Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υγραεριοκινηση σε Jeep !

Δημοσίευσηαπό whitesnakexj » 29 Μαρ 2008, 12:17

Αν ειναι ετσι φιλε μου το προβλημα για μενα ειναι και στο βαλε και στο βγαλε..
Στην τοποθετηση αραγε των μπεκ, εβγαλαν εξω την εισαγωγη για την αποφυγη των γρεζιων απο αυτην?Μαλλον οχι γιατι στα Ι6 ειναι μαζι με την εξαγωγη..Οι βιδες εκει ειναι λιγουλακι ευαισθητες :? Η φλαντζα που πρεπει ν αλλαχθει δεν ειναι κοστος (15-20ε).
Που καταληγουν αυτα τα γρεζια αλουμινιου? :(
Τωρα μετα το (βγαλε)αν αποφασισω να το δωσω το σκηνικο μας εχει και υπερ και κατα (αναλογως τον αγοραστη)..
Μακαρι να μην ειναι ετσι οπως τα λεω.Μπορει να τσεκαριστει απο τον Υ24 γιατι απο τις αναγνωσεις που εχει το θεμα φαινεται οτι ενδιαφερει
πολλους.
Άβαταρ μέλους
whitesnakexj
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 11:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό HP » 29 Μαρ 2008, 17:07

Στα 3,7 δεν τρυπάνε πουθενά τέτοια μέρη.
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 29 Μαρ 2008, 18:39

θα κοιταξω το δικο μου και θα σας πω.....
τωρα που θιχτηκε το θεμα ειμαι περιεργος πραγματικα !!
Τελευταία επεξεργασία από yannis24 και 29 Μαρ 2008, 19:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 29 Μαρ 2008, 19:14

ilka71 έγραψε:εμενα με 68 λιτρα στο grand μου 4700 μεσα στην αθηνα εκανα 530 χλμ.απο εντελως αδεια ρεζερβα και 78 λιτρα μου εβγαλε 560χλμ.αρκετα καλα νομιζω?δεν ξερω αναλογικα επειδη με το αεριο καιγονται πιο γρηγορα τα καυσιμα το κερδος απο την μετατροπη ειναι μικροτερο?επισης σκεφτομαι οι αετονυχηδες βενζιναδες μολις δουν οτι το αεριο γινεται της μοδας θα αυξησουν την τιμη στο 90 % της αμολυβδης οποτε μειωνεται το κερδος μας και αυξανεται η περιοδος αποσβεσης...


α. Αν κάνεις με 68 λίτρα 530 χλμ. έχεις μέση κατανάλωση 12,8Lt/100km
β. Αν κάνεις με 78 λίτρα 560χλμ. έχεις μέση κατανάλωση 13,9Lt/100km

Σε άλλο πόστ είχες πει ότι έχεις μέση κατανάλωση 15,4Lt/100km μέσα στην Αθήνα...

Η σωστή μέτρηση γίνεται με έναν απλό τρόπο. Γεμίζεις, μηδενίζεις τον μετρητή, κάνεις τα χλμ. που κάνεις και ξαναγεμίζεις. κάνεις Λίτρα ( αυτά που έβαλες την δεύτερη φορά) Χ 100 / χλμ. (αυτά που έκανες). Μόνο αυτός ο τρόπος υπάρχει.
Κάνε αν θες τον κόπο να το κάνεις σωστά διαφορετικά δεν έχει νόημα...

Και όταν λέμε μέσα στην Αθήνα δεν λέμε πάνω κάτω την Συγγρού στις 3.00 πμ με 100χλμ/ώρα.... λέμε συνθήκες καθημερινές με φανάρια , σταμάτα - ξεκίνα κλπ.
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 29 Μαρ 2008, 23:03

whitesnakexj έγραψε:Αν ειναι ετσι φιλε μου το προβλημα για μενα ειναι και στο βαλε και στο βγαλε..
Στην τοποθετηση αραγε των μπεκ, εβγαλαν εξω την εισαγωγη για την αποφυγη των γρεζιων απο αυτην?Μαλλον οχι γιατι στα Ι6 ειναι μαζι με την εξαγωγη..Οι βιδες εκει ειναι λιγουλακι ευαισθητες :? Η φλαντζα που πρεπει ν αλλαχθει δεν ειναι κοστος (15-20ε).
Που καταληγουν αυτα τα γρεζια αλουμινιου? :(
Τωρα μετα το (βγαλε)αν αποφασισω να το δωσω το σκηνικο μας εχει και υπερ και κατα (αναλογως τον αγοραστη)..
Μακαρι να μην ειναι ετσι οπως τα λεω.Μπορει να τσεκαριστει απο τον Υ24 γιατι απο τις αναγνωσεις που εχει το θεμα φαινεται οτι ενδιαφερει
πολλους.


Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο σήμερα το μεσημέρι παρέλαβα το αυτ/τό μου από το συνεργείο εγκατάστασης υγραερίου και μου διευκρίνησαν ότι όντως τρυπάνε την εισαγωγή για τα μπεκ υγραερίου αν το βγάλεις κάποτε ...τάπες.
Οσο για τα γρέζια ποιός μηχανικός θα ισχυριστεί ότι δεν κατέληξαν στους κυλίνδρους εκτός αν εισαι πάντα παρών σ'όλη τη διαδικασία της εγκατάστασης.
Πάντως τα μειονεκτήματα έως τώρα είναι εκτός από την αισθητή μείωση του χώρου αποσκευών που μου ήταν ήδη γνωστό (λόγω φιάλης), είναι και η αίσθηση ότι έχεις πάντα ...δύο άτομα στις διαδρομές σου (βάρος φιάλης + 90 λιτ. υγραέριο).
Για τα θετικά της κατανάλωσης θα κάνω τις μετρήσεις μου (όπως γράφει και ο Vaggelis) και πιστεύω μετά το τρίτο γέμισμα θα έχω κάποια εικόνα.
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 30 Μαρ 2008, 00:59

Αντε καλοριζικος και εσυ φιλε gus-60...
απ΄οτι διαβασα εβαλες τελικα την 90λιτρη μπουκαλα ε?
τωρα για το βαρος που λες, μου φαινεται περιεργο το οτι αντιλαμβανεσαι το βαρος...
εγω προσωπικα , ειτε το εχω ειτε οχι δεν καταλαβαινω τιποτα !!
για την καταναλωση που λες, δεν νομιζω οτι θα δεις διαφορα...οπως ειχα πει και πιο πανω η καταναλωση ειναι περιπου η ιδια.....οσο εκαιγες με βενζινη τοσο θα καις και με το υγραεριο....στην αρχη θα δεις καπως αυξημενη την καταναλωση σου......αλλα θα φτιαξει ....
περιμενουμε εντυπωσεις.....και καμια φωτογραφια απο την εγκατασταση σου αμα μπορεις !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 30 Μαρ 2008, 08:30

Φίλε Γιάννη

Το βάρος της φιάλης στο αυτ/τό σου, νομίζω ότι είναι αμελητέο έχοντας ένα κινητήρα 4,0 λιτ.
Οσον αφορά το δικό μου αυτ/το (2400 c.c.) ήδη χωρίς την έγκατάσταση του υγραερίου ήταν λίγο μουλάρι... και με την εμπειρία των 5 ετών σ'αυτό το αυτ/το κάθε γραμμάριο βάρους επί πλέον κάνει αισθητή την απώλεια ισχύος.
Τώρα για την εγκατάσταση πρέπει να πώ ότι τρύπησαν το κάτω μέρος του χώρου αποσκευών για να περάσουν τα σωληνάκια παροχής υγραερίου προς τον κινητήρα καθώς και το ταμπλώ για την τοποθέτηση του display της κατανάλωσης και ένδειξης βενζίνη - υγραέριο.
Ολα τα εξαρτήματα που χρησιμοποίησαν είναι Ιταλικά εκτός φιάλης που είναι πολωνέζικη.
Παρατήρησα ότι η τοποθέτηση έγινε με προσοχή και με τάξη, κάθε εξάρτημα στερεωμένο σε σημεία που δεν εμποδίζουν καποιο άλλο εξάρτημα της μηχανής , τα σωληνάκια και τα καλώδια στερεωμένα και μαζεμένα με τάξη.
Αυτά προς το παρόν ΕΙΔΟΜΕΝ!!!!!
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό kolpano » 30 Μαρ 2008, 13:44

Καλησπέρα Gus-60,

το στόμιο για το γέμισμα της μπουκάλας υγραερίου που ακριβώς βρίσκεται στο KJ ?

Μήπως μπορείς να ανεβάσεις καμιά photo?

Πέρα από το 90 litro θερμοσίφωνο , υποθέτω ότι θα υπάρχουν και μικρότερες χωρητικότητες...

Tέλος αυτό που αναφέρθηκε με τη πιθανότητα "γρεζιών" από το τρύπημα της εισαγωγής δεν μου ακούγεται καθόλου καλό - και δε νομίζω να κάθονται να λύνουν την πολλαπλή εισαγωγής...

Ευχαριστώ,

Kolpano
Άβαταρ μέλους
kolpano
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 19 Σεπ 2007, 23:43

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 30 Μαρ 2008, 20:09

kolpano έγραψε:Καλησπέρα Gus-60,

το στόμιο για το γέμισμα της μπουκάλας υγραερίου που ακριβώς βρίσκεται στο KJ ?

Μήπως μπορείς να ανεβάσεις καμιά photo?

Πέρα από το 90 litro θερμοσίφωνο , υποθέτω ότι θα υπάρχουν και μικρότερες χωρητικότητες...

Tέλος αυτό που αναφέρθηκε με τη πιθανότητα "γρεζιών" από το τρύπημα της εισαγωγής δεν μου ακούγεται καθόλου καλό - και δε νομίζω να κάθονται να λύνουν την πολλαπλή εισαγωγής...

Ευχαριστώ,

Kolpano


Φίλε Kolpano

Το στόμιο για το γέμισμα της φιάλης συνήθως για να μη τρυπήσουν λαμαρίνα, τρυπάνε στο κάτω μέρος του πλαστικού προφυλακτήρα (πλευρικά) και μπαίνει μία τάπα καλαίσθητη θα έλεγα!!!
Photos θα προσπαθήσω να ανεβάσω σύντομα.

Φιάλες υπάρχουν με διάφορες χωρητικότητες. Εγώ αποφάσισα να βάλω την μεγάλη φιάλη γιατί έτσι κι αλλιώς η διάμετρος των κυλιδρικών φιαλών είναι ίδια ή με μικρές διαφορές . Ετσι λοιπόν η διαφορά στην χωρητικότητα είναι θέμα μήκους .
Τοποθετώντας στο αυτ/τό μου μια μικρότερη φιάλη θα κέρδιζα 5-10 εκατοστά εκατέρωθεν της φιάλης όπου πιστεύω δεν μου προσέφερε κάποιο extra χώρο (ήδη με την standard διάμετρο της φιάλης χάνεις το μισό πορτ - μπαγκάζ στο KJ).
Γι' αυτό λοιπόν προτίμησα περισσότερα λίτρα για περισσότερη αυτονομία.

Οσο για το θέμα των γρεζιών αν το ήξερα νωρίτερα δηλ. πριν αναφερθεί σε προηγούμενο post, θα προσπαθούσα να ήμουν παρών στο τρύπημα της εισαγωγής.
Ελπίζω ο μάστορας να έχει κάποια ευαισθησία και να το έχει κάνει με ... ορθόδοξο τρόπο.
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό whitesnakexj » 31 Μαρ 2008, 11:26

Να μιλησουμε και λιγο για την αποδοση?
Τα μπεκ του υγραεριου δουλευουν στις ιδιες μοιρες με της βενζινης :nono: ή΄σκαμπιλιζει το καυσιμο?
Άβαταρ μέλους
whitesnakexj
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 11:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 31 Μαρ 2008, 12:08

whitesnakexj έγραψε:Να μιλησουμε και λιγο για την αποδοση?
Τα μπεκ του υγραεριου δουλευουν στις ιδιες μοιρες με της βενζινης :nono: ή΄σκαμπιλιζει το καυσιμο?


τεχνικως δεν ξερω να σου απαντησω....
Στην ανταποκριση ομως το γκαζιου και γενικα σε επιδοσεις δεν εχω δει καμια διαφορα.....
η αληθεια ειναι οτι γενικα ο τροπος οδηγησης μου ειναι πολυ ηρεμος και νωχελικος, οποτε οι οποιοες διαφορες μπορει να υπαρξουν δεν θα μου ηταν και αμεσα ευδιακριτες....
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό whitesnakexj » 31 Μαρ 2008, 13:46

Στο 4.0l δεν την πολυακους την διαφορα.
Στο 2.4 την ακους στερεοφωνικα...
Άβαταρ μέλους
whitesnakexj
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 11:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό gus-60 » 31 Μαρ 2008, 21:36

whitesnakexj έγραψε:Στο 4.0l δεν την πολυακους την διαφορα.
Στο 2.4 την ακους στερεοφωνικα...


Δεν συμφωνώ στο 2,4 λιτ. δεν παρατήρησα καμμία διαφορά στα 100 χλμ. που έχω κάνει πάντα σε επαρχιακούς δρόμους και αττική οδό.
Άβαταρ μέλους
gus-60
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Φεβ 2007, 01:30
Τοποθεσία: αττική

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 01 Απρ 2008, 09:22

Καλημερα στην παρεα ....

Φιλε gus-60 δεν μας εβαλες καμια φωτογραφια να δουμε την δουλεια που εχει γινει στο αυτοκινητο σου...για κανε ενα κοπο σε παρακαλουμε....
λοιπον.....
στα δικα μου.....αυριο το απογευμα θα το παω μαλλον να το βαλει στον εγκεφαλο και να μου κανει μερικες ρυθμισεις...
απο καταναλωση οπως σας ειπα το πρωτο γεμισμα με αδειασμα ολοκληρου του ρεζερβουαρ μου εβγαλε 365 κμ....( το πρωτο λαμπακι ειχε σβησει στα 95κμ περιπου !)
τωρα με το δευτερο, στα 120κμ μου εσβησε το 1ο λαμπακι απο τον δεικτη που εχω μεσα στο αυτοκινητο οποτε λογικα η αυτονομια του σε αυτο το γεμισμα θα ανεβει πανω απο τα 420+....
μου ειχε πει και ο τεχνικος που μου το εβαλε οτι μετα το 2ο και 3ο γεμισμα θα αρχισω να βλεπω διαφορες στην καταναλωση, μιας και θελει λιγο χρονο ( + το οτι θα το ξαναπρογραμματισει στον εγκεφαλο !) πραγμα το οποιο γινεται !
νομιζω οτι θα κυμανθει μεταξυ 400-450κμ οποτε λογικα θα ειμαι ευχαριστημενος !
:wink: :wink: :wink: :wink:

αυριο που θα παω Κορινθο και θα γυρισω θα ξαναφουλαρω και θα παω να το δει....
οποτε περισσοτερα αυριο !
:) :) :)

μεχρι στιγμης παντως ....ολα πανε καλα.......και ειναι μεγαλο πραγμα ρε γαμωτο να βλεπεις τον δεικτη της βενζινης σου να παραμενει στο ιδιο σημειο σχεδον 2 εβδοαμαδες τωρα !! σε ανεβαζει ψυχολογικα .....αφου σκεφτομαι να το γυριζω καιλιγο σε βενζινη...ετσι.......για το γαμωτο......γιατι δεν γινεται να εχεις Grand Cherokee και να μην καις βενζινη.....ειναι σαν τον αερα που αναπνεεις !!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΧΑ!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό HP » 01 Απρ 2008, 15:43

Μέχρι στιγμης παντως ....ολα πανε καλα.......και ειναι μεγαλο πραγμα ρε γαμωτο να βλεπεις τον δεικτη της βενζινης σου να παραμενει στο ιδιο σημειο σχεδον 10 μήνες τωρα με δυο γέμισματα !! σε ανεβαζει ψυχολογικα .....αφου σκεφτομαι να το γυριζω και λιγο σε βενζινη...ετσι.......για το γαμωτο......γιατι δεν γινεται να εχεις Cherokee 3,7 και να μην καις βενζινη.....ειναι σαν τον αερα που αναπνεεις !!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΧΑ!!!!!

Με κάλυψες πλήρως!!!!!!!!!!!
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες