Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υγραεριοκινηση σε Jeep !

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 17 Μαρ 2010, 18:07

Οχι δεν με καταλαβατε.. Θα κρατησω την βενζινη, απλα σε αλλο ντεποζιτο,οχι το εργοστασιακο...
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό fatman » 19 Μαρ 2010, 14:21

Το ειχα μελετησει παλαιοτερα,υπαρχει τετοιο τεποζιτο για το δεξι φτερο ΑΛΛΑ ηταν ψιλοπανακριβο και δεν ξερω-θυμαμαι αν δεχεται κανονικη-εργοστασιακη τρομπα βενζινης(μαζι με το φλοτερ κλπ) για injection,επισης δεν ξερω αν καποιος μπορει να βαλει εξωτερικη - θα απλοποιουσε πολυ τα πραγματα - αντλια,ετσι θα μπορουσες να βαλεις 2 κυλινδρικες φιαλες ή 1 στρογγυλη (τυπους ρεζερβας) απο κατω.
Το ειχα δει σε αγγλικα(τι αλλο?) περιοδικα,για ψαξτο
Επισης υπολογησε αν οι εκδρομες σου μπορουν να βγουν με 1 ανεφοδιασμο υγραεριου,για να πεις οτι ριχνεις στα μισα(περιπου) το κοστος καυσιμων της εκδρομης,γιατι αν καις 1 τεποζιτο υγραεριο και 1 βενζινη,ποσο βγαινει μεσος ορος -1/3 περιπου?
Ενω αν κινησαι κοντα σε σταθμους ανεφοδιασμου,ψιλοξεχνας την βενζινη
:twisted:
Χαιρετω.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Υγραεριοκίνηση σε X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό P141 » 26 Μαρ 2010, 23:26

Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας τον προηγούμενο μήνα, πριν εγκαταστήσω το κιτ υγρεαρίου. Εγκαταστάθηκε κιτ της Zavoli. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ελαστικότητα και επιταχύνει καλύτερα από τις χαμηλότερες στροφές. Τόσο στο ΚΤΕΟ, όσο καιστο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της NISSAN που κάνω την τακτική συντήρηση μου είπαν καλά λόγια για την εγκατάσταση. Μέχρι στιγμής το μόνο μειονέκτημα είναι ένας στροβιλισμός αέρα που ακούγεται σε υψηλές σχετικά στροφές στην εκκίνηση, που όπως μου είπαν όλοι οφείλεται στα μπεκ που τοποθετήθηκαν στην εισαγωγή σε σχέση με τη θέση που εγκαταστάθηκαν και στο σχήμα της εισαγωγής και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ποιοτικό μειονέκτημα. Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω διευκρινίσεις ή να ανεβάσω φωτογραφίες.
Δύο ερωτήσεις από εμένα: Έχει ακούσει κάποιος πώς θα διακυμανθεί η τιμή του υγραερίου; Πόσο κοστίζει το υγραέριο στη Αθήνα καθότι ετοιμάζομαι να ταξιδέψω;
Άβαταρ μέλους
P141
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 24 Φεβ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Υγραεριοκίνηση σε X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό tgi » 27 Μαρ 2010, 07:22

P141 έγραψε:Δύο ερωτήσεις από εμένα: Έχει ακούσει κάποιος πώς θα διακυμανθεί η τιμή του υγραερίου; Πόσο κοστίζει το υγραέριο στη Αθήνα καθότι ετοιμάζομαι να ταξιδέψω;

Στην Αθήνα είναι περίπου από 0,65 έως και 0,7
Υπάρχει ένα πρατήριο στο Χαλάνδρι που την είχε πρίν από μια εβομάδα 0,6 και άλλο ένα πρατήριο στην Μεταμόρφωση που την έχει 0,72

P141 έγραψε:Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω διευκρινίσεις ή να ανεβάσω φωτογραφίες.

Ενδιαφέρετε ενας φίλος να βάλει υγραέριο σε έναν toyota land cruser και δεν ξέρει που να βάλει την μπουκάλα. Μπορείς να στείλεις φωτογραφίες?
Εσύ που την έβαλες την μπουκάλα?
Άβαταρ μέλους
tgi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 28 Φεβ 2010, 17:17
Τοποθεσία: Ν.Ηράκλειο - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό yiokoy » 27 Μαρ 2010, 14:22

Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός VW Tiguan και σκέφτομαι την υγραεριοκίνηση, αλλά δεν ξέρω τπτ σχετικά με την απόδοση. Επειδή ο 1,4 είναι οριακός, αν έχουμε έλλειψη δύναμης, θα σέρνομαι μετά. Να σημειώσω πως κάνω 20000 χλμ το χρόνο τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
yiokoy
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 14:18
Τοποθεσία: Αθήνα-Διακοπτό-Λεωνίδιο

Re: Υγραεριοκίνηση σε X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό P141 » 27 Μαρ 2010, 16:31

tgi έγραψε:
P141 έγραψε:Δύο ερωτήσεις από εμένα: Έχει ακούσει κάποιος πώς θα διακυμανθεί η τιμή του υγραερίου; Πόσο κοστίζει το υγραέριο στη Αθήνα καθότι ετοιμάζομαι να ταξιδέψω;

Στην Αθήνα είναι περίπου από 0,65 έως και 0,7
Υπάρχει ένα πρατήριο στο Χαλάνδρι που την είχε πρίν από μια εβομάδα 0,6 και άλλο ένα πρατήριο στην Μεταμόρφωση που την έχει 0,72

P141 έγραψε:Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω διευκρινίσεις ή να ανεβάσω φωτογραφίες.

Ενδιαφέρετε ενας φίλος να βάλει υγραέριο σε έναν toyota land cruser και δεν ξέρει που να βάλει την μπουκάλα. Μπορείς να στείλεις φωτογραφίες?
Εσύ που την έβαλες την μπουκάλα?


Ευχαριστώ για την πληροφορία! Βόλο - Λάρισα την προηγούμενη εβδομάδα 0,67/λτ
Τη μπουκάλα την τοποθέτησα στη θέση της ρεζέρβας. Για κανονική ρεζέρβα στο χώρο που διαθέτει το X-Trail χώρεσε ακριβώς κυλινδρικό τεπόζιτο 55λτ (περίπου 47λτ υγραέριο δεδομένης της πλήρωσης στο 80%). Επισυνάπτω φωτογραφία και στη διάθεση του φίλου αν μπορώ να διευκρνίσω κάτι άλλο
Άβαταρ μέλους
P141
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 24 Φεβ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Τεπόζιτο υγραερίου

Δημοσίευσηαπό P141 » 27 Μαρ 2010, 16:59

Για λόγο που δεν διευκρινίζεται δεν είναι δυνατή η ανάρτηση της φωτογραφίας. Θα ξαναπροσπαθήσω...... Μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιαυτό;
Άβαταρ μέλους
P141
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 24 Φεβ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Τεπόζιτο υγραερίου

Δημοσίευσηαπό XsaraVTS » 14 Απρ 2010, 11:37

Καλημέρα
Ψάχνω κιεγώ να βάλω υγραέριο στο xsara μου.Μαζί και ένας κολητός με ένα cia ceed που κάνει πολλά χλμ.
Αυτός βρήκε Βουλγαρία με 600€ (κοντά στα σύνορα)
Αν έχει κάποιον κανά γνωστό εδώ που να κάνει καλή δουλειά και να μην γδέρνει ας μου στείλει ένα pm .
Λέω να βάλω στην ρεζέρβα μια φιάλη γυρω στα 65-70Lt.
Εχω ακούσει ότι παίζει ρόλο και ο μάστορας που θα στο τοποθετήσει και τις ρυθμίσεις που θα κάνει ( στο εξωτερικό η κατανάλωση βενζίνης lpg είναι ίδια)

Το μόνο που φοβάμαι είναι μην μας κάνουν να τρέξουμε να βάλουμε υγραέριο και στο τέλος το αυξήσουν στο 1€ και βάλε ( είτε με φόρους είτε αυθαίρετα οι λίγοι πρατηριούχοι)
Άβαταρ μέλους
XsaraVTS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 14 Απρ 2010, 11:32

Περασα από ΚΤΕΟ

Δημοσίευσηαπό tgi » 14 Απρ 2010, 16:06

Πήγα σήμερα (14/02/2010) στο ΚΤΕΟ.........

