ZooL έγραψε:Λέγοντας "υπερβολή" εννοούσα ότι θα ξεφύγεις αρκετά από τον χαρακτήρα του daily-driver οχήματος, θα το κάνεις λίγο πιο "ειδικής χρήσης" όπως σου είχα γράψει παλιότερα.
Εχω μπερδευτει αμιγκο μου να σου πω την αληθεια και βασικα δεν νομιζω να ξεμπερδευτω αν δεν οδηγησω ενα 2,5αρι με 4,56 κι ενα αλλο με 4,88.
Το οτι θα γινει αρκετα πιο νευρικο με το 4,88 το καταλαβαινω. Το θεμα ειναι να μην βαλω το 4,56 και δω πως απλα εδωσε μονο μια "αυρα" δυναμης σε σχεση με το 4,11 που χω τωρα ενω η τελικη μου δεν εμφανισει ιδιαιτερη καμψη. Τοτε θα μου μπει η ιδεα και δεν θα ηρεμησω παλι μεχρι να βαλω τα 4,88. Να σας ξαναπω πως την 5η ταχυτητα δεν την εχω χρησιμοποιησει παραπανω απο 4-5 φορες στην εθνικη. Ακομα και με τα 140 χλμ δεν χρειαστηκε να την βαλω μιας και οποτε την εβαζα απλα μου κατεβαζε τις στροφες ενα χιλιαρικο περιπου (απ τις 3,5 στις 2,5 περιπου) οποτε ειναι σαν μην υπαρχει. Βεβαια καταλαβαινω πως η μεταβαση απο 4,11 σε 4,56 ειναι ηδη αρκετη οποτε αυτο που εξεταζω ειναι το ποσο μεγαλη διαφοροποιηση υπαρχει αναμεσα σε 4,56 και 4,88 οσον αφορα κυριως την τελικη ταχυτητα. Απ την αλλη, στην 4-low δεν ξερω τι επιπτωση θα εχει μια τετοια μετατροπη. Απλα απο μια συζητηση που ειχα στο jf μου ειπε ενας αλλος αμιγκο με 2,5 και 4,88 αλλα με 33" λαστιχα πως το νευρο του αυτοκινητου θυμιζει πλεον 4λιτρο, πεταει, ενω δεν ειχε διακυμανση στην τελικη. Με τα 30 και κατι ομως τα δικα μου, φοβαμαι πως θα εχει εντελως διαφορετικη συμπεριφορα. Δεν ξερω, εχω προβλημα... Απ τη Κικη κι απ τη Κοκω ποια να διαλεξω...