Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υγραεριοκινηση σε Jeep !

Υγραεριοκινηση σε Jeep !

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 18 Μαρ 2008, 15:01

Μεταφερω το ποστ μου εδω, για να γραφουμε ο καθενας που γνωριζει κατι !
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 18 Μαρ 2008, 15:02

Λοιπον η ιστορια εχει ως εξης :

Μιλαγα με ενα πολυ καλο μου φιλο τις προαλλες που αντιμετωπιζε το ιδιο προβλημα ( της καταναλωσης ) με ενα Χ5 που εχει και τελικα αντι να το αλλαξει και αυτος εβαλε πριν 4 μηνες υγραεριο και εχει μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος....και απο θεμα οικονομιας αλλα και απο θεμα επιδοσεων μιας και δεν εχει δει την παραμικρη απωλεια στο αυτοκινητο του !

μετα απο αρκετο διαβασμα στα διαφορα φορουμ και τα σχετικα, ειδα οτι με τις καινουργιες εγκαταστασεις ΔΕΝ υπαρχει μειωση της αποδοσης του κινητηρα, εινα απολυτα ασφαλες και το κοστος του κυμαινεται στα γυρω απο τα €1500 ( για το Grand Cherokee το δικο μου παντα !)

ειδικα στο δικο μου αυτοκινητο μπορει να μπει το ρεζερβουαρ στην θεση της ρεζερβας ( κυκλικο ρεζερβουαρ) και να αχρηστευτει η ρεζερβα....στο Χ5 του φιλου μου δεν μπορουσε να γινοταν αυτο γιατι λεει καπου εκει πισω υπηρχε και η μπαταρια και αναγκαστικα εβαλε εναν κυλινδρο στο πορτ-μπαγκαζ, πραγμα ομως που το μειωσε τον ωφελιμο χωρο κατα το ημιση......αμα τελικα βαλω υγραεριο θα προτιμησω την πρωτη λυση μιας και δεν θελω να χασω τους χωρους του αυτοκινητου μου !

ο φιλος μου με το Χ5 μου εδωσε και το οδηγησα κιολας, αλλα και μου εδειξε και το συστημα πως λειτουργei και ομολογω να πω οτι ενθουσιαστηκα.....
ενα προβλημα που παρουσιαζεται βεβαια ειναι οτι δεν υπαρχουν και παρα πολλα βενζιναδικα που να εχουν υγραεριο οποπτε υπαρχει το προβλημα του ανεφοδιασμου ειδικα στην επαρχια ! υπαρχουν γυρω στα 20 βενζιναδικα στην Αθηνα και αλλα τοσα στην υπολοιπη Ελλαδα....αυτα ειναι ενα μειονεκτημα !
να πω εδω οτι το αυτοκινητο εξακολουθει να καιει και βενζινη, και η εναλαγη στα καυσιμα γινεται αυτοματα αλλα μπορει να γινει και κατα βουληση του οδηγου....

η καταναλωση σε λιτρα μενει ιδια.....
αλλα...........το λιτρο του υγραεριου παιζει στα διαφορα βενζιναδικα απο €0.48- €0.60 ενω τις βενζινης ειναι γνωστο σε ολους.....
οποτε τα 50 λιτρα υγραεριου σου κοστιζουν €27.5 ( με €0.55 το λιτρο) ενω τα αντιστοιχα της βενζινης €52.5 ( με €1.05 το λιτρο πειρπου πραγμα δυσκολο !)

και με τα δυο εχεις την ιδια καταναλωση και κανεις τα ιδια χιλιομετρα !
πχ :
για 50 λιτρα με βενζινη με μεση καταναλωση 15λιτρ/100κμ κανεις 335κμ και σου κοστιζουν €52.5
ενω :

για 50 λιτρα με υγραεριο με μεση καταναλωση την ιδια (15λιτρ/100κμ) κανεις παλι 335κμ αλλα σου κοστιζουν €27.5

εγω πχ :
τον χρόνο κανω minimum περίπου 25.000 χλμ και με κατανάλωση μεσο όρο 14lt/100χλμ θέλω 3500 lit ετησίως
Αυτο σε βενζίνη μεταφράζεται (με 1 ευρώ το λιτρο μέσο όρο - που δεν παιζει τετοια τιμη στην αγορα σημερα !! ) σε 3500 ευρώ ετησίως κόστος κίνησης και σε υγραέριο (με 0,60 ευρώ το λιτρο μέσο όρο-την υψηλοτερη τιμη του δηλαδη ) σε 2100ευρώ...
1400 ευρώ διαφορά, δηλαδή οσο περίπου το κόστος εγκαταστασης υγραεριου............αρα....αξιζει με το παραπανω !!!

θα παω μαλλον σημερα το απογευμα να μιλησω και με τον τεχνικο συστημενος και θα μου λυσει ολες μου τις αποριες....
θα σας ενημερωσω
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 18 Μαρ 2008, 15:08

ZooL έγραψε:Γιάννη, ευχαριστούμε κατ' αρχήν για την αναλυτική πληροφόρηση!
Μήπως να άνοιγες και ένα ξεχωριστό topic? Αυτό το know-how είναι χρήσιμο γενικότερα νομίζω.

Η λύση τώρα με το ρεζερβουάρ στη θέση της ρεζέρβας είναι 1000 φορές προτιμότερη απ' ότι η δεξαμενή που καταλαμβάνει τον μισό χώρο αποσκευών. Τη ρεζέρβα, που είναι 100% απαραίτητη κι αυτή - ειδικά στο off-road, μπορείς να την μεταφέρεις και σε σχάρα οροφής.

Πέρα απ΄αυτό, έχω δύο ερωτήσεις:
- στο εξωτερικό? βρίσκεις γενικά υγραέριο? (αφελής ερώτηση ίσως... αλλά πραγματικά, δεν έχω ιδέα...)
- το στρογγυλό ρεζερβουάρ στη θέση της ρεζέρβας, τι χωρητικότητα έχει? Εννοώ, μήπως αν είναι μικρότερης χωρητικότητας από το κανονικό ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου (και δεδομένης και της ίδιας κατανάλωσης), περιορίζεται έτσι η αυτονομία?

edit: m@l@ki@ ήταν η δεύτερη ερώτησή μου: δεν τίθεται θέμα αυτονομίας αφού καίει και βενζίνη το όχημα... Οπότε, χρησιμοποιώντας αν χρειαστεί και τα δύο καύσιμα έχεις ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία (χμμ... καλή ιδέα...). Τι χωρητικότητα έχει άραγε λοιπόν το στρογγυλό ρεζερβουάρ?

Χ.


λοιπον απ΄οτι εχω διαβασει στο εξωτερικο ειναι παρα πολυ διαδεδομενο το υγραεριο....δεν υπαρχει κανενα προβλημα...το προβλημα ειναι στην Ελλαδα που υπαρχουν οπως ειπα 40 περιπου πρατηρια παντου,απο τα οποια τα 20 περιπου ειναι στην Αθηνα και τα υπολοιπα διασπαρτα

τωρα....για την χωρητικοτητα του στρογγυλου ρεζερβουαρ δεν ξερω.....ειναι μεσα στις ερωτησεις που θα κανω σημερα το απογευμα που θα παω ( θα πω τελικα !)....αμα ειναι για 30 λιτρα δεν αξιζει ....αμα ειναι για 45 + νομιζω οτι ειναι μια χαρα !

Για την ρεζερβα δεν εχω προβλημα.....σε ταξιδι ή σε καμια εκδρομη, φορτωνεται ειτε στην οροφη ειτε ακομα και χυμα στο πορτ-μπαγκαζ....στην Αθηνα μεσα δεν με ενδιαφερει και πολυ μιας και οπουδηποτε μεινεις εχεις σχεδον αμεση επεμβαση απο την οδικη ..
αυτα προς το παρον...πληροφοριες μετα την απογευματινη μου συναντηση με τον τυπο
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 18 Μαρ 2008, 15:11

πληροφοριες μπορειτε να δειτε εδω :

http://www.shellgas.gr/site.html?page=84&lang=gr

εδω :

http://www.gpagas.com/

και εδω :
http://www.logothetisautogas.gr/page1005.html

οπως θα δειτε, ειναι νομιμο 100%, και με το που θα το βαλεις, το παιρνας ΚΤΕΟ και σου βγαινει καινουργια αδεια κυκλοφοριας που λεει Βενζινη-Υγραεριο...
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 18 Μαρ 2008, 15:13

ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SHELL Gas
8ο χλμ. Βάρης-Κορωπίου
ΚΟΡΩΠΙ 19400
Δημ. Μαυρίδης
+210 6021536, 66220315
mail: coco.koropi120@scocos.gr


SHELL Gas
Αεροδρόμιο
ΣΠΑΤΑ
Δημ. Μαυρίδης
+210 35 42 380-79


SHELL Gas
Αγ. Αννης 46
ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΡΕΝΤΗΣ
Χρήστος Μπίρμπος
+210 49 30 205


SHELL GAS
Mαρκόνι 9
ΑΙΓΑΛΕΩ
Νίκος Καλαϊτζής
+210 3417186-8


SHELL Gas
Δεκελείας 108
ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΝΙΔΙ)
Σπ. Μουστάκας
+210 24 66 148


ΕΠ(SHELL Gas)
Αλ. Παναγούλη 39
ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Στ. Πανικίδης
+210 63 98 203



PETROGAS
2ο χλμ. Παιανίας- Μαρκοπούλου
ΚΟΡΩΠΙ
Σωτ. Δημητρόπουλος
+210 66 46 947


BP
Αεροπορίας 6
ΑΛΙΜΟΣ
Χρ. Παπαγιάννη-Οδ. Τσελέντης
+210 99 61 457



BP
Μαρκόνι 17
ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Ι. Γκίνης
+210 34 79 445


BP
Λ. Μαραθώνος 150
ΓΕΡΑΚΑΣ
Κ. Λαγαρός-Α. Λαγός
+210 66 12 401



ΕΠ
Δαβάκη 16 & Πολυκράτη (Λαχαναγορά)
ΜΟΣΧΑΤΟ
Κυρ. Κακαλικίδης
+210 48 17 689



ΕΚΟ
Κ. Παλαμά & Ιφιγένειας
ΚΑΜΑΤΕΡΟ
Ι. Γκουζίμπας
+210 23 10 180


ΕΚΟ
Π. Ράλλη 99-101
ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΡΕΝΤΗΣ
Μιχ. Κρητικός
+210 54 45 551


ΕΠ
Ναυπλίου 36
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Τ. Εμμανουήλ
+210 28 19 177


ΕΚΟ
Πειραιώς& Κοντόνη 27
ΜΟΣΧΑΤΟ
Μιχ. Δημητρόπουλος
+210 48 15 974


EKO
Λασκαράτου 7
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Θ. Μπάθα
+210 57 52 593


JET GAS
Λεωφ. Μαρκοπούλου 26
ΚΟΡΩΠΙ
Στ. Πανικίδης
+210 6643731


LEON GAS
Π. Ράλλη 44
ΑΙΓΑΛΕΩ
Ασπ. Νίκα
+210 34 64 781
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 18 Μαρ 2008, 18:13

Παιδιά ακούγετε πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα...

Υπάρχει κάποιο αρνητικό στην όλη υπόθεση που θα μπορούσε κάποιος να πει?
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 18 Μαρ 2008, 19:59

Αρνητικό? Μπααα...
Το μόνο ίσως ότι μπορεί να σπάει το φράγμα του ήχου με το after-burner! Είναι και αλαφρύ το άτιμο το ΚJ..χιχιχι... εμείς και τα F16!
Για να σοβαρευτούμε...σε ενάμιση χρόνο δλδ κάποιος κάνει απόσβεση της επένδυσης... και μετά, το μισό κόστος μετακίνησης (να ακριβύνει το γκάζι περισσότερο άπό την αμόλυβδη αδύνατο..
Γενικά καθόλου κακιά ιδέα..χμμμμ..

αξία- ευκολία μεταπώλησης μετά την εγκατάσταση??
Κίνδυνος από σύγκρουση από επερχόμενο όχημα?
μαστούρα απο πιθανή διαρροή? σε τί πυκνότητα είναι εύφλεκτο αυτό ρε παιδιά?
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 18 Μαρ 2008, 22:35

Δυστηχως παιδια δεν καταφερα να παω σημερα στο ραντεβου που ειχα με τον τεχνικο ....ανεβαλα το ραντεβου μου για αυριο το απογευμα !

σχετικα με αυτα που ρωτατε....

τα αρνητικα ειναι ο περιορισμενος αριθμος πρατηριων που υπαρχουν στην Ελλαδα και ο ογκος που πιανει η δεξαμενη στο πορτ-μπαγκαζ του αυτοκινητου...
τωρα....αμα εχετε χωρο και βγαλετε οφφ την ρεζερβα τοτε.....το 2ο προβλημα το λυνετε....
για το πρωτο τι να πω....εγω πχ μενω αναμεσα σε 2 πρατηρια με υγραεριο και πιστευω οτι θα το λυσω και το πρωτο...
Για την ασφαλεια σε περιπτωση συγκρουσης και τα σχετικα απ΄οτι ειχα δει και στο νετ οταν εψαχνα , ειναι ασφαλεστερο απο την βενζινη...δεν εκρυγνεται οπως η βενζινη...αμα δειτε ενα βιντεακι που ειχα δει, το ρεζερβουαρ με το γκαζι ειχε μεινει ανεγγιχτο μετα την φωτια !!

τωρα για την μεταπωληση ειναι και αυτο θεμα του αγοραστη....εμενα αμα μου προσεφερε καποιος ενα αυτοκινητο που να μου αρεσει και μου εδινε την δυνατοτητα ναεχει και υγραεριο θα το αγοραζα.....ουτως ή αλλως η ταση πια ειναι να αρχισουν σιγα-σιγα να βγαινουν ετσι και απο το εργοστασιο τους......
δειτε :
http://www.in.gr/auto/cartechnology/in_Volvo_BiFuel.htm
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 19 Μαρ 2008, 23:17

λοιπον.......σημερα και ρωτησα.....ολα καλα .....αφησα και το αυτοκινητο να μου το εγκαταστασει μιας και αυριο ειχε κενο αλλιως μετα θα επρεπε ν απεριμενω καμια εβδομαδα .......το κοστος τελικα ανερχεται απο €1700 και πανω......για εμενα δεν μου ειπε τιμη ακριβως μιας και κανονισαμε να κανουμε ενα ειδος "ανταλαγης υπηρεσιων" μιας και ειμαι ηλεκτρολογος μηχανικος και θα του υπογραψω καποια σχεδια.....μολις τα δω θα το ξανασυζητησουμε !

στο θεμα μας....
στο πρατηριο στην ΒΡ ακριβως διπλα το υγραεριο ειχε €0.66 λεπτα...ο τυπος βεβαια μου ειπε οτι η τιμη του αρχιζει απο το €0.59 σε αλλα πρατηρια....
το κοστος ειναι αναλογο και του αυτοκινητου αλλα και του ειδους του ρεζερβουαρ που βαζεις....το στρογγυλο ρεζερβουαρ που μπαινει στον χωρο της ρεζερβας ειναι πιο ακριβο...
η ολη εγκατασταση παιρνει 2 μερες περιπου....
μετα απο 2 αρχικα γεμισματα απο υγραεριο το ξαναπας και σου κανει ρυθμισεις για optimum performance....
μου ειπε οτι η καταναλωση παραμενει ιδια με την υπαρχουσα ως προς τα λ/100κμ, και στα πολλα κυβικα (>4000κ.εκ) μπορεις να δεις ακομα και 1λ/100κμ περισσοτερο....
μου εδειξε ακριβως πως γινεται η εγκατασταση...δεν τρυπαει ή ξηλωνει τιποτα απο το αυτοκινητο...ολα μπαινουν απο πανω και ειναι εντελως ξεχωριστο "κυκλωμα"....
το αυτοκινητο παιρνει παντα μπροστα με την βενζινη και με το που ζεσταθει, γυρναει αυτοματα στο υγραεριο ...αν δεν υπαρχει υγραεριο στο ρεζερβουαρ, ξαναγυρναει μονο του στην βενζινη χωρις ο οδηγος να καταλαβει τιποτα.....ανα πασα ωρα και στιγμη μπορεις να αλλαξεις απο υγραεριο σε βενζινη και αντιστροφα......απο μονο του ειναι ρυθμισμενο να καει υγραεριο παντα και να γυρναει σε βενζινη εφοσον αδειασει το ρεζερβουαρ υγραεριου....
του ειπα οτι ενδιαφερομασε 2-3 ατομα αλλα δεν εδειξε να πολυ-συγκινητε μιας και από οτι μου ειπε εχει παρα πολυ δουλεια και τρεχει...εγω επεμενα βεβαια οτι η δυναμη του διαδικτυο ειναι μεγαλη διαφημιση και για αυτον....οποτε αν καποιος παει μπορει να πει οτι τον εμαθε και μεσα απο το Brat ή το off-road που το συζηταμε.....θα βοηθησει τον επομενο !..οση ωρα τον περιμενα να ερθει, στο βενζιναδικο διπλα σταμτησαν πανω απο 10 αυτοκινητα και εβαλαν υγραεριο ( απο απλα επιβατικα μεχρι και φορτηγο !)
μου ειπε οτι εχει γινει πολυ της μοδας φετος...ακομα και σε απλα επιβατηγα !
εμενα προσωπικα θα μου βαλει το ρεζερβουαρ στον χωρο της ρεζερβας.....θα χωραει 70λιτρα υγραεριο....
αυτος επεμενε οτι η λυση στο πορτ-μπαγκαζ με τον "θερμοσιφωνα" ειναι καλυτερη μιας και βαζει τουλαχιστον 90λιτρα , αλλα του το απεκλεισα μιας και θα μου επιανε αρκετο χωρο πισω.....και θα μου αχρηστευε το μισο χωρο αμα ηθελα να ριξω τις πλατες των πισω καθισματων !
του το αφησα το αυτοκινητο και θα το παρω την Παρασκευη το απογευμα...ετοιμο.........
με το που θα το παρω ΑΜΑ θελω το περναω ΚΤΕΟ ( εκτος αν περιμενω να ερθει η ωρα του που ειναι του χρονου !) , με τα χαρτια που θα μου δωσει αυτος και με το χαρτι απο το ΚΤΕΟ, παω και αλλαζω την αδεια κυκλοφοριας στο Υπουργειο να γραφει πανω - Βενζινη-Υγραεριο.....
αυτα..δεν μου ερχετε κατι αλλο στο μυαλο τωρα, και μου κολαει και το ιντερνετ απο το σπιτι και τα εχω παρει......περισσοτερα αυριο !
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό ilka71 » 19 Μαρ 2008, 23:33

1700 και πανω?τοτε γιατι στο site αυτο http://www.shellgas.gr/site.html?page=84&lang=gr
αν πατε εκει που λεει "οικονομια" απο το μενου αριστερα λεει 880 EURO για grand cherokee????μερικοι μου φαινεται κλεφτες χρεωνουν οτι γουσταρουνε μου φαινεται!!!
σε ποιον πηγες?σε αυτον στον ρεντη η στο χαλανδρι?
Άβαταρ μέλους
ilka71
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 13 Μαρ 2008, 20:59

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 20 Μαρ 2008, 09:51

gia grand cherokee δεν βρηκα πουθενα κατω απο €1500...
το ειχα δει και εχω οτι λεει €880 αλλα ειναι λαθος....
τετοιες τιμες παιζουν μονο σε κατι Αστρα-Λεον και τα σχετικα !
μαλιστα στο grand cherokee to V8 ( εμενα ειναι το V6) ειναι λιγο ακριβοτερα !

οπως ακριβοτερη ειναι και το ρεζερβουαρ τυπου ρεζερβας απο το ρεζερβουαρ-θερμοσιφωνας !

εγω πηγα τελικα στον
http://www.gpagas.com/

παρολο που σαν χωρος δεν μου γεμιζε το ματι πολυ, ειδα την δουλεια που εχει κανει σε διαφορα αυτοκινητα, και μου εκανε εντυπωση οτι καθισε να μου εξηγησει ακριβως το πως λειτουργει το ολο συστημα .....
εκει ειχε βαλει και ο φιλος μου στο Χ5.....
οποτε.....
θα περασω το απογευμα να δω τι παιζει , αλλα το αμαξι θα το παρω αυριο το απογευμα !
μου ειπε οτι αμα θελω να το παρω και σημερα το βραδυ αργα να κατσει να μου το φτιαξει, αλλα επειδη δεν βιαζομαι και παρα πολυ δεν ηθελα να τον πιεσω !
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό HP » 20 Μαρ 2008, 18:05

Καλορίζικο,

επειδή έπεσα, και είδα απο κοντά μια τοποθέτηση στην θεσσαλονικη που η βαλβίδα υγραερίου δίπλΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ χτυπάει συνεχόμενα ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ όταν λειτουργεί το αυτοκίνητο
σας λέω ότι
ΔΕΝ

είναι φυσιολογική η αυτή λειτουργεία.

Η φυσιολογική είναι να μην ακούγετε ΤΙΠΟΤΑ εφόσον οπλίσει με ένα κλάκ η βαλβίδα του ντεπόζιτου που είναι πίσω.

Αν έχετε θορύβους να πάτε στο δημόσιο κτεο να το βγάλουν άχρηστο, και να μην πληρώσετε γιατί είναι δυσλειτουργεία και θα καίει παραπάνω λίτρα απο ότι πρέπει του τέστειν 34λίτρα υγραερ. ανα 100χιλ.

κουφό αλλά έγινε.

¨Εχω απο τον ιούνιο υγρ. και είναι όλα καλά έως τέλεια με 10 με 12 ευρό ανα 100χιλ. κόστος καυσίμου σε 3,7 τσερόκυ του 2003.
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό HP » 20 Μαρ 2008, 18:06

Καλορίζικο,

επειδή έπεσα, και είδα απο κοντά μια τοποθέτηση στην θεσσαλονικη που η βαλβίδα υγραερίου δίπλΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ χτυπάει συνεχόμενα ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ όταν λειτουργεί το αυτοκίνητο
σας λέω ότι
ΔΕΝ

είναι φυσιολογική η αυτή λειτουργεία.

Η φυσιολογική είναι να μην ακούγετε ΤΙΠΟΤΑ εφόσον οπλίσει με ένα κλάκ η βαλβίδα του ντεπόζιτου που είναι πίσω.

Αν έχετε θορύβους να πάτε στο δημόσιο κτεο να το βγάλουν άχρηστο, και να μην πληρώσετε γιατί είναι δυσλειτουργεία και θα καίει παραπάνω λίτρα απο ότι πρέπει του τέστειν 34λίτρα υγραερ. ανα 100χιλ.

κουφό αλλά έγινε.

¨Εχω απο τον ιούνιο υγρ. και είναι όλα καλά έως τέλεια με 10 με 12 ευρό ανα 100χιλ. κόστος καυσίμου σε 3,7 τσερόκυ του 20003.
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό diamond » 20 Μαρ 2008, 22:22

Yannis
η δεξαμενή ρεζέρβας που λες μπαίνει ακριβώς στη θέση της ρεζέρβας και είναι 70 λίτρα (σωστά διάβασα?)
Να θεωρήσω ότι δεν θα έχει και μεγάλη διαφορά με την αντίστοιχη του cherokee '99
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 20 Μαρ 2008, 23:11

απ΄οτι πιστευω οχι....
μιλαμε βεβαια για το Grand cherokee...δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι ιδιο ? ?
κοιτα να δεις.....αυριο που θα το παρω το αμαξι, θα σας βγαλω μερικες φωτογραφιες και απο την εγκατασταση αλλα και απο την ρεζερβα....θα μετρησω μαλιστα και την διαμετρο της ρεζερβας για να εχετε μια ιδεα το ποσο περιπου ειναι ....και ειναι οντως 70λιτρων...
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες