exta629 έγραψε:καταρχήν το 0,71 μου το είπε ο άνθρωπος που μου έβαλε υγραέριο στην BP Αλίμου ότι το έχουν άλλοι!!!
εγώ δεν το έχω διαπιστώσει ακόμη στο αεροδρόμιο που βάζω κατά αποκλειστικότητα γιατί δεν με βολεύει άλλο πρατήριο!!!
το 100% που λέτε αφορά οτι δεν οφείλεται ΜΟΝΟ στο Υγραέριο ή οτι οφείλεται ΜΟΝΟ στην φιάλη????
οσο αφορά την πιστοποίηση αναφέρεσε στην νομιμη δηλαδή ότι μπορεί με τα χαρτιά που θα σου δώσει να περάσει για την άδεια ή πιστοποποίση ποι'ότητας τύπου ISO ας πούμε που αφορά ενδεικτικό ποιότητας προς τον πελάτη???
πάντως ήσουν σαφέστατος με αυτά που λες !!!!!!
ευχαριστώ από μένα Χρήστο
Εννοω τα χαρτια για να ειναι νομιμη η εγκατασταση.Δηλαδη τα απαιτουμενα εγραφα που χρειαζονται στο ΚΤΕΟ και στο υπουργειο για την αναγραφη του υγραεριου στην αδεια του αυτοκινητου.(Νουμερα του κιτ εγκαταστασης και φιαλης τα οποια εχουν εγκριθει απο το Ελληνικο υπουργειο και υπευθηνη δηλωση εγκαταστατη ο οποιος εχει αδεια εξασκησεως επαγγελματος).
Οσον αφορα το κιτ εγκαταστασης του υγραεριου πρεπει να ειναι πιστοποιημενο και εγκεκριμενο απο το υπουργειο μεταφορων.Το συνεργειο και ο τεχνικος πρεπει να εχει πιστοποιηση εγκαταστασεων υγραεριου lpg απο το Ελληνικο υπουργειο.
Επισης δεν υπαρχει ISO εγκαταστασεων lpg, παρα μονο η πιστοποιηση του ΟΗΕ "67R'LPG και "110R"-"115"CNG(φυσικο αεριο) για τα κιτ εγκαταστασης.
Το φυσικο αεριο CNG συντομα θα ειναι εφικτο και στα ΙΧ στην χωρα μας.
Οσον αφορα την φιαλη ,οσες σχεδον ειναι εκτος ΕΟΚ εχουν ορισμενα προβληματα.
Οι εγκαταστασεις της shell στο Αεροδομιο ειναι απο τα πιο συχρονα και πιο καινουργια πρατηρια στον Ελλαδικο χωρο και δεν υπαρχει προβλημα σκουριας στο καυσιμο .(θα το ειχαμε διαπιστωσει απο τον στολο αυτοκινητων του Διεθνη Αερολιμενα τα οποια κινουνται με υγραεριο lpg)
Tιμη πανω απο 0.65 και πανω εχουμε μονο στην κρητη λογο του μεγαλου κοστους μεταφορας.Απο τις πληροφοριες που εχουμε συντομα θα εχουμε πτωση στην τιμη του υγραεριου.[/list]