Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

"Ψήλωσέ το" το Jeep Cherokee 3.7 (KJ)

Δημοσίευσηαπό karka » 06 Αύγ 2006, 23:18

ΠΡΟΣΟΧΗ όμως!!! Το αυτοκίνητο δεν το λυπάμαι , το χώνω παντού,


Γχχμμ...

























κοτ κοτ κοτ.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 07 Αύγ 2006, 06:45

Ρε ούστ απο δώ, βρωμογιαπονέζε.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Liberty KJ-3.7L suspension lift

Δημοσίευσηαπό Seagull » 10 Αύγ 2006, 12:09

Geia sas paidia na boithisw kai egw an mporw!

Loipon to diko mou meta apo poly psaksimo kai dokimes allwn edw Ellada ala kai USA opou pigenw logw douleias, katelhxa kai ebala OME 2" lift full set anartisi kai brhka thn ygeia mou apo ekei pou sernotane eidika empros opou meta apo 2 xronia pou to exw (2004 serie) me to baros pou exei mprosta logw mhxanis kai sazman me ta mama amortiser naxoun katsei (30.000 km) eixa problhma ektos dromou.

Twra me auto to shkwma egw foraga eidh 245/70/16 BFG A/T ala twra thelei pio kala 245/75/16 to idio.
Mhpws endiaferetai kaneis gia metaxeirismena kai ftina me 20.000 oxi talepwrhmena???

Twra oson afora tin skyjacker einai poly pio skliri gia auto to amaxi exei 2.5" lift anti gia 2.0" OME kai dimiourgei problhmata sta akrobara kai stous syndesmous mprosta. Akoma yparxei problhma kai me thn kabina apo triximata. Epishs me tis 2.5" lift oposdipote thelei kai poly megalytero elastiko gia na gemisoun oi tholoi.

Auta apo emena pros to parwn.
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό nickpar » 26 Σεπ 2006, 09:13

SKARTOS έγραψε:Έχω την skyjacker, ένα χρόνο τώρα. Η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι πάρα πολύ καλή. Ή συμπεριφορά στο χώμα, είναι απλά απίστευτη. Όντως η κατανάλωση έχει ανέβει περίπου 2 λίτρα , αλλά φοράω και σιδερένιες ζάντες. Πρόβλημα μέχρι στιγμής κανένα. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως!!! Το αυτοκίνητο δεν το λυπάμαι , το χώνω παντού, αλλά δεν το ΣΠΑΩ.
Και κάτι τελευταίο. Η skyjacker, έχει το καλύτερο "κρέμασμα " πίσω.


ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΟΡΙΣΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΤΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΕΠΑΝΩ ΨΑΛΙΔΙΑ
(ΣΤΑ UPPER BALL JOINT) ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΑΞΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ .. :( :(
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 26 Σεπ 2006, 12:50

Δηλαδή?????
Πώς καταλαβες ότι είχες πρόβλημα, και τα άλλαξες??????
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό nickpar » 27 Σεπ 2006, 09:14

SKARTOS έγραψε:Δηλαδή?????
Πώς καταλαβες ότι είχες πρόβλημα, και τα άλλαξες??????


ΤΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ?? ΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ @Μπ@ΔΕΛΟ!! (ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ)ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΑΚΟΥΒΙΤΣΑ!!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 27 Σεπ 2006, 13:09

κόστος????
Στο έκανε και στούς 2 τροχούς?????
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NAI!!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 27 Σεπ 2006, 13:14

ΝΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ !!
ΚΟΣΤΟΣ...520 ΕΥΡΟ ΑΝ ΘΗΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΨΑΛΙΔΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ
ΦΙΞΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ....ΟΛΟ..
:roll:
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 02 Οκτ 2006, 16:27

Μόλις σήμερα τελικά, κάνω το μεγάλο βήμα! Bilstein + K&M Springs! Υποτίθεται ότι είναι οκ. Για τα χρήματα που κοστίζουν το ελπίζω! Εντυπώσεις μόλις το περπατήσω.

