Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υγραεριοκινηση σε Jeep !

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 22 Μαρ 2008, 16:32

ο δεικτης που εχει μπει μεσα στο αυτοκινητο με τα φωτακια....
τωρα που ειναι ολα πρασινα σημαινει οτι ειμαι φουλ υγραεριο...ειναι τα 4 πρασινα και το τελευταιο κοκκινο.....σημαινει οτι τελειωνει το υγραεριο...
το απο κατω φωτακι που ειναι μονο του εινα η ενδειξη με το τι δουλευεις ...οταν ειναι μονιμως πρασινο σημαινει υγραεριο....οταν αναβοσβηνει σημαινει βενζινη...
το B/G ειναι το κουμπακι που γινεται η εναλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο !!


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 22 Μαρ 2008, 16:33

τα μπεκακακια στους κυλινδρους του κινητηρα...
ειναι με κλιπ και μπαινουν - βγαινουν ευκολα και ανετα :
ειναι 6 γιατι το αμαξι ειναι V6....αμα ηταν V8 θα υπηρχαν 8 τετοια

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 22 Μαρ 2008, 16:35

ο εγκεφαλος του ολου συστηματος... !
απο εδω προγραματιζονται τα παντα :



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 22 Μαρ 2008, 16:36

εδω ειναι το συστημα που μετατρεπει το υγραεριο απο αερια μορφη σε υγρη .....
εχει μεσα εινα φιλτρακι που καθε 15000 θελει αλλαγη

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό ilka71 » 22 Μαρ 2008, 18:22

τι να πω....37 ευρω για 70 λιτρα ενω εγω δινω 78 ευρω για να το γεμισω.μια χαρα το γκαζι σιγουρα μονο το κοστος εγκαταστασης σκεφτομαι τιποτα αλλο!
Άβαταρ μέλους
ilka71
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 13 Μαρ 2008, 20:59

Δημοσίευσηαπό HP » 23 Μαρ 2008, 01:31

Να ζητήσεις άτοκες δόσεις, εδω κάνουν μέχρι 12 νομίζω.
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό kolpano » 23 Μαρ 2008, 15:29

Καλησπέρα,

το κακό με το cherokee 3.7 είναι ότι η δεξαμενή - "θερμοσίφωνο" μπαίνει στο πορτμπαγκαζ και όχι στη θέση της ρεζέρβας όπως στο grand και :

1. "Τρώει" χώρο
2. Ακόμα και αν διπλώσεις τα καθίσματα , το "θερμοσίφωνο" σου χαλάει τον επίπεδο χώρο

Έχει ρωτήσει κανείς για 3.7 το κόστος εγκατάστασης? Παλιότερα μου είχαν πεί ότι θα είναι "πανω-κάτω" στα 1500 ευρώ.

Επίσης στο 3.7 υποθέτω ότι και πάλι μπορείς να αφαιρέσεις το όλο σύστημα αν ο επόμενος αγοραστής δεν θέλει υγραέριο - άρα πάλι υποθέτω ότι δεν γίνονται τρύπες στο χώρο της δεξαμενής?

Ξέρει κάποιος περισσότερα? Αλλιώς θα τους τηλεφωνήσω και θα ενημερώσω το forum.

Kolpano.
Άβαταρ μέλους
kolpano
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 19 Σεπ 2007, 23:43

Δημοσίευσηαπό diamond » 23 Μαρ 2008, 22:50

για να περάσει τις σωληνώσεις του νέου ντεπόζιτου δεν τρυπάει τίποτα?
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 23 Μαρ 2008, 23:14

οπως ανεφερα και πιο πριν, το ολο συστημα απλως δενει πανω στην μηχανη του αυτοκινητου σας....
δεν τρυπανε, κοβουνε ή ραβουν τιποτα !!!!!
το μονο που μπορει να τρυπησουν ειναι το σημειο που θα βγαλουν την βαλβιδα του ανεφοδιασμου !!

ρε παιδια....πριν ρωταμε τα ιδια και τα ιδια....μπειτε σε ενα κοπο να διαβασετε αυτα που γραφω παραπανω.....και αν δε σας καλυπτω....τοτε ρωτηστε ....................


ειπα και παραπανω οτι το ολο συστημα ΑΜΑ ποτε αλλαξετε αυτοκινητο ειναι δυνατον να το βγαλετε και να το βαλετε στο καινουργιο.....
οποτε.....................ακομα και αμα ο αγοραστης του αμαξιου σας δεν το θελει ( που κατ ατην προσωπικη μου αποψη .....ΔΕΝ υπαρχει τετοια περιπτωση ( , το βγαζετε, και το βαζετε στο καινουργιο σας αυτοκινητο !!!)
Τελευταία επεξεργασία από yannis24 και 23 Μαρ 2008, 23:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 23 Μαρ 2008, 23:32

καποιες πρωτες εντυπωσεις απο τα πρωτα 100 κμ που εκανα :

Στην οδηγηση δεν καταλαβενεις απολυτως τιποτα ! ΔΕΝ υπαρχει καμια διαφορα ουτε στην αποκριση οτυ γκαζιου ουτε τιποτα !!
Η καταναλωση μου ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ TRIP COMPUTER του αυτοκινητου μου ηταν ακριβως στα επιπεδα που ηταν και πιο πριν !!

μετα απο 105κμ μου εσβησε το ενα απο τα 5 λαμπακια που μου δειχνουν την σταθμη του ρεζερβουαρ του υγραεριου !
Ο δεικτης της βενζινης ΔΕΝ εχει κουνηθει καθολου απο την θεση του !

Το αυτοκινητο οταν ειναι ζεστο ( ακομα και μετα απο μια ωρα σταματημενο ) γυρναει σχεδον αμεσως σε υγραεριο ΜΟΝΟ ΤΟΥ, και εφοσον οι στροφες του κινητηρα ανεβουν πανω απο 1200 !!
τι σημαινει αυτο :
Οτι με το που το βαζω μπροστα ( ξεκιναει ΠΑΝΤΑ με βενζινη) του πατουσα μια γκαζια ( και αμα ηταν ζεστο ), γυρναγε στο υγραεριο αμεσως !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό HP » 23 Μαρ 2008, 23:33

το κακό με το cherokee 3.7 είναι ότι η δεξαμενή - "θερμοσίφωνο" μπαίνει στο πορτμπαγκαζ και όχι στη θέση της ρεζέρβας όπως στο grand και :

1. "Τρώει" χώρο
2. Ακόμα και αν διπλώσεις τα καθίσματα , το "θερμοσίφωνο" σου χαλάει τον επίπεδο χώρο

Έχει ρωτήσει κανείς για 3.7 το κόστος εγκατάστασης? Παλιότερα μου είχαν πεί ότι θα είναι "πανω-κάτω" στα 1500 ευρώ.

Επίσης στο 3.7 υποθέτω ότι και πάλι μπορείς να αφαιρέσεις το όλο σύστημα αν ο επόμενος αγοραστής δεν θέλει υγραέριο - άρα πάλι υποθέτω ότι δεν γίνονται τρύπες στο χώρο της δεξαμενής?

Ξέρει κάποιος περισσότερα? Αλλιώς θα τους τηλεφωνήσω και θα ενημερώσω το forum.

Για κάθε μέρα ούτε που με νοιάζει, και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με ενοχλεί να χρησημοποιώ βενζίνη, για καλοκαίρι έχω μπαγκαζιέρα
και μην ξεχνάτε ότι δεν νοθεύουν το υγραέριο γιατί έχουν 40 τοις εκατό κέρδος :P :P :P :P :P :P
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 24 Μαρ 2008, 09:51

κατι αλλο που πρεπει να αναφερω εδω ειναι οτι το κοστος του ρεζερβουαρ του κυκλικου ειναι μεγαλυτερο απο το ρεζερβουαρ- θερμοσιφωνα...
οποτε οταν ζητατε προσφορες να διευκρινιζετε τι ακριβως θελετε γιατι μπορει να σας λεει €1500 με το ρεζερβουαρ-θερμοσιφωνα ΑΛΛΑ το κοστος με το αλλο ρεζερβουαρ θα ειναι €1700 !! ( οι τιμες ειναι για παραδειγμα !!)
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό diamond » 24 Μαρ 2008, 10:14

yannis24 έγραψε:οπως ανεφερα και πιο πριν, το ολο συστημα απλως δενει πανω στην μηχανη του αυτοκινητου σας....
δεν τρυπανε, κοβουνε ή ραβουν τιποτα !!!!!
το μονο που μπορει να τρυπησουν ειναι το σημειο που θα βγαλουν την βαλβιδα του ανεφοδιασμου !!

ρε παιδια....πριν ρωταμε τα ιδια και τα ιδια....μπειτε σε ενα κοπο να διαβασετε αυτα που γραφω παραπανω.....και αν δε σας καλυπτω....τοτε ρωτηστε ....................


ειπα και παραπανω οτι το ολο συστημα ΑΜΑ ποτε αλλαξετε αυτοκινητο ειναι δυνατον να το βγαλετε και να το βαλετε στο καινουργιο.....
οποτε.....................ακομα και αμα ο αγοραστης του αμαξιου σας δεν το θελει ( που κατ ατην προσωπικη μου αποψη .....ΔΕΝ υπαρχει τετοια περιπτωση ( , το βγαζετε, και το βαζετε στο καινουργιο σας αυτοκινητο !!!)


Διαβάζω με πολύ προσοχή τα όσα γράφεις γιατί με ενδιαφέρει το θέμα απλά δεν μπορώ να εξηγήσω πως τοποθετεί ένα καινούργιο ντεπόζιτο στο χώρο αποσκευών και χωρίς τρύπημα φτάνει στον κινητήρα. Σίγουρα θα ρωτήσω και εκεί αλλά μιας και το έφτιαξες αν μπορείς μου δίνεις μια εξήγηση.

Παρεπιπτώντος μυρωδιές έχεις?
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 24 Μαρ 2008, 10:31

λοιπον ...
Μυρωδιες ΔΕΝ εχω καμια....στην αρχη μαλιστα, ειχα κλεισει τα παραθυρα τελειως, και σκοπιμα προσπαθουσα να μυρισω κατι ....δεν υπαρχει καμια μα καμια μυρωδια......

Για την αλλη σου ερωτηση ....

το ντεποζιτο οπως μπορεις να δεις και στην πρωτη φωτογραφια που εβαλα εγω, υπαρχει στον χωρο που ηταν η ρεζερβα μου !
απο εκει εχει γινει μια πολυ μικρη τρυπουλα στο αυτοκινητο ( ναι οντως, τρυπαει εδω !!! ) και βγαινει προς τα εξω ( στο δικο μου ειναι ακριβως απο κατω - αριστερα ) το σημειο του ανεφοδιασμου ....απο αυτο δεν σας εχω βαλει φωτογραφια...υποσχομαι να βαλω μια συντομα.....

απο την ιδια τρυπουλα βγαινει και το σωληνακι που φερνει το υγραεριο στον κινητηρα μπροστα.....τα παιδια εκει το πηγαινουν παραλληλα με το σωληνακι της βενζινης και το φερνουν μπροστα στον κινητηρα !
Απο τον χωρο της καμπινας δεν περναει τιποτα απολυτως.....Εκτος απο το ρεζερβουαρ του υγραεριου, ολα τα αλλα ειναι εκτος καμπινας !
Τελευταία επεξεργασία από yannis24 και 24 Μαρ 2008, 11:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό diamond » 24 Μαρ 2008, 11:00

καλύφθηκα.
ευχαριστώ
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες