Μιας και περί ψηλώματος η κουβέντα, ας γελάσουμε λιγάκι (πικρά):
Ground Clearance, Front Axle (to skid plate):
Jeep KJ: 16,28 cm
Jeep XJ: 21,2 cm
...κρατηθείτε:
Fiat Panda 4x4: 16,5 cm
Ένας φίλος έχει ένα Panda 4x4 και βλέπαμε χθες μαζί τα νούμερα...
Με την ευκαιρία, να θυμίσω ότι το KJ όταν παρουσιάστηκε το 2002 ήταν μπροστά κατά 1 ίντσα ψηλότερο (2,5 cm). Κάποιο περιοδικό όμως στην Αμερική κατάφερε και το τούμπαρε σε ένα test "ταράνδου" (ήταν της μόδας ακόμη τότε εκείνη την εποχή), και έτσι η Chrysler το "κατέβασε" μια ίντσα για να βελτιώσει (εύκολα & φτηνά) την ευστάθεια (*).
Αυτό σημαίνει επίσης ακόμη, ότι το αυτοκίνητο όπως πωλείται μέχρι σήμερα, δεν είναι ευθυγραμμισμένο παράλληλα με το έδαφος, αφού μπροστά είναι χαμηλότερο.
Αυτά, άντε περαστικά μας
Χ.
(*) στην ανάλογη περίπτωση της A-class, η μαμά (τότε) Mercedes-Benz είχε διακόψει προσωρινά την διάθεση του αυτοκινήτου στην αγορά και όταν το ξαναέβγαλε του είχε προσθέσει ESP, έχοντας παράλληλα "προχωρήσει" σημαντικά την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας.
Αυτός όμως είναι ο γερμανικός τρόπος να λύνει κανείς τα προβλήματα