Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Wrangler: τι λάστιχα;

Wrangler: τι λάστιχα;

Δημοσίευσηαπό petakas » 25 Απρ 2007, 17:49

Μετά από σχεδόν 15 χρόνια (όταν ήμουν ο περήφανος ιδιοκτήτης ενός Wrangler Sahara 2.5lt με τα τετράγωνα φώτα) και διάφορα αυτοκίνητα ενδιάμεσα, μεταξύ των οποίων και μία Z3 6-κύλινδρη και ένα Grand Cherokee Limited (4.0lt) αποφάσισα να επανέλθω στο αγαπημένο Wrangler, με το καινούργιο 3.7lt (S/T).

Διαστάσεις απαιτούμενων ελαστικών: 265/70/17R

Θεωρώ τα BF Goodrich All Terrain ό,τι καλύτερο γι αυτό το αυτοκίνητο, σε όλες τις συνθήκες (εντάξει, λίγο φασαρία στο δρόμο και αντι-οικονομικά... αλλά απόλυτα απροβληματιστα σε χιόνι, λάσπη) και επί τριάμιση χρόνια που τα φορούσα στο παλιό Wrangler σε ήξερα τι θα πει εργάτης και αλυσίδες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στην άσφαλτο.

Το προβλημα είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν πουθενά, ούτε αυτά ούτε τα αδελφάκια τους της Michelin... Ούτε έχουν καν εισαχθεί απο κανέναν τους τελευταίους 2 μήνες και δεν προβλέπονται σύντομα...

Τι γνώμη έχουν οι συνάδελφοι για τα διάφορα ATR?

Πώς συγκρίνονται τα λεγόμενα 50-50 ATR (Pirelli, Cooper, Michelin κ.α) με τα BF τα οποία επισης κατηγοριοποιούνται σαν 50-50 A/T αλλά το τακούνι τους δεν εχει καμμια σχεση με τα ATR?

Τι γνώμη έχετε για τα Cooper 80off-20on? Έχουν πρόβλημα στο δρόμο?

Εν κατακλείδι: τι λάστιχα θα προτείνατε σε αύτές τις διαστάσεις για αντίστοιχες επιδόσεις με τα BF Goodrich A/T?

Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια!
Άβαταρ μέλους
petakas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 13:49
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό teomac » 25 Απρ 2007, 21:27

Φίλε petakas
Εγώ χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τα COOPER S/T και είμαι πολύ ικανοποιημένος (είναι και οικονομικότερα από άλλα) Τα είχα πρώτα σε ένα NIVA και τώρα σε ένα KJ 2.4 κάνουν θόρυβο μόνο από 40 έως 60 χλμ
και είναι πολύ καλά στο OFF Όμως δεν τα χρησιμοποιώ το καλοκαίρι
γιατί έχω άλλες ζάντες με πιο ασφάλτινα λάστιχα γιατί το καλοκαίρι δεν
΄έχει λάσπη και τραβάω και το <<εργαλείο>> για πάρα πολλά χλμ
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teomac
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 18:50
Τοποθεσία: Όπου γης και πατρίς

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 26 Απρ 2007, 06:34

Δέν ξέρω φίλε μου, τι γνώμη έχεις για την αναγόμωση, αλλά υπάρχουν και τα FEDIMA, που έχουν το ίδιο πέλμα με τα bf goodrich. Και εγώ τα bf all terrain χρησομοποιώ στο kj , και δέν τα αλλάζω με τίποτα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό petakas » 26 Απρ 2007, 14:25

Τελικά, μετά απο ενδελεχές ψάξιμο, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:

1) Εξακολουθώ να θεωρώ τα BF Goodrich A/T την καλύτερη επιλογή για τις επιδόσεις που ψάχνω και τη χρήση που προορίζω για το αυτοκίνητο αυτό (αξιοπρεπες στο δρόμο/βρεγμένο, πάρα πολύ καλό σε οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες εκτός -χιονι, λάσπη, αμμο)

2) Με δεδομένο ότι τα BFG θα αργήσουν πολύ, η αμέσως επόμονη επιλογή στην οποία και κατάληξα είναι τα Cooper Discoverer S/T (60-40 με καλό τακούνι, σαν του BFG για εκτός δρόμου επιδόσεις)

Οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο
Άβαταρ μέλους
petakas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 13:49
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 27 Απρ 2007, 22:31

petakas έγραψε:Τελικά, μετά απο ενδελεχές ψάξιμο, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:

1) Εξακολουθώ να θεωρώ τα BF Goodrich A/T την καλύτερη επιλογή για τις επιδόσεις που ψάχνω και τη χρήση που προορίζω για το αυτοκίνητο αυτό (αξιοπρεπες στο δρόμο/βρεγμένο, πάρα πολύ καλό σε οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες εκτός -χιονι, λάσπη, αμμο)

2) Με δεδομένο ότι τα BFG θα αργήσουν πολύ, η αμέσως επόμονη επιλογή στην οποία και κατάληξα είναι τα Cooper Discoverer S/T (60-40 με καλό τακούνι, σαν του BFG για εκτός δρόμου επιδόσεις)

Οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο


Τα BFG AT φοράω κι εγώ στο KJ3.7 Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Πρίν απο αυτά φορούσα τα Cooper AT (οχι τα ST) τα οποία ενώ στην αρχή μου φάνηκαν οκ, η απόδοσή τους έπεσε πολύ γρήγορα και αναγκάστηκα να τα αλλάξω. Βέβαια είναι και αρκετά πιο φτηνά τα Cooper...

Εγώ θα διάλεγα τα BFG!
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Test Drive...

Δημοσίευσηαπό petakas » 04 Ιούλ 2007, 01:11

Update!

Τελικά, μετά απο ένα μήνα χρήσης των Cooper Discoverer S/T (265/70/17) πάνω στο νέο 2-πορτο Wrangler, μπορώ να πω με σιγουριά τα νέα δεν είναι ευχάριστα και ο συνδυασμός δείχνει καταστροφικός στην άσφαλτο...

Έχω κατεβάσει την πίεση από τα 35 στα 33 στα 32 και τώρα στα 30, αλλά το αυτοκίνητο κινείται λες και είναι πάνω σε παγοπέδιλα. Ακόμα και με λίγα χιλόμετρα (20-30-40), σε κλειστή στροφούλα (ιδίως αν είναι και ελαφρά κατηφορική!) το αυτοκίνητο ενεργοποιεί ό,τι έχει και δεν έχει σε traction control και ABS και το πορτοκαλί λαμπάκι δεν λέει να σβήσει... Πλαγιολισθαίνει (ήπια) αρκετά συχνά. Για βρεγμένο δεν το συζητάμε, θέλει πολύ προσοχή!

Ομολογώ ότι δεν περίμενα τόσο μεγάλη κατάπτωση της οδηγικής συμπεροφοράς του με τα λάστιχα αυτά. Φταίει το πέλμα; Φταίει η 17-άρα διάσταση; Φταίει η γεωμετρία/διαστάσεις του αυτοκινήτου;

Δεν επεισέρχομαι στο θέμα θόρυβος/οικονομία, αυτά ήταν απο την αρχή δεδομένα και δεν με ενοχλούν (τόσο πολύ).

Σκέφτομαι να τα αλλάξω είτε στα BFG είτε στα Cooper ATR (ακόμα πιό "ήπια") είτε ακόμα και στα εργοστασιακά του ζαντολάστιχα (Bridgestone Dueller 245/75/16) που κρατάω ακόμα.

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να συνεισφέρει μία γνώμη για όλα αυτά που περιγράφω, ικανή να βελτιώσει την κατάσταση; Τι φταίει πράγματι;

Ευχαριστώ για την όποια άποψη!
Άβαταρ μέλους
petakas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 13:49
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 04 Ιούλ 2007, 07:29

Είναι λίγο νωρίς να μιλήσουμε για την οδηγική συμπεριφορά του νέου wrangler (αλήθεια σου είπαμε καλορίζικο??? ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ), μιάς και δεν έχουν κυκλοφορήσει αρκετά ακόμα και δεν μπορούμε να έχουμε διάφορες απόψεις. Μάλλον πρός τα λάστιχα κλίνει η ζυγαριά. Για κάνε μια δοκιμή και ξαναφόρα τα μαμίσια, να δούμε , πάλι γλυστράει????
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό petakas » 04 Ιούλ 2007, 09:27

SKARTOS έγραψε:Είναι λίγο νωρίς να μιλήσουμε για την οδηγική συμπεριφορά του νέου wrangler (αλήθεια σου είπαμε καλορίζικο??? ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ), μιάς και δεν έχουν κυκλοφορήσει αρκετά ακόμα και δεν μπορούμε να έχουμε διάφορες απόψεις. Μάλλον πρός τα λάστιχα κλίνει η ζυγαριά. Για κάνε μια δοκιμή και ξαναφόρα τα μαμίσια, να δούμε , πάλι γλυστράει????


Ευχαριστώ για τις ευχές!

Πράγματι κι εγώ κλίνω προς την άποψη ότι φταίνε τα λάστιχα για την ασφάλτινη συμπεριφορά... Αλλά τόσο πολύ;;; Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η διάσταση της ζάντας (17") κάνει τέτοια διαφορά! Τα BFG που φορούσα προ 15-ετίας στο παλιό μου Wrangler δεν με είχαν προβληματίσει ποτέ και σε πουθενά...

Πρόλαβα και οδήγησα με τα μαμίσια (που λες κι εσυ :lol: ) για κανένα μήνα και δεν θυμάμαι να με προβλημάτισαν... :(
Άβαταρ μέλους
petakas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 13:49
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 09 Ιούλ 2007, 18:02

Γιατι δε δοκιμαζεις και τα PIRELLI SCORPION ATR ?? Στα συγκριτικα ειναι καλυτερα απο τα BFGOODRICH ,αν ειναι τωρα και στην πραξη ,αγνωστο !!
Τελως παντων αν δε βρεις ουτε PIRELLI OYTE GOODRICH , Παρε Eνα NAVARA ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΛΑΣΠΩΣΕΙΣ !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες