεει αυτο? (99% μεσα στην Αθηνα κινουμαι, μη λεω και μ....κιες...)

Η αλήθεια είναι πως δεν το κράτησα και πολύ καιρό (~6 μήνες, ~4k χλμ), οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα σαν κι αυτή που έδωσε ο greg4X4.

Τα είχα πάρει μεταχειρισμένα, με λίγα χιλιόμετρα, αν και όχι ιδιαίτερα φρέσκα. Ναι μεν στο βρεγμένο ήθελαν προσοχή, δεν με τρόμαξαν όμως ποτέ. Και στο χιόνι είχα πάθει πλάκα, σε συνθήκες σαν κι αυτές εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=nfGz7BIkEf4

Σημειωτέον πως τώρα φοράω Cooper STT, τα οποία στο παγωμένο χιόνι υπολείπονται των BGF A/T.

Έτσι όπως τα λες πάντως, ίσως καλύτερα θα ήταν να πάρεις κάποια ασφάλτινα και να έχεις κι ένα set autosocks για αυτό το 1% που θα κινείσαι σε χιόνι & πάγο.

Χ.
Τελευταία επεξεργασία από ZooL και 13 Φεβ 2010, 15:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 13 Φεβ 2010, 13:33

Μαλιστα...χμμμ...(ξερω, απο μεσα σου Χρηστο θα λες τι θελει αυτος εδω μεσα κα μας ζαλιζει, μαλλον πρεπει να συνεχισει να ποσταρει στο φορουμ: Γιαλαντζι τετρακινητοι & Μαιμου Τζιπάτοι της Αθηνας, χεχεχ, αλλα αυτη ειναι η αληθεια, αυτες ειναι οι απαιτησεις μου μεχρι στιγμης)
..λεω να δοκιμασω ισως τα Cooper ATR για αλλαγη, αφου ετσι κι αλλιως τα ασφαλτινα (SCΟRPIO STR 80/20) με αλυσιδες τα δοκιμασα..δεν απεχουν και πολυ σε προσανατολισμο μεταξυ τους απο οτι καταλαβα (70/30 τα δευτερα).
Ευχαριστω ολους (κατσατε και ανεβασατε και υλικο!)
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό ZooL » 13 Φεβ 2010, 15:39

no worries mate! τα ATR είναι καλή επιλογή :)

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 13 Φεβ 2010, 21:43

Τα ATR αξίζουν τα λεφτά τους. Τα είχα σε προηγούμενο όχημα (KJ 3.7 του 2002) και έχουν καλή απόδοση σε στεγνή-βρεγμένη άσφαλτο,στεγνό χώμα, άμμο, ακόμα και σε παγωμένα-χιονοσκεπή εδάφη των εκδρομών του HJC (Φιλιππαίοι, Ξάνθη,κλπ). Τα μειονεκτήματα είναι η έλλειψη των τακουνιών που τα περιορίζουν στην παχιά και βαθιά λάσπη και ό μαλακός σκελετός ( και γόμα) που θέλει προσοχή σε βραχώδη εδάφη. Εκεί πάνε μόνο με τα σωστά πατήματα ανάμεσα στα κοτρώνια, γιατί παραμορφώνονται αρκετά, αλλά (συνήθως) τα καταφέρνουν, έστω και με δραματικό τρόπο.
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 14 Φεβ 2010, 11:47

Πολυ ωραια Greg, ουτως η αλλως σπαστηρι και συναφη βραχο σπανια θα συναντησω, και το ιδιο ισχυει και για λασπη (σοβαρη, οχι νερολακουβα). Οποτε με βαση αυτα που λετε με καλυπτει το ελαστικο. (Προφανως και δεν ειναι το μονο που με καλυπτει αλλα καποτε πρεπει να καταληξω σε ενα ).
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 16 Φεβ 2010, 17:14

ZooL έγραψε:
m.misk(j)is έγραψε:Εδώ είναι το καπό μου, πάλι χωρίς αλυσίδες!

Εικόνα


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Στο καπό του αυτοκινήτου μου αναφέρθηκα!
Δεν είπα τίποτα για τα stt!
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ZooL » 17 Φεβ 2010, 13:58

μπααα, δεν έφταιγαν τα STT... αλλά ο οδηγός που κοιτούσε αλλού γι' αλλού κι έβγαζε φωτογραφίες :roll:

Η ΤΕΧΝΗ ΘΕΛΕΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΥΡΙΟΙ! :lol: :lol: :lol:

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 19 Φεβ 2010, 17:12

ZooL έγραψε:μπααα, δεν έφταιγαν τα STT... αλλά ο οδηγός που κοιτούσε αλλού γι' αλλού κι έβγαζε φωτογραφίες :roll:

Η ΤΕΧΝΗ ΘΕΛΕΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΥΡΙΟΙ! :lol: :lol: :lol:


Poia τέχνη!
που όπου έβλεπες τουρίστρια το μάτι σου ΝΑΑΑ!!!!! :roll:
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες