Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 10 Φεβ 2008, 22:07

" Αυτοί επειδή είναι πολυάριθμη λέσχη, μπορεί να πιέσουν καλύτερα (τό έχουν κάνει ήδη με το θέμα τών lower ball joint, απο αυτούς ξεκίνησε όλη η ιστορία), και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Κάτι μου λέει, ότι άν στείλουμε 5-6 άτομα επιστολή διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρεία,θα μας γράψουν στα @$$#δια τους ."


Δε διαφωνώ,
απλά στην Αμερική το οποιοδήποτε θέμα έχει τουλάχιστον το μισό κόστος από εδώ (βλέπε συναλλαγματική ισοτιμία ευρώ/δολλάριο και πόσο ακριβότερα είναι εδώ τα ανταλλακτικά σε σχέση με USA. 60% φθηνότερα τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι. Συν το ότι εκεί τα Jeep είναι όπως εδώ τα fiat (ελπίζω να μην προσβάλω κανέναν γιατί και εγώ ένα πούντο έχω επίσης). Αλλά τι 5 άτομα τι 50.. Θεωρείται ακόμα το Jeep είδος πολυτελείας και μέχρι στιγμής εμείς οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες λόγω ανάγκης έχουμε αποδείξει ότι δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ δύναμη προς το παρόν. Δε χάνουμε τίποτα να προσπαθήσουμε πάντως..το πολύ πολύ να μας γράψουν στα...Lower Ball Joints τους !!!
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 10 Φεβ 2008, 22:28

SKARTOS έγραψε:πριν μία εβδομάδα τον μισό άξονα ( ο μηχανικός άλλαξε το μισό μπροστινό κομμάτι του άξονα γιατί είναι διαιρούμενος είπε),

:?: :?: :?: :?: :?:
Μιλάμε για τον ίδιο άξονα ????? Έχω την εντύπωση πώς δέν είναι διαιρούμενος.


Γρηγόρη στο site που πρότεινες τις προάλλες με τα ανταλλακτικά jeep στην Γερμανία στο σχέδιο που αναπτύσσει την κίνηση στο μπροστινό διαφορικό δείχνει τον άξονα να αποτελείται από δύο κομμάτια!!!!!
Μπορεί και να κάνω λάθος.
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό ZooL » 11 Φεβ 2008, 04:00

kostas_renegade έγραψε:Δε χάνουμε τίποτα να προσπαθήσουμε πάντως..το πολύ πολύ να μας γράψουν στα...Lower Ball Joints τους !!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: απόλυτα πετυχημένο!

Συμφωνώ με τον Κώστα: το προϊόν Jeep στην Ελλάδα έχει εντελώς διαφορετικό positioning απ' ότι στην Αμερική - σε αντίθεση με εκεί λοιπόν, εδώ έχει τοποθετηθεί στην αγορά (και πολύ πετυχημένα μάλιστα) ως premium brand. Δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς άλλωστε, αφού το κόστος των μεταφορικών και των γενικότερων δασμών (εκτός ΕΕ γαρ) διπλασιάζουν το πραγματικό κόστος.
Το ότι αντί για τα (λογικά) διπλάσια χρήματα πληρώνουμε τελικά τα τριπλάσια, είναι καθαρά θέμα εμπορικής πολιτικής της αντιπροσωπείας. Κι αυτό εξηγείται πάντως: όταν ο όμιλος Συγγελίδη "χαρίζει" τα Citroen στην ελληνική αγορά, από κάπου θα πρέπει να βγάλουν κι αυτοί οι άνθρωποι το παντεσπάνι τους ;)

Για τα ανταλλακτικά, η μόνη πιθανή λύση για χαμηλότερο κόστος θα ήταν αν υπήρχε κάποιος κεντρικός ευρωπαϊκός διανομέας. Αυτό απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει - και δεν υπάρχει λόγος και να υπάρξει: για τους Αμερικάνους, όσο τα προϊόντα τους πουλάνε (και πουλάνε πολύ καλά στην Ευρώπη, χάρη σε κάτι τρελές αγορές όπως και η Ελληνική), δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουν κάτι...

Πέρα από το να αναζητούμε πιθανές λύσεις του στυλ "η θεία από το Σικάγο" ή τις διάφορες μαϊμουδιές για αγορές από το ebay χωρίς δασμούς, δεν βλέπω κάποιο άλλο φως στο τούνελ... Α, και τις διάφορες πατέντες βεβαίως...

