Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 23 Ιαν 2008, 18:43

Εγω φιλε εχω ακομη τα εργοστασιακα.Ειμαι ικανοποιημενος ακομη.Συνηθως κανω παρα πολλα ταξιδια σε ορεινους δρομους και δεν εχω παρατηρησει σημαδια γλιστρηματος.Οποτε αναμενω ακομη για αγορα καινουριων.Βεβαια εγω δεν θα αλλαξω διαστασεις ,θα παραμεινω σε αυτες που εχει.Το ξερω οτι και το 235/60 μπαινει στο τουσον αλλα καπου ειχα διαβασει οτι οι 100% δικες του διαστασεις ειναι 215/65. Εσυ απο οτι βλεπω το βαζεις στα βαθια ε???Καλα κανεις!
Ακομη,η μηχανη οσο παει και ανοιγει.Στο προσφατο σερβις εβαλα τα καινουρια λαδια της χιουνται API SM 5-40W 100% συνθετικα και η μηχανη εχει αλλαξει ηχο!!Πιο αθορυβη,πιο ελαστικη,και κατα 0,2-0,5 λιτρα πιο οικονομικη!Α και το πρωινο(στο πολυ κρυο) κροταλισμα των βαλβιδων σχεδον εξαλειφθηκε!!
Οσο απο προβληματα ακομη τιποτα!Απολυτως!Ουτε τσικ!30000χλμ :D
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 23 Ιαν 2008, 19:22

Και εγώ τον άλλο μήνα πάω για σέρβις! βλέπουμε!
Πάντως να ξέρεις ότι την αλλαγή μου την πρότειναν από την ίδια τη εταιρεία και αν θα δεις στο εξωτερικό το βγάζουν και με αυτή την διάσταση για να μην αλλάξει το βήμα.
Για το γλύστριμα που αναφέρω, εντοπίζεται σε δίαβαση σε πέρασμα με αρκετή λάσπη, που το αμαξι δεν κρατιότανε και σε πετρώδες κατηφορικό δρόμο που τα λάστιχα και φρένα δεν πιάναν και ενεργοποιούταν το ABS, για ανηφόρες με ψιλολάσπη, άστα, απλώς δεν ανέβαινες!
Αυτό που παρατήρησα πάντως και έμεινα εκπληκτος (μιλάω πάντα σε συνθήκες off-road) είναι ότι βάζωντας κατόπιν παρότρυνσης από άλλο φίλο με tucson, shell racing, ουτε κρέμασμα στον κινητήρα ούτε τίποτα, άσε που έκανα 480 χιλιόμετρα και είχα και υπόλοιπο 16 λίτρα ακόμα στο ντεπόζιτο!!!! και το αμάξι πέταγε!!!!! δοκιμασέ το καμιά φορά και θα δεις και μόνος σου! αλλά η τιμή της βέβαια, άστα να πάνε...
Χαίρομαι για σένα, άντε να φτασω και εγώ τα 30000 χωρίς προβλήματα!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 09 Φεβ 2008, 18:54

Researcher έγραψε:Και εγώ τον άλλο μήνα πάω για σέρβις! βλέπουμε!
Πάντως να ξέρεις ότι την αλλαγή μου την πρότειναν από την ίδια τη εταιρεία και αν θα δεις στο εξωτερικό το βγάζουν και με αυτή την διάσταση για να μην αλλάξει το βήμα.
Για το γλύστριμα που αναφέρω, εντοπίζεται σε δίαβαση σε πέρασμα με αρκετή λάσπη, που το αμαξι δεν κρατιότανε και σε πετρώδες κατηφορικό δρόμο που τα λάστιχα και φρένα δεν πιάναν και ενεργοποιούταν το ABS, για ανηφόρες με ψιλολάσπη, άστα, απλώς δεν ανέβαινες!
Αυτό που παρατήρησα πάντως και έμεινα εκπληκτος (μιλάω πάντα σε συνθήκες off-road) είναι ότι βάζωντας κατόπιν παρότρυνσης από άλλο φίλο με tucson, shell racing, ουτε κρέμασμα στον κινητήρα ούτε τίποτα, άσε που έκανα 480 χιλιόμετρα και είχα και υπόλοιπο 16 λίτρα ακόμα στο ντεπόζιτο!!!! και το αμάξι πέταγε!!!!! δοκιμασέ το καμιά φορά και θα δεις και μόνος σου! αλλά η τιμή της βέβαια, άστα να πάνε...
Χαίρομαι για σένα, άντε να φτασω και εγώ τα 30000 χωρίς προβλήματα!


Πες μας εντυπωσεις απο το σερβις οταν το κανεις.....Ποσο εχουν τα AT-S GO12?Στη βρεγμενη ασφαλτο πως πανε?Βασικα επειδη ταξιδευω πολυ σε εθνικες οδους κλτ δεν ξερω αν θα εχουν ισαξια συμπεριφορα με αλλα H/T στην ασφαλτο. :roll:Σε σχεση με τα hankook της μανας του,ειναι καλυτερα στην ασφαλτο ή οχι?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 10 Φεβ 2008, 22:43

Βασικά τα βρήκα από 745(!!!!!) μέχρι και 500! Βέβαια 500 από φίλο αλλά οι υπόλοιποι τα έπαιζαν μεταξύ 570-600.
Λοιπόν σε βρεγμένο αυτό που παρατήρησα είναι ότι πρέπει να τα ζεστάνεις πρώτα για να αρχίσουν να συμπεριφέρονται σωστά. Βέβαια δεν το πίεσα για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη αλλά καλά πήγαινα. Σε σχεση με ασφάλτινα σε στεγνό είναι αψογότατα αλλά σε βρεγμένο μην κάνεις και τον μάγκα! Οσον αφορά τα Χανκουκ βρίσκομαι σε δίλλημα γιατι λόγω αλλαγής διάστασης άλλαξε και η συμπεριφορά και τώρα έχω περισσότερο κράτημα αλλά σε βρεγμένο πιστεύω ότι τα Χανκουκ ειναι καλύτερα.
Σκέψου ότι γύρισα σήμερα από Ζήρεια και την έκανα όλη την διαδρομή χωρίς αλυσίδες! και από χιόνι και πάγο γινόταν της μουρλής και τα λάστιχα ήταν άψογα!!!! Δες και εδώ για να καταλάβεις

http://www.youtube.com/watch?v=Ph2qrnI7D5A
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 11 Φεβ 2008, 14:12

Πολυ ωραιο βιντεο!!!!Δεν φοραγες αλυσιδες???Απιστευτο! :) Καταρχην εγω δεν θα πηγαινα εκει μονος μου :oops: .Τουλαχιστον περναγε κανενας αλλος απο κει σε περιπτωση που κολλαγες?Σε αυτη την διαδρομη εκτος ασφαλτου με το πολυ χιονι ειχες πατημενο το 4χ4?Το tcs on ή off?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 11 Φεβ 2008, 14:45

tucson2.0lt έγραψε:Πολυ ωραιο βιντεο!!!!Δεν φοραγες αλυσιδες???Απιστευτο! :) Καταρχην εγω δεν θα πηγαινα εκει μονος μου :oops: .Τουλαχιστον περναγε κανενας αλλος απο κει σε περιπτωση που κολλαγες?Σε αυτη την διαδρομη εκτος ασφαλτου με το πολυ χιονι ειχες πατημενο το 4χ4?Το tcs on ή off?


Μα γιαυτό δεν σου λέω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα λάστιχα? Ναι! Ολη τη Ζήρεια χωρίς αλυσίδες! (αν δεις προσεχτικά τις φωτογραφίες θα το καταλάβεις!). Βέβαια πήγαινα πολύ προσεχτικά με μηδενική ταχύτητα, μόνο στο χίονι πήγαινα με 25-35χλμ για να μην βουλιάζει το αμάξι.
Οσον αφορά το ότι είμουνα μόνος μου, έχεις δίκιο, αλλά δεν ήταν κάτι που το περίμενα! Εγώ άρχιζα να ανηφορίζω και εκεί που υπήρχαν μερικές ροδιές, μετά τίποτα! απάτητο χιόνι! Λέω, δεν μπορεί, όλο και καποιον θα δω! Αμ δε! Λίγο πριν τα Τρίκαλα είδα ενα εκχιονιστικό και συναντησα δυο δασικούς που ουτε μου είπαν που πας, ουτε γιατί είσαι χωρις αλυσίδες, τίποτα! και συνέχισα! Η "μοναξιά" όντως σε ένα τέτοιο τοπίο είναι τρομαχτική και ιδίως όταν βλέπεις πυκνό χιόνι να πέφτει στο παμπρίζ σου κατα την διαδρομή! Μόνο μετά τα Τρικαλα στο κατέβασμα είδα αυτοκίνητα που είχαν βγει από τον δρόμο και ενω τους προσφερθηκα να τους βοηθήσω, δεν δέχτηκαν (!!!)
Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι...:)

ΥΓ. Και φυσικά 4Χ4 lock και TCS off!!!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 13 Φεβ 2008, 13:11

Researcher έγραψε:ΥΓ. Και φυσικά 4Χ4 lock και TCS off!!!


Δηλαδη αυτος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για εκτος?Χωρις 4χ4 και tcs off εχεις δοκιμασει?Το αντιθετο?Σε ρωταω γιατι βλεπω οτι κανεις συχνα εξορμησεις εκτος δρομου και σιγουρα ξερεις καλυτερα το αμαξι απο μενα!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 13 Φεβ 2008, 15:39

Κοίτα να δεις, όταν βλέπω τα δύσκολα σταματάω και το κλειδώνω. Οταν είναι απλά κακοτράχαλος ο δρόμος δεν βάζω 4Χ4 το αφήνω να πάρει μόνο του καθώς και το TCS το έχω σε ON. Οταν πάει να χάσει πρόσφυση η ρόδα, τότε όχι μόνο απλά ενεργοποιούνται και οι πίσω ρόδες (4Χ4) αλλά και το TCS που σου κάνει καλό γιατί βοηθάει το αυτοκίνητο στο να βρεθεί στα ίσια του και να προχωρήσει. Οταν όμως μιλάμε για ανάβαση σε χαμηλής πρόσφυσης δρόμο (πέτρα-λάσπη) πάντα TCS OFF για να ελέγχω εγώ την κατανομή ισχύος στις ρόδες και να μην πάει να κάνει κανα κλείδωμα εκεί που δεν πρέπει. Δοκιμασέ το σε βρεγμένη μεγάλη ανηφόρα, σταμάτα το αυτοκίνητο και προσπάθησε να ξεκινήσεις χωρίς TCS. Θα δεις ότι η συμπεριφορά τείνει στο να σπινιάρει και να γλυστρίσει ενώ με ΟΝ θα κλειδώσει η ρόδα και το αμαξι θα πάει μπρος! Γιαυτό μην θεωρείς ότι πάντα η καλύτερη λύση είναι να το έχεις εκτός! Πάει ανάλογα με την περίσταση...Για λάσπη ειδικά δεν το συζητάμε! Για σκεψου να σου κόψει ξαφνικά ροπή εκεί που θα βρεί χαμηλή πρόσφυση!!!!την πάτησες κοινώς! γιαυτό και ΟFF σε τέτοια περίπτωση. Αυτά πάντα σου μιλάω εκ προσωπικής απόψεως και από αυτά που έχω διαπιστώσει, κάνε και μερικά τεστ μόνος σου για να καταλάβεις τι πρέπει και τι δεν πρέπει!...Ειδικά για περίπτωση χιονιού δεν το συζητάμε, πάντα κλειδωμένος! μην το δοκιμάσεις ξεκλείδωτος γιατί έφυγες στην πρώτη στροφή! Βέβαια για το TCS άλλοι λένε καλύτερα σε ΟΝ σε χιόνι, πάντως έγώ πήγα μια χαρά με OFF...
Αυτά...
Το ότι παώ μερικές εκδρομές, πάω, δεν μπορώ να τις χαρακτηρίσω όμως και καθαρά OFF (δεν βλέπω δηλαδή την χαράδρα και λέω για κάτσε να την ανέβω, ούτος ή άλλως δεν μπορεί και το αυτοκίνητο :D), απλά θα τις έλεγα ψιλοδύσκολες διαδρομές...
Και το αν το ξέρω καλύτερα από σένα αυτό δεν μπορώ να το πω, αν το νομίζεις όμως, καιρός να ξεκινήσεις και συ, τι λές?
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 13 Φεβ 2008, 16:36

Eγω απ'οτι εχω καταλαβει,το tcs το βγαζω off σε δυσκολες ανηφορες γιατι πιστευω οτι δεν αφηνει να εμπλακει ο πισω αξονας.Δηλαδη οταν ειναι οn και παω να ανεβω σε γλιτσα (χωρις 4χ4 lock) τοτε σπιναρει στιγμιαια εμπρος και επιτοπου αναβει το λαμπακι του tcs και κοβει δυναμη με αποτελεσμα να συμπλεκταρω για να μην σβησει και ζοριζω τον δισκο.Ενω οταν ειναι off ξεκιναω,σπιναρει στιγμιαια εμπρος και αμεσως νιωθω ενα σπρωξιμο σαν καποιος να πεφτει απο πισω μου και ετσι ανεβαινω ανετα χωρις να ακουμπισω το αμπραγιαζ!!!!Φυσικα και σε καποιες περιπτωσεις σε βοηθαει να το εχεις on,οπως αν εχει κολλησει ενας τροχος.Βεβαια οταν βρεθει κανεις στην δυσκολη στιγμη,τα δοκιμαζει ολα για να ξεκολλησει και αφου ξεκολλησει δεν θυμαται τι εκανε λογω του πανικου:lol: :lol:μου εχει τυχει
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 13 Φεβ 2008, 19:53

tucson2.0lt έγραψε: Βεβαια οταν βρεθει κανεις στην δυσκολη στιγμη,τα δοκιμαζει ολα για να ξεκολλησει και αφου ξεκολλησει δεν θυμαται τι εκανε λογω του πανικου:lol: :lol:μου εχει τυχει


Ναι! κάπως έτσι είναι τα πράγματα! Συνήθως σκέφτεσαι τι μ@λ@κια έκανες και κόλλησες ή τι έκανες και ξεκόλλησες! ή, βρε μπράβο μου! τι έκανα και το πέρασα? και ούτε που θυμάσαι!!! :D:D:D
Οσον αφορά το TCS σε ΟΝ με ανηφορικές καταστάσεις σε δύσβατο δρόμο, ένα θα σου πω! ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ! μία θα νιώθεις το αμάξι να κόβει, μια να σε σπρώχνει!:D και το θέμα είναι ότι εσύ πρέπει να ανέβεις με μια σταθερή ταχύτητα και σχετικά χαμηλή αλλά τόση ώστε να έχεις και τη δύναμη να φτάσεις πάνω...
Τέλος πάντων, είναι λίγο αμαρτωλό το θέμα περί TCS και σκέψου ότι κάποιοι το θέτουν εντός αφού έχουν κολλήσει και τους βοηθάει να βγουν εν μέρει!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 14 Φεβ 2008, 12:37

Οπως τα λες ειναι.

Ειχες γραψει σε προηγουμενο post οτι συντομα θα πας για σερβις...Εχεις παρει καμια προσφορα να δεις που κυμαινονται οι τιμες?Φανταζομαι οτι το δευτερο σερβις θα κανεις.Εγω που το εκανα,κοστισε 265 ευρω στον μητροπουλο.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 16 Φεβ 2008, 10:52

καλά, κάτσε να κάνω το πρώτο πρώτα! :D
τώρα είμαι στα 15 χιλιάρικα και την αλλη βδομάδα θα κανονίσω για σερβις!
για τιμές θα σου πω όταν θα το κάνω, αλλά 265 για τα 30.000 δεν είναι κι άσχημα!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 19 Φεβ 2008, 23:36

Mια ερωτηση...αυτο το κουμπι κατω απο τα αλαρμ τι ακριβως κανει?Το βιβλιο λεει ξεθαμπωμα του παρμπριζ αλλα το ξεθαμπωμα γινεται με τους αεραγωγους στο παρμπριζ.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 20 Φεβ 2008, 00:18

Και κατι αλλο..Στον παγο τι ειναι πιο αξιοπιστο για να κινηθεις??Χιονολαστιχο ή αλυσιδες?Παντως στο παγο δεν σε κραταει τιποτα απολυτως οσον αφορα 4χ4,tcs,esp,abs κτλ...Βρεθηκα σε ενα παγωμενο κατηφορικο στενο μεσα στην Αθηνα και εκανα μια τσουληθρα...αλλο πραγμα! και σταματησα εκει που τελειωνε ο παγος..ευτυχως δεν εγινε ατυχημα!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό TENGAI » 23 Φεβ 2008, 00:16

γεια σας
ειμαι καινουριος στο site και θα ηθελα να σας ρωτησω για το tucson 2.0lt 2ΑΒ (22500 ευρω) σκεφτομαι να το αγορασω(ειναι και η 10ετης εγγυηση) και θα ηθελα τη γνωμη σας .η χρηση του θα ειναι λιγο μεσα στη πολη (υπαρχει μηχανη) βολτες σε βουνα και το καλοκαιρι εκδρομες με τροχοσπτιτο (1100 κιλα).φανταζομαι δε θα εχω προβλημα στο τραβηγμα.
απο τη μηχανη ειστε ευχαριστημενοι ; εχει παρουσιασει προβληματα ;καποιος ανεφερε στην αρχη του post για το κιβωτιο ταχυτητων οτι ειναι ''χαλια'' δηλαδη;

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
TENGAI
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 22 Φεβ 2008, 23:58
Τοποθεσία: αθηνα / καματερο

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron