Σελίδα 38 από 38

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2012, 08:46
από yannis24
κοιτα να δεις, δεν μπορω να σου πω και να μιλησω και ασχημα για τον επαγγελματια...
Πηγε εκει το αυτοκινητο του γιατι πηρε την καλυτερη τιμη και ηταν κοντα στο σπιτι του....
οτυ το εφτιαξε μια χαρα....
το πηρε, και μετα τον επισκεπτοτανε για τους επομενους 2 μηνες περιπου τακτικα για να του διορθωσει διαφορα μικρο προβληματακια να σου πω την αληθεια, αλλα αρκετα σπαστικα για να σου σπανε τα νευρα...
ρεταρισματα, μεγαλη καταναλωση υγραεριου, δεν γεμιζε το ντεποζιτο καλα.....εφτασε στο σημειο τελικα και αλλαξανε και το ρεζερβουαρ υγραεριου με ενα καινουργιο, και τωρα απ΄οτι ξερω ειναι μια χαρα......απλα ταλαιπωρηθηκε λιγο με τα πηγαινε ελα, δες αυτο, κανει ετουτο κτλ.....
μπορει να ετυχε ....τι να πω.....
απλα, μην εχετε σαν μοναδικο κριτηριο την τιμη (οπως ο κουμπαρος μου)....για 100 ευρω πανω κατω μπορει να δεις μεγαλη διαφορα.....

εσυ, που εχεςι γνωστο ο οποιος το εχει παει και δεν εχει προβλημα, αυτον θα πρεπει να συμβουλευθεις και οχι πχ εμενα ή καποιον αλλο......αμα βρεις ακομα 2-3 φιλους που το εχουνε παει εκει....ακομα καλυτερα....
οτι και να κανεις παντως ειναι μια καλη κινηση !!

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2012, 09:28
από antonn
Να είσαι καλά σε ευχαριστώ. Έχεις βάλει λαδιέρα στο σύστημά σου; Γιατί λένε ότι τελικά η λαδιέρα δεν κάνει καλό πουθενά, απεναντίας μπορεί να βλάψει τον καταλύτη και λ
Επίσης καμία από τις μεγάλες εταιρίες που κατασκευάζει συστήματα υγραερίου δεν φτιάχνει λαδιέρα, τυχαίο;
Στην Ιταλία λέει ότι δεν βάζουν ποτέ και πουθενά λαδιέρα

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2012, 10:12
από antonn
GASIATALY: Λέω να το βάλω σε αυτόν που προανέφερα (χωρίς λαδιέρα φυσικά και πέφτει η τιμή 50 ευρώ, άρα 850) με ένα λεπτό βενζίνη για να ψύχονται οι βαλβίδες και πέντε ή δέκα λεπτά υγραέριο. Δυστυχώς δεν ρυθμίζεται με κύκλους βενζίνη:υγραερίου 1:8 όπως το πανάκριβο vialle (2500 euro στην ΤΟΥΟΤΑ Μαγκλάρας! 2250 Βρεττός).
Το ελάχιστο μεσοδιάστημα υγραερίου είναι 5 λεπτά και το ελάχιστο βενζίνης είναι ένα λεπτό.
Επίσης στις 4500 στροφές να μπαίνει η βενζίνη, είναι 165 χιλμ με 5η
Πως σας φαίνεται;
ΥΓ θα δω βέβαια και τι θα γίνει με το micra του συναδέλφου που θα φτιάξει μεθαύριο

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2012, 08:19
από yannis24
προσωπικα ουτε λαδιερα ειχα , ουτε καμια ρυθμιση με βενζινη....
το αυτοκινητο επαιρνε μπροστα με βενζινη, και μολις ζεσταινοταν γυρναγε σε υγραεριο.....(μετα απο 3 λεπτα το καλοκαιρι και 5 το χειμωνα)...
με το υγραεριο το αυτοκινητο εχει κανει μεχρι στιγμης 220.000κμ περιπου ( τα 60.000 τα εκανε ο αγοραστης του )....
εγω το δουλευα σχεδον στο 90% παντα υγραεριο...μονο αμα τελειωνε το υγραεριο δουλευε η βενζινη....

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2012, 18:23
από m.misk(j)is
antonn έγραψε:Please πες μου λεπτομέρειες, θα είμαι υπόχρεος
Σε παρακολουθώ από χρόνια που αποφάσιζες να βάλεις υγραέριο και η γνώμη σου είναι ιδιαίτερα σημαντική


Έχουν βάλει δύο γνωστοί μου.

Ο ένας σε toyota land cruiser, με δεξαμενή από κάτω,... και έμεινε κατευχαριστημένος.
(θα ήθελε μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά δεν ήθελε να χάσει χώρο από μέσα)

Ο άλλος με jeep kj 3.7 ο οποίος παιδεύτηκε αρκετά με πήγαινε, έλα.
Μέχρι να γίνει η σωστή τοποθέτηση του πήρε πάνω από δίμηνο.
(είχε πάρει σήμα- ρεύμα από λάθος καλώδιο)

Πιστεύω είναι βασικό να έχει ξαναβάλει σε ίδιο αμάξι
και να μην έχει παράπονα ο χρήστης.

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2012, 20:17
από antonn
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Μου λέει ότι έχει βάλει σε ίδιο αλλά δεν μου έδειξε φωτο. Όλοι οι εγκαταστάτες λένε ότι έχουν ξαναβάλει σε ίδιο αυτοκίνητο
Θα δω και την δουλειά του σε δεύτερο αυτοκίνητο συναδέλφου, αυτή τη φορά που θα βάλει

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2012, 08:20
από yannis24
antonn έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Μου λέει ότι έχει βάλει σε ίδιο αλλά δεν μου έδειξε φωτο. Όλοι οι εγκαταστάτες λένε ότι έχουν ξαναβάλει σε ίδιο αυτοκίνητο
Θα δω και την δουλειά του σε δεύτερο αυτοκίνητο συναδέλφου, αυτή τη φορά που θα βάλει



Παντως σημερα το πρωι που περασα (πριν 40 λεπτα περιπου), με το μηχανακι απ΄εξω οπως καθε μερα, ειχε ενα RAV εκει μπροστα με ανοικτο το καπω....
το κοιταζε, το εφτιαχνε δεν ξερω.......

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2012, 13:18
από antonn
Α καλό νέο! Αν το είχε εντός του μαγαζιού το έφτιαχνε.
Πάντως το δικό μου δεν ήταν. Αυτό που είδες ήταν δεύτερης γενιάς σαν το δικό μου; Αν και δεν έχουν διαφορές στον κινητήρα

Re: Υγραεριοκινηση σε Jeep !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2012, 19:53
από antonn
GREGORI έγραψε:Βρυξέλλες, 13.4.2011
COM(2011) 169 τελικό
2011/0092 (CNS)
C7-0105/11

Για τυχόν επίλυση απορίων,
ποσπάσματα προτάσεων κοινοτικής προσαρμογής από σελ 12,20,πίνακες σελ 38 ,παραθέτω συνημμένο και όλο το κείμενο


– Τροποποίηση του άρθρου 16, έτσι ώστε να καταργηθεί η δυνατότητα των κρατών µελών να
προβλέπουν µείωση ή απαλλαγή φόρου για τα βιοκαύσιµα έως το 2023 (βλ. άρθρο 1
σηµείο (14) της πρότασης). Μεσοπρόθεσµα, η διάταξη αυτή δεν θα είναι πλέον αναγκαία,
λόγω των αλλαγών που προτείνονται στους γενικούς κανόνες της ΟΕΦ, οι οποίες όντως
λαµβάνουν επαρκώς υπόψη τις ιδιαιτερότητες των καυσίµων τα οποία εν όλω ή εν µέρει
αποτελούνται από βιοµάζα ή των προϊόντων που κατασκευάζονται από βιοµάζα (βλ.
άρθρο 1 σηµείο (1) της πρότασης). Στην περίπτωση του υγραερίου (LPG) και του φυσικού
αερίου που χρησιµοποιούνται ως προωθητικά, δεν δικαιολογούνται πλέον τα προνόµια υπό
τη µορφή χαµηλότερων ελάχιστων επιπέδων της γενικής φορολογίας κατανάλωσης
ενέργειας ή της δυνατότητας φοροαπαλλαγής των εν λόγω ενεργειακών προϊόντων βάσει
του άρθρου 15 παράγραφος 1 περίπτωση (i), ιδίως αν ληφθεί υπόψη η ανάγκη αύξησης
του µεριδίου της αγοράς που καταλαµβάνουν οι ανανεώσιµες πηγές ενέργειας. Συνεπώς,
τα προνόµια αυτά πρέπει επίσης να καταργηθούν µέχρι το 2023 (βλ. άρθρο 1 σηµείο (13)
στοιχείο α) περίπτωση (i) της πρότασης.
10. Εναρµόνιση της οδηγίας 2003/96/ΕΚ µε την οδηγία 2008/118/ΕΚ του Συµβουλίου σχετικά
µε το γενικό καθεστώς των ειδικών φόρων κατανάλωσης και την κατάργηση της οδηγίας
92/12/ΕΟΚ
11
(βλ. άρθρο 1 σηµεία (11) στοιχείο α) περίπτωση (i), σηµεία (17) και (18) της
πρότασης, σχετικά µε τα άρθρα 14, 20 και 21 της ΟΕΦ)

(17) Τα κράτη µέλη µπορούν να περιλάβουν στα κοινωνικά µέτρα που λαµβάνουν,
απαλλαγές και µειώσεις υπέρ των νοικοκυριών και των φιλανθρωπικών οργανώσεων.
Η δυνατότητα εφαρµογής παρόµοιων απαλλαγών ή µειώσεων πρέπει, για λόγους ίσης
µεταχείρισης των ενεργειακών πηγών, να επεκταθεί σε όλα τα ενεργειακά προϊόντα
που χρησιµοποιούνται ως καύσιµα θέρµανσης και στην ηλεκτρική ενέργεια.
Προκειµένου να εξασφαλιστεί η περιορισµένη επίπτωσή τους στην εσωτερική αγορά,
παρόµοιες απαλλαγές και µειώσεις πρέπει να εφαρµόζονται µόνο σε µη
επαγγελµατικές δραστηριότητες.
(18) Στην περίπτωση του υγραερίου (LPG) και του φυσικού αερίου που χρησιµοποιούνται
ως προωθητικά, τα προνόµια υπό τη µορφή χαµηλότερων ελάχιστων επιπέδων γενικής
φορολογίας της κατανάλωσης ενέργειας ή η δυνατότητα φοροαπαλλαγής των εν λόγω
ενεργειακών προϊόντων, δεν δικαιολογούνται πλέον, ιδίως λαµβανοµένης υπόψη της
αναγκαίας αύξησης του µεριδίου της αγοράς που καταλαµβάνουν οι ανανεώσιµες
πηγές ενέργειας και κατά συνέπεια πρέπει µεσοπρόθεσµα να καταργηθούν
.


http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... &start=620
αναφέρεται στην οδηγία της ΕΟΚ για εξίσωση της φορολογίας όλων των ορυκτών καυσίμων μέχρι το 2023. Μάλιστα συγκεκριμένα για το lpg, αφού δεν ανήκει στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θα πρέπει να εξισωθεί ο φόρος του με την βενζινούλα.
Όμως διάβασα ότι επειδή είναι κλάσμα παραγωγής του αργού και έχουμε χαμηλή κατανάλωση στην Ελλάδα, το αδιάθετο υγραέριο καίγεται στις υψηκάμινους! Βέβαια αυτό συνέβαινε και τα παλιά χρόνια και δεν τους εμπόδιζε να έχουν απαγορευμένο το lpg!

Λέτε προκειμένου να λάβουν και άλλα χρήματα από φόρους μετά τις εκλογές, να αυξήσουν το lpg και να το κάνουν άντε 15 λεπτά πιο φθηνό; Οπότε με την αύξηση της κατανάλωσης 10-15%, να είσαι στα ίσια και το μόνο που θα σου μείνει είναι η φθορά από την εγκατάσταση και τη χρήση, τα έξοδα στον μετατροπέα και το επιπλέον βάρος;