Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υγραεριοκινηση σε Jeep !

Re: Τιμές Πρατηρίων Υγραερίου

Δημοσίευσηαπό ringo » 05 Οκτ 2010, 22:20

kiriakos έγραψε:Έχω ψάξει αρκετά τελευταία και έχω καταλήξει σε 2 περιπτώσεις νομίζω, αλλα γενικά τα ψάχνω πολύ τα πράγματα!
Μέχρι και απο Βουλγαρία εψαξα αν συμφέρει.....
Ευχαριστώ εκ των προτέρων





πολλοι από εμάς πήγανε εδώ:http://www.ygraeriostinkinisi.gr/ και μεχρι τώρα δεν ειχα πρόβλημα εγώ βέβαια το έβαλα πριν 1.5 μήνα (crv '04) άλλοι όμως σε αυτό το forum το έχουν βάλει σε άλλα αυτ/τα εδώ και καιρό. Aυτό δεν σημαίνει ότι δεν ύπάρχουν άλλοι το ίδιο καλοί ή οικονομικοί.
Δική μου γνώμη να αποφύγεις για το crv σου το σύστημα 5ης γενιάς, και εγώ το έχω ψάξει αρκετά πριν κάνω την τοποθέτηση, και όχι βέβαια από ερασιτέχνες.
να το βάλεις σε μαστορες που ασχολούνται χρονια επαγγελματικά μόνο με αυτο, και μάλιστα με το σύστημα 4ης γενιάς αέριου ψεκασμού που ειναι χρόνια στην αγορά και δοκιμασμένο.
Άβαταρ μέλους
ringo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Αύγ 2008, 16:04
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό ilka71 » 15 Οκτ 2010, 10:48

παιδια 2 ερωτησεις
1--ποια η διαφορα μεταξυ 4ης και 5ης γενεας
2--επειδη ο ξαδελφος μου εχει αρχισει και το ψαχνει του λενε οτι υπαρχει ενα "φτηνο"(περιπου 1500-1600 γιουρο) συστημα με εγκεφαλο ΚΑΙ 2 πνευμονες και ενα ακριβο ΜΟΝΟ με εγκεφαλο(περιπου 2200-2300 γιουρο).ποιο ειναι το καλυτερο γιατι μπερδευτηκαμε? υποψιν μιλαμε για το grand cherokee 4.7 του 2000 μοντελο
Άβαταρ μέλους
ilka71
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 13 Μαρ 2008, 20:59

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 15 Οκτ 2010, 11:08

εγω στο δικο μου τοπ Grand παντως εχω με πνευμονα, το "φθηνο" οπως το λες και εσυ, και λειτουργει μια χαρα εδω και 3 χρονια σχεδον !!
το θεμα εινα να βρει ο ξαδελφος σου ανθρωπους με το ιδιο αυτοκινητο, που εχουν βαλει πανω το συστημα και να του πουνε εντυπωσεις !!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό z1000 » 20 Οκτ 2010, 17:08

