Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Patriot / Cherokee

Δημοσίευσηαπό diamond » 17 Ιουν 2008, 19:49

με βάση όλους αυτούς τους περιορισμούς πας για νεο cherokee diesel auto, αλλιως δεν ξέρω κάτι πισωκίνητο με επιλογές τετρακίνησης (μάλλον εννοείς και αργά) να μη στοιχίζει μια περιουσία και να πηγαίνει και παντού
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 17 Ιουν 2008, 20:24

Μόνο που το diesel έχει άλλους περιορισμούς ακόμα! Τυχεροί όσοι το έχουν. Τώρα θα μπορούσα να δηλώσω άλλη δ/ση κλπ αλλά...επικίνδυνο πολύ!
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό diamond » 17 Ιουν 2008, 20:47

αν κρίνω από την κυκλοφορία πολλάων diesel στην Αθήνα μάλλον δεν είναι και τόσο επικίνδυνο.
Αό την εμπειρία μου πάντως το βενζινοκίνητο cherokee δεν αξίζει σε σχέση με το diesel τόσο από επιδόσεις όσο και από κατανάλωση
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ZooL » 17 Ιουν 2008, 21:22

ermis1975 έγραψε:Προσανατολίζομαι σε 1 αυτοκίνητο που να έχει και χώρους και να κάνει και για ταξίδια, και να πηγαίνει και στο χιόνι και στο χώμα ... και γενικά να πάς όπου δε πάνε τα συμβατικά ΙΧ και να είναι και ασφαλές!...

ermis1975 έγραψε:Μήπως να πάω προς Wrangler?

ermis1975 έγραψε:...ένα 4χ4 τύπου "σκάλας" ήταν το όνειρό μου, προσπαθώ να το πραγματοποιήσω και να κάνω την όσο το δυνατό καλύτερη επιλογή.)..

ermis1975 έγραψε:Εκτός λοιπόν απο χιόνι και χωματόδρομους που συναντάω συχνά, δε θα βγάλω το αυτοκίνητο στα κατσάβραχα.

Μαζί με τον diamond κι εγώ, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που κολλάει το "4x4 τύπου σκάλας", σε σχέση με τις ανάγκες σου, όπως εσύ ο ίδιος τις περιγράφεις.

Θα μου πεις, το έχεις ήδη γράψει: "ήταν το όνειρο σου"...
Μιας λοιπόν και συζητάμε την περίπτωσή σου εδώ μέσα κάμποσο καιρό τώρα, χωρίς να με παρεξηγήσεις και εφόσον μου επιτρέπεις βεβαίως, θα ήθελα να ρωτήσω: γιατί???

Δηλαδή, σε ποια σημεία εντοπίζονται οι διαφορές που πιστεύεις πως θα διαπιστώσεις αποκτώντας ένα "4x4 τύπου σκάλας" (όπως το λες)?

Γιατί, έτσι όπως διαβάζω τα γραφόμενά σου, για πραγματική off-road χρήση δεν το θες (οι χωματόδρομοι δεν είναι off-road...)...
Θέμα εμφάνισης δεν τίθεται - αφού το σασί και "τύπου σκάλας" να είναι, έτσι κι αλλιώς δεν φαίνεται...
Κάτι άλλο ...δεν μπορώ να σκεφτώ.

Και για να το ρίξω και λίγο στην πλάκα, κι εγώ από μικρός ήθελα να οδηγήσω ...μπετονιέρα (λέμε τώρα) - δεν φαγώθηκα όμως και να την αγοράσω κιόλας, και μάλιστα μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς και μαζική κινητοποίηση του forum :D :D :D

Διαφώτισέ με plz, διότι έχει αρχίσει και με τρώει η περιέργεια :)

Χ.


ΥΓ: επί της ουσίας και επειδή ζήτησες γνώμες: πραγματικά νομίζω μ' ένα Patriot θα είσαι μια χαρά - για το KK θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά παραπάνω χωρίς να καταλάβεις ποτέ το που πήγαν...(εκτός κι αν σου περισσεύουν, οπότε πάσο).
Αν θες κάτι πιο δυνατό, δες και το Sante Fe...

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 17 Ιουν 2008, 22:25

Επειδή δε ξέρω απο τεχνικά πολλά...Το τύπου σκάλας το εχω καταλάβει κυρίως σαν εμφάνιση.. Τωρα αν είναι ή όχι το σασί δε το ξέρω. Πχ εμφανισιακά και το Maverick μου κάνει! Οπως και το Jimny που είχα. Το τετραγωνισμένο δηλ. σχήμα! Πχ οχι το compass.
Thanks για τις απαντήσεις σας πάντως!! (αν είχα χρήματα περίσσευμα...δε θα το έψαχνα καθόλου!).
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 18 Ιουν 2008, 08:06

????????? :huh: :huh: :huh: :huh:
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 18 Ιουν 2008, 09:50

Καμία σχέση. Μα καμία. Μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδύκτιο θα σε διαφωτίσει σχετικά με τα πλαίσια, τα αυτοφερόμενα κλπ..
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Δημοσίευσηαπό ZooL » 18 Ιουν 2008, 16:12

ermis1975 έγραψε:Επειδή δε ξέρω απο τεχνικά πολλά...Το τύπου σκάλας το εχω καταλάβει κυρίως σαν εμφάνιση.. Τωρα αν είναι ή όχι το σασί δε το ξέρω.

kostas_renegade έγραψε:Καμία σχέση. Μα καμία. Μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδύκτιο θα σε διαφωτίσει σχετικά με τα πλαίσια, τα αυτοφερόμενα κλπ..

Έτσι ακριβώς.


Σε γενικές γραμμές ισχύουν τα εξής:

Το πλαίσιο τύπου σκάλας είναι κάτι σαν κι αυτό:
Εικόνα
(το συγκεκριμένο είναι από Unimog ;))

Πάνω στο πλαίσιο στηρίζονται ο κινητήρας, η μετάδοση, οι αναρτήσεις:
Εικόνα


Εκτός απ' όλα αυτά, πάνω στο πλαίσιο βιδώνεται και το αμάξωμα::
Εικόνα




Στην άλλη περίπτωση, στο αυτοφερόμενο αμάξωμα, έχουμε ένα ενιαίο κομμάτι, πάνω στο οποίο στηρίζονται ο κινητήρας, η ανάρτηση, οι πόρτες, τα φτερά, τα πάντα....
Εικόνα

όλα τα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα, έχουν αυτοφερόμενο πλαίσιο


Περισσότερη θεωρία πίσω από τις παραπάνω εικόνες, μπορείς να βρεις και εδώ:
http://www.to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=1862&sid=a06e561ea5615bf4a3679ea8cf44c8d0

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 18 Ιουν 2008, 17:02

μια επισήμανση
Τα jeep νέας γενιάς (μετά το cherokee και εκτός wrangler) είναι unibody δηλαδή έχουν κάτι σαν σκάλα πάνω στο οποίο είναι κολλημένο το υπόλοιπο πλαίσο. Κατά την Chrysler αυτό οφελεί στη μείωση βάρους και κάπως στην ακαμψία. Απόδειξη ότι το δικό μου το cherokee του '99 είναι μόλις 1450 κιλά
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ZooL » 18 Ιουν 2008, 17:38

Να συμπληρώσω πως ανάλογες υλοποιήσεις με το Uniframe της Jeep συναντάμε και στο LC120, στο Discovery IIΙ και σε αρκετά ακόμη σύγχρονα τετρακίνητα αξιώσεων.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 18 Ιουν 2008, 17:49

-Αψογος παλι! :thumbup:

-Αντε να σε δω ermis, τι θα παρεις στο τελος!
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 18 Ιουν 2008, 17:53

Πολύ κατατοπιστικός! thanks!
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 19 Ιουν 2008, 09:13

Αψογος.......κοιτα να δεις τι μαθαινεις !!!!
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό sorokos » 21 Ιουν 2008, 11:27

ZooL έγραψε:
ermis1975 έγραψε:Επειδή δε ξέρω απο τεχνικά πολλά...Το τύπου σκάλας το εχω καταλάβει κυρίως σαν εμφάνιση.. Τωρα αν είναι ή όχι το σασί δε το ξέρω.

[quote="kostas_renegade"]Καμία σχέση. Μα καμία. Μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδύκτιο ... ΠΡΩΤΑ-ΠΡΩΤΑ =D> =D> ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ υποθεση η ενημερωση απο το διαδικτυο ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την ...εργασια και την ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ. !!! :thumbleft:
Άβαταρ μέλους
sorokos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 09 Μάιος 2008, 23:25
Τοποθεσία: PIRAEUS

Δημοσίευσηαπό meco » 22 Ιουν 2008, 10:56

Μετά και τα καινούρια δεδομένα η λύση ειναι μία.
Τiguan. :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες