Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CHEROKEE 2.4 τα μυστικά της τετρακίνησης...

CHEROKEE 2.4 τα μυστικά της τετρακίνησης...

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 27 Νοέμ 2007, 15:15

Γεια σας και πάλι...

Πως λειτουργεί η τετρακίνηση στο Cherokee 2.4?

Που την βάζουμε και που όχι?

Τι πρέπει να προσέξουμε?

Κλειδώνει ή όχι?


Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

CHEROKEE 2.4 τα μυστικά της τετρακίνησης...

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 27 Νοέμ 2007, 19:17

Κοιτα τα πραγματα ειναι απλα. Part-time βαζουμε οπου εχει γλιτσα η' σαθρο εδαφος. Part-time και αργα εχουν το ιδιο κλειδωμα. 50-50 μπρος-πισω. Γενικα δεν θα σου χρειαστει αν δεν υπαρχει χιονι, λασπη κ.τ.λ Το αυτοκινητο παει μια χαρα και χωρις τετρακινηση, αρκει να εχεις ενα καλο λαστιχο. Επισης αν κανεις ενα σερφαρισμα στη σελιδα μας θα δεις οτι εχουν ηδη απαντηθει τα ερωτηματα σου. Ελα καμια Κυριακη μαζι μας για να μαθεις το αυτοκινητο. Η πραξη και η δοκιμη θα σου δωσει τις σωστες απαντησεις.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 28 Νοέμ 2007, 10:24

Φίλε Βασίλη, πριν ανοίξω το θέμα έψαξα αλλά δεν βρήκα παρόμοιο θέμα πέρα από κάποιο που αναφέρει για το 3.7 κάποια πράγματα.

Το να έρθω Κυριακή μαζί σας είναι κάτι που θα το ήθελα αλλά συνήθως δεν μου μένει χρόνος ούτε τις Κυριακές.
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 28 Νοέμ 2007, 11:13

Καλημερα Γιαννη. Να ξερεις πως το αυτοκινητο παει περιφημα σε ολα τα εδαφη χωρις τετρακινηση. Σε ολα τα εδαφη εκτος απο αποτομες ανηφορες-κατηφορες-γλιτσα. Πιστευω να γινομαι κατανοητος. Θα σου πω μια περιπτωση δικη μου. Ηταν αποτομη ανηφορια και δεν μπορουσα να ανεβω ουτε με 1η κανονικη η' part-time. Ανεβηκα ομως με 2η και 3η αργα απο σταση. Γι' αυτο σου λεω μονο η πραξη διχνει τι μπορεις και τι μπορει το αμαξι να κανει.

Υ.Γ Κανονισε ρε συ καμια Κυριακη να βρεθουμε. Και για μενα ειναι δυσκολο, μη νομιζεις, οικογενεια-παιδια, αλλα τα καταφερνω κουτσα-στραβα και την κανω!! :wink: :wink:
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 28 Νοέμ 2007, 11:28

BILLJEEP έγραψε:Καλημερα Γιαννη. Να ξερεις πως το αυτοκινητο παει περιφημα σε ολα τα εδαφη χωρις τετρακινηση. Σε ολα τα εδαφη εκτος απο αποτομες ανηφορες-κατηφορες-γλιτσα. Πιστευω να γινομαι κατανοητος. Θα σου πω μια περιπτωση δικη μου. Ηταν αποτομη ανηφορια και δεν μπορουσα να ανεβω ουτε με 1η κανονικη η' part-time. Ανεβηκα ομως με 2η και 3η αργα απο σταση. Γι' αυτο σου λεω μονο η πραξη διχνει τι μπορεις και τι μπορει το αμαξι να κανει.

Υ.Γ Κανονισε ρε συ καμια Κυριακη να βρεθουμε. Και για μενα ειναι δυσκολο, μη νομιζεις, οικογενεια-παιδια, αλλα τα καταφερνω κουτσα-στραβα και την κανω!! :wink: :wink:


Εννοείται ότι θα προσπαθήσω να έρθω. Υπάρχει πουθενά τόπικ για της συναντήσεις (φώτος, χαβαλές, κτλ? :D

υ.γ.
Περισσότερο άνοιξα το τόπικ γιατί μου είπε κάποιος ότι όταν βάζουμε το part time δεν πρέπει να στρίβεις το τιμόνι κάργα γιατί μπορεί να σου φάει τα γρανάζια και ήθελα να ξέρω τον τρόπο που λειτουργεί η τετρακίνηση από τεχνικής άποψης περισσότερο...
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 28 Νοέμ 2007, 13:06

rokko74 έγραψε:υ.γ.
Περισσότερο άνοιξα το τόπικ γιατί μου είπε κάποιος ότι όταν βάζουμε το part time δεν πρέπει να στρίβεις το τιμόνι κάργα γιατί μπορεί να σου φάει τα γρανάζια και ήθελα να ξέρω τον τρόπο που λειτουργεί η τετρακίνηση από τεχνικής άποψης περισσότερο..


Σωστα στα ειπε. Κλειδωνουν τα διαφορικα μπρος-πισω, και ετσι οτι στροφες εχει ο πισω δεξια, εχει και ο μπροστα αριστερα, οποτε στριβωντας το τιμονι αλλαζεις τις στροφες γι' αυτο ακουγεται και ηχος ζορισματος. Γι' αυτο να το αποφευγεις γιατι θα μινεις με το ημιαξονιο στο χερι.
Υπ' οψιν στο 3,7 δεν ισχυει γιατι εχει κεντρικο διαφορικο και ελεγχει ανεξαρτητα τον πισω με τον μπροστινο αξονα. Για περισσοτερες λεπτομεριες κοιτα εδω.

Οσο για τις συναντησεις, οταν κανονισουμε θα τα πουμε.................
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 28 Νοέμ 2007, 14:03

Σωστός. Thanks
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό ZooL » 28 Νοέμ 2007, 15:54

δεν γνωρίζω για τα του 2.4, να προτείνω όμως κι αυτό εδώ το ανάγνωσμα:
http://www.nomad.gr/differentials1.html

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 28 Νοέμ 2007, 16:08

Στο 2,4 και στο 3,7 το Part-Time ειναι το ίδιο. Το κεντρικό διαφορικό που λέει ο Βασίλης είναι μόνο για την Foul-Time. Κατά τα άλλα είναι τα ίδια.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 28 Νοέμ 2007, 16:26

ZooL έγραψε:δεν γνωρίζω για τα του 2.4, να προτείνω όμως κι αυτό εδώ το ανάγνωσμα:
http://www.nomad.gr/differentials1.html

Χ.


Very very good!!!!! Πολύ καλό άρθρο...
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες