rokko74 έγραψε:υ.γ.
Περισσότερο άνοιξα το τόπικ γιατί μου είπε κάποιος ότι όταν βάζουμε το part time δεν πρέπει να στρίβεις το τιμόνι κάργα γιατί μπορεί να σου φάει τα γρανάζια και ήθελα να ξέρω τον τρόπο που λειτουργεί η τετρακίνηση από τεχνικής άποψης περισσότερο..
Σωστα στα ειπε. Κλειδωνουν τα διαφορικα μπρος-πισω, και ετσι οτι στροφες εχει ο πισω δεξια, εχει και ο μπροστα αριστερα, οποτε στριβωντας το τιμονι αλλαζεις τις στροφες γι' αυτο ακουγεται και ηχος ζορισματος. Γι' αυτο να το αποφευγεις γιατι θα μινεις με το ημιαξονιο στο χερι.
Υπ' οψιν στο 3,7 δεν ισχυει γιατι εχει κεντρικο διαφορικο και ελεγχει ανεξαρτητα τον πισω με τον μπροστινο αξονα. Για περισσοτερες λεπτομεριες κοιτα
εδω.
Οσο για τις συναντησεις, οταν κανονισουμε θα τα πουμε.................