Σελίδα 37 από 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2011, 09:22
από yannis24
ilka71 έγραψε:πριν μπουν αυτοι οι φοροι στην βενζινη αυτα τα 50 λεπτα,ποσο ηταν το γκαζι?εννοω επιβαρυνθηκε το γκαζι?οταν η βενζινη ειχε προ 5μηνου 1 ευρω ποσο ειχε το γκαζι?


οταν η βενζινη ειχε €1, τοτε το υγραεριο ειχε απο €0.43 μεχρι και €0.55 !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2011, 10:28
από ilka71
αρα δηλαδη βαλανε φορο και στο υγραεριο???γιατι νομιζα οτι μονο στην βενζινη ανεβασανε τον φορο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2011, 12:02
από yannis24
το υγραεριο σαν καυσιμο ειναι παραγωγο του πετρελαιου και της Βενζινης ...το λεγομενο LPG που εχουμε στα αυτοκινητα μας ειναι το Liquefied petroleum gas ...οποτε λογικο ειναι να επηρεαζεται απο την ανοδο ή την καθοδο της τιμης του πετρελαιου...και της βενζινης στην συνεχεια......
Παντως, τα τελευταια χρονια που το παρακολουθω, ειναι παντοτε στην μεση η τιμη του ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2011, 12:08
από ilka71
ναι αλλα η βενζινη αυξηθηκε πολυ λογω φορων οχι λογω ανοδου του πετρελαιου! αρα γιατι τους τελευταιους μηνες ακολουθησε αν οδος του αεριου αφου ΔΕΝ του βαλανε φορους?η μηπως βαλανε ?
κανονικα θα επρεπε η βενζινη να ειναι 1.55 και το αεριο να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ στα 0.50 οπως ειπες οτι ηταν!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2011, 12:15
από yannis24
εκανα προχτες και το σερβις στον πνευμονα....100.000 χιλιομετρα εκελισα με το υγραεριο και επρεπε να γινει σερβις.....στο συνολο ηταν στα €120....
αλλαχθηκαν και διαφορα σωληνακια, βισματακι....εγινε καλη δουλεια.....
αντε.....να τα 200.000ρισουμε !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2011, 08:47
από nikitasimt
Μερικες πληροφοριες για την τιμη του υγραεριου,
Βαση των συμφωνιων που εχει υπογραψει η Ελλαδα ο ειδικος φορος καταναλωσης στο υγραεριο εχει ηδη μπει ολος το 2010 και η βενζινη πρεπει μεχρι το τελος του 2011 να παρει ακομα περιπου 7%
Τα ελληνικα διυλιστηρια εχουν μια παραγωγη περιπου 600,000 τονους σε υγραεριο αποτελεσμα της διυλησης της βενζινης και το 2010 μπορεσαν να πουλησουν περιπου 280,000 τονους.
Τα υπολοιπα καηκαν στην υψικαμινο γιατι δεν εχουν δυνατοτητα αποθηκευσης
Αν λοιπον η τιμη του υγραεριου παραμεινει χαμηλα θα φτιαχτουν περισσοτερα αυτοκινητα, περισσοτερα βενζιναδικα θα πουλανε και θα αποθηκευουν αεριο οποτε και τα διυλυστηρια αντι να πετανε το αεριο θα εχουν κερδος απο την αυξηση της καταναλωσης και την δυνατοτητα να αποθηκευεται μεγαλυτερη ποσοτητα αεριου στα βενζιναδικα.
Μην ξεχνατε οτι βαση συμφωνιων που εχουμε υπογραψει πρεπει μεχρι το 2020 να εχουμε αντικαταστησει ενα μεγαλος μερος της καταναλωσης μας με πρασινα καυσιμα
Αρα και για το κρατος ειναι κινητρο να κρατησει χαμηλα την τιμη γιατι με αυτο τον τροπο κανει περιβαντολογικη πολιτικη ουσιαστικα χωρις κοστος γιατι οι φοροι που χανει απο την βενζινη πανε στους φορους που πληρωνουμε φτιαχνοντας το αυτοκινητο μας για να καταναλωνει αεριο και απο την αυξηση της καταναλωσης μιας και αν εχεις φτηνα καυσιμα θα κανεις περισσοτερα χλμ.
Και μην ξεχναμε οτι εκτος απο την οικονομια στην τσεπη κανουμε και καλο στο περιβαλλον.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2011, 12:18
από z1000
καλησπέρα άκουσα στον Σκαι στην Ποπη Τσαπανιδου ΟΤΙ θα βάλουν ΦΟΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ και ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ στο ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ και η ΤΙΜΗ του θα ΠΑΡΕΙ την ΑΝΟΔΟ εως και το πετρέλαιο κίνησης.
Μαλλον δεν τους νοιάζει αν το καινε στην υψικαμινο ΑΜΕΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ θελουν και φραγκα,στην Ελλασα ζουμε,σιγα μην τους νοιαζει το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
Τσαμπα το βάλαμε το συστημα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2011, 14:11
από HP
Συγνώμη το φυσικό αεριο τι σχέση έχει με το υγραέριο????, γιατι εχω ήδη χάσει τα μαλιά μου!!!!!!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2011, 18:45
από z1000
κρατα μαλλια σου διοτι αν ανεβει το φυσικο αεριο ΛΕΣ να ΜΕΙΝΕΙ το υργαεριο ετσι?καθως ανεβαινει παλι και ο ειδικος φορος στο πετρελαιο?
θα βαλουν φορους και θα ανεβει κρατα να τα δωσεισ σε αυτους τα μαλλια σου,που ειρωνευεσε κιολας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2011, 13:26
από spiros_kleidia
Σκέφτομαι την υγραεριοκίνηση σε cherokee 2004,αλλά δεν έχω καταλήξει υγρού ψεκασμού ή αέριου,το συνεργείο που θα το τοποθετήσει προσφέρει και τα δύο,μου προτίνει όμως για το συγκεκριμένο αμάξι αέριο ψεκασμό.Η γνώμη σας?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2011, 12:45
από ermis1975
Μηπως τελικά η λύση ειναι diesel? Ακούγεται για απελευθέρωση καισε Αττική! Απο εκεί και πέρα σε ΚΚ που η ρεζέρβα ειναι απο κάτω, ξέρει κανεις αν μπαίνει ντεπόζιτο απο κάτω! Γιατί αλλοιώς χάνεις τόσα πολλά λίτρα και ανάκλιση καθίσματος που είναι καλύτερο να αλλάξεις αμάξι!

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2012, 19:59
από ilka71
Υπαρχει συστημα υγραεριου που να καιει και ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ τωρα που θα διαδοθει πολυ και θα κοστιζει το μισο απο το υγραεριο??

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2012, 16:52
από antonn
Έχει κανένας εμπειρία από τον εγκαταστάτη Σταμάτη Μαρινέλη Λεωφόρο Αλίμου 113, Αργυρούπολη; Παλιά έβαζε και εξακολουθεί φυσικά, συστήματα κλιματισμού DIAVIA στα αυτοκίνητα. Πήγε γνωστός μου με BMW X5 3000 cc πενταετίας και είναι πολύ ευχαριστημένος. Θα πάει εντός τριημέρου και ο αδελφός του (που δουλεύουμε μαζί) με ένα NISSAN MICRA 1000cc δεκαετίας
Είναι φθηνός και μου λένε καλός.
Για το TOYOTA RAV4 MKII 2000 cc, έτος: 2003 μοντελο ΜΚΙΙ, που έχω μου λέει 900 ευρώ με λαδιέρα και ΚΤΕΟ. Ιδια τιμή για όλα τα τετρακύλινδρα. Σύστημα υγραερίου GASITALY, έχει πνεύμονα, λαδιέρα GLM, δεξαμενή TMS 60 λίτρα που θα βάζει 50 ή αν πειράξει τη βαλβίδα ασφαλείας θα βάζει 55-58 λίτρα. Ιταλικά όλα εκτός της δεξαμενής που είναι Τούρκικη
Την πολλαπλή εισαγωγής θα τη βγάλει να την τρυπήσει και θα του ζητήσω φωτογραφίες όταν την έχει εκτός.
Κάθε 10.000 χιλιόμετρα Service με αλλαγή φίλτρου 15 ευρώ, συμπλήρωμα λαδιού 25 ευρώ και φυσικά όχι εργατικά άλλα
πως σας φαίνεται;;;
Επίσης το περνά ο ίδιος ΚΤΕΟ και στο δίνει έτοιμο με τα χαρτιά περασμένο. Το κρατά μιάμιση μέρα.
Η δεξαμενή είναι θερμοσίφωνας και θα μπει κάθετα σε σχέση με τον πίσω άξονα και όσο γίνεται κοντά στον πίσω θόλο του συνοδηγού. Στο μήκος είναι ακριβώς του πορτμπαγκάζ μου στο πλάτος περίπου το ένα τρίτο και στο ύψος λίγο κάτω από το μισό σε σχέση με το καπάκι. Θα του πω να μου το στείλει να μου ντύσουν τη δεξαμενή με μοκέτα σαν του πορτ μπαγκάζ.
Του είπα να ψεκάζει συνεχώς εκτός από το λάδι και το υγραέριο και βενζίνα 5% αλλά μου είπε δεν γίνεται. Μου είπε ότι το ρυθμίζει να γυρίζει για λίγο σε βενζίνα μετά από 30 λεπτά συνεχούς λειτουργίας. Δεδομένου ότι οι βαλβίδες του RAV4 είναι ευαίσθητες στην υπερθέρμανση, να το πω να το κάνει κάθε 10 λεπτά;
ΥΓ Την ώρα που πήγα σήμερα πέρναγε υγραέριο σε ένα πανάκριβο range-rover 2 ετών

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2012, 22:28
από yannis24
Έχει βάλει ο κουμπάρος μου σε ένα golf 6 εστίας που έχει στον συγκεκριμένο, και δεν είχε μείνει και πολυ ευχαριστημένος...

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2012, 00:38
από antonn
Please πες μου λεπτομέρειες, θα είμαι υπόχρεος
Σε παρακολουθώ από χρόνια που αποφάσιζες να βάλεις υγραέριο και η γνώμη σου είναι ιδιαίτερα σημαντική