Κοίτα να δεις, όταν βλέπω τα δύσκολα σταματάω και το κλειδώνω. Οταν είναι απλά κακοτράχαλος ο δρόμος δεν βάζω 4Χ4 το αφήνω να πάρει μόνο του καθώς και το TCS το έχω σε ON. Οταν πάει να χάσει πρόσφυση η ρόδα, τότε όχι μόνο απλά ενεργοποιούνται και οι πίσω ρόδες (4Χ4) αλλά και το TCS που σου κάνει καλό γιατί βοηθάει το αυτοκίνητο στο να βρεθεί στα ίσια του και να προχωρήσει. Οταν όμως μιλάμε για ανάβαση σε χαμηλής πρόσφυσης δρόμο (πέτρα-λάσπη) πάντα TCS OFF για να ελέγχω εγώ την κατανομή ισχύος στις ρόδες και να μην πάει να κάνει κανα κλείδωμα εκεί που δεν πρέπει. Δοκιμασέ το σε βρεγμένη μεγάλη ανηφόρα, σταμάτα το αυτοκίνητο και προσπάθησε να ξεκινήσεις χωρίς TCS. Θα δεις ότι η συμπεριφορά τείνει στο να σπινιάρει και να γλυστρίσει ενώ με ΟΝ θα κλειδώσει η ρόδα και το αμαξι θα πάει μπρος! Γιαυτό μην θεωρείς ότι πάντα η καλύτερη λύση είναι να το έχεις εκτός! Πάει ανάλογα με την περίσταση...Για λάσπη ειδικά δεν το συζητάμε! Για σκεψου να σου κόψει ξαφνικά ροπή εκεί που θα βρεί χαμηλή πρόσφυση!!!!την πάτησες κοινώς! γιαυτό και ΟFF σε τέτοια περίπτωση. Αυτά πάντα σου μιλάω εκ προσωπικής απόψεως και από αυτά που έχω διαπιστώσει, κάνε και μερικά τεστ μόνος σου για να καταλάβεις τι πρέπει και τι δεν πρέπει!...Ειδικά για περίπτωση χιονιού δεν το συζητάμε, πάντα κλειδωμένος! μην το δοκιμάσεις ξεκλείδωτος γιατί έφυγες στην πρώτη στροφή! Βέβαια για το TCS άλλοι λένε καλύτερα σε ΟΝ σε χιόνι, πάντως έγώ πήγα μια χαρά με OFF...
Αυτά...
Το ότι παώ μερικές εκδρομές, πάω, δεν μπορώ να τις χαρακτηρίσω όμως και καθαρά OFF (δεν βλέπω δηλαδή την χαράδρα και λέω για κάτσε να την ανέβω, ούτος ή άλλως δεν μπορεί και το αυτοκίνητο
), απλά θα τις έλεγα ψιλοδύσκολες διαδρομές...
Και το αν το ξέρω καλύτερα από σένα αυτό δεν μπορώ να το πω, αν το νομίζεις όμως, καιρός να ξεκινήσεις και συ, τι λές?