Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

2,4 ή 4,0 wrangler

2,4 ή 4,0 wrangler

Δημοσίευσηαπό Nick » 23 Φεβ 2006, 00:38

2,4 ή 4,0 wrangler?

Υπάρχει κάνείς που να μπορεί να με βοηθήσει στα υπέρ και στα κατά σε μία τέτοια επιλογή!

Το ψάχνω το θέμα και διαβάζω σε γνωστά περιοδικά διαφορετικά χαρακτηριστικά όσο αναφορά την κατανάλωση και τις επιδόσεις.

Καλό το adventure & off-road αλλά ζω και μετακινούμε στην Αθήνα, και το χρόνο κάνω περίπου 25,000 χιλιόμετρα. (κυρίως Αθηνά) ασχολούμαι όμως πολύ με θάλασσα και βουνό για αυτό και με ενδιαφέρει.

Ευχαριστώ.
Nick :-)
Άβαταρ μέλους
Nick
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Μάιος 2005, 13:29
Τοποθεσία: Mars

Δημοσίευσηαπό TLG » 26 Φεβ 2006, 11:47

Μηπως πρει να αρχισεις να ψαχνεις για κατι αλλο ???
To Wrangler δεν νομιζω να ειναι οτι καλυτερο για την δουλεια που το θελεις.... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Nick » 27 Φεβ 2006, 09:10

Γιατί το λες αυτό ΤLG?

Αυτό που με ενδιαφέρει πάντως πιο πολύ να μάθω αν γνωρίζεις κάτι σε τεχνικά χαρακτηριστικά όσο αναφορά την κατανάλωση και τις επιδόσεις. Γνωρίζεις κάτι πάνω σε αυτό!
Τώρα αν τελικά πρέπει να κοιτάω για κάτι άλλο είναι απόφαση που θα πάρω αφού πρώτα αναλύσω βασικούς παράγοντες.
Nick :-)
Άβαταρ μέλους
Nick
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Μάιος 2005, 13:29
Τοποθεσία: Mars

Δημοσίευσηαπό TLG » 27 Φεβ 2006, 16:00

Aπλα το ειπα αυτο γιατι -λογω αναρτησης - δεν ειναι και οτι ποιο ανετο για κινηση μεσα στην πολη .....

Τωρα ως αναφορα την καταναλωση να την υπολογιζεις γυρω στα 14-17lt/100km..
Οι επιδοσεις του κατα την γνωμη μου δεν βαζουν φωτια (π.χ 0-100 11.7") , αλλα ειναι αποδεκτες για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ...
Τελος εκτος δρομου οι δυνατοτητες του (για εκει ειναι φτιαγμενο ) ειναι πολυ καλες και βοηθουμενο απο τις αρκουντος κοντες σχεσεις του, την αποσταση απο το εδαφος και τις πολυ καλες γωνιες , προσεγγισης κ.λ.π δυσκολα θα σε αφησει παραπονουμενο ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Φεβ 2006, 17:04

Προσωπική άποψη...

Θα έπαιρνα το 4000cc με την προυπόθεση να μπορώ να το συντηρώ ΓΕΝΙΚΩΣ!
Απο τέλη/ασφάλειες μέχρι βενζίνες και σέρβις.
Τα συγκεκριμένα κυβικά έχουν αρκετή δύναμη που "κάνει" πολλά..... αλλά και τα 25.000 χλμ που θα "γράφει" τον χρόνο δεν θα κοστίσουν τσάμπα σε βενζίνες ειδικά στα βουνά και τις θάλλασες.
Αν αυτό (οικονομικό) δεν είναι πρόβλημα για σένα, πάρ' το.
Για βελτιώσεις δεν το συζητάμε καθόλου, ούτε στο 2,4L, ούτε στο 4,0L καθότι υπάρχουν τα πάντα.
Πάντως για τις εξορμησεις που λες, επειδή μπαίνω στις ίδιες περίπου διαδικασίες (βουνό/θάλασσα), μπορεί να σου ψιλοδυσκολέψει την ζωή λιγάκι λόγο χώρων, εκτός και αν έχεις σκάφος ή τρειλορ και βολέυεσαι ή αυτά που κουβαλάς δεν είναι και τόσα πολλά.

