Πηγα σημερα και τραβηξα και μια επιπλεον γραμμουλα κατευθειαν απ την μπαταρια για το Cbακι. Εβαλα φυσικα και δυο ασφαλειες στο ενδιαμεσο για παν ενδεχομενο. Ο λογος ηταν πως ηθελα να ελευθερωσω τον αναπτηρα μιας κι εκει βαζω συνηθως το GPS και συν τοις αλλοις δεν ηθελα να εχω περισσοτερα μαραφετια στην κεντρικη κονσολα, οπως πχ ανταπτορες 1 σε 2 κλπ. Θεωρω επισης πως ειναι και η πιο σωστη λυση για την παροχη του CB.
Τα καλωδιακια τα περασα απ εξω προς τα μεσα, μεσω μιας ταπας που υπαρχει στην θεση του οδηγου κατω απ το τιμονι και συγκεκριμενα 10-15 περιπου εκατοστα πανω δεξια απ το πενταλ του γκαζιου ενω στην συνεχεια τα περασα κατω απ την μοκετα και κατα μηκος της κεντρικης κονσολας του λεβιε ταχυτητων κι εβγαλα μια εξοδο με θηλυκο ανταπτορα σαν του αναπτηρα πισω απ την θεση του οδηγου ωστε να κρυβεται κατω απ το καθισμα και να μην ειναι χυμα οταν το CB δεν χρησιμοποιειται.
Το CB που τελικα επελεξα οπως ειπα και σε καποιο αλλο θεμα ειναι φορητο ( αυτο:
http://kapatech.gr/catalog/product_info ... cts_id=781 ) μιας και δεν ηθελα να "φορτωσω" αλλο το εσωτερικο.
Ευτυχως ο προηγουμενος κατοχος ειχε φτιαξει μια υπεροχη πατενταδικη αλλα καθολου προχειρη βασουλα για την κεραια (Δειτε χαρακτηριστικα τη φλατζα της. Την εχει φαει στον τορνο για να της δωσει την επιθυμητη κλιση ωστε να ειναι καθετη αλλα και την εκοψε ωστε να εφαρμοσει ακριβως στο σημειο. Την εχει επισης βιδωσει με "σκουλικια" ωστε να μη μπορει να αφαιρεθει με ευκολια) απο
αλουμινιο και δεν χρειαστηκε να παιδευτω καθολου για το που ή πως θα την τοποθετησω.
Βαζω και μερικες φωτος της βασης
Το καλο με αυτη τη βαση ειναι οτι πρωτον δεν φαινεται (ειδικα τωρα με τις Rubicon) και δευτερο και σημαντικοτερο πως η κεραια βιδωνει αρκετα ψηλα βελτιωνοντας την ληψη αλλα και δεν κοπαναει πανω στο Hardtop (στις διαφορες ταλαντωσεις του μαστιγιου).