Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αλυσίδες + υφασμάτινα καλύμματα για τον πάγο ???

αλυσίδες + υφασμάτινα καλύμματα για τον πάγο ???

Δημοσίευσηαπό ZooL » 04 Δεκ 2007, 00:37

Πριν λίγο καιρό, συζητούσαμε σε άλλο θέμα [link] για τις αλυσίδες και την βέλτιστη τοποθέτηση και χρήση τους.

Προσωπικά, είχα καταλήξει να πάρω 2 ζευγάρια για το KJ, ένα για μπρος κι ένα για πίσω. Με έβαλε σε σκέψεις όμως ο teomac που έγραφε (για το ίδιο αυτοκίνητο):
teomac έγραψε:...Όταν τις δοκίμασα μπροστά έβρισκαν οριακά στα μπράτσα και με φόβισαν...

Έτσι είχα τη φαεινή ιδέα μιας "hybrid" λύσης:
autosocks (υφασμάτινα καλύμματα) [link]για μπροστά και κλασσικές αλυσίδες για πίσω.

Τα autosocks είναι πολύ λεπτά οπότε τα βάζεις χωρίς έγνοια είτε στον μπροστά είτε στον πίσω άξονα. Όπως λένε όμως και στο αγγλικό τους site [link], δεν αποτελούν 100% υποκατάστατο για τις αλυσίδες. Οπότε καλό είναι να υπάρχουν και αυτές, για τα δύσκολα.

Ποια η γνώμη σας?

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

αλυσίδες + υφασμάτινα καλύμματα για τον πάγο ???

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 04 Δεκ 2007, 11:22

Πολυ καλη η λυση του υφασματος, αλλα η αλυσιδα ειναι αλυσιδα οπως και να το κανουμε.
Προσωπικα δεν θα μπω στη διαδικασια να αγορασω γιατι δεν τις χρειαστικα μεχρι στιγμης. Ισως και να μην πηγα σε τοσο extreme καταστασεις. Ας δοκιμασω και τα καινουργια λαστιχα, και βλεπουμε.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

αλυσίδες + υφασμάτινα καλύμματα για τον πάγο ???

Δημοσίευσηαπό diamond » 04 Δεκ 2007, 13:39

εκτιμώ έχοντας δει τις autoshock ότι δεν είναι και ότι καλύτερο για jeep (με την έννοια του 4χ4 και της καταπόνησης που θα δεχτούν) Εξάλλου όταν μιλάμε για αλυσίδες σε 4χ4 μιλάμε για 16άρες που κάτι σημαίνει όταν τα ΙΧ μπορούν να φορέσουν και 9άρες.
Πρόπερσι πάντως είδα freelander να φοράει autoshock
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ZooL » 04 Δεκ 2007, 14:24

diamond συμφωνώ γενικά, γι' αυτό και σκεφτόμουν ότι στην extreme φάση πάγου όπου θα χρειαστούν traction aids, τα autosocks μπροστά θα εξασφαλίζουν "τιμόνι" και κατευθυντικότητα, ενώ οι αλυσίδες πίσω θα δίνουν κίνηση.

Για την καταπόνηση που λες, νομίζω πέρα από το επιπλέον βάρος του Jeep, δεν βλέπω σε τι άλλο θα μπορούσε να διαφέρει...
Και επ' αυτού, ένα "συμβατικό" Volvo V70 T6 πχ, έχει (πάνω-κάτω) μόνο 65kgr παραπάνω στον άξονα (1.815kg σε σχέση με τα 1.945 του KJ)...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό teomac » 04 Δεκ 2007, 19:10

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, η μόνη μου ένσταση είναι στο έδαφος που υπάρχει κάτω από το χιόνι.Αν είναι άσφαλτος δεν νομίζω πως θα υπάρχει πρόβλημα, αν πάλι μιλάμε για χώμα τότε τα πράγματα αλλάζουν.Τώρα θα μου πείτε τις περισσότερες φορές κάτω από το χιόνι υπάρχει πάγος.Μια δοκιμή θα μας πείσει.
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teomac
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 18:50
Τοποθεσία: Όπου γης και πατρίς

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 07 Δεκ 2007, 09:19

Εχω ακολουθήσει την λύση που προτείνει ο Zool. Αγόρασα πριν 10 ημέρες ενα ζευγαρι Multi grip no 93, 85 ευρά.Σκέφτομαι χρήση μόνο σε πάγο στον εμπροσθιο άξονα (και βλέπουμε πως θα πάει) και μόνο άσφαλτο. Για εκτός δεν γεμίζουν καθόλου το μάτι. Υπάρχει και ένα ζευγάρι συμβατικές 16άρες για κάθε άλλη χρήση.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 12 Ιαν 2010, 08:57

Να ξεθάψω το θέμα, μιας και αρχίζουν τα χιόνια! Αν και είμαι αντίθετος στο θέμα "υφασμα" για το χιόνι- πάγο, παρόλα αυτά και με τα τόσα υφάσματα που κυκλοφορούν ΄και τη μέγιστη ευκολία τοποθέτησης και αποθήκευσης, μπήκα στο κόπο και πήρα 1 multigrip. Το έχει δοκιμάσει κανείς? ή να το πάω πίσω να πάρω αλυσίδες? (οι καταστάσεις χρήσης τους θα είναι σε χιόνι - πάγο, όταν πραγματικά χρειάζεται καλύτερος έλεγχος κατα το φρενάρισμα - κατηφόρα).
Επίσης στο manual του cherokee αναφέρει οτι οι αλυσίδες μπαίνουν στο πίσω άξωνα (λογικό μιας και η μέγιστη ροπή είναι πίσω). Ομως σε κάποιο άρθρο αναφέρει οτι στο cherokee με αργά τις βάζουμε μπροστά για να έχουμε τιμόνι. Προσωπικά προτιμώ ότι αναγράφεται στο manual και για να έχω auto4x4 καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 13 Ιαν 2010, 08:52

Καλα εκανες και το ξεθαψες!
Εχω αγορασει ενα ζευγαρι αλυσιδες και τις χρησιμοποιω πισω. Απολυτα ικανοποιημενος στον παγο [ανηφορες - κατηφορες]. Φυσικα και δεν εχω τιμονι μπροστα, αλλα πηγαινοντας με κανονικη ταχυτητα [οχι γρηγορα], δεν υπαρχει προβλημα.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 13 Ιαν 2010, 13:24

Το "πρέπον" είναι με τετρακίνηση 4 αλυσίδες.
Αν έχεις μόνο 2 οι γνώμες δυίστανται!

Προσωπικά τις βάζω πίσω.
Σε ανηφόρα θέλω ροπή στον άξονα που δέχεται το μεγαλύτερο φορτίο
Σε κατηφόρα δεν θέλω στο φρενάρισμα να φύγει ή ουρά και να γυρίσω!

Ερμή το KJ δεν έχεις?
Αν ναι δεν έχει αυτόματο 4χ4!
Τα πανιά στην άσφαλτο μια χαρά δουλεύουν.
Στο χώμα μην τα βάλεις.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 13 Ιαν 2010, 18:05

Οχι το ΚΚ εχω και το manual λέει αλύσίδες μπαίνουν στους πίσω τροχούς. Τα πανιά δε θα τα βάλω σε χώμα! (πάντως με το jimny που είχα πρίν, δε χρειάστηκα πουθενά αλυσίδες, και πήγα και σε extreme χιόνια! Τώρα το ΚΚ το φοβάμαι έπειδή είναι βαρύτερο, μή το πάρει η κατηφόρα.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 14 Ιαν 2010, 12:46

Μπορεί να είναι βαρύτερο αλλά έχει απείρως καλύτερη τετρακίνηση!
Στο αυτόματο σου μοιράζει την ροπή απο 100-0 έως 0-100 σε όποιον άξονα την χρειαστεί!
Αλυσίδα πιστεύω οτι θα χρειαστείς (οπως και με κάθε jeep) μόνο στον πάγο.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron