Θα έλεγα ότι αν ο θόρυβος που ακούς είναι συγκριτικά εντονότερος από παλιά, καλό θα είναι να δει το αυτοκίνητο τεχνικός.
Αν δεν έχεις ο ίδιος κριτήριο σύγκρισης (πχ αν μόλις πήρες το αυτοκίνητο στα χέρια σου), δες το σε σχέση με κάποιο άλλο παρόμοιο Cherokee - μπορεί ο θορύβος που ακους να είναι φυσιολογικός.
Πληροφορίες για την off-road οδήγηση, τεχνικές, κλπ, καλό θα είναι να τις αναζητήσεις είτε σε "έγκυρες" πηγές στο Internet, είτε σε κάποια σχετικά βιβλία.
Σ΄αυτό εδώ το forum θα βρεις πολλή πληροφόρηση, θα πρέπει όμως να την φιλτράρεις ανάλογα, όπως και σε κάθε άλλο forum άλλωστε.
Μπορείς επίσης να δεις τα αμερικάνικα fora για το KJ: [
lostkjs.com] και [
jeepkj.com].
Πολύ χρήσιμα άρθρα επίσης θα βρεις και στο site των nomads, [
nomads.gr].
Τέλος, αν χρειαστείς μπορείς να κατεβάσεις και το manual του KJ σου [
από αυτό το link]
Για το part time και πάντα μιλώντας για εδάφη χαμηλής πρόσφυσης, όντως, καλό είναι να αποφεύγεται το "κλείδωμα" του τιμονιού στο τέρμα της διαδρομής του γιατί ζορίζονται τα μπροστινά ημιαξόνια και δεν είναι απίθανο, υπό κάποιες συνθήκες, με μια απότομη γκαζιά να κόψεις κάποιο από αυτά...
Το "απαγορεύεται" του τεχνικού, αν και υπερβολικό για την περίσταση, δεν είναι γενικά λάθος.
Θα ήταν πάντως απόλυτα σωστό αν αναφερόταν στην οδήγηση σε άσφαλτο, ή αν είχες μπροστά κάποιο κατ' επιλογήν 100% μπλοκαριζόμενο διαφορικό.
Στο manual τώρα, μου φαίνεται μάλλον απίθανο να αναφέρεται κάτι σχετικά με το θέμα της γωνίας των τροχών όταν είναι επιλεγμένη η τετρακίνηση, ή ακόμη ειδικότερα όταν έχεις part-time.
Γιατί γενικότερα όσον αφορά την off-road οδήγηση, στο manual αναφέρονται μόνο τα απολύτως πιο βασικά - διαφορετικά το συγκεκριμένο κεφάλαιο θα έπρεπε να είναι ξεχωριστό βιβλίο με όγκο εγκυκλοπαίδειας...
Τέλος,
vaggelis έγραψε:4low =όπως και η part time αλλά για δύσκολες περιπτώσεις πχ μεγάλη ανηφόρα. Την επιλέγεις πάντα με 1η ή 2α κλειδωμένες.
χμμμ... τo "πάντα" (υπογραμμισμένο από 'μένα) στην παραπάνω φράση δεν είναι σωστό.
Υπάρχουν περιπτώσεις, όπως όταν πχ. χρειάζεσαι "φόρα" (το λεγόμενο momentum), όπου η χαμηλή σχέση μόνο σε μπελάδες μπορεί να σε βάλει, αφού μπορεί να προκληθεί σπινάρισμα των τροχών και τελικά απώλεια κινητικότητας.
Χ.