Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Cherokke KK 2.8 crd μεταδοση και τετρακινηση

Cherokke KK 2.8 crd μεταδοση και τετρακινηση

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 14 Σεπ 2008, 12:43

Τελικα στο καινουργιο cherokee πετρελαιο με 5αρι αυτοματο σασμαν ποιος ειναι ο τυπος της μεταδοσης(κιβωτιο ταχυτητων)?
NAG1 oπως λεει η tetrakinisimag εδω http://www.tetrakinisimag.gr/cherokeekkdiesel.htm
ή 545RFE?
H τετρακινηση ειναι μονιμη 42-58 με ελευθερο διαφορικο ή πρωτα πισωκινητο και αναλογα με την ολισθηση δινει και μπροστα,οπως λέει παλι η τετρακινηση στο περιοδικο?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 15 Σεπ 2008, 10:37

Τα στοιχεία προέρχονται από την ίδια τη Jeep και την παρουσίαση του μοντέλου στο Πήλιο. Εκεί οι άνθρωποι της εταιρίας είχαν "ανοίξει" ένα βοηθητικό, στο οποίο και μας εξήγησα τη λετουργία του. Δεν υπήρχε κεντρικό διαφορικό, αλλά επικυκλικός συμπλέκτης που έκανε τα όσα περιγράφονται.

Στο θέμα του κιβωτίου, ο εντελώς νέος κινητήρας CRD συνδυάζεται με το εντελώς νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η απόδοση και ο συνδυασμός των δύο έχει εξαρετικά αποτελέσματα.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 15 Σεπ 2008, 15:08

Εστω αγαπητη tetrakinisi οχι κεντρικο διαφορικο αλλα συμπλεκτης.
Η ερωτηση μου παραμενει,το αυτοκινητο ειναι αυτοματα τετρακινητο,ή μονιμα τετρακινητο 42 μπροστα-58 πισω και γινεται ανακατανομη αυτης της ροπης αναλογα με τις απαιτησεις?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 16 Σεπ 2008, 09:29

Στο 4Η η κίνηση μεταφέρεται κατευθείαν πίσω και μέσω ενός ηλεκτρικού ενεργοποιητή και εμπρός, όταν το ηλεκτρονικό σύστημα διαγνώσει σπινάρισμα των τροχών, σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει στο 48-52%.

Αυτό συμβαίνει όμως στα περισσότερα τετρακίνητα με "κεντρικό διαφορικό". Ακόμη και το Range Classic έτσι είναι.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 03 Οκτ 2008, 00:06

Συγγνωμη ,άλλα γραφει το εγχειριδιο του αυτοκινητου.
In this mode the system operates with a normal torque split of 42% front axle and 58% rear axle.It can redirect up to 100% of torque to the front or rear axle if necessary.
Με λιγα λογια το αυτοκινητο δεν ε χει οπως λετε αυτοματη τετρακινηση αλλα μονιμη τετρακινηση,οπως πχ το pajero ή το land cruiser 120.
Θα μου πεις γιατι κολλας σε λεπτομερειες.Ναι βρε παιδια κολλαω γιατι αλλο ειναι να μπαινω πισωκινητος στη στροφη και να προσπαθει το συστημα να μου δωσει ροπη και μπροστα πχ sorento και αλλο να μπαινω με 50-50 πχ pajero pinin gdi.
Το λεω εκ πειρας ως κατοχος και των 2 αυτοκινητων.
Me ολο το σεβασμο δεν κανω τον ξερολα,αλλα γι'αυτο αγοραζω τα περιοδικα του χωρου,για να ενημερωθω.
Αν ειναι και μπερδευομαι χειροτερα να μην τα παιρνω.
Και παλι συγγνωμη αν ειναι οξυς ο τονος μου αλλα ο γραπτος λογος χανει την αμεσοτητα του προφορικου.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 03 Οκτ 2008, 11:40

Αν θέλετε συζητήστε το με τον επικεφαλή τεχνικό της αντιπροσωπείας. Θα σας εξηγήσει ακριβώς για να μην έχετε απορείες.

Αυτό που λέτε συμβαίνει στο 4Η. Mε δεδομένο τον συνεκτικό συμπλέκτη στο κέντρο, όταν δεν υπάρχει σπρινάρισμα των πίσω τροχών, το σύστημα μεταφέρει 100% της ροπής στον πίσω άξονα.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 03 Οκτ 2008, 12:45

Στις χαμηλές ταχύτητες στο 4χ4auto η κίνηση είναι 4χ4 σε κάποιο ποσοστό. Οταν όμως αυξηθεί πολύ η ταχύτητα μεταφέρεται στους πίσω στροχούς για διάφορους λόγους (οικονομίας κλπ).
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό seferis » 23 Νοέμ 2008, 14:01

Οταν βάζω τετρακίνηση αυτόματη πρέπει να υπάρχει από την αρχή εμπλοκή και στους 4 τροχούς γιατι αυξάνει ό θόρυβος από τους άξονες. Μάλιστα υπάρχει σημαντική αύξηση στο θόρυβο ειδικά όταν προσπαθείς να επιταγχύνεις πράγμα που σε αποτρέπει από το να χρησιμοποιείς την τετρακίνηση γενικά ακόμη και σε ολισθηρό δρόμο
CHEROKEE KK 2.8 DIESEL
Άβαταρ μέλους
seferis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2005, 22:37
Τοποθεσία: ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 23 Νοέμ 2008, 14:27

Μου κάνει εντύπωση. Δεν έχω παρατηρήσει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες