Σελίδα 1 από 1

Μεγαλύτερα Λάστιχα για CHEROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2007, 15:08
από snest
Στο Κξ 3.7 2002 έχω μόνιμα τα BF GOODRICH, All Terrain,και Mud για την λάσπη, και τα δύο στην αρχική διάσταση (265x70x16).

Εχει κάποιος βάλει λάστιχα με ψηλότερο προφίλ?.

Α! έχω και αναρτήσεις Old Man Emu...., αλλά μονο με ψηλότερα λάστιχα σηκώνεται πράγματι από κάτω.

Το πρόβλημα είναι ότι τα εμπρός λάστιχα χωράνε "ισα-ίσα" στα μπροστινά φτερά.

Μεγαλύτερα Λάστιχα για CHEROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2007, 16:55
από ZooL
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://en.wikibooks.org/wiki/Jeep_Liber ... Lift_Chart

Σίγουρα φοράς τώρα 265/70R16 με την ΟΜΕ?
Αυτή πρέπει να δίνει κάπου στα 4cm επιπλέον ύψους, το οποίο μου κάνει εντύπωση που σου επιτρέπει να φοράς 265/70R16 (30,7"). Η εργοστασιακή διάσταση των 235/70R16 (29,1") πάντως είναι η μεγαλύτερη που μπορείς να έχεις χωρίς lift και χωρίς προβλήματα "επαφών".

Γενικά, με 2.5'' lift μπορείς να βάλεις μέχρι και 245/65Ρ16 (30,6"), όπου πρακτικά παίρνεις περίπου 2cm ύψος από τα λάστιχα (1,5" = 3,81cm κι αυτό μετά δια 2).
Εδώ ανάλογα με το λάστιχο, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις κάποιες προσαρμογές στο εμπρός μέρος, όπως να στρίψεις λίγο το τελείωμα της δοκού του σασί, κλπ. Πίσω γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τέλος, τώρα ξεκινάνε να βάζουν στην Αμερική και lifts των 4'' που τα συνδυάζουν με τροχούς 235/85R16 (31,8"), ενώ υπάρχει στα σκαριά ακόμη και lift των 6". Οι συγκεκριμένες λύσεις πάντως δεν είναι ακόμη δοκιμασμένες.

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2007, 18:30
από SKARTOS
Γειά σου φίλε Σταύρο. Καιρό έχουμε να τα πούμε. :)
Στο θέμα τώρα. Μέ το "ψήλωμα" που έχεις, μπορείς να βάλεις μέχρι 30" χωρίς πρόβλημα. Απο τη "μαμά" φοράς 235/70-16, το οποίο είναι 29". Άν μιλάς για all terrain πάλι, μπορείς να βάλεις το 245/70-16 τής BFG, το οποίο έρχεται στίς 29.5"(αυτά είχα). Άν τώρα, θές να βάλεις κάτι σε mud, και θές να μείνεις κοντά στίς 30", μπορείς να βάλεις είτε 225/75-16 είτε 255/70-16. Θα σου πρότεινα όμως να δείς και τα αναγόμωσης, τα οποία μόλις φόρεσα και στο δικό μου, και μπορείς να βρείς και 245/70-16 και 235/70-16. Εγώ φόρεσα τα 245/70-16, τα οποία επειδή είναι αναγόμωση, έχουν συνολική διάμετρο 30".
Εδώ μπορείς να δείς μερικές φωτό, όχι πολύ κοντινές, για να δείς περίπου πώς θα είναι το αμάξι μ'αυτά.
http://picasaweb.google.gr/skartaekato/FiztRC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2007, 09:09
από BILLJEEP
Καλημερα Γρηγορη. Τα MUD τα φορας μονιμα η' κανεις σκατζα καθε φορα με τα Α/Τ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2007, 10:43
από SKARTOS
Καλημέρα Βασίλη. Όχι τα έχω μόνιμα πάνω. Τίς άλλες ζάντες (τίς μαμίσιες) τίς έχω δώσει στόν gmak. :) :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2007, 14:02
από BILLJEEP
Ωραια οποτε ο Gmak εχει και κατι αμερικανικο πανω :lol: :lol:

Re: Μεγαλύτερα Λάστιχα για CHEROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2007, 15:19
από snest
ZooL έγραψε:Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://en.wikibooks.org/wiki/Jeep_Liber ... Lift_Chart

Σίγουρα φοράς τώρα 265/70R16 με την ΟΜΕ?
Αυτή πρέπει να δίνει κάπου στα 4cm επιπλέον ύψους, το οποίο μου κάνει εντύπωση που σου επιτρέπει να φοράς 265/70R16 (30,7"). Η εργοστασιακή διάσταση των 235/70R16 (29,1") πάντως είναι η μεγαλύτερη που μπορείς να έχεις χωρίς lift και χωρίς προβλήματα "επαφών".

Γενικά, με 2.5'' lift μπορείς να βάλεις μέχρι και 245/65Ρ16 (30,6"), όπου πρακτικά παίρνεις περίπου 2cm ύψος από τα λάστιχα (1,5" = 3,81cm κι αυτό μετά δια 2).
Εδώ ανάλογα με το λάστιχο, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις κάποιες προσαρμογές στο εμπρός μέρος, όπως να στρίψεις λίγο το τελείωμα της δοκού του σασί, κλπ. Πίσω γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τέλος, τώρα ξεκινάνε να βάζουν στην Αμερική και lifts των 4'' που τα συνδυάζουν με τροχούς 235/85R16 (31,8"), ενώ υπάρχει στα σκαριά ακόμη και lift των 6". Οι συγκεκριμένες λύσεις πάντως δεν είναι ακόμη δοκιμασμένες.

Χ.



Φυσικά και φοράω 235/70R16..... απλά έκανα λάθος.
Οπως και το CHEROKEE είναι KJ όχι ΚΞ

Re: Μεγαλύτερα Λάστιχα για CHEROKEE KJ 3.7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2007, 15:23
από ZooL
Σταύρο γεια χαρά,

ok, το KΞ ήταν προφανές ;), το 265 όμως... όχι :P

Επί της ουσίας: να αναφέρω ακόμη ότι όταν αρχίσεις να ξεφεύγεις από την αρχική εργοστασιακή διάμετρο τροχού, από κάποιο σημείο και μετά κρίνεται απαραίτητη και η αλλαγή κορωνοπηνίων, προκειμένου να διατηρήσεις την τελική σχέση μετάδοσης κοντά στα αρχικά επίπεδα.

Χ.