Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CB - VHF- ΣΤΟ JEEP ΜΑΣ !!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 08 Φεβ 2008, 20:30

ΤΟ ΕΝΊΣΧΥΣΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ 4W ....44W ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ :lol: :lol:
ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ ΣΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ALTENATOR) ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ KJ FORUM ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ..
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: CB - VHF- ΣΤΟ JEEP ΜΑΣ !!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 08 Φεβ 2008, 20:32

BILLJEEP έγραψε:Εμεις και με τα PMR παντως κανουμε δουλεια. Δεν εχουμε προβλημα ουτε θελουμε <τις εμβελειες>. Το κεφι μας κανουμε ετσι για να ξεφευγουμε απο την καθημερινοτητα.


Με ότι και να είναι αυτό, μπορείς να κάνεις την δουλειά σου μια χαρά. Απλά υπάρχει ένα θέμα συμβατότητας και για αυτό είναι προτιμότερα τα CB. Αν δεις, όλοι όσοι είναι σε κάποια λέσχη έχουν CB. Και από όσο ξέρω σχεδόν όλες οι λέσχες μιλάνε στο 20.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Φεβ 2008, 20:40

nickpar έγραψε:ΤΟ ΕΝΊΣΧΥΣΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ 4W ....44W ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ :lol: :lol:
ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ ΣΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ALTENATOR) ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ KJ FORUM ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ..



Nickpar ! Γράφε με μικρά .... ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 08 Φεβ 2008, 20:49

nickpar έγραψε:Το ενίσχυσα λίγο από 4w ....44w λίγο μεγαλύτερο :lol: :lol:
Το έκανα πάντως μήπως και βελτιώσω το σήμα γιατί έχω πρόβλημα
Με πολλά παράσιτα που μου βγάζει ο κινητήρας (altenator) όπως μου είπαν κάτι παιδιά από kj forum στην Αμερική...

Διαφορά στην απόδοση έχεις δει; Με την εμβέλεια; Σε ακούνε πιο μακριά ; ακούς από πιο μακριά; Και ακούς και σε ακούνε πιο μακριά;

Ρε συ, μην φωνάζεις, μας έχεις ξεκουφάνει… :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol:
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό nickpar » 08 Φεβ 2008, 20:56

superspy έγραψε:
nickpar έγραψε:ΤΟ ΕΝΊΣΧΥΣΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ 4W ....44W ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ :lol: :lol:
ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ ΣΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ALTENATOR) ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ KJ FORUM ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ..



Nickpar ! Γράφε με μικρά .... ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!


ΕΛΑ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΦΩ... SORRY!!!ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ!!

Ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΑΚΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΆΣΙΤΑ !!
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό argos » 08 Φεβ 2008, 21:01

και ειναι και πολλα τα γ@##$να!!
μου ειπαν για ενα φιλτρο για τα παρασιτα το οποιο ισως το εχω τη δευτερα. θα το δοκιμασω και θα σου πω.

μεχρι τοτε στο 20με παρασιτα
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 08 Φεβ 2008, 21:02

nickpar έγραψε:
superspy έγραψε:Nickpar ! Γράφε με μικρά .... ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!


έλα φίλε δεν μπορώ να γράφω με μικρά ούτε τόνους μπορώ να βάζω και στο χαρτί με κεφαλαία γράφω... sorry!!!δεν το κάνω για άλλο λόγο!!

ο ενισχυτής είναι λήψης και εκπομπής ακούς καλύτερα αλλά μεγαλώνει και τα παράσιτα !!

Έλα , στο έφτιαξα εγώ :twisted: :twisted: :twisted:
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 08 Φεβ 2008, 21:06

argos έγραψε:και ειναι και πολλα τα γ@##$να!!
μου ειπαν για ενα φιλτρο για τα παρασιτα το οποιο ισως το εχω τη δευτερα. θα το δοκιμασω και θα σου πω.

μεχρι τοτε στο 20με παρασιτα


Για κοίτα ρε συ Χρήστο γιατί δεν υπάρχει ποιο σπαστικό πράγμα από τα παράσιτα… άσε που για να μην τα ακούς χάνεις σε εμβέλεια…
Ρε λες να χρειάζεται να βάλουμε εκείνη την μαμακία που κρέμεται από κάτω να κάνει γείωση;
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό nickpar » 08 Φεβ 2008, 21:17

ΛΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΗ??
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό argos » 08 Φεβ 2008, 21:27

δεν κανει tipota αυτο. οφειλεται στη συχνοτητα του alternator. μολις εχω νεωτερα απο το φιλτρο θα ενημερωσω ολους τους ενδιαφερομενους
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 08 Φεβ 2008, 21:36

Μας απάντησε ο ειδικός... :P
τι να πω και εγώ ρε φίλε... θα δούμε
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό argos » 08 Φεβ 2008, 21:44

αλλος μου το ειπε και μενα

ενα αμερικανακι
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: CB - VHF- ΣΤΟ JEEP ΜΑΣ !!

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 09 Φεβ 2008, 10:31

vaggelis έγραψε:
BILLJEEP έγραψε:Εμεις και με τα PMR παντως κανουμε δουλεια. Δεν εχουμε προβλημα ουτε θελουμε <τις εμβελειες>. Το κεφι μας κανουμε ετσι για να ξεφευγουμε απο την καθημερινοτητα.


Με ότι και να είναι αυτό, μπορείς να κάνεις την δουλειά σου μια χαρά. Απλά υπάρχει ένα θέμα συμβατότητας και για αυτό είναι προτιμότερα τα CB. Αν δεις, όλοι όσοι είναι σε κάποια λέσχη έχουν CB. Και από όσο ξέρω σχεδόν όλες οι λέσχες μιλάνε στο 20.


Ας τους να εχουνε :) :)
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Re: CB - VHF- ΣΤΟ JEEP ΜΑΣ !!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 09 Φεβ 2008, 17:52

Οι βασικοί τύποι ασυρμάτων είναι:

C.B.
PMR, LPD
VHF/UHF



-Οι πομποδέκτες C.B. εκπέμπουν / ακούνε στην συχνότητα των 27ΜΗz. Παράγονται σε φορητή έκδοση ή έκδοση αυτοκινήτου. Λειτουργούν σε διάμόρφωση A.M. ενώ μερικά πιο εξελιγμένα μοντέλα λειτουργούν και σε διαμόρφωση F.M. Τα χαρακτηριστικά και ο τρόπος λειτουργίας της κάθε διαμόρφωσης δεν είναι απαραίτητο να αναλυθούν αφού οι αποστάσεις που θέλουμε να καλύψουμε είναι μικρές συγκριτικά με την εμβέλεια του. Η ισχύς εκπομπής είναι τα 4 Watt. Απαιτείται άδεια για τη χρήση του που αποκτάται εύκολα από το Υ.Μ.Ε.



-Οι πομποδέκτες LPD εκπέμπουν / ακούνε στην μπάντα των UHF, 433-434mhz και τα PMR επίσης, 446-446.100 σε διαμόρφωση narrow F.M. Παράγονται αποκλειστικά σε φορητή έκδοση. Έχουν μικρό μέγεθος και ευκολία στη χρήση ενώ δεν απαιτείται εγκατάσταση στο αυτοκίνητο. Η εμβέλεια τους είναι μικρή λόγω του συνδιασμού υψηλής συχνότητας/χαμηλής ισχύος που χρησιμοποιούνε (υπάρχει ανάγκη από οπτική επαφή για να υπάρχει επικοινωνία), γι'αυτό και δεν απαιτείται άδεια για τη χρήση τους. Η ισχύς των LPD είναι 10 mWatt (0.01 Watt) ενώ των PMR είναι 0.5 Watt.



-Οι πομποδέκτες VHF/UHF εκπέμπουν / ακούνε στις συχνότητες 144-146 MΗz και 430-440 MHz αντίστοιχα και λειτουργούν σε διαμόρφωση F.M. Το μέγεθος τους συνήθως είναι ίδιο με αυτό των C.B. ενώ η ισχύς τους σημαντικά μεγαλύτερη. Για την χρήση τους απαιτείται ραδιοερασιτεχνική
άδεια που αποκτάται μετά από εξετάσεις στο Υ.Μ.Ε.




Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι:

-Τα CB αποτελούν την ιδανική λύση για χρήση σε εκτός δρόμου εξορμίσεις, έχουνε την μεγαλύτερη εμβέλεια και η αδειοδότηση είναι έυκολη .
-Οποιος έχει CB θα μιλήσει ΜΟΝΟ με κατόχους CB, όποιος έχει PMR θα μιλήσει ΜΟΝΟ με κατόχους PMR κ.ο.κ αφού το καθένα λειτουργεί σε διαφορετική συχνότητα.


(τα πιο πανω ειναι του συναδελφου sv1grb - Legend απο το www.brat.gr)
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό nickpar » 09 Φεβ 2008, 19:10

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ :!:
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες

cron