Για δυνατότητες εκτός δρόμου δεν συζητάμε.
Στην άσφαλτο θα είσαι απλά πιο χαλαρός.
Μήπως όμως λόγω των ασχολιών σου θα σε βόλευε κάτι πιο ευρύχωρο απο το wrangler?

Πάντως αν μπορούσα να έχω ένα wrangler...... θα ήθελα ένα 4λιτρο!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Nick » 27 Φεβ 2006, 17:43

TLG έγραψε:Aπλα το ειπα αυτο γιατι -λογω αναρτησης - δεν ειναι και οτι ποιο ανετο για κινηση μεσα στην πολη .....

Τωρα ως αναφορα την καταναλωση να την υπολογιζεις γυρω στα 14-17lt/100km..
Οι επιδοσεις του κατα την γνωμη μου δεν βαζουν φωτια (π.χ 0-100 11.7") , αλλα ειναι αποδεκτες για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ...
Τελος εκτος δρομου οι δυνατοτητες του (για εκει ειναι φτιαγμενο ) ειναι πολυ καλες και βοηθουμενο απο τις αρκουντος κοντες σχεσεις του, την αποσταση απο το εδαφος και τις πολυ καλες γωνιες , προσεγγισης κ.λ.π δυσκολα θα σε αφησει παραπονουμενο ...


TLG thanx, για την απάντηση σου αλλά πες μου κάτι για τα χαρακτηριστικά που λες «Τωρα ως αναφορα την καταναλωση να την υπολογιζεις γυρω στα 14-17lt/100km..
Οι επιδοσεις του κατα την γνωμη μου δεν βαζουν φωτια (π.χ 0-100 11.7")»

Είναι για το 2.4 ή 4.0?
Nick :-)
Άβαταρ μέλους
Nick
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Μάιος 2005, 13:29
Τοποθεσία: Mars

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 27 Φεβ 2006, 17:44

2.4
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Nick » 27 Φεβ 2006, 17:47

vasilis έγραψε:Προσωπική άποψη...

Θα έπαιρνα το 4000cc με την προυπόθεση να μπορώ να το συντηρώ ΓΕΝΙΚΩΣ!
Απο τέλη/ασφάλειες μέχρι βενζίνες και σέρβις.
Τα συγκεκριμένα κυβικά έχουν αρκετή δύναμη που "κάνει" πολλά..... αλλά και τα 25.000 χλμ που θα "γράφει" τον χρόνο δεν θα κοστίσουν τσάμπα σε βενζίνες ειδικά στα βουνά και τις θάλλασες.
Αν αυτό (οικονομικό) δεν είναι πρόβλημα για σένα, πάρ' το.
Για βελτιώσεις δεν το συζητάμε καθόλου, ούτε στο 2,4L, ούτε στο 4,0L καθότι υπάρχουν τα πάντα.
Πάντως για τις εξορμησεις που λες, επειδή μπαίνω στις ίδιες περίπου διαδικασίες (βουνό/θάλασσα), μπορεί να σου ψιλοδυσκολέψει την ζωή λιγάκι λόγο χώρων, εκτός και αν έχεις σκάφος ή τρειλορ και βολέυεσαι ή αυτά που κουβαλάς δεν είναι και τόσα πολλά.

Για δυνατότητες εκτός δρόμου δεν συζητάμε.
Στην άσφαλτο θα είσαι απλά πιο χαλαρός.
Μήπως όμως λόγω των ασχολιών σου θα σε βόλευε κάτι πιο ευρύχωρο απο το wrangler?

Πάντως αν μπορούσα να έχω ένα wrangler...... θα ήθελα ένα 4λιτρο!

