Δύο καλά link για το crawl ratio.
Αυτό εξηγεί πως γίνεται ο υποπολλαπλασιασμός των στροφών απ' τον κινητήρα στους τροχούς
http://www.4x4abc.com/4WD101/crawl.html
και σε αυτό μπορείτε να υπολογίσετε το crawl ratio για το αμάξι σας.
(Για τις σχέσεις μετάδοσης του αυτοκινήτου σας ανατρέξτε στα τεχνικά του χαρακτηριστικά)
http://www.rocky-road.com/calculator.html
Μην ξεχνάμε ότι στην τελική επίδοση του αυτοκινήτου δεν παίζει ρόλο μόνο το crawl ratio αλλά και η ισχύς, η ροπή ακόμα περισσότερο και το βάρος ακόμα ακόμα περισσότερο. Καθώς επίσης και οι μέγιστες στροφές του κινητήρα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα diesel εμφανίζονται να έχουν χειρότερο crawl ratio απ' τα βενζινοκίνητα, αλλά συνήθως έχουν καλύτερες αναρριχητικές ικανότητες. Ο λόγος είναι η καλύτερη ροπή, σε χαμηλότερες στροφές, καθώς και το γεγονός ότι είναι πιο αργόστροφα.
Έτσι πχ. τα χλμ/ώρα που πιάνει ένα βενζινοκίνητο με 6000rpm το diesel τα πιάνει με 4000 ή και λιγότερο. Χρειάζεται δηλαδή γρανάζι που κάνει μικρότερο υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων για να πετύχει την ίδια επίδοση.