Σελίδα 1 από 1

Renegade CJ7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2003, 14:30
από Metalaxe
Γειά,

Ξέρει κανείς τι ακριβώς κάνει ο διακόπτης που υπάρχει στο Renegade cj7 ?:?:
Φίλος, κάτοχος του εν λόγω οχήματος μου είπε πως μπλοκάρει και τα 3 διαφορικά 100%, αλλά όταν τον ρώτησα μου είπε πως το τιμόνι στρίβει παράλληλα πράγμα που μου φάνηκε περίεργο. Είναι πράγματι κανένα "περίεργο" σύστημα ή απλά μπλοκάρει απλώς το κεντρικό διαφορικό?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2003, 16:23
από jdelis
Ας μιλήσουν οι jeepάδες αλλά μου φαίνεται σχεδόν αδύνατον ένας διακόπτης να μπλοκάρει και τα τρία διαφορικά :!:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2003, 21:06
από grvit
θα πω την άποψη μου αλλά επειδή δεν είμαι fun των jeep,αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.H Jeep δεν φημίζεται για την ιδιαίτερη συμπάθειά της στο να εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της με ελεγχόμενα διαφορικά,τουλάχιστον οχι μέχρι μεχρι πριν κάποια χρόνια.Προτιμούσε να τους δίνει αρκετά κοντές σχέσεις στο μειωτήρα.Το Cherokee νομίζω ηταν το πρώτο που εφοδιάστηκε με ελεγχόμενο κεντρικο διαφορικό και αυτό ηταν περιορισμένης ολίσθησης.Κάποια Wrangler νομίζω οτι εφοδιαζόταν με ελεγχόμενο πίσω διαφορικό,και αυτά ήταν συνήθως τα 4.0L.Απο κει και πέρα ολα τα Jeep έχουν πρόβλημα να βάλουν lockers στον μπροστινό άξονα λόγω του συστήματος τετρακίνησης που διαθέτουν.
Οπως είπα δεν είμαι fun των Jeep και δεν είμαι πολύ καλά κατατοπισμένος.
Νομίζω ομως οτι ο διακόπτης (δεν τον έχω δει ποτέ) που λές ,οχι μόνο δεν μπλοκάρει το (ανύπαρκτο) κεντρικό διαφορικό ,αλλά δεν μπλοκάρει κανένα διαφορικό.Ακόμα όμως και στην περίπτωση που κάτι έχει προστεθεί στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και μπλοκάρεται ,αυτό θα είναι το πίσω διαφορικό ,υπο τον όρο οτι είναι ARB.Μπροστά αποκλείεται να έχει locker.
Πάντως δεν ξέρω κανένα (ισως να μου διαφεύγει) CJ που να έχει κεντρικό διαφορικό.
Σε καμμιά περίπτωση πάντως με ενα κουμπί δεν μπορείς να μπλοκάρεις συγχρόνως 3 διαφορικά.Και να υπήρχε η δυνατότητα να μπλοκαριστούν, σίγουρα θα ειχε τρείς ξεχωριστούς διακόπτες (οπως τα G-Wagen) ή απο τον μοχλό των κοντών το κεντρικό και 2 διακόπτες για τα άλλα 2..Ειναι βλακεία να μπλοκάρουν συγχρόνως με τη μια (θες,δεν θες) και τα τρία.
Τώρα ο φίλος σου ,ή σε δουλεύει,ή τον έχουν δουλέψει,το σίγουρο πάντως είναι οτι δεν έχει ιδέα τι οδηγεί πέραν της μάρκας του αυτοκινήτου.

Αν έχω λάθος ,ας με διορθώσει κάποιος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2003, 23:32
από xontros
Κεντρικό διαφορικό σε CJ μου φάνηκε περίεργο και εμένα, το να μπλοκάρουν μπροστινό και πισινό ταυτόχρονα επίσης περίεργο. :shock:
Εάν είναι όμως original cj7 μοντέλο 76-79 (αυτόματο?), και ο διακόπτης που λες (Emergency Lock?) είναι στο ντουλαπάκι, τότε είναι το παληό QuadraTrac. Είναι κεντρικό διαφορικό LSD και βέβαια ο διακόπτης μπλοκάρει μόνο αυτό... Ρίξε μια ματιά στο http://www.jpmagazine.com/techarticles/23658/
'Ατιμα μηχανήματα... 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2003, 11:09
από Metalaxe
xontros έγραψε:Κεντρικό διαφορικό σε CJ μου φάνηκε περίεργο και εμένα, το να μπλοκάρουν μπροστινό και πισινό ταυτόχρονα επίσης περίεργο. :shock:
Εάν είναι όμως original cj7 μοντέλο 76-79 (αυτόματο?), και ο διακόπτης που λες (Emergency Lock?) είναι στο ντουλαπάκι, τότε είναι το παληό QuadraTrac. Είναι κεντρικό διαφορικό LSD και βέβαια ο διακόπτης μπλοκάρει μόνο αυτό... Ρίξε μια ματιά στο http://www.jpmagazine.com/techarticles/23658/
'Ατιμα μηχανήματα... 8)

Ωραίος... :wink: :wink: Μπράβο ρε Μιχάλη, έπεσες μέσα. Σε βρίσκω πολύ διαβασμένο. :) :)
Στο τράϊαλ πιστεύω να έρθεις έτσι?? να τα πούμε από κοντά.
Thanks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2003, 11:53
από xontros
Thanks! Ομολογώ ότι μου αρέσουν πολύ τα cj7 :oops:
Για το trial, μετράω τις μέρες...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2003, 14:26
από grvit
xontros έγραψε:Thanks! Ομολογώ ότι μου αρέσουν πολύ τα cj7 :oops:


Ε ρε και το πάρει χαμπάρι ο "xontros" και τρελλαθεί και αρχίσει να το παίζει "christine" ,δεν ξέρω πως το λέγανε αυτό το αυτοκίνητο-serial killer,και αρχίσει να σου κάνει νούμερα ,να κουτουλάει οτι είναι ή μοιάζει με CJ7, να σου σπινιάρει και τους τέσσερις τροχούς και να απορείς τι γίνεται..........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2003, 15:23
από m38a1
τα cj δε χρησιμοποιουσαν ποτε κεντρικο διαφορικο στα μοντελα τους απο τα πρωτα cj εως τα τελευταια τα μοντελα που εχει χρησιμοποιησει ειναι dana18 dana20 και dana300(cj7 80-82) το οποιο και ηταν το πιο δυνατο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2003, 22:29
από xontros
Χμμμ, φαίνεται πως δεν συμφωνείς με το JP magazine...
Μάλλον ο Metalaxe θα πρέπει να φέρει τον φίλο του μαζί κάποια μέρα :-)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2003, 08:57
από Metalaxe
xontros έγραψε:Χμμμ, φαίνεται πως δεν συμφωνείς με το JP magazine...
Μάλλον ο Metalaxe θα πρέπει να φέρει τον φίλο του μαζί κάποια μέρα :-)

Θα τον φέρω στο Trial στις 14/09.
Τα λέμε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2003, 19:27
από m38a1
xontros έγραψε:Χμμμ, φαίνεται πως δεν συμφωνείς με το JP magazine...
Μάλλον ο Metalaxe θα πρέπει να φέρει τον φίλο του μαζί κάποια μέρα :-)


το συγκεκριμενο μοντελο διαφορικου εχει χρησιμοποιηθει στο wrangler
αν θυμαμαι καλα και γι' αυτο στη φωτο της ιστοσελιδας εδειχνε το συστημα μεταδοσης που γινεται με αλυσιδα(μειονεκτημα) και οχι συστημα γραναζιων που υπαρχουν στα cj και ειναι πιο δυνατες μοναδες