Βασίλη σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου, από βελτιώσεις τι γίνετε!
Το 4.0L το φοβάμαι λίγο, όπως λες τα έξοδα θα είναι μεγάλα.
Για το 2.4 τι υπάρχει?
Nick :-)
Άβαταρ μέλους
Nick
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Μάιος 2005, 13:29
Τοποθεσία: Mars

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Φεβ 2006, 21:25

Πες οτι θα 'χει και βελτιώσεις το "μενού" να καταλάβουμε! 8)
Δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις ιδιαίτερο πρόβλημα στην βελτίωση, είτε του 2.4, είτε του 4.0.
Υπάρχει αφθονία στα Jeep.
Απλά το 4,0 σου κάνει την ζωή πιο έυκολη λόγω κυβικών.
Τα έξοδα όμως στο 4.0 (όπως είπες και εσύ) δεν είναι αμελητέα, καθώς και οι χώροι περιορισμένοι σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα (λέω εγώ).

Και για να σου το πω αλλιώς,..... το κόστος απόκτησης του 4.0L, σύν όλα τα παρελκόμενα (τέλη/ασφάλειες/βενζίνες κλπ), σύν τους περιορισμένους διαθέσιμους χώρους (για τα hobby σου/άτομα+αποσκευές) και το οτι πρέπει να "ψιλοσυμβιβαστείς" κάπως στην άσφαλτο....... ,ε θα έπαιρνα ένα LC-90 τρίποτρο (προηγούμενο μοντέλο) ας πούμε ή το τελευταιο LC-J12 4000cc τρίπορτο μεταχειρισμένο να 'χεις απ' όλα!

Πάντως το 2.4 "βγάζει" μια χαρά τα γούστα με λιγότερη δαπάνη εφόσον καταλήξεις σε Jeep....... και άσε με εμένα να θέλω 4.0L για τα βουνά 8)

Πάντως σκέψου το καλά πρίν αποφασίσεις.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό takhs » 27 Φεβ 2006, 22:31

να ξεκαθαρισουμε οτι τελη και ασφαλειες ειναι τα ιδια ειτε προκειται για 2,4 ειτε για 4λιτρο. Το θεμα της βενζινης τωρα :) . Η διαφορα ειναι αμελητεα , προσωπικα δε πιστευω οτι το 4λιτρο ειναι ποιο οικονομικο σε βαθος χρονου γιατι ο κινητηρας ειναι τελειως αθραυστος , δεν θα χρειαστει δισκο ( αυτοματο ) κλπ . 4λιτρο λοιπον αν προκειται για ρανγκλερ και καλη διασκεδαση . Αν κατι προκειται να σε βαλει σε καποια σκεψη , ειναι η παρουσιαση του νεου ρανγκλερ με οποιες συνεπειες μπορει να εχει στη μεταπωληση
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό RJAdonis » 10 Απρ 2006, 22:52

Ως πρωιν κατοχος Jeep Cherokee 1997 2.500cc ομολογω πως η καταναλωση ηταν υψηλοτατη, 160 (δυσκολα 170) επιανε στην εθνικη, ειχε απουσια οποιαδηποτε υποβοηθησης (ABS κτλ), αλλα στο χωμα ειναι απλα απιστευτο. Βεβαια πλεον ακομα και τα Jeep εχουν εξελιχθει αλλα αφου δεν πας πολυ χωμα και μπορεις να πληρωσεις και να κρατησεις ενα 4.0L θα μπορουσες ισως να σκεφτεις και ενα Pajero 3.5 Τριθυρο η' ενα Land Cruiser 3θυρο. Βεβαια ειναι δικια σου η αποφαση απλα σου λεω τη γνωμη μου μιας και εχω σκεφτει και εγω το Wrangler. Βεβαια το Ρανγκλερ ειναι και γκομενοπαγιδα. Γινετε και καμπριο. Παει και οπου θες. Δεν γαμ******, παρτο και λιωστο το μπουρδελο! :D αλλα 2.4 να εισαι σιγουρος πως εχει δυναμη χαμηλα, αλλα οχι τελικες. 4.0 ειναι σαφως πολυ γρηγοροτερο και δυνατοτερο αλλα αν ας πουμε πας για κυνηγι 3ημερο στο βουνο, καλυτερα να το ξεχασεις γιατι θα κανεις γεωτρηση για να βρεις πετρελαιο η' θα βαλεις ρετσινι αντι για βενζινη για να κατεβεις απο εκει πανω...
Άβαταρ μέλους
RJAdonis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 24 Μαρ 2006, 03:35
Τοποθεσία: Λαμια/Αθηνα


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες