Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 15 Σεπ 2007, 18:01

που το πας για service ? Πατρα η Αθηνα?
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 15 Σεπ 2007, 20:04

Ως προς τα λάστιχά μου:
Τα Pirelli Scorpion ST-R έχω, και αν και δεν φαίνονται πολύ φθαρμένα ρε γμτ, μια φορά σπινάρανε τα πίσω και δεν μπορούσα να ανέβω μια ανηφόρα στην Πολιτεία (με αργά και τετρακίνηση όταν έπαιζα για να δω πως αλλάζεις 2χ4 σε 4χ4 κλπ!!!!!), Ξεκίνησα την ανηφόρα από στάση, και στα μισά κόμπιασε και σπίναρε.. και σκεφτόμουνα τι θα γίνει τότε σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες off road με χιόνια κλπ, μήπως ρε παιδιά δεν κάνω κάτι καλά???(Δεν θεωρώ τον εαυτό μου εντελώς -εντελώς άσχετο στο οδήγημα γενικότερα, και έχω οδηγήσει το mercedes 9 μήνες στο στρατό σε όλες τις συνθήκες) αλλά από την άλλη μεριά, να μην ανεβαίνει δρόμο στην Αθήνα..φτίλα, να κατηγορήσω 100% τα λάστιχα?? τι θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά που δεν έκανα? μην ντραπεί κανεις να μου πει τι ενδεχόμενη μ@λ@κί@ έκανα..

Επίσης, σε παραπάνω post είπα ότι το αυτοκίνητο είναι ελληνικότατο, η πόρτα γράφει 06/04 και η άδεια 10/2004, ξέρει κανείς αν μπορώ μήπως να βρω που κατασκευάστηκε με το VIN? (όλα αμερική φτιάχνονται? να υποθέσω ότι απο 06/04 μέχρι 10/04 ταξίδευε το αμάξι από αμερική -ελλάδα συν χρόνο σε τελωνεία κλπ, άρα δεν πρόλαβε ποτέ να περάσει από άλλη ευρωπαική χώρα??

Ζητώ συγνώμη και πάλι για το διαρκές posting με δικά μου ερωτήματα, ελπίζω με τον καιρό να συνεισφέρω ενεργότερα στο forum :)

PS. παίδες ξέχασα να σας ευχαριστήσω για όλη τη βοήθεια μέχρι στιγμής!
καλο ΣΚ.
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 15 Σεπ 2007, 23:07

Κωστα, σχετικα με τα λαστιχα σου: πρωτα απο ολα κοιταξε ποτε ειναι κατασκευασμενα. σιγουρα δεν ειναι τα πρωτα λαστιχα γιατι δεν τα εβαζαν ως πρωτη τοποθετηση αλλα και δεν υπηρχαν τον 6/2004. απο την αλλη, λες οτι το αμαξι εχει 31.000 χλμ. ποτε προλαβε να τα φθειρει? σε 3 χρονια και 31.000 χλμ δεν ειναι λιγο δυσκολο αν εχει βγαλει off 2 4αδες λαστιχα? απο την αλλη μπας και το παρακανεις με το γκαζι? για δοκιμασε με λιγοτερο γκαζι. εχουμε αρκετη ροπη να ανεβουμε 50 μοιρες ανηφορα!
το δικο μου εχει κατασκευαστει 5/03 και η πρωτη αδεια ειναι 10/03. απο οτι μου εχουν πει στην chrysler καπου στο 5μηνο κανουν να ερθουν και να βγουν σε κυκλοφορια. αρα δεν υπαρχει λογος να ανησηχεις.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Σεπ 2007, 09:15

kostas_renegade έγραψε:Ως προς τα λάστιχά μου:
Τα Pirelli Scorpion ST-R έχω, και αν και δεν φαίνονται πολύ φθαρμένα ρε γμτ, μια φορά σπινάρανε τα πίσω και δεν μπορούσα να ανέβω μια ανηφόρα στην Πολιτεία (με αργά και τετρακίνηση όταν έπαιζα για να δω πως αλλάζεις 2χ4 σε 4χ4 κλπ!!!!!), Ξεκίνησα την ανηφόρα από στάση, και στα μισά κόμπιασε και σπίναρε.. και σκεφτόμουνα τι θα γίνει τότε σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες off road με χιόνια κλπ, μήπως ρε παιδιά δεν κάνω κάτι καλά???(Δεν θεωρώ τον εαυτό μου εντελώς -εντελώς άσχετο στο οδήγημα γενικότερα, και έχω οδηγήσει το mercedes 9 μήνες στο στρατό σε όλες τις συνθήκες) αλλά από την άλλη μεριά, να μην ανεβαίνει δρόμο στην Αθήνα..φτίλα, να κατηγορήσω 100% τα λάστιχα?? τι θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά που δεν έκανα? μην ντραπεί κανεις να μου πει τι ενδεχόμενη μ@λ@κί@ έκανα..

Επίσης, σε παραπάνω post είπα ότι το αυτοκίνητο είναι ελληνικότατο, η πόρτα γράφει 06/04 και η άδεια 10/2004, ξέρει κανείς αν μπορώ μήπως να βρω που κατασκευάστηκε με το VIN? (όλα αμερική φτιάχνονται? να υποθέσω ότι απο 06/04 μέχρι 10/04 ταξίδευε το αμάξι από αμερική -ελλάδα συν χρόνο σε τελωνεία κλπ, άρα δεν πρόλαβε ποτέ να περάσει από άλλη ευρωπαική χώρα??

Ζητώ συγνώμη και πάλι για το διαρκές posting με δικά μου ερωτήματα, ελπίζω με τον καιρό να συνεισφέρω ενεργότερα στο forum :)

PS. παίδες ξέχασα να σας ευχαριστήσω για όλη τη βοήθεια μέχρι στιγμής!
καλο ΣΚ.


Περίμενε Κώστα, γιατί με τίς ανηφόρες μάς έχεις μπερδέψει λίγο. :) :)
Κάτ'αρχήν, κάπου είδα να γράφεις, ότι είχες βάλει τά αργά 4x4 full. Άν δέν πρόκειται γιά ορθογραφικό λάθος, ή να μήν κατάλαβα καλά, το 4x4 full, δέν είναι τα "αργά". Τά "αργά" είναι το 4LO. Συγγνώμη άν κατάλαβα λάθος, αλλά μου φαίνεται απίστευτο, σε ανηφόρα με άσφαλτο, να έχεις βάλει τα αργά και να μήν ανεβαίνει το αμάξι. Κανονικά θα έπρεπε (αφού έχεις και το 3.7) να ανεβαίνεις με 1η αργά στο ρελαντί (που λέει ο λόγος).
Όσον αφορά την ανηφόρα με την κροκάλα, μήν σου φαίνεται παράξενο που σπίναραν οι πίσω τροχοί (εγώ πιστεύω ότι σπίνιαρε μόνο ο ένας), καθώς δέν πάιζει ρόλο τό ότι έχεις βάλει 4x4, αλλά τί βοήθημα έχεις στούς άξονες. Το μοναδικό βοήθημα που έχουν στούς άξονες τα δικά μας , είναι ένα ψευτό-περιορισμένης ολίσθησης απο την "μαμά". Εγώ έτσι εξηγώ, το ότι δέν ανέβηκες την ανηφόρα με την κροκάλα. Έχασε πρόσφυση ο ένας τροχός, πήρε όλη τη δύναμη ο άλλος, και άρχισε να σπινιάρει ανεξέλεγκτα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Σεπ 2007, 09:20

vaggelis έγραψε:που το πας για service ? Πατρα η Αθηνα?


Άν ρωτάς εμένα, το πάω στήν αντιπροσωπεία εδώ στήν Πάτρα. Μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος. Δέν μου έχουν σκίσει τον κ#$^ο στα σέρβις (κάθε 5000 χλμ, δίνω 75 €), όπως επίσης, εκεί το πήγα για να μου βάλουν το ψήλωμα, και μου πήραν μόνο 120 €, και δώρο την ευθυγράμμιση (όσο παίρνουν δηλαδή και για να σου αλλάξουν τα αμορτισέρ τής εταιρείας).
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 17 Σεπ 2007, 09:48

.το μοναδικό βοήθημα που έχουν στούς άξονες τα δικά μας , είναι ένα ψευτό-περιορισμένης ολίσθησης απο την "μαμά". Εγώ έτσι εξηγώ, το ότι δέν ανέβηκες την ανηφόρα με την κροκάλα. Έχασε πρόσφυση ο ένας τροχός, πήρε όλη τη δύναμη ο άλλος, και άρχισε να σπινιάρει ανεξέλεγκτα.[/quote]. Εγραψε ο SKARTOS
Τελευταία επεξεργασία από BILLJEEP και 17 Σεπ 2007, 09:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 17 Σεπ 2007, 09:50

Εχω την εντυπωση οτι μοντελα πριν το 2005 δεν εχουν μπλοκε!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 17 Σεπ 2007, 11:08

BILLJEEP έγραψε:Εχω την εντυπωση οτι μοντελα πριν το 2005 δεν εχουν μπλοκε!


Και τα πριν του 2005 και τα μετά δεν έχουν μπλοκέ αλλά LSD (περιορισμένης ολίσθησης).
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό diamond » 17 Σεπ 2007, 11:31

τελικά το LSD που βοηθάει αν στη κροκάλα έστειλε τη ροπή στον αέρα?
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 17 Σεπ 2007, 12:56

Πουθενά. Άν αρχίσει να γυρίζει τρελά ο τροχός, κόλλησες. Πρέπει να κάνεις πάλι πίσω, και με λίγη περισσότερη φόρα, λίγο το κολπάκι με το χειρόφρενο, θα περάσεις.
Περιορισμένης ολίσθησης, απ'ότι ξέρω (και απο το δικό μου), έχουν όλα τα μοντέλα μέχρι το 2005. Τα καινούργια δέν έχουν. Δέν χάνεται και τίποτα όμως να κοιτάξετε. Άν έχει LSD, στήν άκρη του άξονα (νομίζω στήν μεριά του συνοδηγού) θα έχει μία ταινία κόκκινη ή πράσινη, που θα δηλώνει την ύπαρξη LSD.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 17 Σεπ 2007, 15:45

Βαγγελη επετρεψε μου να διαφωνισω. Απο 2005 και μετα πρεπει να εχουν μπλοκε. Για ταινια κοκκινη 'η πρασινη δεν ειδα. Αυτο το διασταυρωσα με τεχνικο της εταιριας, εκτος και αν δεν ξερουν. Αλλα επειδη κραταω "μικρο καλαθι" θα το ψαξω και αλλο.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 17 Σεπ 2007, 16:59

Καθε διαφωνια ειναι δεκτη. Τεχνικος στην Chrysler μου το εχει πει για το LSD σε ολα τα μοντελα KJ. να ξερεις οτι πολλοι νομιζουν οτι το LSD ειναι μπλοκε και τα βαζουν ολα μαζι.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 17 Σεπ 2007, 17:06

SKARTOS έγραψε:Πουθενά. Άν αρχίσει να γυρίζει τρελά ο τροχός, κόλλησες. Πρέπει να κάνεις πάλι πίσω, και με λίγη περισσότερη φόρα, λίγο το κολπάκι με το χειρόφρενο, θα περάσεις.


πριν κανεις πισω και παρεις φορα δεν ειναι καλυτερα να βαλεις το 4Χ4 Part Time? για τετοιες περιπτωσεις το εχουμε

οσο για το κολπο με το χειροφρενο δουλευει μια χαρα ειδικα αν εχει λασπη
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 17 Σεπ 2007, 23:03

ΑΣΕ! ΘΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΕΛΙΚΑ!! (αστειάκια...),

Σκάρτε έχεις δίκιο, 4LO είχα, τέρμα πάνω ο μοχλός δλδ..πάντως πρέπει να ψιλοσπινάρανε και οι δύο πίσω τροχοί.

Πάντως όλη την κουβέντα γενικά,(και το λέω γιατί φαντάζομαι ότι αν ο καθένας έγραφε για την κάθε μινι ανηφόρα που ανέβηκε ή δεν ανέβηκε θα μας είχαν ξεκολλήσει τα σαγόνια από το χασμουρητό), την κάνω γιατί έχω πολλές βασικές απορίες σε σημείο που να μου είναι προς το παρόν ημι-άχρηστο ένα όχημα 4χ4 σαν το Cherokee σαν know-how και θέλω να αρχίζω σιγά -σιγά (χειμώνας έρχεται!) να μαθαίνω..δεν διεκδικώ πρωτιά σε trial :) οπότε παίδες sorry αν το παράκανα θέμα το κροκαλοανηφοράκι στην παρνηθα και την ρομπα στην "φτωχογειτονιά" της Πολιτείας :)

Σχετικά με τα λάστιχα, κάποιος είπε ότι τα Pirelli Scorpion st-r που φοράω είναι 80-20. Να τολμήσω να ρωτήσω:80 οφφ και 20 ον ή ανάποδα? και το λέω διότι δεν μου φαίνονται και πολύ off...λάθος? (έχω δει και μεγαλύτερα...τακούνια! σε λάστιχο...όχι σε πόδι.. :roll: , άσχετο που δεν θα τα έβαζα λόγω θορύβου και προσωρινού προσανατολισμού χρήσης του αυτοκινήτου μου μέχρι να ξεστραβωθώ σε πέντε basics.
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 18 Σεπ 2007, 06:52

vaggelis έγραψε:
SKARTOS έγραψε:Πουθενά. Άν αρχίσει να γυρίζει τρελά ο τροχός, κόλλησες. Πρέπει να κάνεις πάλι πίσω, και με λίγη περισσότερη φόρα, λίγο το κολπάκι με το χειρόφρενο, θα περάσεις.


πριν κανεις πισω και παρεις φορα δεν ειναι καλυτερα να βαλεις το 4Χ4 Part Time? για τετοιες περιπτωσεις το εχουμε

οσο για το κολπο με το χειροφρενο δουλευει μια χαρα ειδικα αν εχει λασπη


Εννοείτε, ότι έχεις βάλει 4x4.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες

cron