Λοιπόν, στις 9:00 το πρωί πήγα από τον εγκαταστάτη μου (υγραεριοκίνηση.γρ) και πήρα όλα τα χαρτιά για να περάσω από δημόσιο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο μου. (***) Δεν πλήρωσα τίποτα στην εγκαταστάτη για τα χαρτιά και μου έδωσε όλα εκείνα που θα χρειαζόμουν για να περάσω ΚΤΕΟ. Ο εγκαταστάτης μου τα έδωσε μέσα σε 20 λεπτά....
Έτσι στις 9:30 έφυγα από το συνεργείο και πήγα στο ΚΤΕΟ Ελληνικού όπου εκεί πέρασα την πύλη λέγοντας ότι είναι έλεγχος υγραερίου χωρίς ραντεβού. Δεν χρειάζεται ραντεβού όταν περνάς για έλεγχο εγκατάστασης υγραερίου..!!!! Μπήκα στο χώρο του ΚΤΕΟ και εκεί ρωτώντας στην γραμματεία και από εκεί στο γραφείο για τις ειδικές εγκαταστάσεις - τροποποιήσεις οχημάτων, οι άνθρωποι με καθοδήγησαν και μου είπαν όλα τα στάδια που πρέπει να ακολουθήσω για να περάσω ΚΤΕΟ.
Η όλη διαδικασία μου πήρα χρονικά 1 ώρα & 20 λεπτά και 80 ευρώ παράβολο όπου πλήρωσα μέσα στο ΚΤΕΟ. Δεν χρειάστηκε να δώσω κανένα "φακελάκι". Στο τέλος μου είπαν ότι είχα την επιλογή είτε να περάσω την επόμενη ημέρα και να πάρω τα χαρτιά ή να μου τα στείλουν ταχυδρομικά χωρίς έξτρα κόστος. Εγώ επέλεξα το δεύτερο γιατί μένω στα βόρεια προάστια.
Έτσι τελείωσε η διαδικασία του ΚΤΕΟ. Με 1 ώρα & 20 λεπτά και 80 ευρώ.

Με ενημέρωσαν βέβαια πως έχω να κάνω άλλη μια διαδικασία : να περάσω από το υπουργείο για να αλλάξω την άδεια του αυτοκινήτου και να γράφει στο καύσιμο : Βενζίνη - Υγραέριο με τα χαρτιά που θα μου στείλουν από το ΚΤΕΟ. Βέβαια δεν ξέρω αν θέλω να την κάνω αυτήν την διαδικασία. Θα την κάνω μόνο αν δω ότι έχω έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας ή κάποια άλλη ωφέλεια.. Ένας άλλος λόγος που δεν ξέρω αν θα περάσω από το υπουργείο είναι ότι αν θα γράφει Βενζίνη - Υγραέριο στο καύσιμο θα έχω πρόβλημα με την πώληση του αυτοκινήτου (οι Έλληνες είναι λίγο κολλημένοι ακόμα στο θέμα Υγραερίου!!!!)

ΥΓ (***) : Σημειωτέον ότι το αυτοκίνητο δεν περνάει κανονικά ΚΤΕΟ σήμερα (14/04/2010) αλλά σε ένα χρόνο (ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2007, οπότε κανονικά περνάει το 2011). Ο λόγος που το περνάω είναι γιατί ούτως ή αλλιώς κάποια στιγμή πρέπει να περάσει από δημόσιο ΚΤΕΟ και μιας και κάνεις την μετατροπή πρέπει να περάσεις την πρώτη φορά από δημόσιο ΚΤΕΟ. Μετά τις άλλες φορές που θα περάσεις ΚΤΕΟ δεν χρειάζεται να είναι δημόσιο αλλά μπορείς και σε ιδιωτικό αρκεί να έχεις μια δήλωση του νόμου "105" ότι έχει γίνει έλεγχος από τον εγκαταστάτη και το κύκλωμα υγραερίου είναι σε καλή κατάσταση. Έτσι περνάς και από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ.
Άβαταρ μέλους
tgi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 28 Φεβ 2010, 17:17
Τοποθεσία: Ν.Ηράκλειο - Αθήνα

Re: Περασα από ΚΤΕΟ

Δημοσίευσηαπό babisv » 16 Απρ 2010, 21:46

Πράγματι αυτή ακριβώς είναι η διαδικασία που αναφέρεται παραπάνω μόνο που εγώ είχα μια καθυστέρηση διότι η δεξαμενή που μου τοποθετήθηκε στην θέση της ρεζέρβας 72 L μόλις είχε εισήχθη και δεν είχαν πάει τα χαρτιά έγκρισης στο ΚΤΕΟ ελληνικού και έτσι πήρα το χαρτί προχθές 13/04 αλλά εγώ πήγα κατευθείαν στο υπουργείο Πειραιά και σε 20 λεπτά μου δωσανε νέα άδεια που γράφει ως καύσιμο ΑΜΟΛΥΒΔΗ – ΥΓΡΑΕΡΙΟ έτσι έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση έλεγχου να μην είναι παράνομο και μου αφαιρέσουν άδεια και πινακίδες επιτόπου. Και δεύτερον κτύπα ξύλο αν με τρακάρει κάποιος και πάθει ζημία η εγκατάσταση νομίζω ότι πρέπει να αναφέρεται στην άδεια για να αποζημιωθείς.
Άβαταρ μέλους
babisv
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 19:01
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό tgi » 19 Απρ 2010, 10:41

......εγώ πήγα κατευθείαν στο υπουργείο Πειραιά και σε 20 λεπτά μου δωσανε νέα άδεια που γράφει ως καύσιμο ΑΜΟΛΥΒΔΗ – ΥΓΡΑΕΡΙΟ έτσι έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση έλεγχου να μην είναι παράνομο και μου αφαιρέσουν άδεια και πινακίδες επιτόπου. Και δεύτερον κτύπα ξύλο αν με τρακάρει κάποιος και πάθει ζημία η εγκατάσταση νομίζω ότι πρέπει να αναφέρεται στην άδεια για να αποζημιωθείς.


τι χαρτιά χρειάζονται για το υπουργείο????
τι άλλο εκτός από την άδεια, ταυτότητα και τα χαρτιά από το ΚΤΕΟ???
και πάς έτσι?? χωρίς ραντεβού?
πόσο χρόνο έκανες? 20 λεπτά όντως???
Άβαταρ μέλους
tgi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 28 Φεβ 2010, 17:17
Τοποθεσία: Ν.Ηράκλειο - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό babisv » 20 Απρ 2010, 19:17

τι χαρτιά χρειάζονται για το υπουργείο????
τι άλλο εκτός από την άδεια, ταυτότητα και τα χαρτιά από το ΚΤΕΟ???
και πάς έτσι?? χωρίς ραντεβού?
πόσο χρόνο έκανες? 20 λεπτά όντως???[/quote]

τα 2 χαρτια που θα σου δωσει το κτεο και την αδεια του ιχ.
και περνεις την νεα αδεια σε 20-30 λεπτα.
Άβαταρ μέλους
babisv
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 19:01
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Απρ 2010, 20:43

Oσοι εχετε βαλει υγραεριο λειτουργουν κανονικα τα συστηματα αντισπιν οταν καιτε υγραεριο?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 26 Απρ 2010, 21:20

ναι.......κανονικοτατα....γιατι ?
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Απρ 2010, 23:36

Μπορεις να μου πεις και ποια γενια συστηματος εβαλες και που?

Ρωταω για το αντισπιν συνεργαζεται με τον εγεφαλο του αυτοκινητου και κοβει παροχη βενζινης απο τα μπεκ οταν σπιναρει ωστε να σταματησει να σπιναρει..
Ε οταν χρησιμοποιεις το υγραεριο λειτουργουν τα μπεκ του υγραεριου και θελω να δω αν συνεργαζονται με το συστημα...μην βρεθουμε προ εκπληξεως και οταν εχουμε υγραεριο δεν δουλευουν τα συστηματα αυτα...
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες