Σελίδα 1 από 1

ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ JEEP CHROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2006, 10:48
από snest
Σκέφτομαι να βάλω μπλοκέ πίσω διαφορικό στο Cherokee μου.
Υπάρχει κάποια εμπειρία από ίδιο αυτοκίνητο?

Re: ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ JEEP CHROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2006, 11:43
από vasdaris
snest έγραψε:Σκέφτομαι να βάλω μπλοκέ πίσω διαφορικό στο Cherokee μου.
Υπάρχει κάποια εμπειρία από ίδιο αυτοκίνητο?


Εχω δει στημένο το ARB. Στο χώρο της μηχανής υπάρχει χώρος για το κομπρεσέρ. Ο ιδιοκτήτης ήταν ικανοποιημένος και το κόστος νομίζω ότι ήταν γύρω στο χιλιάρικο...

Τώρα ανάλογα με τη χρήση δεν ξέρω τι ζημιές μπορέι να βγούν αργότερα.

Re: ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ JEEP CHROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2006, 13:58
από snest
vasdaris έγραψε:
snest έγραψε:Σκέφτομαι να βάλω μπλοκέ πίσω διαφορικό στο Cherokee μου.
Υπάρχει κάποια εμπειρία από ίδιο αυτοκίνητο?


Εχω δει στημένο το ARB. Στο χώρο της μηχανής υπάρχει χώρος για το κομπρεσέρ. Ο ιδιοκτήτης ήταν ικανοποιημένος και το κόστος νομίζω ότι ήταν γύρω στο χιλιάρικο...

Τώρα ανάλογα με τη χρήση δεν ξέρω τι ζημιές μπορέι να βγούν αργότερα.


Και εγώ για ARB σκέφτομαι, το οποίο σύμφωνα με τα Jeep Portals είναι το ποιό συνεπές και αποδοτικό.
Yπάρχουν δύο είδη κομπρεσέρ ένα μικρό και ένα μεγαλύτερο με δυνατότητα παροχής αέρα για διάφορες χρήσεις (φούσκωμα ελαστικών κτλ). Από ότι μου είπε ο εισαγωγέας το κομπρεσέρ για το Cherokee τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα λόγω ανεπάρκειας χώρου στον κινητήρα. Κόστος, με το μικρό κομπρεσέρ, 1150 €.

Υπάρχει κάποιος που να το φοράει σε Cherokee για να μας πεί εμπειρίες ή προβλήματα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2006, 22:19
από nickpar
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ. ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΜΟΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ
ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΩΣΤΟΣ (ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΤΕΛΙΚΑ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2006, 10:21
από jdelis
Το ARB είναι δοκιμασμένη λύση. Όσα τυχόν προβλήματα έχουν ακουστεί αφορούν αστοχίες με τα σωληνάκια και το κομπρεσέρ, όχι το ίδιο το διαφορικό. Ξέρω μόνο έναν που το έχει σπάσει, αλλά δε μετράει αφού έχει σπάσει όλα τα μέρη της μετάδοσης ανά εποχές! :twisted:

Τα είχα μπρός και πίσω σε δύο αυτοκίνητα αγωνιστικά, έκανα όλων των ειδών τους αγώνες επί τρία χρόνια και ήταν τα μόνα που δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα.

Στο Grand μου έχω σκεφτεί διάφορες λύσεις, αλλά εκεί βλέπω να καταλήγω πάλι. Αν υπάρχει κάτι που δουλεύει δεν υπάρχει λόγος να το παραψάχνεις. Το κομπρεσέρ καλό είναι να είναι σε όσο γίνεται ασφαλές μέρος και κοντύτερα στο διαφορικό.