Δεν δίνει το υπερβολικό ύψος (+4cm) αλλά δεν κάθεται μετά απο λίγο καιρό. Τα αμορτισέρ είναι επισκευάσιμα και ρυθμίζονται. Επίσης τα ελατήρια είναι πραγματικά heavy duty όπως τα είδα με αποτέλεσμα να μην τερματίζουν εύκολα ενώ απο την άλλη έχουν ικανοποιητική ευελιξία.

Αντε να δούμε. Είναι μια μικτή λύση. Αμερικάνικα ελατήρια, Ευρωπαικά αμορτισέρ και Ελληνική πατέντα....

Ανυπομονώ.
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 03 Οκτ 2006, 20:50

Σήμερα το πήρα!! :hotsun: :hotsun:

Εντυπώσεις:

α. Αισθητικά.
Το αυτοκίνητο φαίνεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ψηλό. Η απόσταση μπροστινού φτερού στο κέντρο (κάτω πλευρά) με το έδαφος είναι 86cm ενώ πίσω αντίστοιχα είναι 89cm.
Προφανώς και θα κάτσει λίγο ~1-1.5cm
Το πρόσθετο ύψος το αισθάνεσαι και στη θέση οδήγησης.
Δεν έχω συγκριτικό πρίν - μετά λόγω του ότι η ανάρτησή μου ήταν πραγματικά πολύ "πεσμένη" οπότε δεν θα είχε νόημα η μέτρηση.

β. Τεχνικά.
Σε δοκιμή που κάναμε η ελευθερία άρθρωσης είναι εντυπωσιακή. Θα ανεβάσω φωτογραφίες. Τα αμορτισέρ ΔΕΝ ρυθμίζονται και είναι αέρος (νίτρο) λαδιού. Είναι επισκευάσιμα. Επίσης μπορούν απ'ότι μου είπαν να συνδεθούν με compressor (ARB) και να έχεις όποτε θέλεις πρόσθετο ύψος. (Δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη) Τα ελατήρια είναι στιβαρή κατασκευή συγκρινόμενα με άλλα OME & μανίσια...

γ. Αίσθηση
ΟΝ Road
Πολύ καλύτερη αίσθηση. Στις στροφές αισθάνεσαι σιγουριά και μπαίνεις χαλαρά με περισσότερα χλμ.
Τα BFG AT 245/70/16 δεν βρίσκουν πουθενά και μάλιστα ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά!!
Σταθερό στην ευθεία. Περιμένω να το δω τι θα κάνει σε πλευρικούς ανέμους...

Off Road
Δεν τερματίζει η ανάρτηση μπροστά! Αυτό είναι καταπληκτικό. Έχεις αίσθηση άνεσης και ασφάλειας. Δεν βρίσκει με το παραμικρό απο κάτω.

Γενικότερα μιλάμε για αίσθηση τύπου μέρα με τη νύχτα.


TIP
Εαν κάποιος αλλάξει διάσταση λάστιχα, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αλλάξει και τη ρύθμιση Rev per Mile στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Απίστευτη αλλαγή!
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 04 Οκτ 2006, 07:51

Φίλε vasdaris, μήν σε παραμυθιάζουν. Άν υπάρχει δυνατότητα (χλωμό το βλέπω) να συνδεθούν τα bilstein με arb compressor, το μόνο που θα μπορείς να ρυθμίζεις, είναι η σκληρότητα του αμορτισέρ. Για περισσότερο ύψος ΞΕΧΝΑ ΤΟ.
TIP. Κάνε ευθυγράμμιση, μετα απο 500 χλμ ξανασφίξε όλες τις βίδες, και μετά ξανακάνε ευθυγράμμιση.

Με 4 πόντους, είσαι μια χαρά. Δώστου και άλλον 1 πόντο με το clevis lift, και είσαι τέλειος.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ - ΠΑΤΡΑ
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 04 Οκτ 2006, 10:10

SKARTOS έγραψε:Φίλε vasdaris, μήν σε παραμυθιάζουν. Άν υπάρχει δυνατότητα (χλωμό το βλέπω) να συνδεθούν τα bilstein με arb compressor, το μόνο που θα μπορείς να ρυθμίζεις, είναι η σκληρότητα του αμορτισέρ. Για περισσότερο ύψος ΞΕΧΝΑ ΤΟ.
TIP. Κάνε ευθυγράμμιση, μετα απο 500 χλμ ξανασφίξε όλες τις βίδες, και μετά ξανακάνε ευθυγράμμιση.

Με 4 πόντους, είσαι μια χαρά. Δώστου και άλλον 1 πόντο με το clevis lift, και είσαι τέλειος.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ - ΠΑΤΡΑ


Ευθυγράμμιση έχει γίνει ήδη με αισθητά αποτελέσματα. To ARB εαν δεν το δω να δουλεύει χωρίς προβλήματα δεν το βάζω. Θα δω πως θα πάει στον επόμενο μήνα΄. Θα το μετρήσω με τη μεζούρα, και όταν κάτσει λίγο, τότε θα το ευθυγραμμίσω ξανά. Σ'ευχαριστώ.

Πάντως αν και είχα τις αμφιβολίες μου, τελικά το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό.
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό nickpar » 04 Οκτ 2006, 12:19

Εντυπώσεις:

γ. Αίσθηση
ΟΝ Road

Τα BFG AT 245/70/16 δεν βρίσκουν πουθενά και μάλιστα ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά!!
Σταθερό στην ευθεία. Περιμένω να το δω τι θα κάνει σε πλευρικούς ανέμους...

Off Road
Δεν τερματίζει η ανάρτηση μπροστά! Αυτό είναι καταπληκτικό. Έχεις αίσθηση άνεσης και ασφάλειας. Δεν βρίσκει με το παραμικρό απο κάτω.

Γενικότερα μιλάμε για αίσθηση τύπου μέρα με τη νύχτα.


TIP
Εαν κάποιος αλλάξει διάσταση λάστιχα, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αλλάξει και τη ρύθμιση Rev per Mile στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Απίστευτη αλλαγή![/quote]

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ .
ΤΑ bF (ΕΙΝΑΙ MAD?) ΠΟΣΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑΝ??
ΜΕ ΤΙΣ 2.5 INTHES ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ 245/75/16 ?
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΣΕ OFF RAOAD ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ??
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 04 Οκτ 2006, 16:37

nickpar έγραψε:ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ .
ΤΑ bF (ΕΙΝΑΙ MAD?) ΠΟΣΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑΝ??
ΜΕ ΤΙΣ 2.5 INTHES ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ 245/75/16 ?
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΣΕ OFF RAOAD ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ??


Γεία σου και σένα! Χαιρετώ τον όμορφο Πειραιά.

Δεν έχω ΜΤ. Έχω AT 245/70/16 (+1cm). Στο 245/75/16 σε sites του εξωτερικού αναφέρουν ότι είναι οκ αλλά δεν έχω προσωπική άποψη. Άλλοι πάλι αναφέρουν ότι βρίσκει σε κάποια σημεία.
Εγώ γι'αυτό δεν το έβαλα. Νομίζω ότιοι λογικές επιλογές είναι ανάμεσα στο 245/70/16 & 235/75/16. Εξαρτάται απο την οδηγική συμπεριφορά που θέλει κάποιος και τις συνθήκες οδήγησης μάλλον.
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2006, 08:04

Φίλε nicpar, τα 245/75, τα παίρνει αυτό το ψήλωμα. Όπως είπες και εσύ όμως, σε εκτός δρόμου διαδρομή, βρίσκει σε 2 σημεία. Στο κάλυμμα των προβολέων πίσω απο τον προφυλακτήρα, και στο πίσω μέρος του θόλου (πρός την καμπίνα), όπου υπάρχει ένα "νυχάκι" πλαστικό.
Φίλε vasdaris, 235/75-16 διάσταση δέν υπάρχει σε λάστιχα on -off(δεν μιλάω για αναγόμωση). Οι διαστάσεις που υπάρχουν είναι 245/75 , 225/75 ,και 235/70 - πάντα για 16''ζάντα - για Μ/T. Το 235/70 το βγάζει μόνο η BFG σε MUD.

Tίς καλημέρες μου. ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες