Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ

Δημοσίευσηαπό argos » 08 Φεβ 2008, 20:12

μηπως το χερι του ειδικευμενου τεχνιτη οτου ειδικευμενου συνεργειου στη διαρκεια του ελεγου ππροκαλεσε καταλαθος τη ζημια??
γιατι απο οτι ακουω συμβαινει συχνα τον τελευταιο καιρο!!
μηπως λεω μηπως??
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 09 Φεβ 2008, 10:44

Ρε Γρηγορη η φουσκα που αναφερεις ειναι στο τελειωμα του αξονα, απο τη μερια του μπροστινου διαφορικου, και οχι στη μερια του κεντρικου. Αυτη ναι, υπαρχει περιπτωση να σκιστει! Μηπως εννοεις αυτην? Απο τη αλλη μερια δεν υπαρχει φουσκα και δεν εχει νοημα, αφου το συγκεκριμενο σημειο ειναι σταθερο. Απλα χθες που το κοιτουσα ηταν βραδυ οποτε "αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας".
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 09 Φεβ 2008, 10:47

Σάν να είδα μιά αχτίδα φωτός στο τούνελ.......
http://www.crownautomotive.net/
Πρόκειται, για τον επίσημο προμηθευτή τής MOPAR. Άν δείτε τα part number που έχουν δίπλα απο κάθε είδος, θα διαπιστώσετε ότι είναι ακριβώς τα ίδια με την part list τής JEEP. Το αποτρεπτικό της υπόθεσης είναι ότι δέν δίνει σε μεμονωμένα άτομα τα προιόντα της αλλά μόνο σε επαγγελματίες. Το ενθαρυντικό τής υπόθεσης είναι ότι έχει dealer στη Γερμανία, ο οποίος μπορεί να μάς στείλει οτιδήποτε, και ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟ, γιατί πρόκειται για χώρα της ευρωπαικής ένωσης (νά και ένα καλό).
Γιά να δούμε....... :? :? :? :? :?

Να σημειώσω δέ, ότι απ'ότι είδα και στο service manual, η αλλαγή του άξονα μπορεί να γίνει σε ελάχιστη ώρα, πανεύκολα, και με απλά εργαλεία.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 09 Φεβ 2008, 10:55

BILLJEEP έγραψε:Ρε Γρηγορη η φουσκα που αναφερεις ειναι στο τελειωμα του αξονα, απο τη μερια του μπροστινου διαφορικου, και οχι στη μερια του κεντρικου. Αυτη ναι, υπαρχει περιπτωση να σκιστει! Μηπως εννοεις αυτην? Απο τη αλλη μερια δεν υπαρχει φουσκα και δεν εχει νοημα, αφου το συγκεκριμενο σημειο ειναι σταθερο. Απλα χθες που το κοιτουσα ηταν βραδυ οποτε "αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας".


Καί όμως Βασίλη, εκεί υπάρχει ένα ελαστικό. Και εγώ στην αρχή που το κοίταζα, δέν μπορούσα να καταλάβω τί είναι, μέχρι που έβαλα το χέρι μου, και είδα ότι είναι φούσκα. Μιλάμε για το σημείο που ενώνετε ο άξονας με το βοηθητικό, και όχι με το διαφορικό το μπροστά.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 09 Φεβ 2008, 11:05

Φιλε το ειδα!!!! Το μονο που μπορει να το σκισει ειναι κομματι απο ξυλο λεπτο, και παλι πρεπει να εισαι πολυ κ@@@φαρδος ρε γαμωτο. Τι να πω. Παντως υπαρχει και η περιπτωση ελλατωματος απο τη αρχη. Αλλιως θα πρεπει να το περιμενουμε και μεις :( :(
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό noxmas » 09 Φεβ 2008, 11:10

LEW MHPWS THA PREPEI NA MAZEUTOUME KAI NA ARXIZOUMAI NA KANOUME PARAPONA SE KAPOIOA ADIPROSOPEIA STO EKSOTERIKO EDOS EURWPHS H KAI STHN AMERIKI DEN KSERW H ELLADA APO POU FERNEI TA AUTOKINITA KATEUTHIAN APO US H YPARXEI DIANOMEAS EURWPHS KAPOIOS TELOS PADON POU NA EINAI POIO PANW AP TOUS DIKOUS MAS
DEN PAEI ALLO EXW EKNEURISTI AFADASTA MONO KAI MONO EPIDI EXOUME AUTA TA AMAKSIA THEOROUS ENDOMIXA ...TH ANAGKI EXOUN AUTOI EHE ELAIOS POIA
THA PREEI NA TO SKEUTOUME SOBARA PISTEUW PWS DEN EXOUMAI TIPOTA NA XASOUME

KAI MAZI ME THN ADIPROSOPEIA TREFONTAI KAI OI ALOI POU LENE ...E POU THA PANE SE MAS THA ERTHOUN KAI THA TOUS PIASOUME KAI EMEIS TON K....
from chaos comes order
Άβαταρ μέλους
noxmas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 10:17
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Φεβ 2008, 12:08

noxmas μην γράφεις με αγγλικούς χαρακτήρες και φυσικά ούτε με κεφαλαία...
Τα μάτια μας!

Ευχαριστώ

Σπύρος Κατσιμαλής
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 09 Φεβ 2008, 16:38

Noxmas, άν κατάλαβα καλά απο τα γραφόμενά σου φίλε μου (στραβώθηκα για να καταλάβω τί λές :) ), λές να μαζευτούμε και να κάνουμε μία επιστολή διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρεία. Αυτό θέλω και εγώ, αλλά να υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα. Μήν ξεχνάμε πώς κάπως έτσι ξεκίνησε και η ιστορία με την ανάκληση τών lower ball joints στην αμερική. Απο ένα φόρουμ, ένα club ιδιοκτητών KJ, που έκαναν τα παράπονά τους στην εταιρεία. Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι, αυτό για την εδώ αντιπροσωπεία, είναι συνηθισμένο φαινόμενο και φυσιολογική φθορά. Δηλαδή, είναι τελείως φυσιολογικό, να αλλάξω άξονα μετάδοσης στα 40000 χλμ, και μετά απο άλλα 40000 χλμ να μου ξαναχαλάσει. Δηλαδή, θα αλλάζω άξονες, πιό συχνά απ'ότι θα αλλάζω λάστιχα :shock: :shock: :shock: !!!!!!!
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό argos » 09 Φεβ 2008, 20:07

αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα οπως εγραψα και ειμαι μεσα αν ακνουμε κατι.
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 09 Φεβ 2008, 20:34

Αγαπητοί μου έχω κάνει 88.000 Km. κι 'εχω αλλάξει δύο φορές την συγκεκριμένη φούσκα και πριν μία εβδομάδα τον μισό άξονα ( ο μηχανικός άλλαξε το μισό μπροστινό κομμάτι του άξονα γιατί είναι διαιρούμενος είπε), ευτυχώς σε συνεργείο εμπιστοσύνης μου εκτός αντιπροσωπείας με 250 ευρώ .
Για να δούμε τι άλλο πρέπει να περιμένουμε απ'αυτάτα αυτοκίνητα ύστερα από τόσα προβλήματα!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό argos » 09 Φεβ 2008, 20:46

για στειλε κανενα πμ
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό noxmas » 09 Φεβ 2008, 22:46

συγνωμη για την γλωσσα

οπως και να εχει εμενα με εχει κουρασει παντος καθε φορα που πιγενω σε ενα συνεργιο να νιωθω πως θα μου πιασουν τον κ@λ@ λογο αυτοκινιτου οσο αναφορα την αντιπροσοποια ετσι δουλευουν και στην γαλλια η γερμανια ? για να ξερω δηλαδη τη παιζετε και στο κατο κατω της γραφης χαρας το αμαξη που εχουμε που πρεπει να μας ποιανουν τον κ.... 35000 εχει και ενα rav αυτοματο
επιδη ειναι jeep ? να ειχα καμια laborgini το καταλαβενω αλλα και παλι μερικα πραγματα ειναι κοληματικα του ελληνα πιστευω κατοχικα .

ναι φισικα αν μπορουμε να παραπονεθουμε γαλλια αγγλια γερμανια η και αμερικι γιατι οχι να το κανουμε δεν μας τα χαριζει κανενας τα λευτα για να τα δινουμε ετσι
from chaos comes order
Άβαταρ μέλους
noxmas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 10:17
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 10 Φεβ 2008, 01:40

+10000,
αν και στην κωλοελλάδα είμαστε (και σόρρυ), στη χώρα όπου διαμελίζεσαι στην Κορινθου-Πατρών επειδή η διαχωριστική μπαριέρα κοστίζει περισσότερο από τους 2000 νεκρούς το χρόνο. μην περιμένετε και πολλά...εγώ μέσα είμαι πάντως.

ps το να παραπονεθούμε Γαλλία -Γερμανία δε νομίζω πως θα έχει νόημα από τη στιγμή που και αυτοί είναι "αδερφάκια" αντιπροσωπίες. Πρέπει να πιάσουμε μια "Μαμά¨...και σίγουρα να είμαστε περισσότεροι απο 5-6 "κακομοίρηδες".
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 10 Φεβ 2008, 08:24

πριν μία εβδομάδα τον μισό άξονα ( ο μηχανικός άλλαξε το μισό μπροστινό κομμάτι του άξονα γιατί είναι διαιρούμενος είπε),

:?: :?: :?: :?: :?:
Μιλάμε για τον ίδιο άξονα ????? Έχω την εντύπωση πώς δέν είναι διαιρούμενος.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 10 Φεβ 2008, 08:34

Πρέπει να πιάσουμε μια "Μαμά¨...και σίγουρα να είμαστε περισσότεροι απο 5-6 "κακομοίρηδες".

Άμα είναι ωραία η μαμά, την πιάνω και μόνος μου !!! :lol: :lol: :lol:
Επειδή σ'αυτό που λές έχεις δίκιο (για τους 5-6), γιατί έχει αποδειχτεί ότι οι κάτοχοι KJ στην Ελλάδα, δέν είμαστε και τόσο οργανωμένοι, σκέφτηκα να στείλω ένα πόστ και στούς αμερικάνους στο LOSTKJ, που να τους εξηγώ τί έχει γίνει. Δέν μπορεί, και αυτοί πρέπει να έχουν προβλήματα. Αυτοί επειδή είναι πολυάριθμη λέσχη, μπορεί να πιέσουν καλύτερα (τό έχουν κάνει ήδη με το θέμα τών lower ball joint, απο αυτούς ξεκίνησε όλη η ιστορία), και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Κάτι μου λέει, ότι άν στείλουμε 5-6 άτομα επιστολή διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρεία,θα μας γράψουν στα @$$#δια τους .
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες