Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Cherokee KK 2.8 entiposeis

Δημοσίευσηαπό obelix » 25 Μάιος 2008, 10:10

H goodyear το εχει σε διασταση 235/70/16 αν σε ενδιαφερει να βαλεις 16αρα ζαντα. (μεγαλυτερο προφιλ ιδιο υψος 29"). Αν ομως χωρα το 235/70/17 (η ζαντα σου το χωρα ανετα για το θολο δεν ξερω) τοτε καλυτερα γιατι θα κερδισεις και 0,5" σε υψος και μαλιστα στα διαφορικα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ BRAT ΠΕΛΟΠΟNΝΗΣΟΥ
ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
www.braters.gr
www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata

Δημοσίευσηαπό Phill » 26 Μάιος 2008, 12:18

Φοβάμαι πως πρέπει να φθείρεται στον θόλο. Μακάρι να μην... Θα πρέπει να το ρωτήσω. Πάντως ευχαριστώ για τις προτάσεις. 16αρες φοράνε οι πιο πολλοί. Τον χειμώνα με το καλό...
Άβαταρ μέλους
Phill
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 22:16
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό Phill » 19 Ιουν 2008, 11:11

Πήγα τριήμερο Αγ.Πνεύματος στο Πανταβρέχει ( Φαράγγι του Κρικελοποτάμου κοντά στο Καρπενήσι). Πηγαίνω πολλά χρόνια, αλλά φέτος πήγα πρώτη φορά με το Cherokee. Όλα καλά, πήγε άνετα στο χώμα και στις φυτευτές πέτρες, αλλά.... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ? ΟΕΕΟΟ?... Είναι δυνατόν να πουλάνε τέτοιο όχημα με 100% ασφάλτινα? Έλεος... Στο ποταμάκι δεν τόλμησα να περάσω φοβούμενος μην σκιστεί κανα λάστιχο και ψάχνομαι. Οπότε, πάω μάλλον για τα Pirelli Scorpio ATR ( σε 235/65/17), και προσπαθώ να μαζέψω τα 800€ που μου είπαν σε αντιπρόσωπο Pirelli στη Λάρισα. Αν κάποιος έχει υπόψιν κάποιο κατάστημα που τα έχει πιο φθηνά στη διάσταση αυτή, ας ενημερώσει.
Επίσης μία παράκληση σε όλους όσους πάνε τέτοιες εκδρομές σε παρθένα μέρη: Πάρτε μαζί και μία σακουλίτσα σκουπιδιών. Δεν είναι κόπος. Είναι αμαρτία να περπατάς ανάμεσα σε δένδρα και ποτάμια και να βλέπεις κάτω γόπες και κουτάκια μπύρα ( μην πω για χειρότερα). Είμαι σίγουρος ότι όλοι εσείς που είστε στο forum προσέχετε κάτι τέτοια πράγματα, οπότε η παράκληση απευθύνεται στους νέους που έρχονται μαζί σας ή σε αυτούς ακόμη που συναντάτε εκεί. Εμείς συναντήσαμε εκεί μία μεγάλη παρέα με τζιπάκια και κανείς δεν είχε μαζί του σακούλα για σκουπίδια. Ευτυχώς είχα μία δεύτερη και τους έδωσα εγώ.
Άβαταρ μέλους
Phill
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 22:16
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 19 Ιουν 2008, 16:11

700€ καλα ειναι? Μονο που ειναι Αθηνα!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό AMG » 20 Αύγ 2008, 20:00

Επιτέλους!!!
Ήρθε και το δικό μου!!!
Δεν άντεξα παίδες και το έστειλα το 2.4 με ανταλλαγή!
Αύριο θα πάρω πινακίδες και θα βγάλω καμμιά φώτο να ποστάρω!!!

JEEP CHEROKEE KK 2.8 CRD LIMITED
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Δημοσίευσηαπό Phill » 25 Αύγ 2008, 23:27

Καλορίζικο και καλό χώμα! Λαστιχάκι μόνο κοίτα να βάλεις κατάλληλο για τις διαδρομές σου. Εγώ τελικά έβαλα τα Pirelli Scorpion ATR. Προς το παρόν ευχαριστημένος. Κάτι άλλο που πρόσεξα ( ίσως να φταίει και το λάστιχο) είναι ότι σηκώθηκε λίγο η κατανάλωση, αλλά όχι τραγικά πράγματα ( κανα λίτρο το πολύ). Πιστεύω ότι σε σχέση με το 2.4 θα ...απολαύσεις την ροπή! Καλές διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
Phill
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 22:16
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Cherokee KK 2.8 entiposeis

Δημοσίευσηαπό pt » 20 Οκτ 2008, 09:52

Phill,

καλορίζικο και από μένα το Cherokee CRD. Ήθελα να σε ρωτήσω για το κιβώτιο ταχυτήτων: μαζί με αυτόματο, είναι και σειριακό/χειροκίνητο; Αν ναι, σε βολεύει ως χειροκίνητο; δουλεύει καλά;
Αν θες, πες δυό λόγια σχετικά.
Άβαταρ μέλους
pt
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 20 Οκτ 2008, 09:46

Cherokee KK 2.8 entiposeis

Δημοσίευσηαπό Phill » 20 Οκτ 2008, 15:43

Thanks pt,
Ναι, δουλεύει και σειριακά, όπως το έχεις στο Drive, το κουνάς αριστερά ή δεξιά για να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις αντιστοίχως ταχύτητα και ταυτόχρονα σου δείχνει στην οθόνη κάτω από το στροφόμετρο την ταχύτητα που έχεις εκείνη την στιγμή ( εκτός από την 5η που είναι overdrive). στην αρχή το δοκίμαζα μία αυτόματο και μία σειριακό. Μια χαρά δούλεψε και έτσι, αλλά είναι τόσο καλό το αυτόματο που δεν ξαναχρησιμοποίησα σειριακό... απλά το ξεχνάς! Βέβαια, δεν έχω εμπειρία από αυτόματα, το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ είναι, αλλά με έκανε να απορήσω για το λόγο που τόσο καιρό οδηγούσα χειροκίνητο! Ίσως να είναι ο συγκεκριμένος συνδυασμός ροπής και κιβωτίου που είναι τόσο καλός. Σειριακό θα το χρειαστείς όταν π.χ. κατεβαίνεις στροφιλίκια σε κανα βουνό και θέλεις να μην αλλάζεις ταχύτητα και να μην πατάς φρένο συνέχεια, οπότε βάζεις στο σειριακό μία 2α και φρενάρει με τον κινητήρα. Εγώ πάντως μόνο τότε το χρησιμοποίησα μετά τις πρώτες δοκιμές και άλλη μία φορά όταν είχα κοντές και δοκίμασα 1η σε άμμο ( αν και εκεί ακόμα πάλι μια χαρά την κάνει τη δουλειά το αυτόματο).
Υπόψην η έκδοση της βενζίνης φορά άλλο κιβώτιο, 4αρι το παλιό που δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια. Το diesel σου δίνει στο αυτόματο σχεδόν 47 κιλά ροπή, οπότε ...τις γεμίζει τις σχέσεις με το παραπάνω.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και πιστεύω ότι αυτός ο συνδυασμός είναι και ο πλέον κατάλληλος (diesel+ αυτόματο). Η άλλη μου επιλογή όταν έψαχνα για 4χ4 ήταν το LR2 πάλι το diesel (2.2) με αυτόματο-σειριακό. Οπότε αν μπορείς ( ελέω ...Αθήνας), τότε πάρε με κλειστά μάτια diesel+ αυτόματο.
p.s: Το "pt" είναι από το PT Cruiser?
Άβαταρ μέλους
Phill
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 22:16
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Cherokee KK 2.8 entiposeis

Δημοσίευσηαπό pt » 20 Οκτ 2008, 18:18

Phill,
thanks για το άμεσο reply. Το pt δεν είναι το cruiser, αλλά τα αρχικά μου (Πάνος Τ.).
Τι ακριβώς εννοείς, "εκτός από την 5η που είναι overdrive"? Δεν δουλεύει η 5η χειροκίνητα, ή δεν τη δείχνει στην οθόνη όταν την επιλέξεις?
BTW, το σκέφτομαι και εγώ σοβαρά το 2.8 και γι'αυτό το ψάχνω...
Άβαταρ μέλους
pt
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 20 Οκτ 2008, 09:46

Cherokee KK 2.8 entiposeis

Δημοσίευσηαπό Phill » 20 Οκτ 2008, 23:58

Δεν σου δείχνει την ένδειξη "5" στην οθόνη, μόνο 1,2,3,4 και μετά ξανά D.
Για το pt ρώτησα γιατί ήταν το προηγούμενο αυτοκίνητό μου που το λάτρεψα ( απλά καλό σε όλα σαν αμάξι, τίποτα σπουδαίο αλλά με τόνους στυλ).
Στο Cherokee πάω για 10.000 χλμ σε λίγο, μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. To μόνο παράπονό μου σαν 4χ4 είναι πως είναι αρκετά χαμηλό μπροστά, δεν θα ήταν άσχημα να είχε 2-3 ποντους ακόμα εκτός κι αν αυτό είχε επιπτώσεις στην άσφαλτο ( γι' αυτό δεν το σκέφτομαι για ψήλωμα, αφού άλλωστε μόνο καμιά Κυριακή αν το πάω χώμα). Βασικά πρέπει να το οδηγήσεις. Μπορεί να σε χαλάσει που είναι μεγάλο το τούνελ μετάδοσης, μπορεί να σε ενοχλήσει η φορτηγίσια αίσθηση, μπορεί, μπορεί... Όλα είναι θεωρητικά μέχρι να μπείς πίσω από το τιμόνι. Εγώ είχα κάνει test drive το LR2 και έλεγα " εδώ είμαστε" και μετά μπήκα στο Cherokee 2.8 αυτόματο με χίλιους δύο ενδοιασμούς και τελικά όλα όσα έλεγα ότι θα με ενοχλήσουν ( θόρυβος, φορτηγίσια αίσθηση, σκληρά πλαστικά) με έκαναν μετά από 2 λεπτά οδήγηση να αποφασίσω ότι αυτό ήθελα. Οπότε, γνώμες θα ακούσεις χίλιες, όλα πλέον τα αυτοκίνητα καλά είναι, πήγαινε και κλείσε test drive και πάρε κάτι που να γουστάρεις και να το βλέπεις όταν πάς να το οδηγήσεις.
Άβαταρ μέλους
Phill
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 22:16
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες