Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 3.7

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό ZooL » 03 Ιουν 2008, 23:33

jeepatos έγραψε:καλησπερα και παλι φιλε zool τη απαντηση την εδωσα το προβλημα ειναι στο ψυγειο λαδιου του σασμαν .που ειναι μαζι με τις μηχανης. το θεμα ειναι οτι η jeep επρεπε να τα ανακαλεση ολα τα μοντελα αυτα .και οχι να βρισκουν το προβλημα μολις βγεις απο την εγγυιση.γιατι το προβλημα ειναι του κατασκευαστη. εμενα την πρωτη φορα μου αλαξαν σασμαν.το 2005. το θεμα ειναι τωρα πως ωσει εχουν το ιδιο προβλημα να μην πληρωσουν τιποτα .αυτο ενοουσα. ας κανουμε ολη μια συναντηση. να το δουμε η παρεα τον jeep einai μεγαλη..........soory.

τώρα μάλιστα, τώρα είσαι ωραίος ;)


jeepatos έγραψε:ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ......ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΟΠΩΣ ΤΟ FACELIFT........

το πρόβλημα με την όπισθεν αναφέρεται στα KJ με το αυτόματο κιβώτιο 42RLE, κατασκευής από το δεύτερο μισό του 2003 και μετά - δεν έχει να κάνει με το facelift...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 04 Ιουν 2008, 07:49

τώρα μάλιστα, τώρα είσαι ωραίος

Συμφωνώ.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 04 Ιουν 2008, 07:51

το πρόβλημα με την όπισθεν αναφέρεται στα KJ με το αυτόματο κιβώτιο 42RLE, κατασκευής από το δεύτερο μισό του 2003 και μετά

Παρασκευή να δώ στην αντιπροσωπεία τι έχουν να μου διηγηθούν!
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 06 Ιουν 2008, 09:04

Παρασκευή να δώ στην αντιπροσωπεία τι έχουν να μου διηγηθούν!

Το άφησα το πρωί και περιμένω να με ειδοποιήσουν για το τι συμβαίνει.
το πρόβλημα με την όπισθεν αναφέρεται στα KJ με το αυτόματο κιβώτιο 42RLE, κατασκευής από το δεύτερο μισό του 2003 και μετά

Για το συγκεκριμένο μου απάντησαν οτι όλα εξαρτώνται απο την χρήση που τους κάνουμε!
Με το γάντι λοιπόν απο δω και μπρός.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 06 Ιουν 2008, 09:35

Παρασκευή να δώ στην αντιπροσωπεία τι έχουν να μου διηγηθούν!

Το άφησα το πρωί και περιμένω να με ειδοποιήσουν για το τι συμβαίνει.
το πρόβλημα με την όπισθεν αναφέρεται στα KJ με το αυτόματο κιβώτιο 42RLE, κατασκευής από το δεύτερο μισό του 2003 και μετά

Για το συγκεκριμένο μου απάντησαν οτι όλα εξαρτώνται απο την χρήση που τους κάνουμε!
Με το γάντι λοιπόν απο δω και μπρός.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 06 Ιουν 2008, 09:41

Αν ειναι, στα συγκεκριμενα αυτοκινητα, να τους φερομαστε με το γαντι, τοτε 'χεστα και αστα'
Εγω το συγκεκριμενο το πηρα για να κανω πραγματα που δεν μπορω με συμβατικο. Και οντως το 'ξεκ......ζω!!! Αν ειναι να του φερομουν με το γαντι.......... ,τοτε δεν το πουλαω καλυτερα?
Υπ'οτιθεται αντεχουν!!! Ειπα υπ'οτιθεται.....!! :? :?
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 06 Ιουν 2008, 10:28

Οχι, οχι! Κόκκινο διάδρομο από καλής ποιότητας μοκέτα όποτε είναι ν' αφήσουν την άσφαλτο. Ετσι γλυτώνεις τα προβλήματα!!!!
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: προβληματα 3.7 jeep

Δημοσίευσηαπό ZooL » 06 Ιουν 2008, 10:41

Το 42RLE είναι όντως πιο light duty από το το 42RFE που είχε τοποθετηθεί αρχικά στο KJ (και που μάλλον αντικαταστάθηκε και για λόγους οικονομίας). Όπως είπε κι ο Βασίλης όμως, είναι ανήκουστο να σου λένε στο service "πήγαινε το πιο απαλά"...

Οι αμερικάνοι στα fora μιλάνε για σχεδιαστική αδυναμία του κιβωτίου και για "silent recall" - αν πας (εκεί) και γκρινιάξεις, στο φτιάχνουν - αλλάζουν κάποιες βαλβίδες αν κατάλαβα καλά (δεν είχα χρόνο να το πολυψάξω).
Εδώ βέβαια είναι αλλιώς τα πράματα...

Από τη στιγμή που υπάρχουν γενικότερα αναφορές και για το πρόβλημα αλλά και για τη λύση του, υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι να πιέσεις: από τη Γραμματεία Καταναλωτή μέχρι τον Ευαγγελάτο - ο οποίος, ως αυτοκινητάκιας, θα χαρεί πολύ να ακούσει ότι "...η αντιπροσωπεία της Jeep στην Ελλάδα συστήνει στους πελάτες της να πηγαίνουν τα Jeep τους με το γάντι, γιατί είναι ευαισθητούλικα..."

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 06 Ιουν 2008, 20:28

ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ CHEROKEE ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ?? ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΑ ΜΕ ΟΠΙΣΘΕΝ ???
Γ@ΜΩ ΤΗΝ CHRYSLER ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΤΕ...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 07 Ιουν 2008, 08:18

Τελικά αποφάνθηκαν μετα απο την εξεταση του αυτοκινήτου απο το διαγνωστικό οτι το σαζμάν εχει υπερθερμανθεί 3 φορές (την ενδεικτική λυχνία δεν την είδα ποτέ να ανάψει!), αλλαξαν τα λάδια και περιμένουν να δουν πως πάει. Το δοκίμασα στα αστυνομικά στην Ηλιούπολη, τις 2-3 πρώτες ανηφόρες τις πήγε αέρα, την τελευταία ομως!!! Και βάλε οτι στην κορυφή της ήταν παρκαρισμένο golf και οτι ηταν αδιέξοδο! Δευτέρα πρωι λοιπόν ειμαι πάλι εκεί....
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 07 Ιουν 2008, 08:41

Κανονικα επρεπε να τους το αφησεις να το δοκιμασουν αυτοι, και οχι εσυ. Πηγαινε-ελα ταλαιπωρια, βενζινα, διοδια......!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 07 Ιουν 2008, 09:39

Περίεργα πράγματα βλέπω..κι αυτό γιατί το αυτοκίνητο είναι και για εκτός δρόμου διαδρομές...με δυνατό κινητήρα. Αν ζεσταίνεται τόσο εύκολα στην όπισθεν σε απλές ανηφόρες τότε σε off road καταστάσεις τί θα κάνει!?
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 07 Ιουν 2008, 11:07

Δεν ειναι ετσι ermis. Το αυτοκινητο 'γα... και δερνει'. Τωρα αυτα τα προβληματακια θα σου τυχουν. Το θεμα ειναι πως τα αντιμετωπιζει η αντιπροσωπια!!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ZooL » 07 Ιουν 2008, 11:27

BILLJEEP έγραψε:Δεν ειναι ετσι ermis. Το αυτοκινητο 'γα... και δερνει'. Τωρα αυτα τα προβληματακια θα σου τυχουν. Το θεμα ειναι πως τα αντιμετωπιζει η αντιπροσωπια!!

+1


Δύο-τρία πράγματα ακόμη:

1) Τα Jeep είναι πραγματικά αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι να συντηρούνται σωστά.
Στην πράξη, αυτό που χρειάζονται είναι να τηρείται με πραγματικά θρησκευτική ευλάβεια το πρόγραμμα αλλαγών στα διάφορα λάδια /φίλτρα /βαλβολίνες.

2) Το πρόβλημα στο κιβώτιο δεν είναι γενικευμένο.
Έχει να κάνει πιθανόν και με τον λάθος σχεδιασμό κάποιας διάταξής του, εμφανίζεται όμως μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις.
Επιπλέον, είναι κι αυτό υδραυλικό (δες παραπάνω περί λαδιών /βαλβολίνων).
Λίγο να αποκλίνεις από τις ανάγκες συντήρησης ...και το βρίσκεις μπροστά σου.

3) Το θέμα συντήρηση και τεχνική υποστήριξη από την αντιπροσωπεία, είναι τεράστιο.
Στο Μαρούσι υπάρχουν κάποιοι μηχανικοί /τεχνικοί που έχουν και τις γνώσεις αλλά και την ικανότητα ώστε να εντοπίσουν τα όποια προβλήματα και να τα λύσουν.
Το πρόβλημα είναι ότι πριν από αυτούς, υπάρχει μια στρατιά από ...γραφειοκράτες υπαλλήλους, μέρος της δουλειάς των οποίων είναι να "φιλτράρουν" τι φτάνει στους μηχανικούς.
Αυτοί οι υπάλληλοι είναι στην πλειοψηφία τους άσχετοι. Ή για να είμαι πιο επιεικής στους χαρακτηρισμούς μου, οι δυνατότητές τους εξαντλούνται στην τυπική "υποστήριξη" του τυπικού πελάτη που μπαίνει εκεί μέσα για το τυπικό service και τίποτα άλλο.
Εκεί είναι το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου.

Τέλος, σημειώνω πως το 42RLE είναι το κιβώτιο που φοράνε και τα Wrangler JK, αν αυτό λέει κάτι...

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 07 Ιουν 2008, 20:47

ZooL έγραψε:1) Τα Jeep είναι πραγματικά αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι να συντηρούνται σωστά.
Στην πράξη, αυτό που χρειάζονται είναι να τηρείται με πραγματικά θρησκευτική ευλάβεια το πρόγραμμα αλλαγών στα διάφορα λάδια /φίλτρα /βαλβολίνες.



X.


Χρήστο πολύ σωστά τα λες, αλλά ποιος πείθει τους εκάστοτε αγοραστές που ακούνε Jeep και λένε ζημιάρικο είναι.
Εγώ έχω αμάξι του '99 και πέρα από τα απαραίτητα ουδέποτε μου ζήτησε κάτι άλλο.

Ναι το προσέχω και αλλάζω ότι πρέπει στην ώρα του, και μετά απο βόλτα στα βουνά το γυαλίζω, το γρασάρω κλπ.
Αυτά θα πρέπει να τα κάνει κάθε χρήστης Off-road οχήματος αν θέλει να το διατηρήσει

ΥΓ. Μιλαμε για off-road και όχι SUV
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 17 επισκέπτες