Καλησπέρα παιδία είμαι νέο μέλος ,και διάβασα και τις 32 σελίδες σήμερα για να δω αν έχει κάνεις το παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Είμαι κάτοχος ενός jeep Cherokee 3.7 2008 το πρώτο τετράγωνο που κυκλοφόρησε το όποιο πρόσφατα το έκανα στον Ζιάκα υγραέριο 4ης γενιάς με μπουκάλα στην θέση τις ρεζέρβας.
Λοιπόν από επιδόσεις δεν είδα καμία διάφορα μπορώ να πω ότι χαμηλά είναι καλύτερο, από κατανάλωση καίω μονό βενζίνη στην προθέρμανση του κινητήρα, και εκεί βλέπω ότι με το υγραέριο δουλεύει πιο στρωτά με την βενζίνη κάνει ταλαντώσεις στο ρελαντί.
Το κυρίως πρόβλημα είναι το πορτοκαλί λαμπάκι που μου ανάβει μόνιμα.
Μετά από κάποια χλμ μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι τοθ κινητήρα ….
Είδα το manual και έλεγε αν ανάβει μόνιμα είναι μάλλον φτωχό το μίγμα..
Και κατόπιν έλεγε ότι θα σβήσει, αλλά αυτό δεν έσβησε ποτέ.
Διάβασα σε ένα άλλο φόρουμ ότι να πιέζω τον χιλιομέτρηση και να θέσω τον διακόπτη στο ον, μου έδειξε κάποιες ενδείξεις αλλά ήταν τις πυξίδας και τις θέσης που είμαι.
Το λαμπάκι μόνιμα αναμμένο.
Μου την έδωσε και έβγαλα τους πόλους της μπαταριάς.
Όλα καλά για ένα χρονικό διάστημα μετά άδειασε το γκάζι ενώ ο δείκτης έλεγε ότι είχα αλλά 2 λαμπάκια;;;;;;;; στα 365 χλμ.
Πηγαίνω στο Κορωπί έκπληκτος ότι έχει ακριβύνει το υγραέριο από 0.65 σε 0.70 τες πα το γεμίζω και τσουπ πάλι το λαμπάκι.
Διάβασα κάπου ότι να κάνω τον διακόπτη μέσα σε 5 δευτερόλεπτα on off k off on 5 φόρες. ΤΙΠΟΤΑ όμως.
Έβγαλα πάλι τους πόλους.
Τέλος χτες συμπλήρωσα γκάζι στο ίδιο βενζινάδικο shell πάλι τα ιδία το λαμπάκι.
Αύριο θα το πάω στον Ζιακα.
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανένας τέτοιο προβλήματα ήμουν πραγματικά υπόχρεος να μθ απαντήσει κάποιος
Άβαταρ μέλους
z1000
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010, 14:40

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 21 Οκτ 2010, 08:33

z1000 έγραψε:Αύριο θα το πάω στον Ζιακα.


το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να κανεις...
προφανως καποια ερυθμιση στον εγκεφαλο του υγραεριου θα θελει
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 24 Οκτ 2010, 10:51

Τι εγγύηση σου δίνει???
Πόσο σου κόστισε συνολικά στο εν λόγω συνεργείο?
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Re: Τιμές Πρατηρίων Υγραερίου

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 24 Οκτ 2010, 11:06

ringo έγραψε:
kiriakos έγραψε:Έχω ψάξει αρκετά τελευταία και έχω καταλήξει σε 2 περιπτώσεις νομίζω, αλλα γενικά τα ψάχνω πολύ τα πράγματα!
Μέχρι και απο Βουλγαρία εψαξα αν συμφέρει.....
Ευχαριστώ εκ των προτέρων





πολλοι από εμάς πήγανε εδώ:http://www.ygraeriostinkinisi.gr/ και μεχρι τώρα δεν ειχα πρόβλημα εγώ βέβαια το έβαλα πριν 1.5 μήνα (crv '04) άλλοι όμως σε αυτό το forum το έχουν βάλει σε άλλα αυτ/τα εδώ και καιρό. Aυτό δεν σημαίνει ότι δεν ύπάρχουν άλλοι το ίδιο καλοί ή οικονομικοί.
Δική μου γνώμη να αποφύγεις για το crv σου το σύστημα 5ης γενιάς, και εγώ το έχω ψάξει αρκετά πριν κάνω την τοποθέτηση, και όχι βέβαια από ερασιτέχνες.
να το βάλεις σε μαστορες που ασχολούνται χρονια επαγγελματικά μόνο με αυτο, και μάλιστα με το σύστημα 4ης γενιάς αέριου ψεκασμού που ειναι χρόνια στην αγορά και δοκιμασμένο.


CRV???
Τι εννοείς?
Wrangler 4,0L έχω
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 27 Οκτ 2010, 11:32

Λοιπόν μια πρώτη αποτίμηση μετα απο ~200Χλμ χρήσης.

Η εγκατάσταση έγινε στην EMMΕGas Θεσσαλονίκης (εχω 107000Χλμ σύνολο στο KJ 2004 3.7L). Η πληροφορηση/εξυπηρέτηση/τιμή με άφησαν αρκετά ικανοποιημένο.
Έκλεισα ραντεβού για 2 εβδομάδες μετα την πρώτη επικοινωνία. Σημαντικό!

Με την παράδοση πήρα εγγύηση, Service manual, τα απαραίτητα χαρτιά για το ΚΤΕΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ! μου είπαν ότι τα χαρτιά ισύουν για 7 εργάσιμες=10 μέρες απο την ημερομηνία που αναγράφουν γιατί έτσι κι αλλιώς κάθε μετατροπή πρέπει να δηλώνεται μέσα σε 10 μέρες στο ΚΤΕΟ.

Το ενδιαφέρον είναι ότι πλέον η αλλαγή της άδειας με κόστος 55€ γίνεται και στο ΚΤΕΟ της Express Service και μάλιστα χωρίς ραντεβού. Καλό γιατί οι άνθρωποι εκεί είναι ευγενικοί και ενημερωμένοι. Αποφεύγω τα δημόσια έτσι κι αλλιώς!

Μου είπαν να αλλάξω μπουζί γιατί είναι ταλαιπωρημένα και όντως καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια "αρρυθμία" ιδιαίτερα όταν καίω βενζίνη.
Θα τα αλλάξω σύντομα.

Το μίγμα θα ρυθμιστεί ξανά μετά απο 2000Χλμ και αφού σημειώσω πόσα γεμίσματα έκανα συν άλλες παρατηρήσεις.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το σύστημα απ'όσο μου είπε ο τεχνικός, είναι ρυθμισμένο να ρίχνει λίγο βενζίνη σε κάποια διαστήματα ώστε να υπάρχει λίπανση. Δεν ρώτησα πολλά σε αυτό αλλά μου φαίνεται λογικό αρκεί να μην χρειάζεται να κάψει πολύ βενζίνη!

Οι παρατηρήσεις μου λοιπόν:

- Η εταζέρα δεν κουμπώνει καλά δυστυχώς. Μπήκε μεν αλλά πρέπει να σκεφτώ μια πατέντα για να το σταθεροποιήσω.
- Ο χώρος που απομένει στο πορτμπαγκαζ λίγος. Περισσότερος απ'ότι φανταζόμουν πάντως
- Η δεξαμενή κανει κατι θορύβους κάποιες φορές σαν να έχω το σκυλί μου μέσα λαχανιασμένο. Μπορεί να οφείλεται σε εκτόνωση του LPG? Δεν ξέρω...
- Η κατανάλωση μετά το reset είναι αυξημένη στα 16+ Lt/100km αλλά δεν ξέρω κι αν αυτό είναι όντως ενδεικτικό. Απ΄όσο μου είπαν οχι.
- Φαίνεται ότι η καύση είναι πιο ομαλή με LPG
- Η απόδοση είναι γενικά ίδια. Εχω την αίσθηση ότι στα 140+ είναι λίγο πιο αργό στην απόκριση αλλά μπορώ να ζήσω μ'αυτό. Ασε που τα μπουζί μπορεί να κανουν τη ζημια.
Σε ανηφόρα με όπισθεν βέβαια για να βγώ απο παρκινγ, με αέριο και κρύα μηχανή λαχάνιασε. Δεν το ξανάκανε αλλά θα δούμε τι θα παιχτεί μετά τα 2000Χλμ με τη νεα ρύθμιση και την προσαρμογή του "εγκεφάλου".
- Μου ανέφεραν ότι καλό είναι για να γεμίζει σωστά η δεξαμενή να περιμένω να αδειάζει εντελώς το αέριο και μετά να γεμίζω. Τουλάχιστον για την αρχή θα το κάνω ώστε να πάρω σωστά στατιστικά μέχρι την επαναρύθμιση.
- Α! και η δουλειά στον κινητήρα πολύ καλή. Πλυμένη μηχανή και όλα τακτοποιημένα με ταμπελάκια!

Δεν μετάνιωσα. Ισα ίσα αισθάνομαι σαν να αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο αφού λόγω κόστους το είχα πρακτικά ακίνητο!
Μακάρι το δίκτυο τροφοδοσίας να επεκταθεί και η τιμή να μην πειραχθεί απο τους πολικάντιδές μας προς τα πάνω!

Αυτά! Ελπίζω να βοήθησα κάποιους.

Και μια ερώτηση.... Να βάλω μπουζί ιριδίου ή είναι too much?
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό cousto » 27 Οκτ 2010, 14:09

Απο την εμπειρια μου με το υγραεριο εδω και ενα χρονο (12.000χλμ).
Δεν εχω το τελευταιο συστημα αλλα νομιζω οτι ισως ειναι καλυτερα.
Μην τοποθετειτε τη συσκευη με γνωμονα το κοστος αλλα με το συνεργειο.
(μπορει η διαφορα να ειναι +100€, αλλα εχουν εμφανιστει πολλοι εγκαταστατες τον τελευταιο καιρο και δεν ξερω αν ολοι κανουν την ιδια δουλεια, αξιολογηστε λοιπον πρωτα τη δουλεια και μετα το κοστος).
Διαβαζω παραπανω για προβληματα και ρυθμισεις, εγω το εβαλα και δεν ξαναπηγα πουθενα... τυχαιο?
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό z1000 » 28 Οκτ 2010, 17:55

yannis24 έγραψε:
z1000 έγραψε:Αύριο θα το πάω στον Ζιακα.


το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να κανεις...
προφανως καποια ερυθμιση στον εγκεφαλο του υγραεριου θα θελει


ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΡΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑ ΑΝΑΨΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ....
Άβαταρ μέλους
z1000
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010, 14:40

Δημοσίευσηαπό z1000 » 28 Οκτ 2010, 17:57

cousto έγραψε:Απο την εμπειρια μου με το υγραεριο εδω και ενα χρονο (12.000χλμ).
Δεν εχω το τελευταιο συστημα αλλα νομιζω οτι ισως ειναι καλυτερα.
Μην τοποθετειτε τη συσκευη με γνωμονα το κοστος αλλα με το συνεργειο.
(μπορει η διαφορα να ειναι +100€, αλλα εχουν εμφανιστει πολλοι εγκαταστατες τον τελευταιο καιρο και δεν ξερω αν ολοι κανουν την ιδια δουλεια, αξιολογηστε λοιπον πρωτα τη δουλεια και μετα το κοστος).
Διαβαζω παραπανω για προβληματα και ρυθμισεις, εγω το εβαλα και δεν ξαναπηγα πουθενα... τυχαιο?

ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΛΙΓΑ ΦΡΑΓΚΑ 1600 ΣΤΟΝ ΖΙΑΚΑ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Άβαταρ μέλους
z1000
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010, 14:40

Δημοσίευσηαπό z1000 » 29 Οκτ 2010, 23:39

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ.......ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΠΑΓΩΓΗΣ?????
Η ΜΠΗΚΕ ΣΚΟΝΗ,Η ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΤΥΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΩ ΟΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ.
ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ ΚΑΙΕΙ,ΤΩΡΑ ΔΙΝΕΙ ΦΤΩΧΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ,ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ,ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΕΧΩ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ.
ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΝΗΜΕΡΩΣΩ,Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΣΤΑ 20ΛΙΤΡΑ /100ΧΛΜ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΗ Η ΒΑΛΒΙΔΑ.
Άβαταρ μέλους
z1000
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010, 14:40

Δημοσίευσηαπό z1000 » 29 Οκτ 2010, 23:43

kiriakos έγραψε:Τι εγγύηση σου δίνει???
Πόσο σου κόστισε συνολικά στο εν λόγω συνεργείο?

ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕ 1600ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ,ΤΕΛΟΣ ΚΤΕΟ ΤΟ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ,ΑΝ ΘΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ,Η ΤΟ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ,ΤΣΑΜΠΑ
Άβαταρ μέλους
z1000
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010, 14:40

Δημοσίευσηαπό johnfox » 30 Οκτ 2010, 07:23

Παράκληση ..... μήν γράφεις με ΚΕΦΑΛΑΙΑ , είναι σαν να "φωνάζεις"
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 30 Οκτ 2010, 08:23

z1000 έγραψε:
kiriakos έγραψε:Τι εγγύηση σου δίνει???
Πόσο σου κόστισε συνολικά στο εν λόγω συνεργείο?

ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕ 1600ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ,ΤΕΛΟΣ ΚΤΕΟ ΤΟ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ,ΑΝ ΘΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ,Η ΤΟ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ,ΤΣΑΜΠΑ



Καλή ξηγα αυτή....μπράβο του...
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες