Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KATAΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 3.7 ΚJ....!!!

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 16 Οκτ 2007, 18:54

vaggelis έγραψε:Λοιπόν, την Κυριακή στην εκδρομή στην Αρκαδία μέτρησα την κατανάλωση. Μικτή χρήση, Εθνική , επαρχιακή, βουνό κλπ. και επιστροφή με βροχή και νορμάλ προς αρκετή κίνηση. Σύνολο χιλιομέτρων 452. Κατανάλωση 55,2 λίτρα. δηλαδή 12,2lt/100km. Πιστεύω πως είναι πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα.



Για πες μου, με ρεζερβουαρ γεματο [78λιτρα], στην ασφαλτο και μονο, με ταχυτητα 120-140 ποσα χλμ βγαζεις?
Αν θελεις 55,2 λιτρα με βουνα [που σημαινει και τετρακινηση αργα] και ασφαλτο για 452χλμ, σε σκετη ασφαλτο με 55,2 λιτρα θα βγαλεις τουλαχιστον 600χλμ, και με γεματο ρεζερβουαρ πας μονοκοπανια καβαλα.
Ειναι δυνατον πες μου?
Τι κανεις χαιδευεις το γκαζι?
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ZooL » 16 Οκτ 2007, 19:33

Και όμως, όπως έχω γράψει και παλιότερα (νομίζω δηλαδή :oops:), έχω δει και χαμηλότερα:

Εικόνα

Και όχι, δεν είναι photoshop ;)

Προσωπική άποψη: το cruise control βοηθάει σημαντικά στο να κρατιέται η κατανάλωση χαμηλά. Εξυπακούεται βέβαια πως και οι ταχύτητες θα είναι "λογικές"...

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 16 Οκτ 2007, 19:43

Προσεξε κατι. Αυτο που εχεις τραβηξει δεν μου λεει κατι και θα σου πω γιατι. Ειμαι στην εθνικη με 6η και κανω reset στον μετρητη. Μου εχει βγαλει καταναλωση 9,2. Πηγαινα χαλκιδικη. Ενα ρεζερβουαρ ακριβως μεχρι νεα μουδανια. Πως γινεται λοιπον το 3,7 να θελει 55,2λιτρα για 452χλμ και με ειδικες? Ειναι απιστευτο!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 16 Οκτ 2007, 19:45

Υπ' οψιν εχω το 2,4.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 16 Οκτ 2007, 19:48

Βασίλη με το 3,7 η αλήθεια είναι ότι το γκάζι θέλει κάτι λιγότερο από χάδι... με cruise control πάντα, ακόμα και στον επαρχιακό. Σκέψου ότι στα 100km/h πας με 1550rpm... λίγο πάνω από το ρελαντί!!! Και να ξέρεις , δεν έχω λόγο ούτε εγώ ούτε ο Zool να πούμε κάτι που δεν είναι αλήθεια. Εγώ στο είπα και στη Ζήρεια, το 3,7 καίει μέσα στην πόλη αλλά έξω μπορεί να καίει τα ίδια ή και λιγότερα από το 2,4. Α, και κάτι αλλό, το δικό μου δεν έχει 78 λίτρα ρεζερβουάρ, έχει περίπου 70 λίτρα ( 2003 ).
Τελευταία επεξεργασία από vaggelis και 16 Οκτ 2007, 20:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 16 Οκτ 2007, 19:52

Δεν ξερω τι να πω. Αληθεια τα εχω χαμενα. Αλλος λεει ετσι, αλλος λεει αλλιως.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 16 Οκτ 2007, 19:56

BILLJEEP έγραψε:Προσεξε κατι. Αυτο που εχεις τραβηξει δεν μου λεει κατι και θα σου πω γιατι. Ειμαι στην εθνικη με 6η και κανω reset στον μετρητη. Μου εχει βγαλει καταναλωση 9,2. Πηγαινα χαλκιδικη. Ενα ρεζερβουαρ ακριβως μεχρι νεα μουδανια. Πως γινεται λοιπον το 3,7 να θελει 55,2λιτρα για 452χλμ και με ειδικες? Ειναι απιστευτο!


Και όμως αληθινό!!!
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 16 Οκτ 2007, 20:00

Δεν ξερω! Τον λογο εχουν και αλλοι με 3,7.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 16 Οκτ 2007, 20:03

HP έγραψε:Βαγκέλ, πόσο πίεση έχουν τα λάστιχά σου και τί διαστάσεις είναι? γιατί η αυτή κατανάλωση είναι εξαιρετική!


Έχω BF Goodrich Macadam 235/70/R16 και 32 αέρα. Το αμάξι έχει 80.000 χλμ. Στην εθνική έχω δει και 11,6lt/100km αλλά μόνο εθνική. Το ταξίδι έγινε με σχεδόν σταθερή ταχύτητα 110km/h και επαρχιακό με 75-80km/h πάντα με cruise control.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 16 Οκτ 2007, 20:06

vaggelis έγραψε:...Και να ξέρεις , δεν έχω λόγω ούτε εγώ ούτε ο Zool να πούμε κάτι που δεν είναι αλήθεια.

Ακριβώς.

Άλλωστε, κανένα απολύτως νόημα δεν έχει να μηδενίζεις το μετρητή εν κινήσει ή στην μέση μιας διαδρομής - ακυρώνεις έτσι το όλο σκεπτικό λειτουργίας του...

BILLJEEP έγραψε:Δεν ξερω τι να πω. Αληθεια τα εχω χαμενα. Αλλος λεει ετσι, αλλος λεει αλλιως.

Νομίζω μπερδεύεσαι γιατί συγκρίνεις ανόμοια πράγματα: άλλο το 2.4, όπου ο κινητήρας ζορίζεται περισσότερο για να κινήσει το βαρύ αμάξωμα, άλλο το 3.7 με την πολύ μεγαλύτερη ροπή...

Το αντιστρόφως ανάλογο ισχύει για την κίνηση μέσα στην πόλη.
Και για να το κάνω ακόμη πιο ξεκάθαρο, αν βάλεις τα δυο αυτοκίνητα να δουλεύουν απλά στο ρελαντί, ο 2.4 θα είναι σαφώς πιο οικονομικός, αφού έχει μικρότερο κυλινδρισμό.

Κι εγώ παλιότερα διάβαζα (πριν πάρω το δικό μου) διάφορα παράπονα του τύπου "καίει τα κέρατα του" κλπ. Τα περισσότερα όμως απ' αυτά τα σχόλια, προέρχονται από τύπους που από τη μία δεν έχουν μηδενίσει ποτέ τον μετρητή τους, από την άλλη όμως είναι οι πρώτοι που βγαίνουν να φωνάξουν ότι "καλό το ρημάδι αλλά πίνει-πίνει-πίνει"...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 16 Οκτ 2007, 21:26

μια διευκρίνηση
Οι τιμές που αναφέρετε είναι μόνο από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου?
Αν ναι νομίζω ότι θα πρέπει να κάνετε και ένα cross check με μέτρηση στο ρεζερβουάρ.
Στο δικό μου φαίνεται μια απόκλιση έως και -2 λτ/100 εντός πόλης (έδειχνε 11,5-12,5 έκαψε έως και 14) ενώ σε ταξίδι έδειξε +0,5 λτ/100 (έδειξε 11 και έκαψε 10,5). Ισως είναι πιο παλιάς τεχνολογίας (99)!!
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ZooL » 16 Οκτ 2007, 21:49

Οι αποκλίσεις στην περίπτωση μου είναι πρακτικά αμελητέες, κάτω των ορίων του στατιστικού λάθους.
Σ' αυτό ίσως συμβάλει και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν ποτέ μέσα στην πόλη παρά μόνο εκτός, για εκδρομές, κλπ.

Τα 14,4lt/100km που είχα γράψει εδώ, ήταν ο μέσος όρος από την καταγραφή των ανεφοδιασμών στη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού, όπου το ποσοστό των αυτοκινητόδρομων (vmax=130-150km/h) θα έλεγα πως ήταν κάτω του 50% της σύνθεσης της διαδρομής.
Και σε αυτή την περίπτωση, η απόκλιση του μετρητή ήταν ελάχιστη (-0.4lt/100km)

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 16 Οκτ 2007, 21:52

πάλι συμφωνούμε!!!!
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 16 Οκτ 2007, 21:59

diamond έγραψε:μια διευκρίνηση
Οι τιμές που αναφέρετε είναι μόνο από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου?
Αν ναι νομίζω ότι θα πρέπει να κάνετε και ένα cross check με μέτρηση στο ρεζερβουάρ.
Στο δικό μου φαίνεται μια απόκλιση έως και -2 λτ/100 εντός πόλης (έδειχνε 11,5-12,5 έκαψε έως και 14) ενώ σε ταξίδι έδειξε +0,5 λτ/100 (έδειξε 11 και έκαψε 10,5). Ισως είναι πιο παλιάς τεχνολογίας (99)!!


Όχι, οι τιμές που αναφέρω είναι πρατήριο- γέμισμα, μηδενισμός, εκδρομή, πρατήριο-γέμισμα. η διαφορά ήταν πολύ μικρή ( -0,1lt/100km έλεγε ο υπολογιστής)
Το έχω τσεκάρει και άλλη φορά. Όταν πάω για βενζίνη, πάντα το γεμίζω και πάντα μηδενίζω (εκτός αν είμαι στη μέση του ταξιδιού). Πριν βάλω βενζίνη πολλές φορές κοιτάω τον υπολογιστή και λέω πχ.: 328 km x 14,6lt/100km = 47.89lt. Ε, ο βενζινάς θα μου βάλει περίπου 48-48,5 lt. Το έχω κάνει πάνω από δέκα φορές και πάντα είναι έτσι. Η μεγαλήτερη απόκλειση μέχρι τώρα ήταν 2 λίτρα (περίπου 4%).

Και κάτι ακόμα: εδώ και πολλά χρόνια λέω ότι το πόδι του οδηγού καίει και όχι το αυτοκίνητο!!!!
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 16 Οκτ 2007, 22:14

ZooL έγραψε:Οι αποκλίσεις στην περίπτωση μου είναι πρακτικά αμελητέες, κάτω των ορίων του στατιστικού λάθους.
Σ' αυτό ίσως συμβάλει και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν ποτέ μέσα στην πόλη παρά μόνο εκτός, για εκδρομές, κλπ.

Τα 14,4lt/100km που είχα γράψει εδώ, ήταν ο μέσος όρος από την καταγραφή των ανεφοδιασμών στη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού, όπου το ποσοστό των αυτοκινητόδρομων (vmax=130-150km/h) θα έλεγα πως ήταν κάτω του 50% της σύνθεσης της διαδρομής.
Και σε αυτή την περίπτωση, η απόκλιση του μετρητή ήταν ελάχιστη (-0.4lt/100km)

Χ.


14,4lt/100km είχα και εγώ τον περασμένο Αύγουστο στις διακοπές στην Ρόδο. 1250 χιλ. στο νησί, με κίνηση, με ανηφόρες-κατηφόρες, A/C κλπ.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες