Σελίδα 7 από 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2010, 16:23
από ilka71
εμενα 1012 του 2000 grand αλλα εκτελωνισμενο το 08!"πρασινο" θεωρειται τρομαρα τους!

τα νεα τελη απο οτι υπολογισα σημερα που διαβασα τις αλλαγες στο πρωτοθεμα online για το δικο μου 4700 κυβικα θα ειναι 21500!!!!!!!μπορει καποιος να το επιβεβαιωσει?θα τρελαθουμε τελειως ρε μακακες πολιτικοι????ΕΛΕΟΣ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2010, 21:26
από yannis24
καποιο λαθος κανεις...
τα τελη αποκλειεται να ειναι τοσα...μπορει να λες το τεκμηριο αλλα και παλι λες παρα πολλα.....καποιο λαθος εχεις κανει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2010, 22:02
από ilka71
yannis24 έγραψε:καποιο λαθος κανεις...
τα τελη αποκλειεται να ειναι τοσα...μπορει να λες το τεκμηριο αλλα και παλι λες παρα πολλα.....καποιο λαθος εχεις κανει ....

γιαννη ναι ρε συ τεκμηρια εννοουσα!!!αλλα και παλι ειναι πολλα!!! αυτα ηταν αρχικα
"Οσον αφορά στα αυτοκίνητα, το τεκμήριο θα ενεργοποιείται ακόμα και για τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Τα τεκμαρτά ποσά θα είναι χαμηλά για να μην υπάρξουν επιπτώσεις στην αγορά του αυτοκινήτου (ανάλογα με τα κυβικά ισχύουν και αντίστοιχα ποσά τεκμηρίου). Ετσι, για παράδειγμα, για ένα Ι.Χ. 1.200 κ.ε. το τεκμήριο θα είναι 3.000 ευρώ, ενώ για κάθε 100 κ.ε. και άνω θα προστίθενται 200 ευρώ. Ετσι, Ι.Χ. 1.400 κ.ε. θα έχει τεκμήριο 3.400 ευρώ, Ι.Χ. 2.000 κ.ε. τεκμήριο 4.600 ευρώ και Ι.Χ. 2.500 κ.ε. τεκμήριο 5.600 ευρώ."

και σημερα προστεθηκε και αυτο
"Αυξάνεται η αντικειμενική δαπάνη για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα με την προσθήκη κλιμακίων (για πάνω από 2.000 κυβικά και μέχρι 3.000 προστίθενται 500€ ανά 100κ.ε. και για πάνω από 3.000 κ.ε. 700€ ανά 100κ.ε.)"
δηλαδη μεχρι 2000cc =4600e απο
απο 2000cc εως 3000cc= αλλα 5000e
και το μαμησι ειναι απο εδω και περα:απο 3000-4700 ειναι 17 εκαντονταδες επι 700 η μια =11900e! αρα 11900+5000+4600=21500!!!!!!!!!!!!!

απο το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑonline

υπολογισε τα και πες μου γιατι ...αγχωθηκα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2010, 08:16
από yannis24
Νομιζω οτι εχεις δικιο !!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Πως διαμορφώνονται τα νέα τεκμήρια


Σύμφωνα με τις τελικές ρυθμίσεις του φορολογικού νομοσχεδίου αυξάνονται τα τεκμήρια για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα παράλληλα με την προσθήκη νέων κλιμακίων. Πλέον από τα 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. αυξάνονται κατά 500 € ανά 100 κ.εκ. ενώ για πάνω από τα 3.001 κ.εκ κατά 700€ ανά 100 κ.εκ.

Τα νέα τεκμήρια διαμορφώνονται ως εξής:

Έως 1.200 κ.εκ. 3.000€
1.201-1.300 κ.εκ. 3.300€
1.301-1.400 κ.εκ. 3.600€
1.401- 1.500 κ.εκ 3.900€
1.501-1.600 κ.εκ. 4.200€
1.601-1.700 κ.εκ. 4.500€
1.701-1.800 κ.εκ. 4.800€
1.801-1.900 κ.εκ. 5.100€
1.901- 2.000 κ.εκ. 5.400€

2001- 2.100 κ.εκ. 5.900€
2101- 2.200 κ.εκ. 6.400€
2.201 –2.300 κ.εκ. 6.900€
2.301 –2.400 κ.εκ. 7.400€
2.401 –2.500 κ.εκ. 7.900€
2.501- 2.600 κ.εκ. 8.400€
2.601 – 2.700 κ.εκ. 8.900€
2.701 –2.800 κ.εκ. 9.400€
2.801 – 2.900 κ.εκ. 9.900€
2.901 – 3.000 κ.εκ. 10.400€

3.001 κ.εκ. και άνω 10.400 € + 700 € ανά 100 κ.εκ. επιπλέον.

Όπως προκύπτει και από τον πίνακα τέσσερα είναι πλέον τα κλιμάκια για τον προσδιορισμό του τεκμηρίου από την κατοχή ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου. Στο πρώτο περιλαμβάνονται οχήματα έως 1.200 κ.εκ. με την επιβάρυνση να ανέρχεται σε 3.000€, στο δεύτερο για τα οχήματα από 1.201 κ.εκ. έως 2.000 κ,εκ. θα αυξάνεται κατά 300€ ανά 100 κυβικά εκατοστά, στο τρίτο από 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. κατά 500€ και τέλος για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα κατά 700€.

Υπενθυμίζουμε ότι τα παραπάνω ποσά ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης από κάθε αυτοκίνητο μειώνονται ανάλογα με τη παλαιότητα του, η οποία υπολογίζεται από το έτος της πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα κατά ποσοστό:
1) 20% για χρονικό διάστημα από 5 μέχρι 10 έτη
2) 40% για χρονικό διάστημα πάνω από 10 έτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2010, 09:20
από ilka71
και καλα εγω τωρα εχω δουλεια και ενα ενοικιο του χρονου που θα εχω μονο το ενοικιο και δεν θα καλυπτει το τεκμηριο τι θα κανω???
εν τω μεταξυ τι μπορω να κανω?το δικο μου ειναι του 2000 εισαγωγης μεταχειρισμενο αλλα εγω το πηρα το 08 και θεωρειται το 08 σαν 1η αδεια στην ελλαδα .ναι μεν εχω μειωμενα τελη αλλα ειναι 10ετιας αρα θα ειχα -40% στο τεκμηριο λογω παλαιοτητας!τωρα δεν εχω ,θεωρειται καινουργιο διετιας δηλαδη! μπορω να κανω κατι ?δηλαδη η θα γλιτωνω 300 ευρω απο τα τελη(οπως φετος) η θα εχω την παλαιοτητα αρα -40% τεκμηριο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2010, 10:17
από yannis24
οπως και εσυ.....ειναι πολλοι !
βασικα τον ηπιαμε γιατι τα τεκμηρια ειναι αθροιστικα.....
δηλαδη αμα εχετε στην οικογενεια και ενα αμαξι ακομα τοτε παει αθροιστικα Jeep+αλλο αμαξι + σχολειο παιδιων....+.......+.....= τον πουλο !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2010, 10:48
από ilka71
αμαν με το 4,7 που πηρα!με εψησε ο ξαδελφος μου οτι ειναι το 4χ4 με τις πιο πολλες δυνατοτητες αλλα αυτοι οι αμερικανοι εχουν πολλα κυβικα!το φορεστερ ελεγα να παρω αλλα νομιζω πλεον δεν εχει αργα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2010, 18:17
από ermis1975
Σε λίγο μας βλέπω με tiguan 1.4!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2010, 21:46
από yannis24
τον ηπιαμε αδελφια !!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2010, 08:12
από superspy
Ιδού η λύση για το απόλυτο 4Χ4 αυτή την εποχή:

Suzuki LJ10 - 360cc

Εικόνα



Suzuki's first move on acquiring the rights to the ON360 was replacing the Mitsubishi engine with an air-cooled 359 cc (21 in³) Suzuki 2-cylinder which produced 25 hp (19 kW). The new unit was still below 360 cc, and Suzuki placed the spare tire inside the truck (making it a three-seater) to keep it under 3 meters in overall length, allowing it to be introduced in 1970 as the first 4x4 kei car. The LJ weighed just 1300 lb (590 kg), but could scarcely reach 45 mph (72 km/h). The engine was quickly uprated to a 27 hp version.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2010, 17:00
από ZooL
superspy έγραψε:Ιδού η λύση για το απόλυτο 4Χ4 αυτή την εποχή...

πες το ψέματα... :roll: :? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2010, 08:18
από noxmas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2010, 09:57
από yannis24
Μακάρι....ειδικά εμένα με το υγραεριο θα με συμφέρει παρά πολύ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2010, 09:57
από yannis24
Μακάρι....ειδικά εμένα με το υγραεριο θα με συμφέρει παρά πολύ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2010, 09:26
από kostas_renegade
Ναι τους περισσοτερους απο εμας που εχουμε κυβικα μας συμφερει να ενσωματωθουν τα τελη κυκλοφορίας στην τιμη της βενζινης. Εγω πχ πληρωσα για περυσι 1130 ευρω τελη. Mε την υποθεση οτι κανω τα ιδια χιλιομετρα καθε χρονο (ας πουμε 15.000), με μια μεση καταναλωση 14lt/100 βγαινει καταναλωση 2100 λτ ετησιως.
Με τιμη 1.5 ευρω /lt ισουται με 3150 ευρω το χρονο, ενω με τιμη 2 ευρω/lt ισουται με 4200. Διαφορά? 4200-3150=1050. Σχεδον οσο μου αφαιρουν απο τα τελη (βαλε και κατιτις συμβολικο που ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ θα πληρωσουμε σε τελη, ερχομαι μια η αλλη). Αρα, με συμφερει να μειωσω λιγο τις μετακινησεις μου πχ (εαν εχουμε και κανενα 2ο αμαξι με μικροτερη καταναλωση το χρησιμοποιουμε), και να ξερω οτι δε θα μου ερθει μονοκοματο χαρατσι των 1200 περιπου ευρω για τελη..και βγαινω και κερδισμενος.
Οι μεροκαματιαρηδες ομως που θα πληρωνουν 2 ευρω για ενα αγαπημενο λιτρο αμολυβδης? και που δεν εχουν 2ο αμαξι? Γλιτωνουν 100-200-300 ευρω τελη, αλλα αμα κανουν 15000 χιλιομετρα το χρονο (και λιγα λεω ισως), το 1000αρικο προσθετα εξοδα απο βενζινα δε το αποφευγουν. Δηλαδη θα παιρνουν 40-50 ευρω τη μερα πχ μεροκαματο και θα δινουν γυρω στα 20 για μετακινηση? Η θα παμε μονο σε μετακινηση με ΜΜΜ? Μαλλον ειναι αντιλαικο το μετρο, οσο και αν δε μας συμφερει εμας που το λεω, οσους εχουμε 2000 cc και επανω. Καλα δε τα λεω η εχω καταλαβει λαθος κατι?