Σελίδα 1 από 1

COOPER M+S 245 65 17 σε KK CRD

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2009, 14:48
από george-k
Kαλημερα σε ολους,

Απο λαθος μου τοποθετησαν αντι για 235 65 17 τα 245 65 17.
Το καλο ειναι οτι η τιμη εμεινε η ιδια αλλα μηπως θα εχω καποιο προβλημα γιατι τα συγκεκριμενα ειναι χιονολαστιχα και φυσικα τα θελω για χιονι και παγο.
Παρακαλω πειτε μου τα υπερ και τα κατα.

Ευχαριστω εκ των προτερων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2009, 15:21
από Jugulator
Το στενότερου προφίλ ελαστικό είναι καλύτερο για χιονισμένους δρόμους , φυσικά με το κατάλληλο πέλμα.
Βέβαια έχε υπόψη σου ότι τα όχημά σου χαμήλωσε κατά τι. Για την ακρίβεια κατά 6,5 χιλ.
Επίσης έχε κατά νου ότι τα Cooper (τουλάχιστον αυτά που έχω εγώ) μάλλον δεν έχουν και την καλύτερη γόμα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2009, 15:49
από george-k
Ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν καταλαβαινω κατι. Αφου και στις δυο περιπτωσεις μιλαμε για 65 πως γινετε να χαμηλωσε κατα 6,5 χιλ. ?
Εγω απο μια προχειρη μετρηση που εκανα τα εβγαλα ιδιο υψος και περιπου 1- 1μιση εκατοστα φαρδυτερα τα 245.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2009, 21:41
από PanY
Απ τη στιγμη που τοποθετηθηκαν σε ιδιας διαμετρου ζαντα, το λογικο ειναι να αυξηθηκε το συνολικο υψος αφου το 65 σημαινει πως το προφιλ του ελαστικου (αποσταση μεταξυ της περιφερειας της ζαντας και της εξωτερικης περιφερειας του ελαστικου) ειναι το 65% του πλατους του (235mm στη μια περιπτωση και 245mm τωρα).

Το 65% των 235mm (πριν) ηταν 152.75mm

ενω

Το 65% των 245mm (τωρα) ειναι 159.25mm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2009, 09:25
από Jugulator
PanY έγραψε:Απ τη στιγμη που τοποθετηθηκαν σε ιδιας διαμετρου ζαντα, το λογικο ειναι να αυξηθηκε το συνολικο υψος αφου το 65 σημαινει πως το προφιλ του ελαστικου (αποσταση μεταξυ της περιφερειας της ζαντας και της εξωτερικης περιφερειας του ελαστικου) ειναι το 65% του πλατους του (235mm στη μια περιπτωση και 245mm τωρα).

Το 65% των 235mm (πριν) ηταν 152.75mm

ενω

Το 65% των 245mm (τωρα) ειναι 159.25mm


Σωστά. Λάθος μου. Τα .....διάβασα ανάποδα πριν ! :oops:
Το συνολικό σου ύψος αυξήθηκε κατά 6,5 χιλ. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει μιά μικρή δυσχέρεια ο κινητήρας να φτάσει στην περιοχή των ωφέλιμων στροφών του . Επίσης (λογικά) αυξάνεται λιιιίγο και η κατανάλωση . Όμως οι παραπάνω μεταβολές θα είναι πολύ μικρές και πιθανώς αμελητέες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2009, 09:38
από george-k
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Απ' αυτα που διαβαζω συμπεραινω οτι δεν θα εχω κανενα προβλημα με τη συγκεκριμενη διασταση. Να υποθεσω οτι ισως θα εχει και καλυτερο κρατημα στην ασφαλτο (για χιονολαστιχο παντα) αφου φαρδυνε λιγο το πελμα ?
Παντως εγω εκανα εναν ελεγχο στους θολους μηπως βρισκει καπου και δεν ειδα τιποτα.

Και παλι ευχαριστω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2009, 10:31
από Jugulator
george-k έγραψε: Να υποθεσω οτι ισως θα εχει και καλυτερο κρατημα στην ασφαλτο (για χιονολαστιχο παντα) αφου φαρδυνε λιγο το πελμα ?
Και παλι ευχαριστω.


Μπορεί και όχι , γιατί συγχρόνως ψήλωσε και το "προφίλ" του ελαστικού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2009, 00:52
από jeepantalaktika
PanY έγραψε:Απ τη στιγμη που τοποθετηθηκαν σε ιδιας διαμετρου ζαντα, το λογικο ειναι να αυξηθηκε το συνολικο υψος αφου το 65 σημαινει πως το προφιλ του ελαστικου (αποσταση μεταξυ της περιφερειας της ζαντας και της εξωτερικης περιφερειας του ελαστικου) ειναι το 65% του πλατους του (235mm στη μια περιπτωση και 245mm τωρα).

Το 65% των 235mm (πριν) ηταν 152.75mm

ενω

Το 65% των 245mm (τωρα) ειναι 159.25mm



εισαι φοβερος τελικα PanY.
ελπιζω καποια στιγμη να τα πουμε εστω και απο το τηλ.
χρονια πολλα καλες γιορτες.


http://www.jeepantalaktika.gr/contact.html