Για όποια συλλογική κίνηση αποφασιστεί πάντως, είμαι μέσα - στο κάτω-κάτω, το πολύ-πολύ να μας γράψουν στα...Lower Ball Joints τους :lol: :lol: :lol: :lol:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 11 Φεβ 2008, 07:47

Πάντως, έχω βάλει το θέμα και εδώ http://www.lostkjs.com/forum/phpBB2/vie ... hp?t=29368 και περιμένω απαντήσεις. Είμαι περίεργος να δώ. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο γενικά, ή μόνο στην Ελλάδα???? Περιμένω λοιπόν να δώ,πόσοι απο αυτούς είχαν το ίδιο πρόβλημα, και τί έκαναν.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό madmax » 11 Φεβ 2008, 14:40

Καλησπέρα

κάτοχος KJ 3700 του 2002, αγορασμένου από τη Γερμανία (μέσω μάντρας το 2005) έπαθα ακριβώς το ίδιο στα 40500 km...

ΥΓ Για επιστολή διαμαρτυρίας είμαι και εγώ μέσα
ΥΓ2 Την άλλη εβδομάδα θα πάω στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση των ball joints, να δούμε αν θα τ΄αλλάξουν καθώς το αυτοκίνητο δεν είναι αγορασμένο από αυτούς.
madmax
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 13:40
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό teomac » 12 Φεβ 2008, 00:47

1Πλύσιμο μετά από κάθε off road γιατί η λάσπη λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο.
2 Αυτή η φούσκα μέσα περιέχει σταυρό; Αν ναι τι πρόβλημα υπάρχει με το σκίσιμο.
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teomac
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 18:50
Τοποθεσία: Όπου γης και πατρίς

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 12 Φεβ 2008, 08:12

Teomac
1. Eκεί που είναι η ζημιά, δέν είδα πολύ λάσπη. Είναι πολύ χωμένο, εκεί που είναι. Το μόνο που θέλει είναι συνεχές γρασσάρισμα.
2. Άν ξεμείνει απο γράσσο, θα αρχίσει να κάνει ένα θόρυβο, και μετά απο λίγο καιρό θα σπάσει, και απλώς δέν θα έχεις τετρακίνηση. Δεν μπορεί να πάθει άλλη ζημιά. Έχει να κάνει μόνο με τον άξονα, όχι με το βοηθητικό κιβώτιο.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Artsikoulas » 19 Απρ 2008, 17:15

Ρε Γρηγόρη , δε μιλάς ; Και εγώ το έχω πάθει , αρκετά πριν από εσένα . Η πλάκα είναι ότι και καλά πάω σε άλλο συνεργείο και όχι στην αντιπροσωπεία , πλην όμως την έριξα την 600 άρα . Εγω το κατάλαβα από το θόρυβο που έκανε με την εμπλοκή της τετρακίνησης . Το πήγα στο συνεργείο και ο τύπος χωρίς να κοιτάξει καν από κάτω μου είπε ότι θέλει αλλαγή κεντρικού άξωνα . Όταν τρελαμένος τον ρώτησα πως έγινε αυτό , μου είπε ότι στα 2,4 είναι συνηθισμένο φαινόμενο , ότι ο ίδιος έχει αλλάξει τουλάχιστον 20 κεντρικούς στα 2,4 ένώ στα 3,7 μόνο 3-4 . Επίσης μου είπε ότι είναι φιξ και αλλάζει μόνο ολόκληρος και ότι δεν υπάρχει after market με σταυρούς για να μη σπάει . Η πλάκα είναι ότι μάλλον μου έβαλε μαϊμού διότι ενώ της μαμάς ήταν μαύρος , αυτός ήταν ασημί . Ακόμη δε μου χάλασε , απλά έχει σκουριάσει . Περαστικά μας . :cry: :cry: :cry: Χρήστος ή άλλως Artsi (στο Skartaekato)
Άβαταρ μέλους
Artsikoulas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Φεβ 2008, 13:36
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 20 Απρ 2008, 08:33

Εγώ πάντως παιδιά, απο τότε ,το έχω αφήσει έτσι. Δέν έχω αλλάξει τίποτα, και τίς βόλτες μου τίς έχω κάνει. Βέβαια, περίπου μία φορά το μήνα το γρασσάρω και έτσι δέν μου έχει κάνει κίχ. Βέβαια, μέσα στην ατυχία, είχα και λίγο τύχη, καθώς το είδα, ενώ είχα πάει για άλλο πράγμα (ψαλίδια), και το πρόλαβα πρίν σπάσει.
Μέσα εδώ, μπαίνει και ένας φίλος, ο COSTAR που φέρνει ανταλλακτικά. Μήπως φέρνει και αυτό???? Πάντως και στην Αμερική, δέν είναι φθηνό (500 $), και όπως μου απάντησαν και οι αμερικάνοι, γνωρίζουν το πρόβλημα, γιατί είναι συνηθισμένο, και πάνε και βάζουν πάλι το "μαμά", γιατί ένα aftermarket που έχουν βρεί, με σταυρό, κοστίζει περίπου 1000$.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ

Δημοσίευσηαπό argos » 17 Σεπ 2008, 10:32

argos έγραψε:ειχαμε μαι σχετικη συζητηση πριν καιρο με φιλους και ιδιοκτητες KJ. δυστυχως ειναι ενα τεχνασμα της αντιπροσωπειας για να σε χρεωνει 600€ (με τα εργατικα), και δεν εχει να σου δωσει καμια λογικη απαντηση οταν ρωτας πως συνεβει αυτο??
μια φταινε οι λασπες, τηνα αλλη σκιστηκε με μαγικο τροπο κλπ κλπ
υπαρχουν σχετικα ποστ στην ενοτητα αλλα εγω απο τοτε που το διαπιστωσαν εχω κανει 3500χλμ χωρις προβλημα και περιμενω μια επισημη απαντηση απο την αντιπροσωπεια ( απο τον 7/2007)
αυτα


αγαπητοι φιλοι ευτυχως για μενα η αντιπροσωπεια εκανε λαθος !!!!!!!!!!!!
μετα απο επισκεψη μου για σερβις σε εκτος αντιπροσωπειας συνεργειο οταν σηκωσε το οχημα του λεω να κανει ελεγχο και στους αξονες μηπως και κατι εχει προβλημα κλπκλπ. μου λεει πως ειναι σε πολυ καλη κατασταση και ξαναρωταω "οι φουσκες μηπως ειναι φαγωμενες?" και η απαντηση: "ΟΧΙ, ελα να δεις και μονος σου!"

και ειδα οτι πιστεψα την επισημη αντιπροσωπεια και παρολιγον να χασω 600€ για ανυπαρκτη βλαβη!
μηπως να κανουμε ολοι εναν ελγχο παλι??
Άβαταρ μέλους
argos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Σεπ 2007, 09:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό panosktm » 04 Νοέμ 2008, 21:22

καλησπερα απο μενα, μετα απο πολυ καιρο που ειχα να επισκευτω το forum ειδα το συγκεκριμενο post
δυστυχως μετα απο επισκεψη για servis μου ειπαν οτι εχω το ιδιο προβλημα και μου ειπαν 800 ευρω για τον αξονα.ειναι λεει συνηθησμενη φθορα.
φιλε skartos τελικα τι εκανες εσυ?εγω προς το παρον τιποτα.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Νοέμ 2008, 17:31

Πάνο... δέν έχω κάνει τίποτα απολύτως. Το έχω αφήσει έτσι μέχρι να τα παίξει τελείως.....Έτσι και αλλιώς, να πάθει μεγαλύτερη ζημιά, δέν παθαίνει....απλά κάποια στιγμή δέν θα έχω τετρακίνηση......τότε θα πάω να το αλλάξω.
Εσένα, γιατί σου είπαν 800 ????? Τόσο πολύ έχουν ανέβει οι τιμές ?????
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό panosktm » 05 Νοέμ 2008, 21:10

στην κορινθο που εκανα servis 800 ευρω μου ειπαν κοστιζει ο αξονας,βαλε και εργατικα.....
και εγω ετσι θα το αφησω και βλεπουμε
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό panosktm » 30 Δεκ 2008, 18:52

επανερχομαι παλι στο θεμα με τον αξονα.
χτες ειχα παει μια βολτα στα χιονια και ενω στιν αρχη δουλευε κανονικα η τετρακινιση, (ακουγα ενα
'γκουπ' ανα διαστηματα)σταματισα να βαλω τα αργα καπου και μετα δεν ειχα τετρακινηση!δουλευαν
μονο οι πισω τροχοι.εβαλα παλι part time, κοντες μετα παλι αλλα τπτ.
οι ενδειξεις στο ταμπλο αναβανε κανονικα.
ευτηχως γυρισα με πισω κινηση και δεν κολισα.
ξερει κανεις αν φτεει η τσιμουχα του εμπρος αξονα που συζηταγαμε?καπιος μου ειπε οτι μπορει
απλα να μην κλειδωναν οι εμπρος τροχοι να κολισαν οι πλυμνες η το μοτερακι που τις θετει σε κινηση

Υ.Γ χρονια πολλα σε ολους και καλη χροννια
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 30 Δεκ 2008, 21:11

επανερχομαι παλι στο θεμα με τον αξονα.

Εγω το βρήκα στις αρχές δεκέμβρη, έχοντας διανύσει 88500 km και μου ζήτησαν απο την αντιπροσωπεία της Γλυφάδας 700 €. Για την ώρα τον γρασάρισα και τον άφησα.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες